Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

 

Jeśli MS nie chce by devi olali nowego Kinecta tak jak to zrobili z Move, to muszą dać go do każdej konsoli. W innym przypadku peryferyjny sprzęt zawsze będzie tylko marginalnym dodatkiem.

Myślisz że to w znacznym stopniu zmieni podejście dev'ów do wykorzystania kinecta w "normalnych"gierkach ? Nie byłby marginalny gdyby producent peryferyjnego sprzętu zadbał o to by dostarczyć odpowiedni soft (w tym przypadku gierki robione od podstaw z myślą o nim) które by zachęcały klientów do nabywania go , ale wiadomo łatwiej wybrać rozwiązanie "siłowe" niż się o to postarać.

Edytowane przez Karas

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 374,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

 

Każda korporacja to oportunista. Widać, że w MS jeszcze ktoś myśli, nie mogli sobie pozwolić na start nowej generacji z taką reputacją.

no takiej slabej reputacji na starcie nie miala chyba zadna konsola. wiadomo, ze zmiana co do drm zwiazana byla z mniejsza iloscia preorderow X1 niz PS4, kasa kasa. chodzi o to, ze przez takie nagle zmiany w polityce moga zarobic mniej nizby zarobili bedac konsekwentnymi, no i traca w oczach swoich fanow.

Opublikowano

 

 

Jeśli MS nie chce by devi olali nowego Kinecta tak jak to zrobili z Move, to muszą dać go do każdej konsoli. W innym przypadku peryferyjny sprzęt zawsze będzie tylko marginalnym dodatkiem.

Myślisz że to w znacznym stopniu zmieni podejście dev'ów do wykorzystania kinecta w "normalnych"gierkach ? Nie byłby marginalny gdyby producent peryferyjnego sprzętu zadbał o to by dostarczyć odpowiedni soft (w tym przypadku gierki robione od podstaw z myślą o nim) które by zachęcały klientów do nabywania go , ale wiadomo łatwiej wybrać rozwiązanie "siłowe" niż się o to postarać.

 

 

Jakbyś żył w idealnym świecie to moglibyśmy sobie tak gdybać, ale tak nie jest :) 

Opublikowano

 

 

Każda korporacja to oportunista. Widać, że w MS jeszcze ktoś myśli, nie mogli sobie pozwolić na start nowej generacji z taką reputacją.

no takiej slabej reputacji na starcie nie miala chyba zadna konsola.

PS3 :P

Opublikowano

 

 

Każda korporacja to oportunista. Widać, że w MS jeszcze ktoś myśli, nie mogli sobie pozwolić na start nowej generacji z taką reputacją.

no takiej slabej reputacji na starcie nie miala chyba zadna konsola. wiadomo, ze zmiana co do drm zwiazana byla z mniejsza iloscia preorderow X1 niz PS4, kasa kasa. chodzi o to, ze przez takie nagle zmiany w polityce moga zarobic mniej nizby zarobili bedac konsekwentnymi, no i traca w oczach swoich fanow.

 

 

Czyli jednak lepiej żeby się upierali przy DRM? XD

 

Nie ma to jak robić z dobrej decyzji fail. Ręce opadają, zaczyna się robić większy hejt niż jak zapowiedzieli DRM :P

Opublikowano

A co bedzie teraz z ta niewyczerpana moca chmury, skoro Xbox moze caly czas offline odpalac gierki ? Bylo juz cos na ten temat, czy moze ten mit upadnie szybciej niz magiczna moc cella ?

 

Obawiam sie, ze odpowiedzi na to pytanie przez najblizsze pare dni i sam m$ nie bedzie znal. Znow (ale oby nie) bedzie mieszanie w zeznaniach.

Opublikowano

A co bedzie teraz z ta niewyczerpana moca chmury, skoro Xbox moze caly czas offline odpalac gierki ? Bylo juz cos na ten temat, czy moze ten mit upadnie szybciej niz magiczna moc cella ?

 

ciekawe pytanie

 

są dwie opcje

1 ta moc to czysty mit

2 będzie rzeczywiście jakaś moc która i tak zmusi ludzi do grania będąc cały czas online, a tych bez internetu poczęstuje grami z ustawieniami grafy na "low"

Opublikowano

 

Czyli jednak lepiej żeby się upierali przy DRM? XD

nie wiem. moze finansowo by na tym wyszli lepiej. a o kase chodzi po pierwsze.

 

 

PS3 :P

blu ray to nie byla taka duza wtopa przeciez.

Opublikowano

 

Jakbyś żył w idealnym świecie to moglibyśmy sobie tak gdybać, ale tak nie jest :)

 

 

Dla tego też napisałem że łatwiej wybrać rozwiązanie "siłowe" :)

 

 

Czyli jednak lepiej żeby się upierali przy DRM? XD

 

 

Przynajmniej mieli by solidny argument do hejtowania MS przez całą generacje.

Opublikowano

 

 

Jakbyś żył w idealnym świecie to moglibyśmy sobie tak gdybać, ale tak nie jest :)

 

 

Dla tego też napisałem że łatwiej wybrać rozwiązanie "siłowe" :)

 

 

Czyli jednak lepiej żeby się upierali przy DRM? XD

 

 

Przynajmniej mieli by solidny argument do hejtowania MS przez całą generacje.

 

 

Luz, przez 7 lat odbijało im się PS3, to teraz będą mieli niesmak po Xone ;)

Opublikowano

 

 

Czyli jednak lepiej żeby się upierali przy DRM? XD

nie wiem. moze finansowo by na tym wyszli lepiej. a o kase chodzi po pierwsze.

PS3 :P

blu ray to nie byla taka duza wtopa przeciez.

599$, "ps3 has no games", gorsze multiplatfromy w pierwszym okresie życia.

 

no ale fajnie że sony wyprowadzilo ps3 na prostą i można się cieszyć teraz takim TLOU

Opublikowano

Tak odnośnie tego "zaufania" i niesmaku o których można wyczytać w internetach to ludzie szybciutko zapomnieli w tym całym gloryfikowaniu Sony że to właśnie oni w czasie życia PS3:

 

- zabrali możliwość odpalania Linuxa

- zabrali kompatybilność wsteczną z PS2

- doprowadzili do upadku PSN na 3-4 tygodnie

- odpjerdalają cyrki z aktualizacjami softu, czego świadkami byliśmy nawet dzisiaj

 

Ale oczywiście tylko na Microsoft można krzywo patrzeć.

Opublikowano

Bądźmy szczerzy.... liczy się tylko PS4  :thumbsup:

Opublikowano

 

599$, "ps3 has no games", gorsze multiplatfromy w pierwszym okresie życia.

Co do 599$ nie zapominaj że na tamten moment był to najtańszy dostępny odtwarzacz blu-ray  :whistling: 

 

Trochę śpiący jestem więc może mnie ktoś oświecić jak kawałek plastiku jakim jest konsola może powodować niesmak ? ktoś je spożywał czy jak ? Zrozumiał bym niezadowolenie itp. z produktu jakim jest ale niesmak :scratch_one-s_head:

Opublikowano
It's not the console for gamers by gamers. If it was, they wouldn't have tried to implement this DRM crap to begin with. It's for the corporation, by the corporation. Microsoft only cared about the bad press and the pre-order figures. If they truly cared about the consumer they wouldn't have even attempted this kind of DRM

 

 

Idealny komentarz do całej tej sytuacji.

Opublikowano
Pięknie (pipi)a pięknie :D 

 

Niech jeszcze dadzą konsole na czas w PL i miodzio, lineup mocniejszy, jeżeli to zaplanowali to są mistrzami a jak nie to dobrze, że poszli po rozum do głowy tak czy siak PS4 też łykam! 

Opublikowano

 

Trochę śpiący jestem więc może mnie ktoś oświecić jak kawałek plastiku jakim jest konsola może powodować niesmak ? ktoś je spożywał czy jak ? Zrozumiał bym niezadowolenie itp. z produktu jakim jest ale niesmak :scratch_one-s_head:

; """""" D

Opublikowano

 

A co bedzie teraz z ta niewyczerpana moca chmury, skoro Xbox moze caly czas offline odpalac gierki ? Bylo juz cos na ten temat, czy moze ten mit upadnie szybciej niz magiczna moc cella ?

 

ciekawe pytanie

 

są dwie opcje

1 ta moc to czysty mit

2 będzie rzeczywiście jakaś moc która i tak zmusi ludzi do grania będąc cały czas online, a tych bez internetu poczęstuje grami z ustawieniami grafy na "low"

 

Zgadzam się, że to interesujący aspekt. Możliwe, że teraz sobie plują w brodę, że założyli chmurę zamiast dołożyć więcej RAM.

Opublikowano

Do bani to wszystko. Jednak wolałem poprzednie rozwiązanie (fuck the chicken shit country) :) No bo teraz wygląda to tak, że maniak konsol z RP będzie mógł sobie w tym samym czasie nabyć magnetowid i zgnieciuchę. DriveClub, Knack i Killzone są spoczko, ale Forza 5 i Dead Rising 3 to też nie w kij dmuchał. A może nawet ciut lepsze startery? I jak teraz żyć panie premierze Tusk. Znów trzeba będzie na kredycie jechać.

Opublikowano

Ta moc to był przecież czysty mit od samego początku. Dane są obliczane w czasie rzeczywistym, a konsola nie miała wymogu stałego łączenia z siecią, tylko co 24h.

Opublikowano

Fajnie ze MS zrezygnował z tych głupot :) ale i tak raczej jako pierwsza konsole wezmę ps4,

 

jedynie co mnie zastanawia to jak to możliwe jest ze na niby gorszej konsoli z ddr3 forza 5 wyglada mega dobrze + 1080 + 60fps a taki Drive club ddr5 ledwo co ma 30fps xD

 

Polecam artykuł z eurogamer.net ktory ładnie zostak zatytułowany

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-playstation-4

 

Hands-on with PlayStation 4

After the 1080p60 dream, the 30fps reality?

 

It's Sony's time to shine. After a generation that kicked off with compromised multi-platform ports mixed in with some ground-breaking first-party efforts on PS3, there's a sense that it could retake a position of supremacy in the console arena by virtue of the new console's rock-solid core specs. And that's before we factor in the goodwill pouring out from enthusiast gamers because of its decision to stick with existing DRM standards. Unlike many of Microsoft's show-floor demos this E3, however, the use of genuine PS4 hardware among all developers also gives us a far more honest insight into the console's potential, despite making for a brace of nail-biting "will it? won't it?" moments during its conference.

 

Not everything goes to plan, but when it comes to the games it's clear there's a carefully plotted agenda for the PS4's tentative late 2013 launch. Given how Xbox One banner titles like Forza Motorsport 5 and Killer Instinct are running at a blistering native 1080p at 60 frames per second on day one, there's nothing truly equivalent competing on the Sony side in terms of fighters and racing sims. However, between Infamous: Second Son and Killzone: Shadow Fall, the bases are thoroughly covered for first and third person action titles, while Mark Cerny's mysterious platformer Knack brings some light-hearted respite to its online launch lineup.

 

The question is, for its faster unified GDDR5 memory and beefier GPU clocks, does Sony's first wave of titles actually bring the 1080p60 dream into focus? Or does this first wave of games more accurately represent the continuation of the console 30fps template? During our time at E3, we got a chance to test almost every PS4 title on display, allowing us to get a feel for where development stands for each of these core titles, plus some of the third-party efforts too.

Edytowane przez kubson

Opublikowano

 

:P

 

A Zbyszek Baron Xboxa idzie w zaparte

 

Zabawne jest słuchanie tego po ogłoszeniu Microsoftu. To jest takie prawdziwe. Bo wiadomo: "wszystko powinno być za darmo, książki, teatr i płyty" i jeszcze konsole i dosłownie wszystko. A internet to czwarty filar władzy. Yeah, right.

Tak bardzo gardzę internautami i ich ignorancją w tej chwili. Źle się stało, postęp wstrzymany. Proponuję załatać nieszczelności w szałasach, bo jeszcze trochę minie zanim posmakujemy cywilizacji.

 

Co za oszołom.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

 

jedynie co mnie zastanawia to jak to możliwe jest ze na niby gorszej konsoli z ddr3 forza 5 wyglada mega dobrze + 1080 + 60fps a taki Drive club ddr5 ledwo co ma 30fps xD

 

 

Na E3 Driveclub było jako demo z builda zrobionego w 35 procentach. No i Forza ma "prebaked" oświetlenie. I to dosyć dwie różne gry, DC jest bardziej otwarty (Choć chyba nie open world też). Poczekajmy na premierę :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.