Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

To gry arcade tez nie beda dzialac na Xbox One?  :geek:

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

ale ten "nowy" pacman może będzie w ultra hd i będziesz mu przez kinecta wydawać polecenie głosem - ultimate pacman one microsoft edition :P 

 

Nie nabijam się w sumie...pewnie to samo będzie z całym ustrojstwem z PSN na PS4 :/

Opublikowano

Na pewno tak będzie. Producenci konsol mają zamiar dużo zarobić na nowych maszynkach. Im lepiej dla nich, tym gorzej dla nas. Normalna sytuacja.

Opublikowano

nowy Xbox powinien być kompatybilny z całym stuffem na Xbox LIVE, to samo PS4.

 

wyobrażacie sobie, że wychodzi nowy Samsung Galaxy i nie jest kompatybilny z tym, co do tej pory wyszło na Google Play? paranoja...

Opublikowano

nowy Xbox powinien być kompatybilny z całym stuffem na Xbox LIVE, to samo PS4.

 

wyobrażacie sobie, że wychodzi nowy Samsung Galaxy i nie jest kompatybilny z tym, co do tej pory wyszło na Google Play? paranoja...

To całkiem inny przypadek. Raczej nie ma na to szans. Dalvik można uruchamiać na różnych procesorach. Programy w C/C++ wymagają znacznie więcej pracy, żeby je przenieść z PPC na x86.

Opublikowano
  • Autor

nowy Xbox powinien być kompatybilny z całym stuffem na Xbox LIVE, to samo PS4.

 

Nie beda bo to zupelnie inna architektura systemu. Przeniesiesz konto i acziwmenty i tyle.

Opublikowano

Microsoft zaliczyl sporego faila... 

Ogolnie kudosy dla wroga za znalezienie tego...

 

otoz za podanie emaila w sklepie microsoftu i dostawanie aktualizacji odnosnie xbox one gracz dostaje kupon na $10 off w microsoft store. Blad microsoftu polega na tym, ze te kupony nie traca waznosci. Wlasnie zakupilem 10 kodow czyli 12000 MSP za $54 (normalnie bym zaplacil $162)... 

 

oczywiscie dziala to tylko w US 

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=568665

Opublikowano

e tam wrog, pewnie przeczytał to ode mnie po retweecie Zbigniewa  :whistling:

 

pisałem to w temacie Marketplace w dziale X360, naprawdę nikt tam już nie wchodzi? Chyba jak w statusach to dałem to więcej osób zobaczyło ;D

Opublikowano

 

 

Jonathan Blow: "Microsoft blefuje w kwestii chmury"

 

 

Podczas prezentacji konsoli Xbox One powiedziano wiele słów o technologii chmury, która dzięki 300 tysiącom serwerów pokaże nowe horyzonty w rozgrywce. Brzmiało równie imponująco, co niewiarygodnie.

I jak sądzi twórca Braida i The Witness, Jonathan Blow, wierzyć w to nie należy.

 

Dyskusja na temat chmury miała miejsce na profilu twitterowym Blowa. Początkowo twórca odniósł się do jednej z wiadomości na serwisie Joystiq, gdzie zrelacjonowano "chmurzyste" obietnice Microsoftu. Zdaniem przedstawicieli firmy technologia cloud computing i działające w jej ramach setki tysięcy serwerów poprawią doznania płynące z rozgrywki dzięki dodatkowej mocy obliczeniowej, poświęconej efektom oświetlenia czy modelowaniu fizyki.

Blow pierwszy rzucił kamień:

                                                  

                                                 Jeszcze więcej pieprzenia o chmurze [tu link do newsa]. Proszę, niech ktoś powie "sprawdzam".

 

Później zrodziła się dyskusja z ludźmi śledzącymi profil Blowa. W ogniu pytań twórca kontynuował:

 

                                               Każdy może napisać program, który przy obliczeniach usilnie korzysta na odległość z komputerowych zasobów. Nie o to tutaj chodzi... [...]

                                              Niech ktoś ich spyta, czy osławionych 300 tysięcy serwerów to prawdziwy sprzęt, czy po prostu całkowity rozmiar usługi Windows Azure (co oznacza, że Xbox Live dostanie tylko swoją część).

                                             Też mogę wydać sieciową grę niezależną i chwalić się, że ma tyle serwerów, co Amazon S3...

 

Blow podkreślił też, że utrzymanie 300 tysięcy serwerów jest nierealne z przyczyn finansowych:

 

                                             Mówiąc konkretniej - niech taki dziennikarz postawi 300 tysięcy serwerów i utrzyma je przez rok, a następnie zapyta Microsoftu skąd bierze TAK OGROMNĄ kupę kasy

                                             (i jaki jest biznesowy sens takiego rozwiązania w kwestii konsoli do gier).

 

 

Nie wszyscy zgodzili się z Blowem. Jeden z użytkowników wysnuł tezę, że Microsoft nie musi dedykować dla XBL całej objętości Azure, ale ją jedynie udostępnić.

Inny stwierdził, że Blow najwyraźniej za bardzo się emocjonuje. Odpowiedź Blowa brzmiała:

                                       

                                            Nie możesz udostępnić 300 tysięcy serwerów bez wyrzucania klientów z usługi. [...] I nie jestem nakręcony, po prostu nie lubię, kiedy firmy tak nadęcie kłamią.

 

Inny użytkownik podkreślił, że informacja na Joystiqu wskazuje, że są rozwiązania techniczne, które mogą być przerzucone na moc obliczeniową chmury i ostatecznie dadzą lepszą jakość.

Blow skwitował to słowami:

                                         

                                           Nie, nie ma. Wróćmy do tej dyskusji za pięć lat [...] kiedy okaże się, że tak opisana technologia chmury nie istniała.

 

 

Blow zawiesza u siebie dyskusję, my ją rozpocznijmy. Krótkie pytanie - jak myślicie, kto ma rację?

 

 

http://www.cdaction.pl/news-32752/jonathan-blow-microsoft-blefuje-w-kwestii-chmury.html

Jakby Micro chcialo zagarnac uwage corowych graczy to by nie pakowalo do konsoli trzech OS'ow i mase ficzerow pokroju skype, przelaczanie miedzy TV a grami czy jednoczesne gadanie na skype i granie (Skype taki wazny dla nich jest ze boje sie ze bedzie mial wlasne achievementy...).  Pamietacie jak 360 bylo chwalone za lekki dash? A PS3 ze pobiera o wiele wiecej mocy i jeszcze te niekonczace sie aktualizacje? Zapraszam na powtorke z rozrywki tylko teraz po stronie Xboxa....

 

Nie mam w zwyczaju komentować plotek ,a jeśli to prawda.To pamiętaj że MS stworzył Windowsy ,więc co szkodzi kiedy odpalimy grę na Xbox One ,żeby wyłączyły się niektóre procesy konsoli ,więc z trzech zrobi się jeden.

Opublikowano

będa i tak musiał byc w jakimś uśpieniu bo masz błyskawicznie przeskakiwać pomiędzy funkcjami

Opublikowano

będa i tak musiał byc w jakimś uśpieniu bo masz błyskawicznie przeskakiwać pomiędzy funkcjami

 

I ty wierzysz, że to przeskakiwanie było prawdziwie i nie było nagrane wcześniej na potrzeby prezentacji ?

Edytowane przez marekjw2523

Opublikowano

nawet jak bedzie odbywało się wolniej to i tak system będzie musial być aktywny ...

Opublikowano

 

ROCKET SCIENCE LEVEL STUFF!

Opublikowano

I tak się sprzeda...w Stanach. A tak na poważnie to lepiej, żeby M$ podszedł na serio podczas E3 do tematu gier i niech lepiej się na tym skupią a nie na zapraszaniu Spielberga na panel. Inaczej wciąż będą obiektem takich żartów. 

 

Ale filmik dobry, trza przyznać xD, 

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

wiadomo już ile czasu będa trwały konferencję na E3?

Opublikowano

I tak się sprzeda...w Stanach. A tak na poważnie to lepiej, żeby M$ podszedł na serio podczas E3 do tematu gier i niech lepiej się na tym skupią a nie na zapraszaniu Spielberga na panel. Inaczej wciąż będą obiektem takich żartów. 

 

Ale filmik dobry, trza przyznać xD, 

 

Jestem przekonany ze Xbox One sprzeda sie najlepeij ze wszystkich konsol i wygra generacje...tak samo jak Wii wygralo obecna...

Opublikowano

dokładnie, zawsze jak jest hejt na coś, to potem pobija to rekordy sprzedaży, przykłady: Kinect, Wii, produkty Apple, Call of Duty... i tutaj pewnie będzie podobnie.

Edytowane przez Marian80

Opublikowano

wiadomo już ile czasu będa trwały konferencję na E3?

Niestety jeszcze nie. Jedynie patrzac na rozpiske to konfa EA nie bedzie miec wiecej niz 2 godz. MS ma w sumie az 4 godz miedzy konfa EA, wiec dobrze by bylo zeby zrobili 3godz konfy.

Opublikowano

wiadomo już ile czasu będa trwały konferencję na E3?

Obstawiam standardowe 2h.

Opublikowano

eee jak zapowadają nowy sprzet zawsze jest trochę dłużej ... czy mi się tylko wydaję

Opublikowano

No potrzebne Ci 30 m więcej gadania o sporcie i telewizji.....

Edytowane przez Soul

Opublikowano

aha ... bo ty już wiesz co kogo interesuje i co będzie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.