Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Wygląda na bardziej wygodny niz poprzednie krzywiki ortopedyczne. Mogliby w koncu zrobić wyprofilowane triggery.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

 

 

Ciekawi mnie, co bedzie jak xONE zalapie jakiegos RRoDa albo YLoD i co wtedy z nasza kolekcja 10 gier na polce. Gry przypisywane sa do sprzetu i konta. Ok, to bede placil jeszcze raz (w co watpie, bo moze wystarczy zalogowac sie na stare konto na nowej konsoli)?

I ciekawe jak pozyczymy gre koledze i damy mu nasz login i haslo?

Normalnie, takiego rygoru nie będzie.

Najważniejszy będzie login i pass.

Z kolegą to samo - dajesz passa i on gra.

 

Jakiego passa dasz, jak gra jest przypisana do twojego konta?

 

Jak kod na grę, która masz na steamie komuś dasz to według ciebie też będzie miał ją na swoim koncie?

 

LOL.

Dajesz passa do swojego konta i on gra na Twoim koncie.

Wiem że lekko śmierdzi kupą dawanie passa/hasła do konta ale co innego zrobisz ?

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Wywaliliby z pada te niebieskie światełko, przycisk Share, i touchpada i byłoby spoko.

Nowy pad od X'a rzeczywiście fajnie się prezentuje.

Opublikowano

No szczerze to patrząc na DS4, to wizualnie coś mu brakuje. Wydaje się trochę... chudy? Goły? A w tym samym czasie panuje trochę hałas wizualny.

 

Z tego ujęcia wygląda dobrze:

 

dualshock-4_175et.jpg

 

A tutaj te chude rękojeści psują wygląd:

 

Dualshock-4-controller-800x600.jpg

 

I po co te światełko. Tłumaczenie, że np kolor będzie się zmieniał jak gracz będzie raniony w grze nie ma sensu, bo i tak tego przecież nie zobaczy.

 

@Paliodor - przycisk Share jest osom. Masz jakąś kozacką akcję w grze, to wciskasz przycisk i sobie zapisujesz co się nagrało.

 

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

O, chyba trafiłeś w sedno. Te chwyty są coś za chude. No ale z tego pierwszego screena faktycznie wygląda sexy. Te triggery ;3

Opublikowano

Moim zdaniem DS4 to najbrzydszy pad oficjalny ( z dwójki wiadomych firm, bez Nintendo ) a nowy do XO to jeden z najładniejszych w ogóle. O ergonomię w przypadku tego ostatniego nie ma co się martwić, to DS4 jest zagadką.

Edytowane przez Sebastian Ś.

Opublikowano

I po co te światełko. Tłumaczenie, że np kolor będzie się zmieniał jak gracz będzie raniony w grze nie ma sensu, bo i tak tego przecież nie zobaczy.

to światełko nie ma pokazywać życia w grach, ono jest odpowiednikiem świecącej kulki z move, czyli jest obiektem wg. którego kamerka będzie pozycjonowała pada (kamera widząc światełko będzie na podstawie jego wielkości, położenia i przechylenia, obliczała położenie i ruch pada). oczywiście mowa o grach w których to będzie jakoś wykorzystane, a pewnie we wszystkich nie będzie 

 

zaletą rozwiązania ze światełkiem jest ogromna precyzja i praktycznie niemożliwa zła interpretacja (w przeciwieństwie do sytuacji gdy kamera ma śledzić np naszę ręke)

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Pad od X-a lepiej wygląda z przodu, z kolei od tyłu ten od PS4 zdecydowanie wygrywa. Choć obydwa tak naprawdę wyglądają kupiasto. Choć może to kwestia przyzwyczajenia? Najładniejszy nadal pozostaje ten od X360.

Opublikowano

PlayStation 4 currently beats Xbox One in terms of raw power and has a more mature developer environment, Avalanche Studios has told us.

The Just Cause creator is working with each next gen console right now, and says that in terms of pure specifications and working environment, PS4 is the preferable console. But with Xbox One’s cloud capabilities and further developer support coming, Sony can’t claim an early victory just yet.

We asked Avalanche’s chief technical officer Linus Blomberg how the two consoles compare. “It’s difficult to say, as it’s still early days when it comes to drivers,” he told us. “With each new driver release, performance increases dramatically in some areas. The PlayStation 4 environment is definitely more mature currently, so Microsoft has some catching up to do. But I’m not too concerned about that as they traditionally have been very good in that area. The specs on paper would favour the PS4 over the Xbox One in terms of raw power, but there are many other factors involved so we’ll just have to wait and see a bit longer before making that judgment.”

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Uchwyty za chude w DS4 ? To jakie wy macie łapy :) Dobrze jest że gałki są dalej od siebie ( zasługa kupiastego touchpada ) i spusty bardziej ,, haczą " palcze.

Opublikowano

Pad od Xboxa jest boski, o wygode tez sie nie martwie bo zawsze z tym bylo dobrze. Wkurzaja mnie za to galki na PS w tej samej pozycji od lat. Dlaczego nie moga w koncu tego zrobic tak jak na Xie. Przeciez to 100 razy wygodniejsze.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Moim zdaniem DS4 to najbrzydszy pad oficjalny ( z dwójki wiadomych firm, bez Nintendo ) a nowy do XO to jeden z najładniejszych w ogóle. O ergonomię w przypadku tego ostatniego nie ma co się martwić, to DS4 jest zagadką.

 

U mnie jest zupełnie odwrotnie. DS4 to najpiękniejszy pad, jaki kiedykolwiek powstał, jest za(pipi)iście skonstruowany. Z kolei ten wielki klocek Microsoftu będzie dopiero słabo leżeć w dłoniach...

Opublikowano

Pad od Xboxa jest boski, o wygode tez sie nie martwie bo zawsze z tym bylo dobrze. Wkurzaja mnie za to galki na PS w tej samej pozycji od lat. Dlaczego nie moga w koncu tego zrobic tak jak na Xie. Przeciez to 100 razy wygodniejsze.

Zależy. Ja praktycznie nie korzystam z dpada jak gram na xboxowym padzie, jakoś nie daję rady. Na DS nie mam z tym problemu. Kwestia ogrania/przyzwyczajenia, tyle.

Opublikowano

Ja Dpada prawie w ogole nie uzywam, no ale radko tez grywam w bijatyki.

 

 

Moim zdaniem DS4 to najbrzydszy pad oficjalny ( z dwójki wiadomych firm, bez Nintendo ) a nowy do XO to jeden z najładniejszych w ogóle. O ergonomię w przypadku tego ostatniego nie ma co się martwić, to DS4 jest zagadką.

 

U mnie jest zupełnie odwrotnie. DS4 to najpiękniejszy pad, jaki kiedykolwiek powstał, jest za(pipi)iście skonstruowany. Z kolei ten wielki klocek Microsoftu będzie dopiero słabo leżeć w dłoniach...

 

 

LOL-roumiem, ze nigdy zadnego nie miales w reku...
 

Opublikowano

Miałem Xboxa i pierwszego i 360 i o ile zgodzę się, że pad do tego drugiego jest naprawdę fantastyczny, tak nowy kontroler wygląda bardzo słabo IMO i mało zachęcająco. A dodatkowo jest większy od pada z X360.

Opublikowano

Ja Dpada prawie w ogole nie uzywam, no ale radko tez grywam w bijatyki.

 

 

 

I tu lezy pies pogrzebany. Jak dla mnie ciut za wysoko jest ta wyzsza galka bym mogl sprawie ,, przeskoczyc " na chwilke na dpada. W zasadzie dla mnie optimum to jakby ta galke wyzsza obnizyli ciut.

Opublikowano

Pad do X'a przeszedł mini rewolucję - zachowali wszystkie najlepsze aspekty, naprawili D-pad'a i pod triggery zamontowali osobne silniczki do wibracji.

Opublikowano

Mnie tam zastanawia obsługa i działanie tego?

XboxOnePad-570x380.jpg

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Bumpery działają jak działały, triggery mają rumble, nie mają regulacji oporu. Tyle.

Opublikowano

LOL-roumiem, ze nigdy zadnego nie miales w reku...

 

easye

Daj spokój nie wytłumaczysz to kolejny "człowiek SONY"

 

A Padzik wygląda miodzio i tyle w tym temacie.

 

Fajnie, że co nie którzy mają jeszcze na tyle trzeźwy rozum, że są wstanie powiedzieć coś normalnego.....anie sam hejt z siebie wylewać.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Pad do X'a przeszedł mini rewolucję - zachowali wszystkie najlepsze aspekty, naprawili D-pad'a i pod triggery zamontowali osobne silniczki do wibracji.

jeśli to nazywasz rewolucją to jak nazwiesz dodanie taczpada i świetlistego czujnika ruchu dla kamery, głośnika, mikrofonu i cholera wie co oni jeszcze tam wpakowali? 

 

zmiany w padzie do xa nazwal bym wyszlifowaniem a nie mini rewolucją 

Opublikowano

Chodzi mi o brak odstępu pomiędzy bumperami i triggerami.

 

edit. Don ładnie odcjechał z tą rewolucją , przecież to najbardziej standardowy pad jaki można sobie wyobrazić.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

moim zdaniem touchpad w ds4 moze miec mnostwo fajnych funkcji, od czyszczenia dokumentów w uncharted, po przewijanie tekstu w menusach, po nasze ulubione qte, nie mowiac juz o nastepnej czesci okami.

A jak komus nie bedzie pasowało to se nalepi szara tasme na srodku i przetsanie pier,dolic farmazony.

Opublikowano

 

Pad do X'a przeszedł mini rewolucję - zachowali wszystkie najlepsze aspekty, naprawili D-pad'a i pod triggery zamontowali osobne silniczki do wibracji.

jeśli to nazywasz rewolucją to jak nazwiesz dodanie taczpada i świetlistego czujnika ruchu dla kamery, głośnika, mikrofonu i cholera wie co oni jeszcze tam wpakowali? 

 

 

 

Zrypaniem dobrej konstrukcji? DS4 mi się podoba, ale ten touchpad jest nikomu nie potrzebny.

Opublikowano

 

 

Pad do X'a przeszedł mini rewolucję - zachowali wszystkie najlepsze aspekty, naprawili D-pad'a i pod triggery zamontowali osobne silniczki do wibracji.

jeśli to nazywasz rewolucją to jak nazwiesz dodanie taczpada i świetlistego czujnika ruchu dla kamery, głośnika, mikrofonu i cholera wie co oni jeszcze tam wpakowali? 

 

 

 

Zrypaniem dobrej konstrukcji? DS4 mi się podoba, ale ten touchpad jest nikomu nie potrzebny.

 

Bo Ty tak mówisz?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.