Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Bo jest najwazniejsza gry typu Unreal ,Gears of War,Halo,Quake ,Doom, BF,Killzone ...

Nie istniały by gdyby nie grafika.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

No ładna grafika jako pierwsza rzuca się w oczy, czyli ma największy wpływ na sprzedaż danego tytułu wśród graczy nie śledzących rynku (nie licząc marketingu). Sama grafika podbija jedynie ogólny odbiór gry.

Opublikowano

O ile pierwszy underground był ok, tak U2 to straszne scierwo. Niepotrzebny nikomu free-roaming i kartonowy model jazdy plus brak zniszczeń = meh.

Nie zgadzam się, niesamowita gra. Do tego za dzieciaka karykaturalny wręcz tuning serio wydawał mi się strasznie fajny, dopiero z wiekiem woli się dyskretniejsze projekty. Ale tak to dobre utwory, niezły klimat. I drift, najlepszy tryb.

Opublikowano

 

Na neogafie najlepiej podsumowali tą wypowiedź

 

Probably why Crysis 3 deserves a 6/10

Taka prawda dzieła Crytek ograbione z oprawy to najzwyklejsze przeciętniaki , tak jest i tak pewnie będzie w przypadku Ryse , Homefront'a 2 i ich kolejnych projektów.

Opublikowano

Aha pajgi nie zgodze sie ze wtopa. RAM to podstawa wszystkiego i ma imo wieksze znaczenie dla wydajnosci/plynnosci niz gpu. Zreszta takie czasy ze na gpu sie zwala robote z cpu wiec sam wiesz...

 

teraz dopiero doczytałem.

 

 

 

MeSSer nigdy się nie spotkałem z sytacją, by zwiększanie ilości pamięci w nieskończoność... ok. przesadzam, ale według schematu 2x, 4x, 6x w takim samym stosunku przyśpieszało szybkość działania jakieś gierki. Co innego grafa. Niedawny przykład z benchmarka,

 

Bioshock: Infinite - Sapphire HD 7970 Vapor-X

1920x1080 - Doskonałe, FSAA ON, AF x16

 

8 GB - 1600 pasek.png 70

 pasek5.png29

6 GB - 1600 pasek.png 70

pasek5.png 29

4 GB - 1600 pasek.png 69

pasek5.png 28

pasek.png średnia liczba kl./s

pasek5.png minimalna liczba kl./s

 

 

Nie ma zwyczajnie czego pakować do tych dodatkowych kości. Pewnie zwiększenie szyny podniosłoby wydajność, ale też w ograniczonym stopniu.

 

Chore zalecenia w kwestii RAMu w Max Payne 3 to jest przykład typowej dla R* nieudolności i olewactwa, najłatwiejszej w programowaniu (nie licząc Xa) dostępnej obecnie platformy. 4 GB kości to dzisiaj optymalna ilość dla 99% gier. 

 

 

edit. Gry z piękną grafą 3d ale słabym gameplayem cieszą tylko w dniu premiery, po jakimś czasie grafa piękna już nie jest, więc co zostaje?

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Chyba każdy obecny 24-30 latek katował tą grę :)

A fuj..... ostatni NFS, ktory dobrze wspominam to Porsche 2000.

Underground to dla mnie poczatek konca tej serii :(

Opublikowano

Porsche 2000 to tez fantastyczne wspomnienia, ale ja pamietam jak porownywalem graficznie P2000 i Undergrounda i mowilem sobie, ze to jest grafika dopiero :D

Opublikowano

Nowe poziom dymania klientów. Ver. Square Enix:

 

Something pretty incredible is happening with the Japanese PC version of Tomb Raider. The game is "officially" coming out on the April 25th here in Japan, after being released earlier last month in the US and EU... and in Japan for Steam (only, I think).

Thing is, the Steam PC version of the game disposed, at launch, of Japanese voices and subtitles, despite being priced at a lower price point than the physical release: 50$ against what amounts to 76$, according to today's exchange rate (which is exceptionally bad for the yen). It was a pretty nice, and a weird move...

So what did Square-Enix do? They patched the Steam version some time ago to take out the Japanese language support and just announced that this Japanese option would be offered as DLC for 30 dollars.

How fucked up is this? I know how terrible Japan is with games prices and how PC doesn't matter much here outside of MMOs, but still, that's plain robbery. How can they get away with removing freaking language support some time after release to sell it as a 30$ DLC?

Source for the pack info:
http://www.sqex-ee.jp/2013/04/-japan...uage-pack.html

edit > More details/better explanation from duckroll:

Originally Posted by duckroll: viewpost.gif
Okay, let me explain how this fuck up probably happened. Please bear with me, because it's going to sound really stupid, and I'm not defending Square Enix here, only explaining the nature of the fuck up.

- Tomb Raider comes out in Japan on April 25 2013, at the price of 8000yen (80 USD).

- The Japanese release includes voices in English or Japanese, and Japanese text. This differs it from the version sold in US and Europe where the voice options are only in English.

- Somehow it appears the PC Tomb Raider release on Steam was available for purchase in Japan at the US/Europe release price of 50 USD when it was released last month.

- Additionally it appears that someone fucked up massively and included all the language content meant for the Japanese release along with the package.

- So for a period of time Japanese fans were able to buy Tomb Raider on Steam for 50 bucks, and enjoy Japanese language support, a whole month before the release in Japan.

- Someone found out, panicked, and removed the language content support so Japanese consumers would no longer be able to buy a fully functional Japanese version of Tomb Raider at almost half the price and a month before it is released in Japan.

- Now that the Japanese launch is finally arriving, they are offering the option for anyone who used the previous "exploit" to top up the 30 dollars of difference to regain access to the Japanese language options.

From Square Enix's perspective, what they were doing was closing a reverse import regional loophole, and now they are offering an olive branch to fans who used that exploit so they don't have to sit on a useless 50 buck English-only Tomb Raider. From the perspective of everyone else, Square Enix is scamming everyone.

ROFLMAO. :P

Z Neogaf

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

 

Aha pajgi nie zgodze sie ze wtopa. RAM to podstawa wszystkiego i ma imo wieksze znaczenie dla wydajnosci/plynnosci niz gpu. Zreszta takie czasy ze na gpu sie zwala robote z cpu wiec sam wiesz...

 

teraz dopiero doczytałem.

 

 

 

MeSSer nigdy się nie spotkałem z sytacją, by zwiększanie ilości pamięci w nieskończoność... ok. przesadzam, ale według schematu 2x, 4x, 6x w takim samym stosunku przyśpieszało szybkość działania jakieś gierki. Co innego grafa. Niedawny przykład z benchmarka,

 

Bioshock: Infinite - Sapphire HD 7970 Vapor-X

1920x1080 - Doskonałe, FSAA ON, AF x16

 

8 GB - 1600 pasek.png 70

 pasek5.png29

6 GB - 1600 pasek.png 70

pasek5.png 29

4 GB - 1600 pasek.png 69

pasek5.png 28

pasek.png średnia liczba kl./s

pasek5.png minimalna liczba kl./s

 

 

Nie ma zwyczajnie czego pakować do tych dodatkowych kości. Pewnie zwiększenie szyny podniosłoby wydajność, ale też w ograniczonym stopniu.

 

Chore zalecenia w kwestii RAMu w Max Payne 3 to jest przykład typowej dla R* nieudolności i olewactwa, najłatwiejszej w programowaniu (nie licząc Xa) dostępnej obecnie platformy. 4 GB kości to dzisiaj optymalna ilość dla 99% gier. 

 

 

edit. Gry z piękną grafą 3d ale słabym gameplayem cieszą tylko w dniu premiery, po jakimś czasie grafa piękna już nie jest, więc co zostaje?

Zgadzam się jeśli mówisz o jakości grafiki w sensie liczba FPS, rozdziałka, szmery bajery - mocne GPU, ale szczegółowość, zróżnicowanie grafiki - RAM musi być w liczbie wielkiej.

Płynność animacji - mocne GPU, ale ogólna większa liczba tychże animacji - RAM musi być w liczbie wielkiej.

Piękne miasto = mocne GPU, ale wielkie miasto z mnóstwem innych, niepodobnych do siebie postaci - RAM musi być w liczbie wielkiej.

Korytarz z miłą Elizabeth w Bio - mocne GPU/CPU - zwiedzanie wielkiego otwartego miasta z Elizabeth z dużo większą paletą decyzji zachowań i nie tylko - RAM.

Karty graficzne nie bez powodu obok coraz większych TFLOPS mają coraz więcej coraz szybszego RAMu, tak samo konsole.

To jest jedna mafia.

U choose.

Opublikowano

Panowie dzisiaj odpaliłem FC3 na moim nowym piecu (2200 zł, składany od zera). 50 fps na Ultra (bez MSAA) w rozdzielczości 1280x1024 (max dla mojego wiekowego monitora).

 

RIP konsole 7 generacji [*].

Opublikowano

kupiłeś nowego kompa i grasz na takim chuvjowym monitorze?  :turned:

Opublikowano

Było kasę na PS4 zostawić.

Opublikowano

ej ku'rwa ja mam kwadratową 17' przebijcie to xD

Opublikowano

ej no, wydałem wszystko na kartę graficzną, nie stać mnie teraz na monitor ;/

Jak masz tv hd to podepnij pod niego nowego piecyka i problem monitora odejdzie w większości przypadków na dalszy plan.

Akurat w fps'ach na multi lepiej się sprawdza monitor niż tv więc on też ma swoje plusy.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

 

ej no, wydałem wszystko na kartę graficzną, nie stać mnie teraz na monitor ;/

Jak masz tv hd to podepnij pod niego nowego piecyka i problem monitora odejdzie w większości przypadków na dalszy plan.

 

potwierdzam, tez tak zrobiłem, swojego kompa z nasa mam podpiętego pod tv 42" + mycha i klawa bezprzewodowa=profit

Opublikowano

Wiem wiem, na chwilę postawiłem TV na biurku (FC3 grafą wypalał mi gałki oczne dosłownie), ale siedzenie pół metra od takiego potwora to trochę za blisko :D. Dodatkowo niezbyt wygodnie przegląda się Internet na czymś takim, więc wolę TV zostawić do konsol [*], a monitor mieć pod PC.

Opublikowano

raven składałes kompa stricte pod gry?

Opublikowano

No wiadomo, że składałem go, by był jak najlepszy w tej cenie, ale przy okazji starałem się brać komponenty, które dość dobrze współpracują z linuksem, stąd karta NVidii a nie AMD.

Opublikowano

Nie chce tu wychodzic na jakiegoś znawcę(bo nim nie jestem),ale nie lepiej z upgradem kompa było poczekać(szczególnie pod gry) do wyjścia nextgenow? Wymagania gier pójdą w górę i nie wiadomo czy twój komp,którego teraz składałes,pociągnie gry w komfortowej jakości grafiki.

Opublikowano

Ja nie robiłem upgrade'u, kupowałem od zera. A PC mi był potrzebny teraz (do innych rzeczy jak granie), więc nie czekałem na nic.

Opublikowano

Ja nie robiłem upgrade'u, kupowałem od zera. A PC mi był potrzebny teraz (do innych rzeczy jak granie), więc nie czekałem na nic.

Pochwal sie co tam upchales w tej cenie.

Opublikowano

Raven powiedz mi, jak duża jest różnica pomiędzy Far Cry 3 z Twoimi ustawieniami, a tym co widziałeś na konsolach w strzelankach. Bo zastanawiam się czy Far Cry 3 teraz kupić na PS3, czy poczekać aż zrobię update kompa. :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.