Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

 

Ja też nie jestem fanem wbudowanych aku - po jakimś czasie się zużyje i będziesz musiał non stop grać na kablu.

 

Wbrew pozorom to się szybko nie zużywa. Jak dla mnie to optymalne rozwiązanie, kabel można kupić dłuższy albo przedłużacz USB. DS3 ładuje się szybko, jedna partyjka w BF3 czy ME3 i odłączam. No i jest to też bardziej ekologiczne.

 

W czym akumulatorki są mniej ekologiczne od wbudowanej baterii? Powiedziałbym, że są bardziej ekologiczne. Bo jak Ci padnie bateria to kupujesz nową, a nie całego pada.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

 

Ja też nie jestem fanem wbudowanych aku - po jakimś czasie się zużyje i będziesz musiał non stop grać na kablu.

 

 

Wbrew pozorom to się szybko nie zużywa. Jak dla mnie to optymalne rozwiązanie, kabel można kupić dłuższy albo przedłużacz USB. DS3 ładuje się szybko, jedna partyjka w BF3 czy ME3 i odłączam. No i jest to też bardziej ekologiczne.

 

Sony pewnie podrzuci kilka przykrych niespodzianek. Opłaty będą, bo ta nowa architektura online kosztuje, a konsola się musi zwracać. Sony szuka kasy, a MS chce jej po prostu więcej. Stąd nie powinniśmy pytać w następnej generacji - kto będzie dymał a kto nie. Tylko o to, kto będzie dymał mniej.

  

Ktos Cis sie na konto wlamal? No zgadzam sie jak nic :)

 

 

 

Ja też nie jestem fanem wbudowanych aku - po jakimś czasie się zużyje i będziesz musiał non stop grać na kablu.

 

 

Wbrew pozorom to się szybko nie zużywa. Jak dla mnie to optymalne rozwiązanie, kabel można kupić dłuższy albo przedłużacz USB. DS3 ładuje się szybko, jedna partyjka w BF3 czy ME3 i odłączam. No i jest to też bardziej ekologiczne.

 

W czym akumulatorki są mniej ekologiczne od wbudowanej baterii? Powiedziałbym, że są bardziej ekologiczne. Bo jak Ci padnie bateria to kupujesz nową, a nie całego pada.

Wymiana baterii w DS3 jest bardzo prosta. Ladowanie DS3 jest lepiej rozwiazane niz w padzie z xa, period.
Opublikowano

jasne, na 0,5 metrowym kablu przy 55 calach nigdy nie było tak wygodne.6 akumulatorów plus ładowarka do dziś służy od premiery x360, wymieniam kiedy chce i gram kiedy chce

Opublikowano

Kupisz se przedłużkę i z 0,5m robi się 5 metrów.  Oba rozwiązania są dobre i oba działają. 

Edytowane przez ragus

Opublikowano

O, no to z wymianą baterii zwracam honor, przyzwyczaiłem się już do iPhone'ów i innych HTC, gdzie zdechła bateria = kupno nowego sprzętu w przypadku niekumatego człowieka. Mimo wszystko i tak ładowanie akumulatorków podczas bezstresowej gry >>>>> ładowanie pada na kablu.

Opublikowano

Dratewka, nie za prędko z tym brakiem HS. Na dzień dzisiejszy M$ promuje Kinect'a jako główny kontroler dźwiękowy i odbiornik fal głosowych, ale z tego co wiem to zbiera on wszystkie dźwięki z pokoju więc komunikacja z kompanami przy jednoczesnej obecności kogoś w pomieszczeniu (dzieci, ktokolwiek wydający dźwięk) będzie niemożliwa. Myślę, że headset'a ogłoszą/wydadzą w późniejszym terminie.

 

Jeśli zaś chodzi o ładowanie kontrolerów to oczywiście akumulatory i ładowarka wygrywają z kablem/koniecznością posiadania drugiego pada.

Opublikowano

Macie problemy z tym ładowaniem, nie ma coXD

Kupujesz dłuższy kabel z mini usb i problem znika.

Opublikowano

Czy ja dobrze czytam, że Ignite Engine nie zmierza na PC?

FAIL EA

Opublikowano

jasne, na 0,5 metrowym kablu przy 55 calach nigdy nie było tak wygodne.6 akumulatorów plus ładowarka do dziś służy od premiery x360, wymieniam kiedy chce i gram kiedy chce

Za.je.bisty problem, zwłaszcza dla większości graczy którzy posiadają dwa pady. Równie dobrze można podczas robienia czegokolwiek oprócz grania ładować pada jeżeli ma się jednego, ale nie, dla xbotów lepiej kupować co jakiś czas baterie, tak jak płacić za coś, co wszędzie jest za darmo (multi). Już wam doszczętnie wyprał mózg ten M$ i macie problemy z logicznym myśleniem.

Opublikowano

Dokładnie jaka żenada. Ja laduje sobie pada przez USB w Tv jak oglądam film lub ide spać :)

Edytowane przez pop

Opublikowano

Ja czesto podpinam pada pod PC i niech sie laduje. Tez mi wielki problem, mam tego strupa juz 4 lata i dalej trzyma solidne 30-40 godzin grania. Dla mnie o wiele wygodniejsze rozwiaznie, moj Xboxowy pad, pozarl juz 8 akumulatorkow podczas swojego zywota.

Opublikowano

wyjście które oferował teraz kontroler x0 bardziej mi się podobało ... sry ale paluszki z IKEA to grosze kazdy może mieć w domu ...

Opublikowano

Dratewka, nie za prędko z tym brakiem HS. Na dzień dzisiejszy M$ promuje Kinect'a jako główny kontroler dźwiękowy i odbiornik fal głosowych, ale z tego co wiem to zbiera on wszystkie dźwięki z pokoju więc komunikacja z kompanami przy jednoczesnej obecności kogoś w pomieszczeniu (dzieci, ktokolwiek wydający dźwięk) będzie niemożliwa. Myślę, że headset'a ogłoszą/wydadzą w późniejszym terminie.

no chyba ze każde odezwanie w multi trzeba bedzie rozpocząć jakims szyfrem np:

Xbox Multiplayer speak " te (pipi)a miny przed nami!!1"

 

tez jakies rozwiazanie a headset zbedny :D

Opublikowano

Czy ja dobrze czytam, że Ignite Engine nie zmierza na PC?

FAIL EA

imagebvlp.jpg

 

tak...

Opublikowano

 

Dratewka, nie za prędko z tym brakiem HS. Na dzień dzisiejszy M$ promuje Kinect'a jako główny kontroler dźwiękowy i odbiornik fal głosowych, ale z tego co wiem to zbiera on wszystkie dźwięki z pokoju więc komunikacja z kompanami przy jednoczesnej obecności kogoś w pomieszczeniu (dzieci, ktokolwiek wydający dźwięk) będzie niemożliwa. Myślę, że headset'a ogłoszą/wydadzą w późniejszym terminie.

no chyba ze każde odezwanie w multi trzeba bedzie rozpocząć jakims szyfrem np:

Xbox Multiplayer speak " te (pipi) miny przed nami!!1"

 

tez jakies rozwiazanie a headset zbedny :D

 

 

Weź pod uwagę możliwość, że osoba postronna również może powiedzieć "Brzydki ten nowy XBOX, WYŁĄCZ go". HS będzie z powrotem.

 

@YETI, uważam, że w moim przypadku ładowanie pada przez kabel nie jest najlepszym rozwiązaniem bo syn lubi bawić się samochodami i jeździ nimi jak najęty. Mam kabel 2,5m, ale jemu nie przeszkadza co jakiś czas o niego zahaczyć. Często zdarzały mi się przypadki kiedy podczas grania w godzinach przedpołudniowych młody (czy nawet żona) przemykając przed TV haczyli bądź wyrywali kabel. Nie mówię, że to wielki problem, ale 2 zestawy akumulatorów i ładowanie ich na przemian jest o wiele wygodniejsze. Nie zwykłem przerywać gry tylko po to by bezpiecznie naładować pada. Drugi mi się do niczego nie przyda.

Edytowane przez Yap

Opublikowano

 

Czy ja dobrze czytam, że Ignite Engine nie zmierza na PC?

FAIL EA

 

imagebvlp.jpg

 

tak...

Czyli jak co generacje. Konsole przez 3,4 lata beda dostawaly dobra pile, a PCty jakies popluczyny innego teamu.
Opublikowano

Hehe, no to trzeba będzie wrócić do FIFY 12, skoro 14 będzie ssała, a 13 już ssie. :(

Opublikowano

Najlepsze jest to, że pewnie wielkiego trudu by nie było z tym przeniesieniem silnika z piłkarzyków na PC. No ale w sumie to tylko piłkarzyki więc ja tam osobiście na to zlewam. Najwyżej kibice będą gorzej animowani i włosy na głowie piłkarzy nie będą się naturalnie ruszać pod wpływem ruchu XD

Opublikowano

No mialbys pojecie o czym piszesz, gdybys interesowal sie seria. Roznica swego czasu w silniku EA na konsolach i PC byla bardzo znaczaca, nawet dryblingu 360 nie bylo, a gry byly robione przez dwa zupelnie inne teamy.

Na konsolach FIFA byla nextgenowa, na PC dostawali ludzie aktualizacje skladow. Teraz widac ida podobna droga, co dla graczy komputerowych nie wrozy nic dobrego. Znowu maja czekac 3 lata na prawdziwa symulacje,mktora beda ogrywac gracze konsolowi?

Dlatego granie na pecetach nikogo!

Edytowane przez easye

Opublikowano

No mialbys pojecie o czym piszesz, gdybys interesowal sie seria. Roznica swego czasu w silniku EA na konsolach i PC byla bardzo znaczaca, nawet dryblingu 360 nie bylo, a gry byly robione przez dwa zupelnie inne teamy.

Na konsolach FIFA byla nextgenowa, na PC dostawali ludzie aktualizacje skladow. Teraz widac ida podobna droga, co dla graczy komputerowych jest zalamka.

Ja tam nie rozumiem skąd taka decyzja. Ludkom w EA już całkiem się w d.upach poprzewracało.

Opublikowano

Kasa, panie, kasa. 

Opublikowano

Kwestia lokowania zasobów ludzkich. Widocznie wolą ludzi przesunąć do czegoś bardziej dochodowego, niż robienia tego silnika na PC.

Opublikowano

Ale silnik jest "chyba" gotowy  wystarczy tylko go dostosować do PC, a to już nie taka ogromna robota biorąc pod uwagę specyfikację technologiczną nadchodzących konsol. Tam nie ma niczego egzotycznego jeśli chodzi o bebechy. Tym baranom się po prostu nie chce.

Ale kij z EA i ich góvnami.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

small_23294877.jpg

Ciekawe jak to będzie wyglądać w tych małych japońskich pokoikach. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.