Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

to mnie właśnie zastanawia, bardzo dużo sie słyszy że konsole przenośne idą do piachu bo smartfony pozwalają grać, ale jednak to przecież jest spora różnica w grze na normalnych dedykowanych do tego guzikach i gałkach, a co innego na ekranie dotykowym, ja osobiście nigdy nie mogłem sie przyzwyczaić, probowalem troche grać w rózne gierki na komórce, ale nawet te nie wymagające dużej prędkosci i precyzji na ekranie dotykowym sprawiają mi duże problemy (naciksma przypadkiem nie to co chce)

 

dlatego też żal mi że vita tak słabo sobie radzi i ma tak mało gier, bo chętnie bym sobie ją kupił... gdyby było w co grać, ale wyraźnie widać że bardzo słaby start ostudził developerów i nie pali im sie żeby tracić czas i pieniądze na produkcje gry która siłą żeczy słabo sie sprzeda bo jest tylko 6 posiadaczy konsoli

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

grac tam juz jest w co...ale na razie 95% gier to indyki, które ograsz na pc, albo porty gier z dużych konsol. Ekskluzywnych super gier na Vitę jest raptem kilka(naliczyłem aż 4 :P)

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

A to Yeti dzisiaj po wysypie recek:

 

1368113726727fcutw.gif

Opublikowano

No, ty byłeś chyba jednym z nich, wszem i wobec ogłosiłeś, że gra cię nie jara, anulowałeś preordera i jak zazwyczaj pier.dol.iłeś swoje mądrości jak potłuczony.

Opublikowano

A ten bierze wszystko na serio XD

 

Preordera nie anulowalem, a nie jaram się jak Ty bo po prostu nie chcę się zawieść. Takie GTA IV też dostawalo 10/10 a dla mnie to sredniak, takie 7/10,zawiodłem się.

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

Kali dał 10, o kurde.

Opublikowano

Kali dal 9+/10 dla Heavenly Sword. Wtopilem 200zl przez ta recke.

Opublikowano

A ten bierze wszystko na serio XD

 

Preordera nie anulowalem, a nie jaram się jak Ty bo po prostu nie chcę się zawieść. Takie GTA IV też dostawalo 10/10 a dla mnie to sredniak, takie 7/10,zawiodłem się.

No to z tym się zgodzę, że GTAIV to średniak.

Opublikowano

No właśnie średniak a 98 na Wyrocznii :) Dlatego na spokojnie do TLOU podchodze

Opublikowano

GTA IV po prostu szybko się zestarzało. W 2008 to i tak robiło piorunujace wrażenie, jak wtedy grałem to miałem mokre majty non stop, a jak pół roku temu robiłem ponowne przejście to więcej niż 8 bym nie dał.

Teraz ogrywam Heavanly sword i jak widze, że ktoś dał 9+ tej grze, to bekę mam kosmiczną xD

Opublikowano

GTA IV po prostu szybko się zestarzało. W 2008 to i tak robiło piorunujace wrażenie, jak wtedy grałem to miałem mokre majty non stop, a jak pół roku temu robiłem ponowne przejście to więcej niż 8 bym nie dał.

No właśnie a gdyby gra była świetna,rewelacyjna to by po upływie lat robiła wrażenie :) Przykłady? BioShock,Shadow of The Collosus

Opublikowano

No co Ty Dahaka masz dauna jak to gó,wno GTA IV może się podoba nuda of the generation beka xD

 

Wreszcie ktoś, kto rozumie, że od premiery GTA IV minęło 5 lat i ocenianie tej gry z dzisiejszej perspektywy jest lekko niesprawidliwe oraz że gra w tamtych dniach robiła ogromne wrażenie.

 

@Lionel E, nie? GTA IV to nie jest tak wyjątkowe i artystyczne podejście do tematu, to jest GTA, gdzie zachwycamy się otwartością świata, technikaliami i tym jak fajnie potrącona dziwka rozplaskuje się na ścianie. GTA III też swego czasu robiło mokre gacie, a dzisiaj to conajwyżej z powodu nostalgii można w to grać, bo kartonowe misto po którym można aż jeździć już nie robi wrażenia. Podobnie dzieje się z GTA IV i fakt, że gra nie będzie wzbudzać niespotykanych przeżyć artystycznych jeszcze lata po premierze nie oznacza, że nie była niesamowitą grą jak na 2008 rok, IMO wciąż jest.

 

e: zresztą, co ja pier,dolę, tak to jest jak schodzę na poziom dyskusji typu "bo się ch,ujowo szczela i nie ma wybuchów i fajerwerków co misję nuda xD"

ta gra ma ogromne pokłady niesamowitych smaczków, które będą cieszyć przez wiele lat. Wszystkie stacje radiowe, bilbordy, malutkie odniesienia do różnych rzeczy z prawdziwego świata w fabule, postaciach, dialogach, funkcjach gry itd. Mnóstwo humoru, poukrywanych aluzji, ogromne przywiązanie do detali. Ale jeśli ja muszę komuś to tłumaczyć, a na końcu usłyszę, że GTA IV to nuda of the generation i się ch,ujowo szczela, to znaczy, że produkuję się na marne i mamy trochę inne kryteria oceniania gier. Niektórzy po prostu wolą korytarze pokroju Uncharted, press x to awesome i skrypty co dwa kroki i niezbyt duży wybór, wtedy się nie nudzą, bo jak gra zostawia mnóstwo miejsca na wymyślanie swoich zabaw (bo to, uwaga, sandbox), to jest nuda.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Dla mnie nadal robi wrażenie. 

 

Musiałem się tym z wami podzielić.

Edytowane przez Rozi

Opublikowano

Dla mnie już wtedy była dużo gorsza niz San Andreas.

 

@Dahaka

HS jak dla mnie jest jedną z lespzych gier na pleja i gdybym miał oceniać to właśnie na 9+ :P

Opublikowano

Troche dramy z Pray 2:

 


In November 2011, production on Prey 2 came to a permanent full-stop. Disagreements between its developer and publisher caused a chain reaction that ultimately led to the death of Human Head’s version of Prey 2, the rights to which have since reverted back to Bethesda and allegedly landed in the lap of Dishonored developer Arkane.

But what happened to Prey 2, and why did political friction lead to the demise and apparent reassignment of an impressive open-world action game? IGN spoke with multiple sources with intimate knowledge of Prey 2 and the relationship between Human Head and Bethesda to find out.

 

Following Prey 2’s impressive showing at E3 2011, Bethesda, pleased with the team’s work, promised Human Head a development extension of six months to one year, a source said – all the time it needed to populate the mostly complete game world with missions, polish what rough edges remained, and ship Prey 2 in 2012 as planned. “That’s when Bethesda decided to play hardball and buy the studio,” said one source familiar with the situation. Another person close to Bethesda and Human Head shared a similar story.

In the following months, a source claimed, "Bethesda denied further funding of the project, and started failing milestones,” asking for changes and fixes without following through on its previous promise to give the team more time. The promise, however, was not inked on the contract, so Bethesda had no legal obligation to fulfill it. In addition, a source said, Bethesda was likely concerned with the "dated planning, tools, and techniques" Human Head was using. Meanwhile, the contract didn’t give the creative team any leverage: Prey 2 was the only game Human Head was legally allowed to develop on its own until the agreement expired -- to fill time and keep the lights on, the studio supported the development BioShock Infinite and Defiance. If it were to ever release, the team needed more cash and time to meet the rising demands to adjust Prey 2, which "needed a lot of work" and was "lackluster" from the publisher's perspective.

Conflict erupted – Human Head asked Bethesda to provide additional time and money, while Bethesda asked Human Head to meet the criteria agreed upon by their existing agreement. At this point, Bethesda "thought they could bully [Human Head] into a corner,” a source said, and the publisher made a move to buy Human Head. “It was one of few studios that could work with and improve id Technology. They wanted to buy us at a sweet price,” but the developer denied the buyout. Human Head didn't want to permanently marry itself to a publisher that was "bleeding Human Head dry." This would limit the studio's ability to work on its own creative endeavors down the line, potentially with other publishers.

Prey 2 was the only game Human Head was legally allowed to develop.

In November 2011, in a play to keep Bethesda from purchasing Human Head, and as a result of the contract dispute, development stopped. One source called it a strike. In the following months, Bethesda and Human Head communicated sporadically, “but the conversation was very one sided. The studio made reasonable offers, but nothing came to fruition. Nothing moved in 2012.”

Bethesda appeared to wait out Human Head. The contractual agreement between the two eventually came to term, Bethesda got its game back without spending any more money, and Human Head went on its way – the team is currently working with a new publisher on another open-world game.

 

IGN's sources had no knowledge of Arkane taking over development of Prey 2, whether from scratch or where the team left off.

When approached for comment and clarification on the alleged buyout attempt, its relationship with Human Head, and contractual disputes, a Bethesda representative said, "As we stated before, we delayed the release of Prey 2 as development did not progress satisfactorily, and the game did not meet our quality standards...Beyond this, we don’t have any new update or comment."

http://ie.ign.com/articles/2013/06/05/what-went-wrong-with-human-heads-prey-2?abthid=51af79d92aabedda5500000c

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

a wiecie co? ja też nie byłem jakiś wielce zachwycony gta4 (zwłaszcza po dłuższym ograniu) , ale za to RDR które też ma podobną formułe tyle że inne czasy i miejscówke do dzis robi na mnie wielkie wrażenie i jest maga klimatyczne

 

red-dead-redemption-20100225070840237.jp

Red_Dead_Redemption2.jpg

Opublikowano

Dla mnie już wtedy była dużo gorsza niz San Andreas.

 

@Dahaka

HS jak dla mnie jest jedną z lespzych gier na pleja i gdybym miał oceniać to właśnie na 9+ :P

Pograłem chwilę dopiero(tutorial wlasciwie caly), więc nie powinienem się wypowiadać, ale framerate był tak koszmarny na początku gry przy niektórych sekwencjach, że nie mogłem patrzeć, a ja jestem dość toleryncyjny na takie rzeczy. + aerial combo włącza się trzepaniem pada - mega irytujące to jest dla mnie.  Ale nie powiem, gra ma kilka ciekawych patentów, zobaczymy co dalej, ale póki co nie czuje się zachęcony do dalszego ciupania.

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

Użycie tilta w kontrach i kombosach jest właśnie najlepszym wykorzystaniem funkcji SA z wszystkich gier Sony :)

Opublikowano

jbpBrlrS2u9jpU.jpg

 

To na konfie MS nie był gameplay? :(

Opublikowano

GTA IV po prostu szybko się zestarzało. W 2008 to i tak robiło piorunujace wrażenie, jak wtedy grałem to miałem mokre majty non stop, a jak pół roku temu robiłem ponowne przejście to więcej niż 8 bym nie dał.

Teraz ogrywam Heavanly sword i jak widze, że ktoś dał 9+ tej grze, to bekę mam kosmiczną xD

Przeczytaj 2 pierwsze zdania a potem co napisales o HS. WTF?

Opublikowano

33crjok.png

 

 

 

Z facebooka holenderskiego MS :lol: Nie mają swoich gier, to od Sony kradną haha :D

 

EDIT: Sony nie lepsze. Właśnie zobaczyłem, że GT promowali kiedyś obrazkiem z PGR :)

Edytowane przez SzczurekPB

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.