Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Top comment pod trailerem Beyond

 

 "Meanwhile on X360, Pizza Hut app."

 

DAYUM

Opublikowano

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

 

Jeżeli fabuła całej gry jest na poziomie niedorzeczności i całkowitego braku logiki spraw z pierwszej godziny gry, to życzę powodzenia z ukończeniem tej produkcji :P

Opublikowano

Żałośni jesteście full.

Opublikowano

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

Spotkałem się z ogrmoną ilości opinii, że grę powinno przechodzić się jak serial. Czyli jedną sprawę na posiedzenie. Wtedy całość wypada bardzo fajnie, w przeciwnym razie prędko nudzi. Ja nie grałem (nie leżą mi gry Rockstar kompletnie mimo wszystko) ale takie opinie nawet wsrod moich znajomych to norma.

Opublikowano

Coś w tym jest tzn było i dodam tylko hejtując obecną generacje. Jak to jest że dziesięcioletnia gra przewyższa poziomem rajcowności obecne samocasualograje ? Pozdrowienia od Samus Aran

Opublikowano

 

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

Spotkałem się z ogrmoną ilości opinii, że grę powinno przechodzić się jak serial. Czyli jedną sprawę na posiedzenie. Wtedy całość wypada bardzo fajnie, w przeciwnym razie prędko nudzi. Ja nie grałem (nie leżą mi gry Rockstar kompletnie mimo wszystko) ale takie opinie nawet wsrod moich znajomych to norma.

 

 

Jemu raczej chodzi o niekonsekwencje oraz dziury w scenariuszu. Ja przymknąlem na to oko (tak samo jak w przypadku Heavy Rain) i bawiłem się bardzo dobrze, ale ja jestem fanbojem R* więc może dlatego.

Opublikowano

Z tym się trzeba zgodzić - niekonsekwencje i dziury w scenariuszu położą każdą grę ( oczywiście mowa o single ) w której fabuła nie sprowadza się do zabicia wszystkich i ocalenia świata.

Opublikowano

Widzę, że skala bzdur osiągnęła znowu wyżyny. Ale żeby nie było... Pora więc na konfrontację tutejszych "argumentów" i suchych faktów. Uruchamiam więc nowy program pt. Prawda Patrol. Bo jak Messer napisał, PS3 broni się samo. Ale nie chcemy by ktoś to przeoczył, prawda? W pierwszym odcinku - Heavy Rain.

 

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

 

 

 

Jak kiedys zagram w L.A. Noire i okaze sie takim samym kupskiem jak Heavy Rain to z checia pohejtuje.

 

Jeżeli fabuła całej gry jest na poziomie niedorzeczności i całkowitego braku logiki spraw z pierwszej godziny gry, to życzę powodzenia z ukończeniem tej produkcji :P

 

 

 

To dosyć odważne stwierdzenia, w obliczu takich faktów jak:

 

 

1. Heavy Rain zdobyło najwięcej nagród na 7 ceremonii wręczania nagród Brytyjskiej Akademii Gier Wideo, czyli komórki Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (BAFTA), odpowiedzialnej za przyznawanie nagród grom. Zdobyło nagrody za fabułę, muzykę i innowację technologiczną. Brytyjska Akademia Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (ang. British Academy of Film and Television Arts, BAFTA), to organizacja, przyznająca corocznie od 1948 roku nagrody w dziedzinie filmu, telewizji i mediów interaktywnych (gier komputerowych). Nagrody Brytyjskiej Akademii Gier Wideo (British Academy Video Games Awards), to nagrody dla twórców gier komputerowych i wideo wręczane od 1998. W 2006 BAFTA uznała je za równe w swoim statusie i znaczeniu z nagrodami filmowymi i telewizyjnymi, co przekłada się m.in. na transmisję telewizyjną z ceremonii ich rozdania.

http://www.vgchartz.com/article/84830/heavy-rain-wins-most-awards-at-bafta-mass-effect-2-wins-best-game/

http://pl.wikipedia.org/wiki/Brytyjska_Akademia_Sztuk_Filmowych_i_Telewizyjnych

 

2. Heavy Rain zostało nominowane do najlepszej grafiki roku i najlepszej gry roku na PS3 na Spike Video Game Awards 2010.

http://en.wikipedia.org/wiki/Spike_Video_Game_Awards

 

3. Heavy Rain otrzymało również nagrodę Gry Roku w kategorii "gra przygodowa" od GameSpy, oraz na PS3 w 2010.

http://uk.gamespy.com/articles/114/1141516p7.html

 

4. Heavy Rain otrzymała nagrodę Gry Roku na PS3 2010 od IGN.

http://uk.bestof.ign.com/2010/ps3/best-ps3-game-of-the-year.html

 

5. Sony na Heavy Rain zarobiło ponad 100 milionów Euro.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-19-heavy-rain-cost-16-7-million-to-make-and-made-sony-more-than-100-million

 

6. Heavy Rain średnią ocen na Metacritic obecnie ma na poziomie 87. Wśród gier na wyłączność w 2010 roku zajmuje 2 miejsce. 1 miejsce należy do God of War III ze średnią 92 (to również tytuł dostępny tylko na PS3). To bardzo wysoka średnia..

http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/year/ps3?view=condensed&sort=desc&year_selected=2010

 

7. Na GameRankings średnia wynosi 89 %

http://www.gamerankings.com/ps3/933123-heavy-rain/index.html

 

Tak więc drogi postronny obserwatorze, który niestety musiałeś czytać przez ostatnie kilka postów cały stek przykrych, acz dosyć kiepsko uargumentowanych opinii nt. Heavy Rain. Możesz uwierzyć takim użytkownikom jak Ins, Mazzeo czy donsterydo. Albo możesz uwierzyć przytłaczającej liczbie faktów z o wiele bardziej renomowanych źródeł, od wielu bardziej uznanych w świecie organizacji, serwisów i krytyków, lub po prostu od ludzi którzy uznali tą grę za wybitną (ja np. grę przeszedłem i za taką ją uważam). Wybór jest Twój.

Opublikowano

weź się z tym avatarem schowaj XD

 

1. Fabuła Heavy Rain jest dziurawa jak cholera, a sama gra ma nagłupszy zwrot akcji jaki widziałem w grach video. Zwrot akcji dla samego zwrotu akcji.

 

Koniec. Chu.j w te nagrody. 

Edytowane przez ragus

Opublikowano

weź się z tym avatarem schowaj XD

 

1. Fabuła Heavy Rain jest dziurawa jak cholera, a sama gra ma nagłupszy zwrot akcji jaki widziałem w grach video. Zwrot akcji dla samego zwrotu akcji.

 

Koniec. Chu.j w te nagrody. 

 

No tak, wszyscy oni się nie znają. Co to takie BAFTA, które daje nagrodę za fabułę roku 2010. Przecież oni się na tym nie znają. Ragus wie lepiej, jego zdanie świat szanuje bardziej.

 

d4d1fa48fe.jpg

Opublikowano

Mendrek, owocu katastrofy w Czarnobylu - w którym miejscu pisałem cokolwiek o Heavy Rain?

Opublikowano

i nie było w plusie

Opublikowano

No właśnie tak się mendrolina rozpisał a donsterydowi chodziło o el ej nuar. Zabawnie.

 

No ale LA Noire nie ma kto bronić bo nie jest exem.

 

Ja bronię bo jest perełką tej generacji.

Opublikowano

Ja gram teraz w LA Noir i jest mega! Co prawda, model jazdy jest slaby, ale klimat i tematyka pracy detektywa naprawde fajnie wypada.

 

 

Karol, wez ty sie ogarnij, bo jestes jakims fanatykiem gierki elektronicznej. Konsola to zabawka na wolna chwile, a nie staly element zycia. A Ty sie produkujesz zupelnie jakby ktos Ci po matce jezdzil.

Opublikowano

 

weź się z tym avatarem schowaj XD

 

1. Fabuła Heavy Rain jest dziurawa jak cholera, a sama gra ma nagłupszy zwrot akcji jaki widziałem w grach video. Zwrot akcji dla samego zwrotu akcji.

 

Koniec. Chu.j w te nagrody. 

 

No tak, wszyscy oni się nie znają. Co to takie BAFTA, które daje nagrodę za fabułę roku 2010. Przecież oni się na tym nie znają. Ragus wie lepiej, jego zdanie świat szanuje bardziej.

 

d4d1fa48fe.jpg

 

 

No tak, jak się nie ma swojego zdania, to się człowiek na BAFTA powołuje. Grałeś ty chociaż w HR?

Edytowane przez ragus

Opublikowano

No tak, jak się nie ma swojego zdania, to się człowiek na BAFTA powołuje. Grałeś ty chociaż w HR?

 

Grał, sprawdzałem dzisiaj czy nie jest tak samo jak przypadku Uncharted xD

 

+ Dodał MODERATOR
19. W celu zachowania przejrzystości, uprasza się o unikanie cytowania długich wpisów, postów zawierających grafiki lub inne media. Jeżeli chcesz użyć cytatu, by odpowiedzieć na post, skup się tylko na właściwym fragmencie, usuwając pozostałą część. http://www.psxextreme.info/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules
Opublikowano

Dla mnie problem z grami Cage wynika z faktu, że moim zdaniem są to de facto przygodówki point and click takie jak Syberia, Art of Murder, Broken Sword etc. Kto grał ten wie ocb. Nigdy to nie był gatunek zbyt popularny, zagadki logiczne i brak akcji zniechęcały wielu. Cage wyrzucił zagadki, zamiast nich dał QTE i filmową otoczkę, ale widać że wciąż większość kręci nosem na taki model rozgrywki. Dodajmy do tego genialny pomysł z wykorzystaniem Move ( mycie zębów w HR - no co za debil na to wpadł ??? ) i już mamy idealny obiekt hejtu. Z Beyond może być nieco inaczej - pomysł z Aidenem, zdecydowanie większa kontrola nad postacią. Tak, nadal większość scen będzie z góry zaplanowane i przemyślane i to się będzie dało odczuć, ale tak jest w gatunku przygodówek point'click od zawsze.

Opublikowano

No gry od Quantic Dream to samograje i tyle.

Opublikowano

przygodówki point&click to całkowicie co innego(a w czasach ich świetności czyli amiga i wczesne pc - skoczyłem prawie każdą wartą ogrania) co Cage zaoferował w HR, już bliżej p&c stoi Walkind Dead bo tam jeszcze mamy namiastkę rozwiązywania jakiejś zagadki(weź łopatkę z miejsca A i wykop dziurę w miejscu B). Ja należę do osób, którzy nigdy nie mieszali z błotem HR, baa nawet uważam że dla mnie HR>WD całościowo ale nie raz powtarzałem ..niech ten rodzaj gier to będzie odsetek,promil w naszej branży, jakby ten odsetek gier HR/WD podobnych wzrósł to bym się (pipi)ną w łeb szotganem Mendrka - bo niestety to są tytuły, które nie licząc oddziaływania na emocje oferują rozgrywkę rodem dla szympansów.

 

Chcesz genialną p&c z wyborami moralnymi, nieliniowością i klimatem?Stary Blade Runner na pc. 

Opublikowano

Kotaku Rumor: Respawn's Game Xbox 360/720 Only, always-online, FPS

 

The long-awaited first game from Respawn Entertainment—the studio helmed by the creators of Call of Duty—will be exclusive to the next-gen Xbox, according to two unrelated sources familiar with the game. One of our sources indicates that there will also be an Xbox 360 version, but no versions for rival PlayStation and Nintendo consoles.

 
Oh, you didn't think the console wars were over, did you?
 
The new game from Respawn is a futuristic multiplayer-centric online shooter, one of our sources says. The source describes the game as a battle of Davids and Goliaths. The Davids are heavily-armed foot soldiers. The Goliaths are the giant exosekeltons—Titans—that these soldiers can pilot. These Titans are big mech-style walkers that move with an agility not seen in games like Mechwarrior or Steel Battalions.
 
While the details of the game came to us from one source—a source who is in a good position to know what the deal is with Respawn's game—their assertion that the game is destined only for Microsoft console hardware was consistent with information another source gave us earlier this month. That other source had also told us that Respawn's game would only be for the Xbox brand. It is possible that the game could be a timed exclusive, but neither source indicated that was the case.
 
An Xbox-only Respawn game would be a coup for Microsoft and a fascinating twist to a number of significant sagas. It has implications for publisher EA's rivalry with Call of Duty publisher Activision; for Microsoft's competition with Sony and, less directly with Nintendo; as well as for the ongoing debate about always-online gaming. Two sources have told us that this new game is, in fact, always-online.
 
The new Respawn game, one of our sources tells us, is made on a modified version of Valve's Source engine, not on internal EA tech. The source believes the game looks very good on Durango but not as good as EA's internally-made Battlefield 4. That source also says that Respawn is only working on the Durango version of the game and is hand-picking a studio to make the 360 edition.

 

Ciekawie by było jakby EA zrobiło exa, chociaż jakoś nie chce mi się w to wierzyć. 

FPS od twórców MW = $$$ dla MS/EA jak nic. Sony by straciło bardzo dużo w tym przypadku.

 

 

Plus z tego samego tekstu o opóźnieniu prac nad grami na Durango:

 

We've heard from other sources that Microsoft is not where they want to be at this point in the pre-launch development of Durango. A reliable source—one who was not part of our reporting about the Respawn game—tells us that Microsoft is as much as six months behind in producing content for the new console, despite an expected late-2013 launch. Another tells us that Microsoft recently cancelled several internal next-gen projects because they were not coming together as hoped. These sources have told us that, comparatively, Sony is in better shape and further along with hardware and software development for PlayStation 4.

 

Edytowane przez Hela

Opublikowano

>> Next Gen

>> Source Engine

 

be5c802f963e0.gif

 

 

FPS od twórców MW = $$$ dla MS/EA jak nic. Sony by straciło bardzo dużo w tym przypadku.

 

Absolutnie nie, chyba że EA poświęci tej grze tyle samo marketingu co Battlefieldowi, co jest wątpliwe.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Mazz - no, jak zaczęli nad tym dłubać 3 lata temu, a ich gry z tej generacji chodziły na zmodyfikowanej wersji bardzo starego silnika, to nie ma się co dziwić.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.