Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

 

Tu nie chodzi o rozdziałkę i klatki na sekundę, tylko rdzeń gry, jej treść. Projektowanie gry od podstaw.

 

(pipi)enie misia... gry na X360 były ładniejsze w porównaniu do tego samego tytułu dzięki łatwiejszemu pisaniu i to X nam wypominały. A teraz gdy okazuję się że PS4 jest 50% mocniejszy nagle grafa nie ma znaczenia ? WTF zmiana frontu ? 

 

 

Naucz się czytać ze zrozumieniem.

Opublikowano

No niestety 5 lat temu jak kupowałem plazmę nie brałem fullhd bo i tak tylko BR to obsługiwał :) więc na uj to komu i niestety teraz będę musiał kupić nowy TV dla PS4 

Opublikowano

 

 

Jeżeli to prawda to multiplatformy na PS4 będą na bank lepsze niz na XO ;)

 

http://n4g.com/news/1262775/ps4-has-50-more-raw-power-in-graphics-than-xbox-one-says-report

bo tylu latach fani sony wreszcie zagraja w gre która bedzie miec stałe 30/60 fps. Fani X'a mieli to juz dawno wiec teraz oni będą pościc

 

 

W tej generacji konsole były niemal równe, a tu różnica ma być tak spora? Multiplatformy będą ściągane w dół, robione pod Xo, przez co oprogramowanie na PS4 nie wykorzysta całego potencjału konsoli, prócz exów. Poje.bany jest ten MS.

 

 

Dżizas, co za pierdoły :D MS jest głupi bo ktoś śmiał mocniejszą konsolę zrobić :P Nie sądzisz, że jak firmy takie jak EA nie będą chciały wykorzystać pełnego potencjału PS4 to można mieć pretensje co najwyżej do nich i do Sony, że o to nie zadbało, a nie do MS, który nie ma z tym nic wspólnego?

 

Zresztą to jeden wielki stek bzdur. Jakoś jak devom WiiU nie pasuje, to nie wydają na to gier, jak wyszedł Xbox i był mocniejszy od PS2, to gry nie były równane do PS2 jakoś. Radzę zrobić reality check.

 

Jakoś MS potrafił zadbać o to by gry na Xbox'a, którego było 5x mniej od PS2, były lepsze technicznie adekwatnie do możliwości sprzętu. W tym przypadku nie widzę innej opcji by devi mieli równać gry w dół, chyba że zakładasz, że Sony jest aż tak nieudolne.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

 

 

Jeżeli to prawda to multiplatformy na PS4 będą na bank lepsze niz na XO ;)

 

http://n4g.com/news/1262775/ps4-has-50-more-raw-power-in-graphics-than-xbox-one-says-report

bo tylu latach fani sony wreszcie zagraja w gre która bedzie miec stałe 30/60 fps. Fani X'a mieli to juz dawno wiec teraz oni będą pościc

 

 

W tej generacji konsole były niemal równe, a tu różnica ma być tak spora? Multiplatformy będą ściągane w dół, robione pod Xo, przez co oprogramowanie na PS4 nie wykorzysta całego potencjału konsoli, prócz exów. Poje.bany jest ten MS.

 

 

Dżizas, co za pierdoły :D MS jest głupi bo ktoś śmiał mocniejszą konsolę zrobić :P Nie sądzisz, że jak firmy takie jak EA nie będą chciały wykorzystać pełnego potencjału PS4 to można mieć pretensje co najwyżej do nich i do Sony, że o to nie zadbało, a nie do MS, który nie ma z tym nic wspólnego?

 

Zresztą to jeden wielki stek bzdur. Jakoś jak devom WiiU nie pasuje, to nie wydają na to gier, jak wyszedł Xbox i był mocniejszy od PS2, to gry nie były równane do PS2 jakoś. Radzę zrobić reality check.

 

 

Pierdoły to wypisujesz Ty. :) Jak wyszedł Xbox i był sporo mocniejszy od PS2 (50%?), to gry były równane do PS2 - były projektowane pod ten sprzęt. Dopiero Exy na Xboksa gry z PS2 zostawiły w tyle. np. Halo, Doom 3, Far Cry czy Morrowind. W dużej mierze to wynikało z większej sprzedaży PS2, ale jednak, gdyby wszystkie Burnouty, Black czy Medale były robione od podstaw na Xboksa, to byłyby grami znacznie lepszymi. Jeśli Xbox One będzie się mimo wszystko dobrze sprzedawał, to EA nie będzie specjalnie robić dwóch wersji danej gry. ;) Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz. Co prawda Wii otrzymywało porty robione od podstaw, poobcinane, ale to inna bajka.

 

50% różnicy w mocy martwi mnie najbardziej, a jak analizę zrobiło Digital Foundry, czyli wyspecjalizowana komórka Eurogamer, to nie są to byle jakie plotki.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

że tak się zapytam skąd mamy pewność że spny nić jeszcze nie spier>oli ... na papierze PS3 było mocniejszę od x0 co z tego wyszło każdy widzi ...

Opublikowano

Przecież w obecnej generacji wszyscy devi robili dwie wersje każdej swojej gry z uwagi na to, że PS3 ma zupełnie inną architekturę od X360 i PC. I jakoś robili wszystko by wyciągnąć jak najwięcej. Teraz będzie dużo łatwiej bo obie konsole mają w większości podobną strukturę. Nie wiem jak można ewentualnymi brakami w wersjach gier na PS4 obarczać Microsoft :P Zawsze myślałem, że to producent danego sprzętu ma największy wpływ co się dzieje na jego platformie, ale jak widać się myliłem, heh.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

jak się jest fanem Sony to nawet za kastrację wstecznej kompatybilności obarcza się MS :P

Opublikowano

MS zrobił swoje z X360 - wylał kubeł zimnej wody na SONY. Teraz może umrzeć.

Opublikowano

A czy nie jest tak, że MS każe devom tworzyć dwie identyczne wersje (albo lepsze na Xie) albo inaczej mogą zabronić wydania gry? Gdzieś to czytałem.

Opublikowano

Przecież w obecnej generacji wszyscy devi robili dwie wersje każdej swojej gry z uwagi na to, że PS3 ma zupełnie inną architekturę od X360 i PC. I jakoś robili wszystko by wyciągnąć jak najwięcej. Teraz będzie dużo łatwiej bo obie konsole mają w większości podobną strukturę. Nie wiem jak można ewentualnymi brakami w wersjach gier na PS4 obarczać Microsoft :P Zawsze myślałem, że to producent danego sprzętu ma największy wpływ co się dzieje na jego platformie, ale jak widać się myliłem, heh.

 

Nie czytasz ze zrozumieniem. Zły jestem na MS, że - jeśli te info jest prawdziwe - wsadziło do Xbox One tak słabą kartę graficzną, w dobie nieustannego rozwoju i wyścigu zbrojeń na polu grafiki. Może to się odbić negatywnie na multiplatformach, tak jak się odbiło na pierwszym Xboksie. Normalna kolej rzeczy.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

że tak się zapytam skąd mamy pewność że spny nić jeszcze nie spier>oli ... na papierze PS3 było mocniejszę od x0 co z tego wyszło każdy widzi ...

 

Widzę, że dalej jesteś w fazie zaprzeczenia ;) Czas przejść na ostatni poziom - akceptacji i handlować z tym. I nie porównuj tu ciągle PS3, bo teraz konsole mają taką samą architekturę. Zresztą, przeczytaj sobie analizę na DigitalFoundry.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

A czy nie jest tak, że MS każe devom tworzyć dwie identyczne wersje (albo lepsze na Xie) albo inaczej mogą zabronić wydania gry? Gdzieś to czytałem.

 

No to źle czytałeś.

Opublikowano

Taka ciekawostka.. ponoć "nowy" silnik CoD'a jednak nie jest tak do końca nowy. Jest to wciąż mocno zmodyfikowana wersja obecnego silnika, i wciąż u podstaw leży silnik Quake'a 3.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Taka ciekawostka.. ponoć "nowy" silnik CoD'a jednak nie jest tak do końca nowy. Jest to wciąż mocno zmodyfikowana wersja obecnego silnika, i wciąż u podstaw leży silnik Quake'a 3.

 

Zupełnie nowych silników, od zera praktycznie nikt nie robi. Większość opiera się na ciągłych modyfikacjach tego samego. UE4 pewnie jest zbudowany na UE3, to samo z CE3. Żeby zrobić coś nowego nie trzeba od razu wszystkiego burzyć. 

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Taka ciekawostka.. ponoć "nowy" silnik CoD'a jednak nie jest tak do końca nowy. Jest to wciąż mocno zmodyfikowana wersja obecnego silnika, i wciąż u podstaw leży silnik Quake'a 3.

Przecież to było widać już na urywkach gameplayu z konferencji MS.

Opublikowano

Z drugiej strony dzięki temu zachowają bez problemu cały mechanizm rozgrywki, który jest tak charakterystyczny dla serii i tak podzielił graczy na tych, którzy grę kochają i nienawidzą. Do tego kiedy inni pewnie będą za jakiś czas głowić się co zrobić by zoptymalizować silnik pod 30fps, Cod raczej w ciemno zaserwuje 1080p i 60fps. Twórcy nawte nie udają, że zbytnio chcą zmieniać rozgrywkę - ma być ładniej i mają być bardziej spektakularne skrypty i tyle - a to ten zmodyfikowany engine oferuje

Opublikowano

Tu się zgadza. Akurat takie rozwiązanie jest najlepsze dla fanów tej serii.

Z tego co było na konferencji pokazane zawuażyłem kilka elementów z multi w Uncharted 3 (akurat w to gram najwięcej więc stąd takie skojarzenie). Wprowadzają customizację naszej postaci i "dynamiczne" elementy na mapach (właśnie coś jak akcje w U2 i U3).

Opublikowano

Roznica w mocy miedzy PS2 a Xboxem byla chyba jeszcze wieksza.

Sporo multiplatform wygladalo jednak bardzo podobnie. Wieksze roznice dopiero wychodzily pod koniec generacji (Chaos Theory itp.).

Tyle ze jednak wtedy nie bylo tylu zasobozernych efektow.

Wezmy dzisiejsze gry na PC gdzie roznica pomiedzy ustawieniami ultra i high jest prawie niezauwazalna dla oka a boost dla FPS wyrazny.

Czesto wystarczy zmniejszyc precyzje jednego efektu (cieniowania/efektow czasteczkowych) zeby zyskac dodatkowe 10 fps.

Next-genowe silniki z pewnoscia beda korzystaly z nowych efektow dlatego podejrzewam ze roznice miedzy multiplatformami beda mniejszcze niz wiekszosc z nas sie spodziewa.

Opublikowano

A co mają zmieniać jak to im sukces przyniosło. Alternatyw jest sporo, nikt nikomu nie każe grać w CoD'a. W tych grach tyle się dzieje, że 99% ludzi nie patrzy czy gdzieś jest stara animacja itp.

Opublikowano

ja ich nie krytykuje tylko usprawiedliwiam :)

Opublikowano

ja ich nie krytykuje tylko usprawiedliwiam :)

 

A ja nie krytykuję Twojego usprawiedliwiania :P

Opublikowano

Yyyy czegoś nie rozumiem... PS3 było ogłaszane jako technologiczny potwór (ile to razy miał być mocniejszy od X360?), który zmiecie konkurencje. Dzisiaj nawet Mendrek w to nie wierzy, bo okazało się to PR bełkotem. PS4 znowu jest ogłaszane jako technologiczny potwór, który zmiecie pod tym względem konkurencje z PC na czele i to na kilka lat do przodu (ile to ma być graficznej hegemoni? 5 lat?). M$ na wstępie deklaruje, że jego system nie będzie najmocniejszy na rynku i jest dym, bo co? Co to oznacza dla potencjalnego nabywcy? To jest najmniejszy problem w całej tej burzy wywołanej podczas konfy i nie rozumiem jak po tylu generacjach sprzętu, jakiś konsolomaniak uważa potencjalny "power" za główny wyznacznik jaki bierze przy wybieraniu systemu. Czy M$ ogłosiło, że nie celuje w najlepsze gry czy w najlepszą grafikę?

Co tak naprawdę oznaczałyby tak samo mocne bebechy w obu systemach? Znowu chcecie zalewu multiplatform i sytuacji, gdzie o wyborze danej platformy do grania decyduję 5 eksów na krzyż? Na multiplatformach budowały swoją potęgę SONY i NINTENDO? Trzy różne systemy, to trzy różne biblioteki i trzy razy więcej bólu głowy "co wybrać"? Jeżeli M$ ma przegrać wyścig o kasę, to nie przez słabszy o 30% sprzęt, a przez brak kreatywności w jego wykorzystaniu.

A podobno na konsole kupuje się dla gier :confused:

Edytowane przez Gość

Opublikowano

PS4 i Xo będą miały bardzo podobną architekturę, więc tym razem liczby raczej będą odzwierciedlać wydajność sprzętu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.