Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Musisz wziąć pod uwagę obniżki ceny.

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Musieli tak zrobić. Z tego co pamiętam obniżyli aż o 40%. Mam nadzieję, że przy LoS 2 w kwestii sprzedaży pójdzie im dobrze już na starcie. 

Opublikowano

Zapowiedź Xbox One wstrząsnęła branżą gier wideo... aczkolwiek niekoniecznie pozytywnie. Tyczy się to zwłaszcza twórców niezależnych, którzy zawiedli się na stanowisku Microsoftu... i wrócili do wychwalania polityki Sony. Dzisiaj padło na Tima Schafera, który najwyraźniej jest bardzo zadowolony ze współpracy z japońskim gigantem.

Sony skontaktowało się z nami i zapytało nas o opinię na temat tego, co chcielibyśmy zobaczyć na nowych platformach i zachowuje się bardzo w porządku w stosunku do twórców niezależnych - pozwala im na samodzielne wydawanie gier i wchodzenie w rozmaite partnerstwa.
Microsoft
koncentruje się na czymś innym, a ja mam skrzyżowane palce i liczę na to, że zmieni swoje stanowisko - wydaje mi się, że sytuacja jest krytyczna.

Słowa Schafera mają jasny przekaz - jeśli Microsoft nie zmieni swojej polityki (a nic na to nie wskazuje), deweloperzy niezależni mogą najzwyczajniej w świecie odwrócić się od Xbox One i skoncentrować się na tworzeniu gier na konsole Sony. Cóż, tym lepiej dla nas, bo gry niezależne to obecnie jeden z ważniejszych segmentów rynku, który pierwsze kroki ma dawno za sobą i obecnie podlega nieustannemu rozwojowi. Samo Double Fine (studio zarządzane przez Schafera) dostarczyło nam całą masę świetnych produkcji - nic, tylko czekać na zapowiedzi kolejnych gier stworzonych przez tę utalentowaną ekipę.

 

http://www.ps3site.pl/tim-schafer-polubil-sie-z-sony-z-microsoftem-juz-niekoniecznie/154513

Opublikowano

Ostatnio M$ potwierdził, że nie oleje więc........

Opublikowano

Skoro tak bardzo indyki narzekają na politykę wydawniczą M$ to czemu właśnie na XLA mamy najlepsze perełki? Albo ktoś tutaj kłamie albo ze mną jest coś nie tak...

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Burdel w PR,tak naprawde o xbox one wiemy tyle ze bedzie i jak wyglada. Kazdy mowi co innego,karny kutas dla MS za to.Moze przed e3 uda im sie usalic jedna wersje.

 

Major Nelson o uzywkach:

 


Over the past few days, we have been reading comments and message boards following the Xbox One announcement. There are a few questions regarding used games. I wanted to clarify and provide this official statement:

The ability to trade in and resell games is important to gamers and to Xbox. Xbox One is designed to support the trade in and resale of games. Reports about our policies for trade in and resale are inaccurate and incomplete. We will disclose more information in the near future.

http://majornelson.com/2013/05/24/xbox-one-and-used-games-2/

 

Kilka stron temu jakis inny koles z MS mowi zupelnie inna rzecz,burdel maja straszny.

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

Zobaczymy jak będzie. Teraz praktycznie jest nagonka na wszystko co związane z One - używki, kwestia indie, gry i pójście w multimedialność. Do tego dochodzą różne wypowiedzi z różnych segmentów firmy z Redmond. Jestem przekonany, że E3 położą kres wszelkim nieprawdziwym aferom i nieustającym plotkom z du.py.

Opublikowano

Tak ale kilka kolejnych miesięcy również. Dla przykładu, Castlevania: Lords of Shadow która okazała się wyśmienitym tytułem w pierwszym miesiącu sprzedaży nie przyniosła krocich profitów (tutaj akurat moim zdaniem zawinił marketing) dopiero po kilku dobrych miesiącach dobiła do 700 tys. a ostatnie dane mówią o łącznej liczbie 1,2 mln.

 

Dobra, jak mi Don odpisze, że tak jest jak mówię to wtedy wyjdzie na moje. :thumbsup:

 

Wydawca najwięcej zarabia na pierwszej partii gier wysłanej do dystrybutorów, tak więc nawet jeśli gra sprzeda się marnie, ale dystrybutorzy z jakiegoś powodu będą myśleli, że będzie inaczej i przed premierą zamówią np. 4 mln kopii gry, to wydawca zarobi krocie nawet jak 3/4 będzie leżeć po magazynach, bo wtedy to jest problem sklepów.

Opublikowano

Dokładnie, dlatego trzeba cierpliwie czekać i wrzucić sobie na luz, a nie jak Yeti latać jak dziecko we mgle i wklejać wszystko co popadnie i robić niepotrzebny flame....

Opublikowano

Ktoś tam z Take2 pisał, że średni okres gdzie najwięcej zarabiają na grach to 7-8 tygodni od premiery. Na PPE był news, to możecie poszukać :P

Opublikowano

Dokładnie, macie siedzieć cicho i nie wyrażać swoich opinii. Niestety mamy takie prawo, nie nasza wina, że coś się garniturom w MS pokręciło i każdy mówi inną wersję sytuacji. 

Opublikowano

 

Tak ale kilka kolejnych miesięcy również. Dla przykładu, Castlevania: Lords of Shadow która okazała się wyśmienitym tytułem w pierwszym miesiącu sprzedaży nie przyniosła krocich profitów (tutaj akurat moim zdaniem zawinił marketing) dopiero po kilku dobrych miesiącach dobiła do 700 tys. a ostatnie dane mówią o łącznej liczbie 1,2 mln.

 

Dobra, jak mi Don odpisze, że tak jest jak mówię to wtedy wyjdzie na moje. :thumbsup:

 

Wydawca najwięcej zarabia na pierwszej partii gier wysłanej do dystrybutorów, tak więc nawet jeśli gra sprzeda się marnie, ale dystrybutorzy z jakiegoś powodu będą myśleli, że będzie inaczej i przed premierą zamówią np. 4 mln kopii gry, to wydawca zarobi krocie nawet jak 3/4 będzie leżeć po magazynach, bo wtedy to jest problem sklepów.

 

 

Czyli to działa tak:

 

Studio -> wydawca -> hurtownia -> sklepy -> klient (->second hand)

 

Tutaj nikt nie zabrania wyrażać swojej opinii ale poczekajmy na rozwój wydarzeń i nie wchłaniajmy bezmyślnie każdej ploty. 

Edytowane przez Nemesis US

Opublikowano

Skoro tak bardzo indyki narzekają na politykę wydawniczą M$ to czemu właśnie na XLA mamy najlepsze perełki? Albo ktoś tutaj kłamie albo ze mną jest coś nie tak...

 

Jak jest to nikt naprawdę nie wie, ale fakt faktem, że swoją prezentacją i ostatnimi ruchami M$ zraził chyba każdego, kogo mógł i absolutnie się nie dziwię tym wszystkim hejtom, które przecież są zupełnie niezasłużone, bo nic tak naprawdę nie wiadomo.

Opublikowano

Skoro tak bardzo indyki narzekają na politykę wydawniczą M$ to czemu właśnie na XLA mamy najlepsze perełki? Albo ktoś tutaj kłamie albo ze mną jest coś nie tak...

 

Twórcy indyków mówią ciągle o tym samym - że MS nie pozwala wydawać samodzielnie. Ale nijak nie przełoży się to i nie przekłada się na ilość gier na XBLA bo zasada jest prosta, jak chcą zarobić, to muszą się pojawić na XBLA bo jakby Sony się nie gimnastykowało, to już nie przeskoczy tego, że przez całą generację obroty na XBLA są dużo większe niż na PSN.

 

MS dobrze o tym wie i dlatego pewnie nie pozwala na samodzielne wydawanie gier indy, mają taką możliwość to stawiają warunki, dla nich to większa szansa na to, że wyeliminują sporo gier z PSS, co zresztą cały czas robią - masa świetnych gier wychodzi na XBLA, później na PC, ale nie trafiają na PSS.

Opublikowano

Wiesz, to działa tak - "jestem indie i mam w du.pie wielkie korporacje" - ale jak przychodzi co do czego, żeby się dogadać z przedstawicielami, którzy jasno określają zasady i tantiemy od sprzedanych egzemplarzy, czy dodatkowe opłaty licencyjne za ewentualne późniejsze poprawki to już jest be i w ogóle M$ jest do kitu i nie idzie na rękę. Jak to kiedyś spuentował Butcher - "widziały gały co brały". 

 

Już widzę jak Sony postępuję inaczej. Może w kilku kwestiach. 

Opublikowano

Wiesz, to działa tak - "jestem indie i mam w du.pie wielkie korporacje" - ale jak przychodzi co do czego, żeby się dogadać z przedstawicielami, którzy jasno określają zasady i tantiemy od sprzedanych egzemplarzy, czy dodatkowe opłaty licencyjne za ewentualne późniejsze poprawki to już jest be i w ogóle M$ jest do kitu i nie idzie na rękę. Jak to kiedyś spuentował Butcher - "widziały gały co brały". 

 

Już widzę jak Sony postępuję inaczej. Może w kilku kwestiach. 

 

No to jest oczywista oczywistość dla ludzi, którzy logicznie myślą :) Dlatego narzekania Team Meat czy Phila można potraktować co najwyżej z politowaniem bo sami sobie świadectwo wystawiają sugerując, że nie wiedzieli jakie umowy podpisują.

 

Poza tym indie devi mocno przeceniają siłę marketingu MS - jeśli jakaś gra na XBLA się sprzedaje lepiej niż inne, to na pewno nie z powodu tego, że MS poświęca na to większe fundusze, np. Terraria nie miała żadnego wsparcia ze strony MS, a już ponad 360 tys. nabywców znalazła. Niektóre produkty po prostu się sprzedają, a inne nie. Niezależnie od jakości i kasy wpompowanej w reklamę.

Opublikowano

Tak, najlepiej dać im pieniądze na Kickstarterze i jeszcze wydać im grę z dodatkowymi opłatami i zapewnić 100% tantiemu od sprzedanej kopii. Sami chcieli niezależności to ją mają. Trochę mnie drażni takie narzekanie, bo potem taki Schaferek wali na twitterkach nagonkę a ludzie jak papugi powtarzają za nim. 

Opublikowano

Schafer akurat nic złego nie mówi, zwyczajnie wskazuje, że to może się odbić negatywnie na samym MS. W sumie nic więcej.

 

On akurat chyba jest zadowolony bo zrobił ze 3 produkcje dla MS ;)

Opublikowano

W takim razie zwracam honor. Ale na pewno są indyki, które postępują tak jak napisałem.

Opublikowano

Teraz nawet niezależni są źli :/

Opublikowano

http://www.ps3site.pl/naughty-dog-bedzie-tworzyc-gry-nowej-generacji-w-oparciu-o-aktualna-technologie/154523#more-154523

Naughty Dog będzie tworzyć gry nowej generacji w oparciu o aktualną technologię

 

tagi: naughty dog, playstation 4, the last of us, uncharted

Naughty Dog PS4

 

Kilka dni temu światło dzienne ujrzała informacja, iż nowy silnik opracowany przez Infinity Ward to w istocie stara technologia poddana licznym modyfikacjom. Jak się okazuje, ekipa Naughty Dog decyduje się na podobny ruch - studio nie zamierza budować wszystkiego od podstaw i postawi na gotowe, sprawdzone rozwiązania. Oczywiście nie obędzie się bez koniecznego liftingu.

 

Bruce Straley udzielił wywiadu serwisowi Digital Spy. Z jego wypowiedzi wynika, że stworzenie zupełnie nowej technologii byłoby zbędnym wysiłkiem. Jak powiedział:

 

Przejście z PlayStation 2 na PlayStation 3 dało nam olbrzymią lekcję. Hype dotyczący tego, co będą potrafiły konsole nowej generacji, był ogromny. Gry miały być jak filmy, wyglądać niczym pre-renderowane przerywniki filmowe. To nie było prawdą. Na szczęście, mogliśmy bardzo się zbliżyć do tego poziomu, jednak dotarcie do tego momentu wymagało stworzenia czterech gier.

 

Tworząc Uncharted 1, zaczęliśmy od zera, pomimo że mieliśmy perfekcyjny silnik stworzony na potrzeby serii Jak & Daxter. Mogliśmy zacząć od niego i (...) zmienić niektóre elementy, które tego wymagały. Tworzyliśmy nowe IP, nowy silnik, mając sporo dziwnych oczekiwań. Nikt nie otrzymał dev kitów wystarczająco szybko, a wymyślenie tego, jak programować zupełnie nowy sprzęt, było naprawdę trudne.

 

Wyciągnęliśmy lekcję (...), kiedy zaczniemy tworzyć na konsole nowej generacji, chcemy pozostać przy naszej aktualnej technologii, przekonwertować ją i stwierdzić "ok, mamy wspaniałą Sztuczną Inteligencję i doskonały system renderingu". Wszystko to już działa.

 

Czy to źle? Niekoniecznie, wszak Naughty Dog doskonale wiedzą co robią i zdają sobie sprawę z tego, jak wysoko postawili sobie poprzeczkę w dobie konsol obecnej generacji. Na ten moment nie pozostaje nam nic innego, jak wierzyć im na słowo i liczyć na to, że aktualna technologia poradzi sobie także na PlayStation 4.

 

Jak dla mnie to nie jest dobra wiadomość....właśnie od Naughty Dog spodziewalem się największych wodotryskow.... :confused:

Edytowane przez django

Opublikowano

http://www.ps3site.pl/naughty-dog-bedzie-tworzyc-gry-nowej-generacji-w-oparciu-o-aktualna-technologie/154523#more-154523

 

 

Jak dla mnie to nie jest dobra wiadomość....właśnie od Naughty Dog spodziewalem się największych wodotryskow.... :confused:

Nawet nie wiesz na co tak naprawdę stać ich silnik w obecnej formie (a przecież będzie usprawniany) a już marudzisz. Akurat w przypadku ND nie martwił bym się o wygląd ich produkcji na Ps4.

Opublikowano

http://www.ps3site.pl/naughty-dog-bedzie-tworzyc-gry-nowej-generacji-w-oparciu-o-aktualna-technologie/154523#more-154523

 

 

Jak dla mnie to nie jest dobra wiadomość....właśnie od Naughty Dog spodziewalem się największych wodotryskow.... :confused:

Serio ludzie co 2 strony mod komus mowi,zeby wklejac tresc linku. Tak ciezko to zapamietac?

 

18. Podając link do zewnętrznej strony niebędącej bezpośrednim odnośnikiem do filmu (np. na You Tube) bądź grafiki, użytkownik zobowiązany jest wrzucić cały tekst do posta oraz podać informację odnośnie spoilerów (jeśli takie w treści występują). Link jest jako dodatek. W przypadku dłuższych tekstów zalecane jest użycie opcji

.

Opublikowano

Przecież ich silnik jest słaby i oni jeszcze chcą go używać w następnej generacji? Dobry żart ,ale może i lepiej  ,taki CryEngine 3 ich zniszczy i to całkowice

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.