Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Console Wars 6 : DDR3 vs DDR5 xD

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Nowa generacja, ten sam beton

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

CW6: dekodery vs. konsole

Opublikowano

Console Wars 6: Xbots - The Last of Us

Opublikowano

A na pewno nie da się pisać dalej?/ Tablica korkowa ma już ponad 500 i jakos się nie sypie. 

 

BTW: od 400mln do 1 mld sztuk dekoderów chcą sprzedać :D

Opublikowano

A w tym milliardzie jedna kupiona przeze mnie.

MS ostro mierzy ale to dobrze ,trzeba brnąć dalej na przekór żółtym szpiczastym kapeluszon grodzącym drogę...

Edytowane przez xanon21

Opublikowano

ILE?! OD 400 MILIONÓW?

 

Masz jakieś źródło?

Sorry, zapomniałem wkleić link:

 

http://ppe.pl/news-22325-microsoft_celuje_w_sprzedaz_xbox_one_na_poziomie_od_400_milionow_do_miliarda_sztuk.html

 

"Myślę, że możemy działać na szerszym polu niż konsola do gier i to jest naszym celem. Możliwe jest wyjście z pozycji 400 mln sztuk, by ostatecznie sprzedać miliard urządzeń. Tak właśnie postrzegamy swoją szansę w przypadku Xboksa."

 

:D

Edytowane przez pawelgr5

Opublikowano

Ale wielka stopa jest przytrzymana :) instalacja odbywa się podczas grania wiec ten problem odpada tak samo jak 500gb, skonczysz jakas gre do której juz nie wrocisz, kasujesz i instalujesz dalej ;)

 

I tak jak pisałem na statusach zabawne że najwięcej problemu z Xbox One maja hejterzy xboxa, którzy nigdy by nie kupili tej konsoli tylko wola walić konia do znaczka playstation

Opublikowano

az mi koza z nosa wyskoczyła jak przeczytałem tą deklarację z sprzedażą,....chyba, że ten magnetowid na starcie będzie 100 dolców kosztować, a po kilku latach z 10dolców...wtedy może do tego miliarda dobiją.

Opublikowano

az mi koza z nosa wyskoczyła jak przeczytałem tą deklarację z sprzedażą,....chyba, że ten magnetowid na starcie będzie 100 dolców kosztować, a po kilku latach z 10dolców...wtedy może do tego miliarda dobiją.

 

Dokładnie XD 400 mln XD Ambicja to dobra sprawa, ale to jest czyste SF.

 

Konsola za 50$ na starcie i może im się uda ;)

Opublikowano

Pobożne życzenia, bo myślą, że podbiją rynek TV.

Tylko komuś w MS umknęło, że nie potrzebuje ich sprzętu żeby oglądać telewizję. Nie potrzebuje go też do IE, netflixa, itd., bo to potrafi każdy współczesny telewizor.

Opublikowano

Jeżeli 4 z pięciu sprzedanych konsol będą się sypać jak xO a ilość chętnych na tę konsolę będzie taka jak teraz w przypadku 360tki to i może pójdzie te 400mln

Opublikowano

X360 też chyba miliard chcieli sprzedać, nie?

Opublikowano

 

Caveat: this Xbox One development info was circulated by Microsoft to its partners at the beginning of this year. It may have changed, but based on what we saw this week, probably not in any major way.

 

1) Running: The game is loaded in memory and is fully running. The game has full access to the reserved system resources, which are six CPU cores, 90 percent of GPU processing power, and 5 GB of memory. The game is rendering full-screen and the user can interact with it.

2) Constrained: The game is loaded in memory and is still running, but it has limited access to the system resources. The game is not rendering full screen in this state; it either is rendering to a reduced area of the screen or is not visible at all. The user cannot interact with the game in this state. System resource limits in this state are four CPUs, 5 GB of memory, and 45 percent of GPU power if the game is rendering to a reduced area of the screen, or 10 percent of GPU power if the game is not visible.

3) Suspended: The game is loaded in memory but is not running, meaning that the system has stopped scheduling all threads in the game process. The game has no access to CPUs or to the GPU processing power, but it still has the same 5 GB of memory reserved.

4) NotRunning: The game is not loaded in memory and is not running, and the system has no game-history information about the previous execution of the game. A game would be in NotRunning state in any of these three scenarios:

-The game has not been run since the console started.

-The game crashed during the last execution.

-The game did not properly handle the suspend process during the last execution and was forced to exit by the system.

 

5) Terminated: The game is not loaded in memory and is not running, which is identical to the NotRunning state in terms of system resource usage. Terminated state, however, indicates that during the last execution of the game, the game process was successfully suspended and then terminated by the system. This means that the game had a chance to save its state as it was suspended; the next time the game is activated, it can load this previous state data and continue the user experience from the same position. A game, for example, can start from the same level and position in the player’s last session without showing any front-end menu.

http://kotaku.com/the-five-possible-states-of-xbox-one-games-are-strangel-509597078

X1 jest słabszy, to gry będą miały dostęp do jedynie 6 rdzeni CPU, 5GB RAM, i 90% GPU, pozostałe rdzenie, pamieć i moc GPU będą zżerane przez OS'y.

 

Oczywiscie ignoruj fakt istnienie chmury...

Opublikowano

Chmura to nie czary i bajeczki MS o tym, że z chmurą XOne będzie miał 5x tyle mocy można sobie w du.pę wsadzić.

Opublikowano

Ten cały pomysł z chmurą też jest abstrakcją. Po pierwsze, potrzeba CHOLERNIE szybkich łącz internetowych, a nie wszyscy takie mają, po drugie - co, gdy te serwery padną? Po trzecie, co, gdy je po latach odłączą? Po czwarte - odpalasz konsole i grasz, a nie pobierasz dane na bieżąco z internetu. A co, gdy ściągasz coś na kompach w domu, przesylasz projekt na YouTube, wykorzystuje twoje łącze większa liczba użytkownikow? Transfer wtedy spada i co z grą? Też zwolni? Będzie brzydsza? Będziesz czekał, aż wszystko się ściągnie? 

 

To jest jakaś bzdura z tą całą chmurą. 

Opublikowano

Kolejna ich wizja której nie w prowadzą w życie nie pierwsza i nie ostatnia.

Opublikowano

Kolejna ich wizja której nie w prowadzą w życie nie pierwsza i nie ostatnia.

 

piszesz o tym dekoderze z funkcją grania? bo się już gubię

Opublikowano

załóżmy ze uzywka kosztuje 170zł, a sklepy przestana obnizac ceny połkowych gier bo wiedza ze nikt nie kupi taniej uzywanej, czyli moze sie skonczyc na tym ze gra x po paru latach na rynku moze kosztowac nadal 170-200zł poniewaz nie ma zadnej mozliwosci by wplynac na jej obnizke, jedynie włądczy microsoft po jakims czasie moze grze dac nazwe gold i uciac jej 25% ceny.

Niezle

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.