Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Znowu słychać doniesienia o najmocniejszym line-up w historii marki. PS Vita też miała mieć solidne wsparcie gier, jak wyszło, wszyscy wiemy. Choć porównywanie premiery handhelda do stacjonarki też mija się z celem. Nawet jeden Killzone na PS4 spowoduje, że w grudniu ludzie hurtem ruszą do sklepów. Na starcie wystarczą trzy tytuły: Killzone, Driveclub i nieSławny. 

 

@Hela: A gołym okiem nie widać różnicy przy DmC a Revengeance? Tylko ślepy nie zauważy. 

Gwarantuje ci, że przeciętni kowalscy, których jest znacznie więcej niż nas entuzjastów, a którzy odpowiadają za większą część kupionych gier nie mają pojęcia o co chodzi nawet. A co dopiero mieli by zauważyć, ba, domagać się tego.

Edytowane przez Hela

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

To byłoby zgodne z tradycją. Evolution wypuściło na starcie PS3 Motorstorm, więc historia zatoczy koło. Nowością okaże się Killzone w tej kwestii. Te trzy gry powinny być tytułami startowymi.

Opublikowano

Do tego dodajmy Watch_Dogs, nowego CoDa, BF4, być może nowy AC i DA3. Launch window będzie mocny, a jeszcze przed nami E3.

Opublikowano

Nemesis: 30 FPS albo 60 FPS i brzydsze gry - dla deweloperów wybór jest prosty :)

Opublikowano

Nemesis: 30 FPS albo 60 FPS i brzydsze gry - dla deweloperów wybór jest prosty :)

Dokładnie.

60fpsów na pudełku/screenie nie zobaczysz, a grafiką ludzi przyciągniesz zawsze.

Opublikowano

Wiem, jak za kilka lat zaczną wychodzić prawdziwe killery graficzne to o 60 klatkach możemy zapomnieć w imię dopakowanej grafy. Oby nie zmarnowano tych 8GB jakie rzekomo drzemią w PS4. To masa przestrzeni dla developerów.

Opublikowano

Tytuły startowe na PS3

Killzone , Drive Club , Knack, BF4 , COD , Fifa , Pes , AC ,  + jakies mniejsze tytuły + psn i inne. 

Mi starczy jak na poczatek. Wziałbym Killzona, Drive Club, Knack i Pesa/Fife i by mi starczyło na czas az by sie pokazały kolejne

Edytowane przez Niewidoczny

Opublikowano

Dziś kolejna informacja z cyklu "spieniężanie trupa". THQ ma na sprzedaż jeszcze kilka marek, których do tej pory nikt nie kupić. Okazja ku temu pojawi się już w maju.

 

Na sprzedaż wystawione zostaną takie marki, jak Darksiders, Red Faction, MX i dwie "paczki" licencji, wśród których znajdziemy takie tytuły, jak Frontlines, Full Spectrum Warrior, Destroy All Humans!, de Blob, uDraw, czy Drawn to Life.

Proszę,proszę niech ktoś teraz kupi Darksiders :)

Edytowane przez Lionel

Opublikowano

Nemesis, ale Ty wiesz, że 60 FPS nigdy nie będzie standardem i nie ma tu znaczenia moc konsoli :P

Opublikowano

Może Xbox 720 będzie się dlatego tak nazywał bo maksymalna rozdziałka na tej konsoli to 720p.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Może Xbox 720 będzie się dlatego tak nazywał bo maksymalna rozdziałka na tej konsoli to 720p.

Albo nie będzie się tak nazywał, bo to idiotyczna nazwa.

Opublikowano

To był żart. 360 to wiadomo koło i takie też jest logo konsoli. Xbox 8 myślę, że będzie się nazywał.

Opublikowano

Ja powiem tak, dopóki gry będą miały staly framerate to nie ma się co martwić. Dopiero za kilka lat jak developerzy zaczną lecieć w kulki i obniżać rozdziałkę do 720p + niestały framerate na poziomie 20-25fps to będziemy narzekać, że nie wymuszono na nich jakiegoś standardu.

Opublikowano

Obniżą do 720p + niestały framerate, ale tylko i wyłącznie dlatego żeby gry nie wyglądały jak kupsztajny przy grach z Uber PC chłodzonych ciekłym azotem. Porównaj gry startowe PS3 z Crysisem 3 na PS3, Obliviona ze Skyrimem, Halo 3 z Halo 4 - niebo a ziema, cięzko uwierzyć że ten sam sprzęt je odtwarza, ( czasem mi się wydaje że na początku celowo robią brzydsze gry by było czym zaskoczyć za parę lat btw ) a i tak w porównaniu z PC to kupa. W dodatku dzięki PCtowej architekturze wycisną ostatnie soki z konsol dużo wcześniej, i skończą się czasy gdzie konsola mogła zaskoczyć grafą pod koniec żywota. Ponadto wszyscy devi będą mogli to osiągniąć, nie tylko first party.

Moc nowych konsol to nie jest nic OP nawet teraz, a co dopiero za 2 - 3 lata. Naprawdę oni nie kombinują z rodziałką i FPS tylko po to żeby sobie utrudnić życie ale starają się stworzyć najlepszy gry dla klienta - czyli od dawna po prostu najładniejsze.

Wyobraź sobie że musisz robić grę na PS3 a ktoś na PC. To jak ścigać się z rowerem w sandałach. Ty się starasz, optymalizujesz a na koniec i tak będziesz miał gorsze efekty.  A taki ktoś w.(pipi)ie w wymagania dodatkowe 4 GB RAM i wszyscy fapują nad grafiką. 

Nie oszukujmy się, jeśli gry miałyby obligatoryjne 60 FPS to poziom grafiki Deep Down ( albo i nawet Shadow Falla ) to byłoby coś co towarzyszyłoby nam całą generację. Shadow Fall będzie w 30 FPS jakbyś nie wiedział.

 

Doskonale wiem że to jest zła droga, ale wszyscy nią podążają.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Nie musisz tłumaczyć oczywistych rzeczy :P Od zawsze było albo lepsza grafika w 30 klatkach, albo brzydsza w 60. Shadow Fall chodzi w stałych 30 klatkach i to jest właśnie fajne, aby gry mialy ten stały framerate na takim poziomie. Oczywiście do niektórych gatunków wskazane jest 60kl/s.

Opublikowano

nie czaje po co wam to 60 fpsów ? Mi wręcz przeciwnie lepiej się gra w 30 np w wyścigi

Opublikowano

robisz sobie jaja prawda ? nie chce mi sie wierzyc, ze ktokolwiek moglby cos tak glupiego napisac

Opublikowano

Co do cen zavvi to wyssane z palca, ogólnie w uk sugerowana cena gry to £49.99 a i tak większość sklepów puszcza za £39,99 lub nawet mniej £31, podejrzewam ze raczej zostanie to bez zmian, ewenrualnie sugerowana cena gier będzie wynosić £59.99, a i tak większość sklepów będzie puszczać taniej ;)

Opublikowano

Co do tych 60fps to podejrzewam że większości ludzi zwyczajnie bardziej odpowiada 30fps, który jest bliżej filmowych 24fps, podczas gdy dla nich 60fps i płynność z tym związana jest nienaturalna i sztuczna. W przeciwnym wypadku nie byłoby takich pojazdów po Hobbicie w wersji 48fps.

Opublikowano

Jak większa płynność może komuś wydawać się nienaturalna czy sztuczna skoro w rzeczywistości ludzkie oko widzi bardzo płynny obraz?

Chyba chodzi o to większa płynność (48fps) w filmach powoduje że obraz jest mniej "filmowy" a bardziej "teatralny" i zbliżony do rzeczywistości.

 

Ale pierwsze słyszę że 24-30 klatek w grach komuś się bardziej podoba niż 60 bo jest bardziej "filmowo", Ale może ktoś tak to postrzega, nie wiem.

Opublikowano

Podobno gry EA mają chodzić w 60 fpsach, no ale oni nie będą mieli używek na żadnej platformie. [*]

 

Co do tych 60fps to podejrzewam że większości ludzi zwyczajnie bardziej odpowiada 30fps, który jest bliżej filmowych 24fps, podczas gdy dla nich 60fps i płynność z tym związana jest nienaturalna i sztuczna. W przeciwnym wypadku nie byłoby takich pojazdów po Hobbicie w wersji 48fps.

 

ty tak na serio?

Edytowane przez Marian80

Opublikowano

Przecież to nie moja opinia, piszę tylko jak niektórzy uważają. Chociaż ja też w telewizji i filmach tej większej płynności (czy tam efektu teatru) nie trawię kompletnie. Niektórym również w grach ta płynność może przeszkadzać (mi nie przeszkadza).

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego w grach. Gry to nie obraz z jakiegoś teatru. Kto mówi ,że 24-30 klatek mu bardziej pasuje niż 60 to jakiś konsolowy psychol. To jakby mówić ,że lepiej Fiatem Tico śmigać na autostradzie niż ... ( tutaj wstawić samochód marzeń ) ; d Tak czy siak, stałe 30 klateczek, na padzie, na dużym tv, jest ok ale i tak 60 oczywiście lepsze. Jak to kiedyś Hiv wspomniał w jakiejś recce, 60 klatek to jak podwójna przyjemność z gry.

Edytowane przez Sebastian Ś.

Opublikowano

Pierwsze fotki interfejsu PS4:

http://www.ppe.pl/news-21014-Interfejs_systemowy_PS4_w_calej_okazalosci.html

Kogoś w Sony chyba za bardzo poniosło w stronę portali społecznościowych tworząc taką padakę. Mając świetne menusy w PS3, robią teraz takie góvno. A wystarczyło tylko troszkę rozbudować obecnie istniejące. Oby chociaż połowę tego syfu dało się wyłączyć. A najlepiej jakby custom menu dali, że sobie ustawiasz co ma być lub nie wyświetlane.

Wpierw z(pipi).ali interfejs PS store, a teraz to. Ciekawe czy będzie równie gównianie chodzić jak obecny sklepik. Przy takiej ilości badziewia na ekranie to bym się nie zdziwił XD

Opublikowano

nie można załadować adresu

 

serwery PPE w formie!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.