Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Betę Crysis 2 usunęli po jednym dniu z racji fatalnego kodu sieciowego i tnącej animacji. Jak to wytrzyma dłużej niż dwa dni - będzie postęp :)

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

7/10 LOL

 

Gra szacun

cena- szacun

sterowanie pod pada-szacun

Interfejs - gów.no z pętelką.

Opublikowano

7/10 LOL

 

Chyba napisałem "że jak na razie"...

Opublikowano

Interfejs nie jest specjalnie czytelny, ale idzie sie przyzwyczaic... w sumie do (pipi) tez mozna.

Opublikowano

a framerate chociaż stabilny czy dalej 20-25fps jak w C2 czy 15-20fps jak w C1?

 

Jezu,żeby na następnej generacji te multiplatformy na sprzęcie tych żółtych kitajców chodziły normalnie...szlag mnie trafia co grę multiplatformową drżeć o jakość konwersji

To jest beta multi nie ma co oceniac frameratu.

 

beta na kilka tygodni przed premierą...liczysz, że coś poprawią w enginie? bitch please :P

Ta beta to jest z czasow E3. Niemozliwym jest zeby prezentowala poziom fula, bo konsole zawiesza az milo.

Opublikowano

Ta beta to jest z czasow E3. Niemozliwym jest zeby prezentowala poziom fula, bo konsole zawiesza az milo.

 

Mowisz tak jakby gry ktore zwieszaja konsole (ps3) nie istnialy, kiedy w rzeczywistosci to dosyc powszechny problem.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

C2 w multi nie zawiesilo mi sie ani razu. Z beta natomiast zupenie inna bajka, tak samo jak tutaj zwiechy byly non stop.

 

Poza tym o czym ty piszesz, jakie gry zawieszaja konsole? Powszechne zjawisko?

Opublikowano

Ja C3 biorę w okolicach premiery. Dwójeczka bardzo mi się podobała, świetny singleplayer, długi i napakowany za(pipi)istymi skryptami. Multi mi nie podeszło ale nie przeszkodziło mi to w zaliczeniu gry cztery razy. Trójka na pewno będzie lepsza, choćby w singlu. Desgin lokacji jest dużo lepszy od C2 (także bardzo dobrego).

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Betę Crysis 2 usunęli po jednym dniu z racji fatalnego kodu sieciowego i tnącej animacji. Jak to wytrzyma dłużej niż dwa dni - będzie postęp :)

Wersja na PS3 to jeden wielki blur i pikseloza, dawno nie widziałem takiej paćki.

Opublikowano

Betę Crysis 2 usunęli po jednym dniu z racji fatalnego kodu sieciowego i tnącej animacji. Jak to wytrzyma dłużej niż dwa dni - będzie postęp :)

Wersja na PS3 to jeden wielki blur i pikseloza, dawno nie widziałem takiej paćki.

No niestety. W porównaniu do PC wygląda to mega tragicznie. No i oczywiście disconnecty, lagi i zwiechy konsoli.
Opublikowano

W C2 na PS3 miałem też nieco błędów taich jak np. lewitujący w powietrzu fragment nano-kombinezonu(!), ktory widzimy bodaj w jednej z ostatnich misji (pomieszczenie, w którym jest Hargreave). Jednak mimo tego oprawa bardzo mi zaimponowała. Fakt, że to co później widziałem pod DX11 przeszło moje oczekiwania i z podkulonym ogonem wróciłem do wersji z PS3.

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano
Nie tak dawno informowaliśmy Was, że Dead Space 3 otrzyma system mikrotransakcji, które pozwolą nam na wykupienie różnych elementów gry jeśli mamy nadmiar gotówki, a nie chce się nam grać. Jednogłośnie odebrany przez was negatywnie pomysł, dzisiaj ujawnia ile przyjdzie nam zapłacić (oczywiście dobrowolnie) za każdą z paczek ułatwień...

 

Siedzicie na krzesłach? Jeśli nie, to siądźcie bo możecie pospadać ze śmiechu.

Bot Capacity Upgrade - 18 zł

Bot Personality Pack - 18 zł

First Contact Pack - darmowe

Marauder Pack - 18 zł

Sharpshooter Pack - 18 zł

Tundra Recon Pack - 18 zł

Witness the Truth Pack - 18 zł

Bot Accelerator - 18 zł

Epic Weapon & Resource Pack - 10 zł

Online Pass - 39 zł

Ultra Weapon & Resource Pack - 8 zł

Resource Pack - 4 zł

 

Czyli jeśli ktoś będzie chciał pójść kompletnie na łatwiznę, to kosztować będzie go dodatkowe 148 złotych bez online passa, a gdy ktoś kupi używkę - 187 złotych. Czyli praktycznie druga, nowa gra. Rozumiem, że to dodatkowa opcja, ale mam nadzieję, że nikt nie będzie kupował tego typu dodatków i pomysł umrze w zarodku. Bo to największy idiotyzm od dawien dawna jaki pojawił się w grze dla jednego gracza.

 

http://www.ps3site.pl/wiemy-ile-przyjdzie-nam-zaplacic-za-dodatki-w-dead-space-3/141178

 

XD

 

Jelenie którzy to kupią napewno się znajdą

Opublikowano

Już Time Saver w wyścigach Criterionu moim zdaniem był (pipi)owy, a kosztował chyba 18 złociszy. To powyżej przechodzi ludzkie pojęcie. Gdzieś tam po drodze są dodatki do multi w Uncharted 3 (ciuszki itp) gdzie za cały zestaw trzeba było wyłożyć blisko 3 stówy, tyle tego szitu wrzucili.

Opublikowano

Poza tym o czym ty piszesz, jakie gry zawieszaja konsole? Powszechne zjawisko?

 

Nie pamietam juz wszystkich gier ktore mi sie zawiesily (oczywiscie kilka razy) podczas grania, ale oto te ktore na chwile obecna przychodza mi do glowy (zaznaczam, ze bylo ich wiecej):

 

Falluot 3

Fallout New Vegas

TES Oblivion

TES Skyrim

GTA IV + dodatki

Dragon Age: Origins

Heavy Rain

Gran Turismo 5

Red Dead Redemption

Modern Warfare 2

Black Ops 1

Black Ops 2

Max Payne 3

 

Dodam ze w wiekszosc z nich gralem rowniez na Xie i tam problemu nie mialem z zadna z nich. Kazdą na wszelki wypadek zgoglowalem dodajac "freeze", i jak widac jest to powszechne zjawisko, jako iz nie bylem jedyny z tym problemem.

 

 

@

 

A jesli chodzi o te mikrotransakcje to niezla zenada, widac ze survival horroru z tej gry to raczej nie bedzie, kiedy zawsze w razie czego bedzie mozna chwycic Vise i zaplacic za zwyciestwo. Czekam w DS4 na mozliwosc kupienia amunicji <yes>.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Ciekawe czy znajdą się idioci, którzy kupią ekwipunek w DS3 zamiast go zdobyć podczas rozgrywki. Do czego dziś doszło, płacimy już za samo granie. :no:

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Skoro znaleźli się idioci, żeby wykupić odblokowania do BF3 to i do tego się znajdą.

Opublikowano

To jednak trochę inna sytuacja. Tak mi się wydaję, bo tutaj mamy do czynienia z otwartą rywalizacją między graczami, więc siłą rzeczy ktoś chciał być lepszy od razu na starcie, natomiast śmieszy mnie podobne podejście do kwestii singleplayer, bo tutaj każdy gra indywiduanie i chyba lepiej jak w takim tytule jak DS3 samemu pokombinować i zdobyć ekwipunek, w końcu musi pozostać coś z survivalu. Tylko potem niech taki gimber co wykupi sobie pakiet na starcie nie wypisuje, że to "strzelanina, nie to samo co jedynka i za łatwe".

 

Szkoda, że do tego dochodzi nawet w takich grach bo niestety pokazuje to tylko jak developerzy zaczynają postrzegać graczy. W tym przypadku Visceral.

Opublikowano

Nie rozumiem czemu narzekacie. Dla nas te mikrotransakcje są lepsze niż większość "normalnych" DLC, bo to wszystko można zdobyć w samej grze za darmo. Także jak ktoś gra dla grania, to kompletnie nic nie traci, ani nic go nie omija, a jak ktoś sra pieniędzmi lub jest koszmarnie leniwy, to sobie kupuje. To triple win, bo dla nas niczego to nie zmienia, dla leniwych burżujów ułatwia/przyspiesza grę, a dla wydawcy/developra/kogokolwiek kto dostaje za to kase to zysk, który nie wynika z robienia sobie żartów z prawdziwych graczy,

EDIT - ja tu mówie o singlu rzecz jasna, bo w multi to lipa troche

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

To wiadome co piszesz. Jednak to potwierdza dzisiejszą mentalność jaką nawzajem określają się twórcy gier i sami gracze. Wolę dać kasę za DLC, które stanowi zupełnie nową zawartość niż za rzeczy osiągalne w miarę postępów. To śmieszne i Visceral powinno się puknąć w łeb przed implementacją czegoś takiego. Wiadomo, że każde DLC jest opcjonalne i nie ma w tym żadnego przymusu ale te mikrotransakcje to jakiś żart.

Opublikowano

Nie rozumiem czemu narzekacie. Dla nas te mikrotransakcje są lepsze niż większość "normalnych" DLC, bo to wszystko można zdobyć w samej grze za darmo. Także jak ktoś gra dla grania, to kompletnie nic nie traci, ani nic go nie omija, a jak ktoś sra pieniędzmi lub jest koszmarnie leniwy, to sobie kupuje. To triple win, bo dla nas niczego to nie zmienia, dla leniwych burżujów ułatwia/przyspiesza grę, a dla wydawcy/developra/kogokolwiek kto dostaje za to kase to zysk, który nie wynika z robienia sobie żartów z prawdziwych graczy,

EDIT - ja tu mówie o singlu rzecz jasna, bo w multi to lipa troche

 

A co jesli pomysl im sie na tyle spodoba ze w kolejnych czesciach zdobywanie surowcow bedzie strasznie upierdliwe/monotonne ? Ufasz EA na tyle ? Bo ja nie bardzo, jak tylko poczuja zapach zielonych ktore same im wskakuja do kieszeni, przyjda panowie w garniturach do devow i powiedza, teraz to, to i to trzeba szukac 10 razy dluzej, no i oczywiscie cene o 50% zwiekszamy :potter:

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Ja mam tylko nadzieję, że zyski z tej operacji będą na tyle małe, że developer więcej nie sięgnie po mikrotransakcje. Nie wierzę, że znajdzie się aż tylu frajerów zdolnych wyłożyć kasę za coś takiego.

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Nie wierzę, że znajdzie się aż tyle frajerów zdolnych wyłożyć kasę za coś takiego.

 

Tak samo mówili o zbroi dla konia

Opublikowano

No jeśli tak by to wyglądało, to wtedy faktycznie będzie to żenujące, ale jeśli byłoby to odpowiednio wyważne, czyt. gra byłaby robione pod normalnych graczy, którzy grają, a mikrotransakcje dodane dopiero potem, to niech sobie mają. Dopóki nas to nie dotknie w jakiś sposób, to niech sobie doją kase od tych pseudo graczy.

Opublikowano

Uwierz mi, że jeśli więcej takich pseudo-graczy się znajdzie, to wtedy nawet "core gamer" zostanie wystawiony na próbę w tej kwestii. Co jeśli za kilka lat branża całkowicie przejdzie na model F2P? Wszyscy będziemy tutaj narzekać ale też i wszyscy bedziemy płacić za to aby przejść grę. Niby to samo co tradycyjnie, lecz w takiej formie będzie to już chamskie dojenie kasy. Dziś na samych producentów patrzy się nierzadko przez pryzmat "wyzyskiwaczy", gdzie wszystko co płatne jest wciąż opcjonalne.

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Testy to oni już przeprowadzili czy ktoś takie coś będzie kupował przy okazji Dante's Inferno. Można kupić 3 Soul Pack'i (czyli kasa za kasę) i szybciej sobie dokupić zdolności dla Dantego. Z ciekawości sprawdziłem i jeśli chodzi o PL PSS to samych ocen (czyli kupiony + oceniony) każdy Pack ma po około 100 więc nawet na takie coś niestety znajdzie się ktoś kto to kupi.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.