Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

ja twierdzę, że jakby gry z ery psx/ps2 wyglądały znośnie na hd tv (bo przecież teraz każdy ma taki tv) to wielu by często odpalało jakieś klasyki z tamtego okresu. Niestety gry z ery sd odpalone na płaskich tv po prostu odrzucają. Nie bez powodu tak popularne są te kolekcje hd. Co innego będzie z odchodzącą generacją...dalej te gry będą wyglądać porządnie nawet za kilka lat. Inną stroną medalu jest, że ta generacja praktycznie nie dorobiła się pozycji ponad czasowych, do których z chęcią będziemy wracać za 5 czy 10 lat

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 363,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Tylko, ze ty mylisz dwie rzeczy. Oczywiście, że obecna generacja trwa przynajmniej o rok za długo. Tu nie chodzi, aby trwała kolejne 3 lata, ale skoro producenci konsol nie spieszą się z wypuszczeniem nowych sprzętów, to chyba dobrze, że takie Sony nadal wspiera stare PS3 kolejnymi zapowiedziami w przeciwieństwie do M$. Pamiętam jak Ins w tym temacie śmiał się z kolejnych zapowiedzi na PS3, bo jego argument był taki, że nowy X wyjdzie znacznie wcześniej niż PS4 i jak pisał my będziemy grać w TLoU i czekać na nową generacje, a oni w tym czasie będą już ogrywać tytuły na nowego X. Życie okazało się okrutniejsze... dla xbotów, bo ani nowej konsoli, ani nowych gier na X360.

Wyraźnie napisałem, że dla mnie nie ma znaczenia fakt wspierania konsol w obecnym czasie, bo mnie te gierki z wyjątkiem TLoU nie interesują. To, że mam na stanie konsolę nie oznacza, że mam na niej grać do momentu, aż nie padnie ona sama lub wsparcie dla niej. Odkąd mam dobrego PCta, to konsolę odpalam tylko w sytuacji, kiedy komp okupuje moja luba. Fakt, że obecnie jest to Xbox a nie PS również nie ma większego znaczenia, bo GTA wychodzi na obie, ale jak tylko Rockstar zapowie wersje na next konsole albo na PC, to pa, pa xpudło.

Opublikowano

Nieważne, która konsola wiedzie (będzie wiodła) prym, dla nas graczy w tym wypadku ważna jest konkurencja, to ona napędza M$ i Sony do chęci wyciągania z nas - graczy - kasy, a żeby tą kasę wyciągnąć należy w odpowiednim stopniu o nas zadbać. Jedna, monopolistyczna platforma byłaby niestety katastrofą.

Opublikowano
Tak na marginesie, o wykorzystywaniu to akurat jako posiadacz PS3 powinieneś wiedzieć najwięcej skoro Sony weszło w obecną generację na stercie kłamstw i baśni tysiąca i jednej nocy. W końcu to posiadacze PS3 na początku generacji płacili 2x więcej żeby przez większość czasu mieć lwią część gier gorszych niż na X360. Ale na to kładziemy zasłonę milczenia ;)

 

 

Liczą się czyny, nie słowa. MS czynami pokazał, że potrafi dymać klientów na abonamencie za online, brakiem lokalizacji usług (polski live dopiero pod koniec generacji po długich prośbach), olewaniu konsoli gdy już wypełnią się słupki sprzedażowe, brakiem zdecydowanych reakcji na ciągle trwający proceder kradzieży kont i punktów MSP które z natury rzeczy kuszą złodziejów, ect. Powodów multum.

 

Ale i tak to mało, więc MS musi dymać też swoje studia - chociażby traktując ich jak murzynów od danej marki, którą w razie czego bez pytania są gotowi rozmienić na drobne (vide Halo i konflikt z Bungie, które uciekło jak tylko mogło - a dziś prawem rewanżu tworzy multiplatformę z eksluzywnym DLC dla konkurencji).

 

A afera z patch'ami, gdzie dla MS liczy się to czy została uiszczona opłata bardziej niż to, że gracze będą grali w grę kasującą save'y? (przykład FEZ chociażby).

 

To i tak nie wystarczyło, bo chęć dymania w MS-ie jest ogromna, stąd koszmarne traktowanie developerów indie games o czym pisał chociażby Jonathon Blow, twórca gry "Braid".

 

A co do multiplatform, to przecież jak wiadomo od dawien dawna, są one lepsze na konsoli PS3. Dlaczego? Bo zawierają ekskluzywny content, rzeczy które poszerzają i przedłużają rozgrywkę, i sprawiają że gra jest pełniejsza. Bo prawda jest taka, że ekskluzywnością Playstation stoi - co roku liczba ex'ów jest dwucyfrowa, zaś MS od praktycznie 3 lat jedzie na góra 4 ex'ach w roku (w dodatku odgrzewanych markach), a w tym roku ostało się na jedynym dużym, w dodatku który nie był w stanie dojechać do 80 na Metacritic.

 

Więc donredaktorze, spójrz prawdzie w oczy. MS daje ciała i to wymaga potępienia, inaczej w następnej generacji będzie to samo! Ktoś tu pisze "600 % procent" zysku względem poprzedniej generacji. Haha! To jak zarobić wcześniej jeden grosz, i po zarobieniu dziesięciu złotych ogłosić sukces: "Zyski wzrosły o 1000 % !". Bo niestety, ale Xbox 1 to był taki tester rynku kosztem klientów, którzy nabrali się że może dłużej pociągnie. Nie, MS powiedział - koniec imprezy, kupcie nowy sprzęt. I tak w sumie jest i teraz. MS może nie zarżnął konsoli siekierą, ale od 3 lat sukcesywnie zakręca kurek z tlenem, stąd długa agonia i taki negatywny odzew, który co raz silniej nawet tutaj zaczyna przebrzmiewać.

Opublikowano

Może mieć, bo pojawia się na inną konsole i graficznie będzie kosić. Kowalski idąc do sklepu po PS4 spyta się o wyścigi, dostanie DC bo innego wyboru nie ma. Poza tym,kto powiedział, że GT6 pojawi się w sklepach w tym samym tygodniu co DC.

 

Uwielbiam takie pier,dolenie. Bo Ty wiesz co myśli Kowalski. Kowalski nie kupi PS4 bo ma PS3, dwa kredyty i trójkę dzieci. A jak zobaczy nowe Gran Turismo to już wie, w co będzie grać przez następne dwa lata, a nie jakieś Drive Club o którym nie ma zielonego pojęcia.

 

No i pajgi ogromne propsy, jako jeden z niewielu tutaj rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi. Wsparcie wsparciem, ale ile można patrzeć na to samo.

Opublikowano

 

Tak na marginesie, o wykorzystywaniu to akurat jako posiadacz PS3 powinieneś wiedzieć najwięcej skoro Sony weszło w obecną generację na stercie kłamstw i baśni tysiąca i jednej nocy. W końcu to posiadacze PS3 na początku generacji płacili 2x więcej żeby przez większość czasu mieć lwią część gier gorszych niż na X360. Ale na to kładziemy zasłonę milczenia ;)

 

 

 

A co do multiplatform, to przecież jak wiadomo od dawien dawna, są one lepsze na konsoli PS3. Dlaczego?

 

 

 

GTA V ps3 640p< xbox 360 720p xxDDDDDDDDDDD

Opublikowano

 

 

Tak na marginesie, o wykorzystywaniu to akurat jako posiadacz PS3 powinieneś wiedzieć najwięcej skoro Sony weszło w obecną generację na stercie kłamstw i baśni tysiąca i jednej nocy. W końcu to posiadacze PS3 na początku generacji płacili 2x więcej żeby przez większość czasu mieć lwią część gier gorszych niż na X360. Ale na to kładziemy zasłonę milczenia ;)

 

 

 

A co do multiplatform, to przecież jak wiadomo od dawien dawna, są one lepsze na konsoli PS3. Dlaczego?

 

 

 

GTA V ps3 640p< xbox 360 720p xxDDDDDDDDDDD

 

 

Czy poza wyliczeniami w stylu Biniedy, popełnionych przez jakiegoś usera, który coś tam kiedyś napisał na forum technologicznym masz jakiś dowód, że GTA IV jest w niższej rozdziałce?

Bo sorry, jakbyś poczytał recenzje i głosy krytyków porównujących obie wersje, to mocno byś się pewnie zdziwił.

Opublikowano

GTA 4 działa w niższej rozdziałce na PS3. Potwierdzone naukowo przez Garnier. 

I chodzi (pipi)owo, takich spadków animacji dawno nie widziałem, a grałem na wszystkich trzech platformach. 

Opublikowano

Mendrek, przestań. Nie od dziś wiadomo, że w kwestii multiplatform w większości przypadków X360 sobie ciut lepiej radził.

 

Czyli co?

 

W Mortal Kombat 2011 miał dodatkowe areny i postacie, i obsługę 3D?

W Red Dead Redemption miał dodatkowe stroje i kryjówki?

W Portalu 2 miał wsparcie Steam i 3D?

W Battlefield 3 dawał darmowego Battlefield 1943?

W Far Cry 3 dawał dodatek kooperacyjny?

W Metal Gear Rising dawał dodatkowe misje VR?

W Tekken Tag Tournament 2 dawał pięć dodatkowych postaci?

W Assasin's Creed 3 dawał dodatkowy 4-misjowy epizod?

W Saint''s Row 3 dawał dodatkowy tryb rozgrywki?

W Need For Speed: The Run dodawał 7 dodatkowych samochodów?

Ect.

Ect.

Ect.

 

Otóż nie. To dawały tylko wersje na PS3. MASA multiplatform na PS3 posiadała coś więcej.

 

Nawet takie gry jak Toy Story 3 miały ekskluzywny content na PS3! I to nadal trwa, bo nawet Watch Dogs czy Assasin's Creed: Blag Flag, czy Destiny (od Bungie) otrzymają ekskluzywny content na PS3! (z czego Watch Dogs'y dodadzą 60 minut dodatkowej rozgrywki!). I Ty próbujesz wmówić komukolwiek, że Mafia 2 miała ekskluzywną trawę na X360, a RDR parę źdźbeł trawy więcej?!

 

Wielk

Opublikowano

Nie podawaj przykładu RDR, bo on też działał w 640p. Jakoś musieli zrekompensować taką rzecz. 

W dodatku podajesz rzeczy, które nijak mają się do działania gry. xD

Chodzi o działanie, a zawartość gry, ogarnij bazę. 

Znowu odwracasz kota ogonem, w dodatku te dodatki to takie pierdoły, że głowa mała(może oprócz BF1943 a i to jakie były z nim afery xD)

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ale i tak to mało, więc MS musi dymać też swoje studia - chociażby traktując ich jak murzynów od danej marki, którą w razie czego bez pytania są gotowi rozmienić na drobne (vide Halo i konflikt z Bungie, które uciekło jak tylko mogło - a dziś prawem rewanżu tworzy multiplatformę z eksluzywnym DLC dla konkurencji).

 

W takim razie poczytaj sobie wywiad z byłym pracownikiem tego bajecznego, GOTG studia Naughty Dog, gdzie byli zmuszeni pracować nawet 100 godzin tygodniowo.

 

http://gamasutra.com/view/news/191785/Leaving_AAA_Why_Naughty_Dogs_star_designer_became_a_teacher.php

 

miłej lektury

Opublikowano

Mendrek nie kompromituj się już w sprawie tych multiplatform (kolejny raz) bo raz, że mowa była o stronie technicznej, a dwa że już wiele razy było to udowodnione i jest powszechnie znane, że większość multiplatform z pierwszych kilku lat tej generacji chodziła i/lub wyglądała trochę lub wyraźnie gorzej na PS3. 

Opublikowano

Akurat gram teraz na PS3 w RDR i mam ochote sie zastrzelic. Gra klatkuje jak po*ebana, i wyglada gorzej (na Xie przeszedlem jakies 3 razy wiec porownanie mam dobre).

 

Ja tam zawsze bylem bardziej Sonybotem niz Xbotem (sentyment z czasow ps1 chyba), jednak przez 3-4 lata posiadalem obie konsole i jesli chodzi o multiplatformy, zawsze gralem w nie na Xie (oczywiscie w te ktorych na PC nie bylo). Trzeba juz byc zaginaczem rzeczywistosci aby twierdzic ze multiplatformy na PS3 sa lepsze, niezaleznie od dodatkowego contentu (oddalbym go za staly framerate). Co mi kur*a z ksiazki ktora ma 100 stron wiecej, jak czytac komfortowo sie nie da bo strony a to glutami posklejane, albo tusz rozmazany.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

4 dodatkowe misje do przejścia w godzinę, może dwie albo jakieś stroje > parenaście(dziesiąt?) godzin z gorszą technicznie grą?

 

Tylko jedna osoba z forum może tak uważać.

Opublikowano

W takim razie poczytaj sobie wywiad z byłym pracownikiem tego bajecznego, GOTG studia Naughty Dog, gdzie byli zmuszeni pracować nawet 100 godzin tygodniowo.

Jakieś (inne) źródła? Poza jednym krótkim zdaniem nic o tym nie ma, żadnego narzekania, żadnych zszokowanch ludzi w komentarzach itp. Nie wspominając o tym, że raczej ciężko wywnioskować z jednej osoby, od której zależy pewno większość projektu, jak wygląda sprawa z studiem jako takim.

Opublikowano

 

W takim razie poczytaj sobie wywiad z byłym pracownikiem tego bajecznego, GOTG studia Naughty Dog, gdzie byli zmuszeni pracować nawet 100 godzin tygodniowo.

Jakieś (inne) źródła? Poza jednym krótkim zdaniem nic o tym nie ma, żadnego narzekania, żadnych zszokowanch ludzi w komentarzach itp. Nie wspominając o tym, że raczej ciężko wywnioskować z jednej osoby, od której zależy pewno większość projektu, jak wygląda sprawa z studiem jako takim.

 

 

Ej no ale crunching to jest część praktycznie każdej gry, ND zapowiedziało datę premiery wcześniej to mieli przeje'bane bo musieli się streszczać (plus zrobili w U3 singla na 7h). 

Opublikowano

Dlatego też datę premiery TLoU podali dopiero rok po zapowiedzi, a później dodatkowo (pierwszy raz w swojej historii) ją przenieśli. Wyciągnęli wnioski po Uncharted 3.

Opublikowano

 

Mendrek, przestań. Nie od dziś wiadomo, że w kwestii multiplatform w większości przypadków X360 sobie ciut lepiej radził.

 

Czyli co?

 

W Mortal Kombat 2011 miał dodatkowe areny i postacie, i obsługę 3D?

W Red Dead Redemption miał dodatkowe stroje i kryjówki?

W Portalu 2 miał wsparcie Steam i 3D?

W Battlefield 3 dawał darmowego Battlefield 1943?

W Far Cry 3 dawał dodatek kooperacyjny?

W Metal Gear Rising dawał dodatkowe misje VR?

W Tekken Tag Tournament 2 dawał pięć dodatkowych postaci?

W Assasin's Creed 3 dawał dodatkowy 4-misjowy epizod?

W Saint''s Row 3 dawał dodatkowy tryb rozgrywki?

W Need For Speed: The Run dodawał 7 dodatkowych samochodów?

Ect.

Ect.

Ect.

 

Otóż nie. To dawały tylko wersje na PS3. MASA multiplatform na PS3 posiadała coś więcej.

 

 

W większość tych gier nie grałeś więc się po prostu zamknij. I nie pie.rdol mi tu, że gdzieś WYCZYTAŁEŚ, że tak jest, bo to jest żaden argument.

Opublikowano

Jak czytam posty Mendrka to aż mi żal tych ludzi, którzy mają w rodzinach takich typków. To jak z tymi nawiedzonymi co chcą ci wejść do domu i mówić, że ich bóg jest lepszy niż twój :P

Pewnie mu ślina cieknie po brodzie gdy w amoku te bzdury wypisuje ;)

 

 

Jeszcze tego brakuje żeby zrobili upośledzony port z PS3 na PS4, bo przy nieudolności PD tak by pewnie się skończyło. Niech lepiej robią GT7 od podstaw, a nie przeklejają tekstury na modele z PS2.

No ja pyerdole, jak takim ludziom dogodzić ? Nic się nie podoba. Tak źle i tak niedobrze. Nie ma GT na PS4 - źle. Może być port z PS3 - źle. Gt7 będzie w 2015/2016/2017 - źle. Pewnie byście chcieli żeby całkowicie nowe GT wyszło rok po premierze konsoli.

Najlepsze jest to wszyscy zapominają o DriveClubie bo to nowe IP więc pewnie będzie cieniak na 6+, a później płaczą ,, sequele tylko kuhwy robią "

 

Nie wiem jak Ty, ale ja tam nie chcę by devi robili gry gdzie ich większa część wygląda jak z minionej a nie obecnej generacji. Narobili syfu z GT5, to niech teraz nie powielają ciągle tych samych błędów. Zrobili GT6 na PS3 i podciągnęli assety do przyzwoitego poziomu - super. Tylko niech teraz znowu kibla nie robią i wezmą się za pełnoprawną odsłonę na PS4, tym bardziej, że PD nie jest na tyle wydajnym studiem by robić kilka projektów naraz.

+ Dodał MODERATOR
Edytujemy posty, a nie jeden pod drugim!!!

 

PS. Czytałem na neogafie, że w grach Activision i Ubisoft są online passy - prawda to?

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Pewnie mu ślina cieknie po brodzie gdy w amoku te bzdury wypisuje ;)

Nie zapominaj o obłędzie w oczach w końcu ktoś śmie postrzegać inną rzeczywistość niż jego. (bo jak inaczej można interpretować twierdzenie że multiplatformy są lepsze na ps3 a ewentualne niedogodności z samej rozgrywki mogą rekompensować nic nie wnoszące dodatki)..

Edytowane przez Karas

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.