Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Co do tego motywu z "byciem online" to nie widzę innego powodu, jak kwestia DRM-ów i blokowania używek. Znaczy, jak już kiedyś pisałem - chcę usłyszeć te ładnie ubrane w piórka PR-u i marketingu słowa, o tym jakże to MS robi krok na przód i jak bardzo graczom ta konieczność online pomoże, jak im jest potrzebna i niezbędna do życia, dzięki czemu X360 stanie się konsolą nowej generacji.

Z konieczności online póki co PC-tom odbija się czkawka i to wcale nie z jakiegoś specjalnie starego dania, bo przypomnijmy chociażby aferę z Diablo 3 czy SimCity.

Kwestia nie tylko tego, że gracze muszą mieć dobre łącze, ale też po drugiej stronie musi być dostarczona świetna jakość - a z tym różnie bywa. Co jak co, ale ruch MS-u bardzo ryzykowny, i nie zdziwiłbym się gdyby zwłaszcza na początku, gracze nie mogli się zalogować do konsoli (ba, nawet zagrać w jakąkolwiek grę!) bo serwery po drugiej stronie mają problemy.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Takie problemy z pewnością będą. Za world of wacraft też płaciłem i to od samego początku, gdzie serwery ciągle padały, a logowanie trwało i czasem godzinę. No i podobnie jak z Diablo 3, były problemy z połączeniem, ale gra spoko, więc się wybaczyło te bolączki. Jeżeli Microsoft dostarczy świetną konsolę, to i gracze zapomną o byciu ciągle online. Mnie to w sumie wszystko jedno, konsola jest zawsze u mnie podpięta do internetu.

Opublikowano

Nie przypisuj mi błędu, który sam popełniasz. Ty próbujesz insynuować że ja ograniczam jakość usługi SEN tylko do oferty, a pomijam kwestie techniczne, które Ty zaś przedstawiasz na pierwszym planie, przy okazji samemu deprecjonując lub ignorując istotność oferty. Natomiast ja podkreślam, że oferta i jakość techniczna do jedna całość, a nie "to i tamto". Ja biorę pod uwagę całość, a Ty to co Ci wygodne.

 

 

A powyżej Twojego posta miałeś kilka przykładów ludzi, którzy dziwią się hejtom na kwestię strictę techniczną w PS3, oraz dziwią się skąd takie w niektórych przeświadczenie o niezwykłe lepszej usłudze Gold, skoro są w niej lagi. I wbrew pozorom mam dostęp do obu usług, niekoniecznie muszę posiadać oba by być świadkiem tego jak działa - więc wiem czy ludzie w danej chwili mówią prawdę, czy trollują. Co do ściągania patchy - nie wiążę się to z przepustowością, ale z wytycznymi MS co do wielkości łatek (które na dodatek tanie nie są, ale o tym już tu było trochę głośno). To część ich restrykcyjnej polityki wobec developerów, która ma swoje zalety, ale też sporo wad. Poza tym podkreślam - należy brać pod uwagę całość, bo co z tego że SEN ma brak systemowego cross game chata, skoro posiada np. usługi czy oferty których MS nie posiada? Sam przerzucasz się tu usługami, co przed chwilą wytykałeś mi.

Jaki masz Gamertag? Tym razem także masz dostęp do Live za pośrednictwem kolegi? Jesteś jedną z niewielu osób, ktróra posiadając (?) obie konsole i korzystającą z obu usług twierdzi, że nie ma różnicy w jakości.

 

Jakie Twoim zdaniem złe strony ma restrykcyjne podejście do deweloperów ws. patchy do gier? Z punktu gracza oczywiście.

 

 

cb01aa498d.jpg

 

bayonetta-ps3-xbox-360-comparison.jpg

 

Dwa odmienne screeny podaję jako odpowiedź na tą przeszarżowaną opinię. Właściwie to z chęcią chciałbym abyś kontynuował ten wątek, bo chciałbym przekonać się jak szybko skończą Ci się argumenty. Bo ja też zrobiłem mały rekonesans po sieci. I wiesz co znalazłem? W 98 % przypadków pisało: "wersje są identyczne". Te 2 % to wahania na jedną lub drugą stronę. A ten screen z RDR to trochę wręcz absurdalny. Przeszkadza Ci kilka źdźbeł trawy mniej? :D Geez, ale nie przeszkadza Ci brak stroju gangu Waltonów i ich kryjówki - Solomon's Folly (wraz z misją) w wersji na X360? Sorry, wolę pograć dłużej bo misja ze skradzionym sejfem z Armadillo jest bardzo zacna i wpisuje się inspirację gangiem Daltonów. A co do tego screena z Bayonetty, to nie pamiętam by był tak słaby moment w tej grze, a akurat w Bayo grałem. Fakt, że port na PS3 jest słabszy i nie będę się spierał, acz słabszy nie oznacza niegrywalny. Ba na PS3 ta gra nadal zasługuje na najwyższe oceny. Anyway, takie dziwne screeny są plagą w necie, i zawsze można takie porównanie zrobić wyciągając słabsze momenty z danej gry - dla przykładu L.A. Noire:

 

cd353a73c6.png

Podrzuciłeś te screeny celowo i z pełną powagą, czy to trolling w najczystszej formie? Szczerze powiedziawszy to nie wiem jak się do tego odnieść.

 

Nt. co do tych 98%.

 

GTA IV

 

After almost two thousands words of technical discussion, the bottom line is that it's clear that Rockstar had some issues matching the basic performance of the Xbox 360 game on the PS3 hardware. Lower resolution, zero anti-aliasing support and a more variable frame-rate are the bottom line.

On the one hand, it's a touch disappointing that Rockstar's USD 100 million budget couldn't extend to optimising the experience to match Xbox 360, especially when you look at a game like Burnout Paradise that doesn't require a mandatory installation, has a basically rock solid frame-rate, and is technically identical cross-platform.

 

RDR

 

So, we're just left with the matter of the final recommendation. We've demonstrated conclusively that the Xbox 360 version of Red Dead Redemption possesses higher resolution, improved levels of detail, noticeably superior performance in-game and fewer jaggies owing to a more consistently applied anti-aliasing solution that doesn't blur the image. Shadows are generally sharper, and of better quality (particularly on the characters' self-shadows).

 

BioShock 2

 

This is not to say that the PS3 version of the game shouldn't be considered if you don't own an Xbox 360. The quality of the conversion is measurably better than the original BioShock, and while frame-rate drops can be irritating - coming when you really need the visual and controller feedback the most - it's still eminently playable and enjoyable.

The low-quality, quarter-resolution transparencies are the biggest issue here, since water and neon-bloom are so integral to the visual make-up of Rapture. In that respect, the impact to visual quality in what is such a beautifully designed world is somewhat disappointing, but won't detract too much from the overall gameplay experience.

 

Skyrim

 

So to round up, this is a valiant overall effort by Bethesda at delivering a bewilderingly huge fantasy game to three platforms, each of varying technical strengths and weaknesses. But, despite their best and most well-meaning efforts at achieving parity on both consoles, we can confirm that the 360 does command a clear advantage over the PS3 when it comes to both image quality and performance. Even with the PS3's mandatory install, the geometry pop-in in certain areas is more distracting than it is on Microsoft's platform, and the light blur introduced by its post-processing tends to affect the clarity of the image as a whole.

For those lucky enough to be multi-platform owners, the 360 version also comes recommended for its more stable frame-rate. With that being said, they're both perfectly acceptable taken on their own terms, and the core of Skyrim's complex open-world design remains entirely intact on each. However, the save game issue on PS3 remains a concern and we'll continue to carry on playing there in order to see if its manifestation necessitates a blog update.

 

I tak dalej i tak dalej. Wiesz, przykładów jest mnóstwo, a to są gry, które mam akurat teraz w głowie. Od 2009 roku męczę się z jedną rzeczą jak przychodzi do multiplatform - żeby na PS3 to wyglądało jak na X360. Nie ma to absolutnie związku z tym, żeby gra byla niegrywalna. Pod koniec generacji jest już z tym zdecydowanie lepiej niż było i Bioshock Infinite i Tomb Raider niech posłużą za przykłady. Nie można jednak zaprzeczyć temu, że gry na PS3 wychodziły przez większość generacji wykastrowane z detali, rozdzielczości, antyaliasingu etc.

 

 

 

Jakoś nie parzą te węgle, bo po pierwsze sprawa włamu była rozdmuchana, a efektem była w zasadzie utrata bazy emailów. Co bardziej ostrożni co prawda zmieniali karty, ale ostatecznie nie ma z tego powodu wielkich szkód. Za Wikipedią:

 

Sony jak widać nie tylko wydało kupę szmalu by udobruchać ludzi (Welcome Back naprawdę dużo gier oferował, a co "zaradniejsi" mogli je pobierać z kilku kont), jak i posiadaczy PS3, a nawet PSP. Poza tym są nadal przygotowani - jak widać objęli ludzi polisą, w razie gdyby ktoś gdzieś zgłosił kradzież.

A teraz jakbyśmy się skupili na tym, jak wiele "tanich MSP" jest w obrocie, możemy ujrzeć jak wielka jest ta szara strefa kradzieży i paserstwa na X360. Tym się jednak różni, że na PS3 ten atak hakerski był jeden duży, i media to rozdmuchały. Handel kradzionymi MSP odbywa się cicho i nie gwałtownie... Wielokrotnie w tym temacie podawałem różne linki do takich incydentów i artykułów o tym procederze. Mam nadzieję, że nie poprosi nikt bym musiał to zrobić ponownie, bo mam wrażenie że nawet najbardziej zapalczywi fani X360 wiedzą dokładnie skąd pochodzą "tanie punkty MSP"... W każdym bądź razie dwa artykuły mogę z góry rzucić:

Trafiłeś kiedyś na kradzione MSP? Bo ja nie, ale poza wiedzą z artykułów widzę masz ogromne doświadczenie na tym polu. 

 

 

Po prostu dostosowywanie się do nowych czasów, a poniekąd wprowadzanie tego na kolejny poziom. Nie oznacza to, że Sony uznało PS3 za błąd i zmienili politykę. Zmienili bo sytuacja jest inna - to tak jakbyś napisał, że Sony wprowadziło PSN/SEN w PS3 bo go w PS2 nie było i uznali że PS2 było błędem. Głupia logika.

 

Cóż, szkoda że moje wypowiedzi potraktowałeś wybiórczo, ale ok - tak zwykle bywa, że dyskutanci wybierają to co im wygodne do skomentowania. Niemniej mogę uznać, że po prostu z resztą się zgadzasz.

To nie tyle dostosowywanie się do nowych czasów, co naprawianie starych błędów. Postawienie na online to jest rzecz oczywista, natomiast diamentralna zmiana architektury konsoli to wyraźny znak tego, że liczą się z mało przyjazną PS3. Z resztą, po zapowiedzi PS4 samo Sony to przyznało.

Opublikowano

Mendrolina wrzuca skriny w których tez na xboxa są po prostu jaśniejsze i twierdzi, że wygląda to gorzej - beka.

Opublikowano

Mendrek, jak Ci kiedyś zrobiłem post z najlepiej ocenianymi multiplatformami na konsolach w 2012 roku i przytoczyłem porównanie z eurogamera/digital foundry gdzie 70% tych tytułów lepiej wyglądało na x360(framerate,detale,aliasing, rozdzielczość) to z tego co pamiętam nawet nie raczyłeś na post odpisać albo napisałeś coś w stylu, że didital foundry nie jest obiektywne.

 

Od 2 lat te multiplatformy faktycznie nie różnią się zbytnio i często są to nieuanse, ale starsze tytuły to DRAMAT, CoD:BO, Orange Box, GTAIV, Bayonetta, The Darkness - w bólach kończyłem widząc jak to fajnie śmiga u konkurencji. Nawet były takie przypadki, że pierwotnie zapowiedziany jako ekskluzyw Assasin Creed chodził lepiej na x360.

 

Przez długi czas to była pięta achillesowa playstation3. Na szczęście kontynuacje, nowe gry już od jakiegoś czasu działają na sprawdzonych,zoptymalizowanych enginach więc jest git. Ale początki gdy każda firma tworzyła engine pod tą generację i różnice to był DRAMAT.

Opublikowano

cb01aa498d.jpg

 

bayonetta-ps3-xbox-360-comparison.jpg

 

20t2p36.png

 

Już nie wspominam o nie falujących płaszczach i kurtkach w wersji na PS3.

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Mendrek, jak Ci kiedyś zrobiłem post z najlepiej ocenianymi multiplatformami na konsolach w 2012 roku i przytoczyłem porównanie z eurogamera/digital foundry gdzie 70% tych tytułów lepiej wyglądało na x360(framerate,detale,aliasing, rozdzielczość) to z tego co pamiętam nawet nie raczyłeś na post odpisać albo napisałeś coś w stylu, że didital foundry nie jest obiektywne.

 

Od 2 lat te multiplatformy faktycznie nie różnią się zbytnio i często są to nieuanse, ale starsze tytuły to DRAMAT, CoD:BO, Orange Box, GTAIV, Bayonetta, The Darkness - w bólach kończyłem widząc jak to fajnie śmiga u konkurencji. Nawet były takie przypadki, że pierwotnie zapowiedziany jako ekskluzyw Assasin Creed chodził lepiej na x360.

 

Przez długi czas to była pięta achillesowa playstation3. Na szczęście kontynuacje, nowe gry już od jakiegoś czasu działają na sprawdzonych,zoptymalizowanych enginach więc jest git. Ale początki gdy każda firma tworzyła engine pod tą generację i różnice to był DRAMAT.

 

To w 98 % były niuanse, które Twoja wyobraźnia i chyba jakieś kompleksy rozdmuchały do niewyobrażalnych rozmiarów. Przykład ze wspomnianym przez Ciebie The Darkness:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VFX4De3b0f8

 

Ja osobiście nie widzę diametralnych różnic między wersjami.

 

Geez, znowu ta trawa w Mafii II. Serio, jak ktoś znowu przytacza tą trawę, to wyobrażam sobie hejterów Sony i xbotów jak grają w wersję na X360 i tak stoją przy tej trawie dumnie, jeżdżą po niej bez ustanku, oh ach mamy lepszą trawę na trawnikach w grze, i tych biednych posiadaczy PS3 którzy nie mogą grać w grę, bo nie ma trawy...

 

... facepalm-1.png

 

Ofkoz to nic, że przecież można było wkleić taki screen, który nie pokazuje różnic:

 

74b57299bc.jpg

Edytowane przez Mendrek

Opublikowano

Geez, znowu ta trawa w Mafii II. Serio, jak ktoś znowu przytacza tą trawę, to wyobrażam sobie hejterów Sony i xbotów jak grają w wersję na X360 i tak stoją przy tej trawie dumnie, jeżdżą po niej bez ustanku, oh ach mamy lepszą trawę na trawnikach w grze, i tych biednych posiadaczy PS3 którzy nie mogą grać w grę, bo nie ma trawy...

 

... facepalm-1.png

 

 

tĘ trawĘ panie moderator

 

http://www.youtube.com/watch?v=mO4qDlMqPbA

 

Tutaj też nie widzisz znaczących różnic zaślepiony grubasku?

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

z multiplatform najbardziej wqrwiala mnie FIFA, przez lata nie byla nawet skalowana do 1080 na PS3, wersja 2010 w ogole wygladala jak kupa (zastanawialem sie nawet czy w 720 dziala)...
EA w ogole mialo problemy ze grami na PS3, ich boks takze zawsze graficznie odstawal.

 

Podziwiam was, ze chce wam się w ogole z Mędrkiem wchodzić w dyskusje, w końcu kazda gra z PS3 chodzi w HD, a jak nie to grafikę z automatu skalują telewizory Sony ! :teehee:

 

EDIT: ale bylyby jaja, gdyby MS naprawdę potwierdził, ze nowy X na stale będzie musial być podpięty do sieci. Sony wygraloby chyba na starcie. Już widze te updaty oprogramowania i listy przeprosinowe MS.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Pomijam, że Mafia II otrzymała jakże wysokie noty. Na MC 74 dla X360 i 75 dla PS3. Jest się o co pluć! :)
 

No cóż, jedni wolą mieć trawę i falujące ubrania w Mafii 2, a ci mądrzejsi wolą mieć np. 5 dodatkowych postaci w grze Street Fighter x Tekken, albo dodatkową postać i arenę w Mortal Kombat 2011, albo dodatkowy strój i misję w Red Dead Redemption, albo darmową kopię Battlefield 1943 dla posiadaczy Battlefield 3, ekskluzywny dodatek co-op do Far Cry 3, ekskluzywne misje VR do Metal Gear Solid: Rising albo ekskluzywne dodatki do zapowiedzianego Assasin's Creed: Blag Flag...

 

... bo zapominacie w tym ślepym hejcie wobec PS3, że bardzo dużo multiplatform na PS3 posiada coś czego nie ma wersja na X360. No ale niektórzy wolą czepiać się braku kilku skrawków trawy w RDR :D Ja tam wolę skupić się na grze i cieszę się, że gdzieś jest jej więcej.

Opublikowano

Ten idiota z Microsoft Studios może powoli zacząć się żegnać z pracą. Szczególnie za ten tweet "why would I live there?".

 

Mnie nie przeszkadza to w żaden sposób bo moja konsola przez 4,5 roku posiadania przez 99% czasu była podłączona do internetu. Nie rozumiem tylko sensu tej zmiany. Jeśli chodzi o walkę o piractwo to czy nie wystarczy w tym przypadku Blu-ray? Ciekaw jestem też, o ile to wszystko wejdzie w życie, w jaki sposób mają to pozytywnie reklamować. Ja nie wiem.

Opublikowano

Pomijam, że Mafia II otrzymała jakże wysokie noty. Na MC 74 dla X360 i 75 dla PS3. Jest się o co pluć! :)

 

No cóż, jedni wolą mieć trawę i falujące ubrania w Mafii 2, a ci mądrzejsi wolą mieć np. 5 dodatkowych postaci w grze Street Fighter x Tekken, albo dodatkową postać i arenę w Mortal Kombat 2011, albo dodatkowy strój i misję w Red Dead Redemption, albo darmową kopię Battlefield 1943 dla posiadaczy Battlefield 3, ekskluzywny dodatek co-op do Far Cry 3, ekskluzywne misje VR do Metal Gear Solid: Rising albo ekskluzywne dodatki do zapowiedzianego Assasin's Creed: Blag Flag...

 

... bo zapominacie w tym ślepym hejcie wobec PS3, że bardzo dużo multiplatform na PS3 posiada coś czego nie ma wersja na X360. No ale niektórzy wolą czepiać się braku kilku skrawków trawy w RDR :D Ja tam wolę skupić się na grze i cieszę się, że gdzieś jest jej więcej.

tylko, że brak falowanych ubrań itp to wina tego, że ps3 to szmelc

a dodatkowe misje i inne prezenty to zasługa wagonów $ od sony aby wersja na ich konsole mialy jakąkolwiek przewagę nad wersjami na x'a

Opublikowano

Akurat mnie też to rozbawiło, ale to byłoby śmieszne gdyby to był Anon na 4chanie, a nie gość z Microsoftu z jego oficjalnego konta. W zasadzie dopiero po poście Mazzeo zaczęło mnie to przerażać. Faktycznie, coś takiego jest poza dopuszczalną normą. Hyh, gdyby mi tak ktoś z obsługi Sony Polska odpisał, to chyba przestałbym tak bardzo lubić tą markę.

 

O reklamę to Ty się Mazzeo nie bój, natomiast faktycznie czy to przyniesie wymierne rezultaty? Chyba, że będą tym przekonywać 3rd party w stylu: "Hej u nas nie będzie problemu używek, więcej nówek ludzie będą kupować, więc skupcie się na naszej konsoli".

 

 

tylko, że brak falowanych ubrań itp to wina tego, że ps3 to szmelc

a dodatkowe misje i inne prezenty to zasługa wagonów $ od sony aby wersja na ich konsole mialy jakąkolwiek przewagę nad wersjami na x'a

 

Raczej nieudolność studiów którzy robili tą wersję. Twoją teorię obala bowiem fakt, że między 2008-2011 to gry z PS3 uzyskiwały nagrodę za "najlepszą grafikę roku" na gali Spike VGA. I kto wie, czy dzięki TLOU nie zgarną nagrody i w tym roku.

Opublikowano

Raczej nieudolność studiów którzy robili tą wersję. Twoją teorię obala bowiem fakt, że między 2008-2011 to gry z PS3 uzyskiwały nagrodę za "najlepszą grafikę roku" na gali Spike VGA. I kto wie, czy dzięki TLOU nie zgarną nagrody i w tym roku.

Czyli 90% developerów to nieudolne lenie.

Gdyby Uncharted/GoW były multiplatformami to bys sie pochlastal bo lepiej wygladalyby na xbox ;)

Opublikowano

 

 

Shitstrom konkretny sie wywiazal przez pana soon-to-be-fired Orthy :D

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Z tym się muszę zgodzić, lipne wersje multiplatform na PS3 to wina wyłącznie devów i trudnego programowania. Należy pamiętać że PS3 dopiero od U2 zaczął być pozytywnie postrzegany przez biznes i mogli po prostu robić te wersje na odwal się, dodajmy że nie umieli pisać gier. Zresztą teraz wersje konsolowe nie różnią się prawie wcale i najlepiej to pokazuje że jak się chce zrobić dobrze na PS3 to można.

Opublikowano

Ehh Mendrek znów zaczął siać ferment w CW i będzie to robić dalej póki znowu się nie ośmieszy jak z tymi 4 mapami do Gears of War Judgment. Po tamtej sytuacji zniknął z tego tematu na dość długo...

 

Zobaczmy post Moldara odnośnie UC2

 

http://www.psxextreme.info/topic/101381-console-wars-5-starcia-betonów/?p=2804033

 

10 plusów, w tym od Mendrka. Ciekawe, bo jak można zobaczyć - http://psnprofiles.com/ComaPL - mendrolina nawet nigdy nie widziała płytki z tą grą na oczy.

 

Niemniej to PS3 często posiada ekskluzywne materiały np. dodatkowe stroje i lokacje w Red Dead Redemption, czy więcej aren, postaci i fatality w Mortal Kombat 2011. Wybrać wersję z niewidoczną dla oka różnicą w grafice, czy z większą ilością grywalnego contentu? Hm, dla mnie wybór jest prosty.

 

Niewidoczna dla oka to jest dla kogoś kto tego oka nie ma. Nawet Crysis 3, w którym różnice są sporo mniejsze, widać ewidentnie gorszą wersję na PS3. O takim RDR czy Mafia 2 nie wspominam. Lepiej irytować się z otrzymania gorszej wersji przez całą długość gry czy mieć jakiś durny dodatkowy strój albo misję do gry trwającej kilkadziesiąt godzin? Dla mnie wybór jest prosty.

 

A i jeszcze jedno.

 

Twoją teorię obala bowiem fakt, że między 2008-2011 to gry z PS3 uzyskiwały nagrodę za "najlepszą grafikę roku" na gali Spike VGA.

 

A parę postów wcześniej

 

To nie jest sytuacja jaka miała miejsce z PS2 i Xboxem, który był silniejszy i miał ładniejsze gry (a i tak przegrał, to swoją drogą - widać grafika to nie wszystko)

 

Widać grafika jest ważna wtedy, kiedy Mendrkowi jest wygodnie :)

 

Jesteś żałosny jak zwykle :)

Opublikowano

Pomijam, że Mafia II otrzymała jakże wysokie noty. Na MC 74 dla X360 i 75 dla PS3. Jest się o co pluć! :)

 .

I co z tego że Mafia 2 ma taka ocenę na MC jak jest świetną gra z baardzo klimatycznym światem i ciekawa fabuła. No ale tak skąd to możesz wiedzieć (http://psnprofiles.com/ComaPL). Mafii 2 w plusie nie było i raczej nie będzie. Ehh...

Opublikowano

3tpl21.jpg

 

Koleś pewnie poleci ;) szczerze moja konsola od zawsze jest podpieta do internetu i z dostawca tez nie miałem nigdy problemu, ale dalej uważam ze nie powinno byc to wymogiem,

 

koniec końców liczą sie gry i coś mi sie wydaje ze nowy xbox pozamiata ;)

Edytowane przez kubson

Opublikowano

W sumie abonament Live nabierze nowego znaczenia. Kupujesz konsole i potem abonament zeby moc ja w ogole uzywac. :)

Opublikowano

Jakimi grami ma pozamiatać nowy Xbox ? Serio pytam. Od kogo te gry ? 

Opublikowano

Jakimi grami ma pozamiatać nowy Xbox ? Serio pytam. Od kogo te gry ? 

E od devów 1party chyba (choć patrząc na zainteresowanie MS tym tematem to szału bym nie oczekiwał) :sweat:

Opublikowano

Jakimi grami ma pozamiatać nowy Xbox ? Serio pytam. Od kogo te gry ?

Z tym to bym się tak nie rozpędzał. Microsoft otworzył ostatnio wiele nowych studiów deweloperskich więc nie wiadomo co tam tworzą

Opublikowano

gry na kinkieta

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.