Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Bartezoo: Aha, czyli nie-wizualne. Rozumiem... Znaczy się nie. Jakie wg. Ciebie jest to doznanie? Wchłaniamy to jakoś przez skórę, albo wąchamy? Owszem, jest interakcja, ale opiera się przecież na audio-wizualnym odbiorze!

Przynajesz się do tego, że przechodzisz gry na YT?

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 373,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

Dokładnie to samo napisałem dużo wcześniej. Porównywanie konsol do PC w dzisiejszych realiach jest z góry błędne i skazane na porażkę, Konsole powinny rządzić się swoimi prawami, a te całe "wodotryski" i super wydajnośc zostawmy Pecetom. Jak to napisałem to niektóre osoby rzuciły mi się do gardła twierdząc, że nie mam doświadczenia w obcowaniu ze sprzętem :rofl2: Na szczęście widzę, że jest tu kilka kumatych osób, a nie tylko "przerzutów z PC z ich durną mentalnością :)

 

Nie napisałeś tego samego, cwaniaku. Pijesz do mnie, podczepiając się pod post greaha. Not cool.

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

Dokładnie to samo napisałem dużo wcześniej. Porównywanie konsol do PC w dzisiejszych realiach jest z góry błędne i skazane na porażkę, Konsole powinny rządzić się swoimi prawami, a te całe "wodotryski" i super wydajnośc zostawmy Pecetom. Jak to napisałem to niektóre osoby rzuciły mi się do gardła twierdząc, że nie mam doświadczenia w obcowaniu ze sprzętem :rofl2: Na szczęście widzę, że jest tu kilka kumatych osób, a nie tylko "przerzutów z PC z ich durną mentalnością :)

 

Nie napisałeś tego samego, cwaniaku. Pijesz do mnie, podczepiając się pod post greaha. Not cool.

 

To przeczytaj dokładnie moje wcześniejsze posty ze zrozumieniem, a dowiesz się tego samego. Po prostu nie miałeś pojęcia o co mi chodziło, a pierwszy byłeś by mnie pouczać i jeszcze głupkowato zadając pytanie czy PS3 jest moją pierwszą konsolaą. Twoja mentalność jest typowa dla Pecetowego "przerzuta".

Edytowane przez Dixi

Opublikowano

ja od gier wymagam tylko tyle by były grywalne, ciekawe i pozwalały na chwilę zapomnieć o otaczającym nas realnym świecie. Z warstwy technicznej wymagam tylko by gra chodziła płynnie (po to ma się konsolę). Za najlepszą grę tego roku uważam Okami HD, na psp gram tylko w jrpg z psx, a na pc ogrywam Black Massę i na emu stare przygodówki(ostatnio Beyond the steel sky) i wszystkie te gry są wybitne. Baaa wiele gier z dawnej generacji daje mi o wiele więcej frajdy niż nowe. Szkoda jedynie,że płaskie tv tak słabo radzą sobie z obrazem sd, wtedy zostaje jedynie granie na kineskopowcu lub czekanie na wersje hd samych gier lub konsoli (jak Wii U)

Opublikowano

Wolę maszynkę, która wraz z nowym Falloutem sprawi, że chcąc obsłużyć pip-boya spojrzę na ręce

 

W teorii brzmi to mega cudownie i next genowo, a ja sprawdzałęm Smartglassa z Forzą Horizon, gdzie na tablecie/telefonie masz mapę świata i nie uważam to za praktyczne.

Opublikowano

@Mendrek

 

Wii U, tak samo jak Wii, jest next genem ale zrozumieją to ludzie, którzy w gry grają dla przyjemności a nie po to aby podniecać się tym, że konsola potrafi uciągnąć FXAA. Nintendo, w przeciwieństwie do MS i Sony, eksperymentuje - wypuścili dwuekranową konsolę - udało się, wypuścili konsolę z ekranem 3d - nie przyjęło się, konsola z kontrolerem ruchowym była innowacją na rynku i spodobała się konsumentom do tego stopnia, że woleli poskakać jednokolorowym smokiem strzelającym jajkami niż doznawać "audiowizualnych uniesień" grając w setną strzelankę.

Owszem, MS ma Smartglassa ale chyba nie powiesz mi, że chcesz porównywać rozwiązanie software'owe, które jest tylko opcją z rozwiązaniem sprzętowym, które ma być system-sellerem. O Sony nawet nie ma co wspominać, bo pewnie i tak obudzą się jako ostatni i ich rozwiązanie podzieli losy Move.

Czy sama zmiana sterowania jest wystarczającym powodem aby nazywać konsolę next-genem? A czy sama zmiana dwóch elementów (cpu i gpu), które tylko podbiją grafikę a gameplay zostawią dokładnie takim samym jak na PSX jest?

 

 

@Mazzeo

 

Są gry dla których to jest stworzone i są gry, które tego nie potrzebują. RPG z takiego rozwiązania skorzystają bardzo chętnie, gry dynamiczne nie do końca. W gestii developerów jest znaleźć to właściwe rozwiązanie.

Edytowane przez greah

Opublikowano

Dzieki nintento wiadomo już gdzie są zatrudnieni Ci, ktorych zwolnili po wlamie do psn network xD

czytajac internet to co sie dzieje z wiiU to chyba jedyna mozliwosc.

 

gosc klikajac dostal sie do debug menu MiiVerse i mogl czytac wiadomosci innych i resetowac im hasla..

inny dostal sie na debug menu padleta.

inni juz odpalili homebrew xD

Opublikowano

OPIS ÓSMEJ GENERACJI

 

Każdy niedouczony niech zapozna się z tekstem.

Nowa generacja= czas wydania w konsoli i innowacje w niej zastosowane, a nie bebechy.

 

Mendrek, poczytaj sobie.

Edytowane przez Zdunek

Opublikowano

Okej okej. Wszystko jest jasne.

 

Zobaczymy jednak co będzie jak już kurz po premierze Wii U opadnie, jak będzie jego support wyglądał, jak ten sporo wolniejszy ram w nowej konsoli Nintendo okaże się sporym problemem i jak Sony i MS przedstawi swoje next geny.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

OPIS ÓSMEJ GENERACJI

 

Każdy niedouczony niech zapozna się z tekstem.

Nowa generacja= czas wydania w konsoli i innowacje w niej zastosowane, a nie bebechy.

 

Mendrek, poczytaj sobie.

 

Ja tam bym wolał, aby ósma generacja nie skupiała się na bebechach, czy innowacji, a jakości gier...

 

 

Wiem, jestem dziwny :sorry:

 

Opublikowano

Bo średnia jakość gier obiektywnie patrząc spadła w tej generacji... ?

 

btw

 

O Wii U

 

As the launch day of Nintendo's newest effort ends; the Internet is flooded with impressions and critiques of the system. I thought it would be a good idea to simply compile all the issues found so far in a single thread.

  1. Slower than expected browser benchmarks (Source)
     
  2. Security issues and possible debug code left activated (Source)
     
  3. Questionable choices for onboard RAM (Source)
     
  4. Issues with Account Sharing between systems (Source)
     
  5. Lack of quality control on 3rd party launch titles (Source)
     
  6. Audio Setup problems with HDMI and certain setups (Source)
     
  7. Single unique Saved game slot for all users limitation (game per game basis) (Source)
     
  8. Day Zero 5gb patch download (Source)
     
  9. Shorter than expected battery life (between 3-5 hours reported so far by various users)
     
  10. Various issues with the interface (slow responses; could be explained by launch day networking issues)
     
  11. Various HDMI video outputs issues (Source)
     
  12. WIFI Configuration Problems (needs source!)
     
  13. Severe problems with distance limitations and gameplay (Source)
     
  14. Loading time problems (need sources!)
     
  15. HARD LOCK ISSUES (!!!!!) ((Several Source)

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

A Co dla ciebie jest obiektywnym kryterium Mazz? Ja oceniam to, co dzieje się w branży subiektywnie.

Opublikowano

Żyć się odechciewa jak się czyta te wszystkie pociski na Wii U ze względu na... grafikę. No proszę Was ;/. Wii było na poziomie Xboksa, może trochę wyżej i nie przeszkodziło to wydaniu najgrywalniejszych gier generacji właśnie na tą konsolę. DS był 5x słabszy od PSP i co z tego, się pytam!? GRY były 10x grywalniejsze. Ludzie, kiedy Wy się nauczycie, że to jest Nintendo? Oni na GameBoya Colora potrafili zrobić produkcje, przy których do dzisiaj można siedzieć godzinami.

 

I jeszcze to ciśnięcie po wizualiach w premierowych szpilach.. Zobaczcie sobie jak wyglądały gry z okolic premiery PS2 czy X360. Niespodzianka! BYŁY PASKUDNE. Developerzy zupełnie jeszcze nie znają sprzętu i miną ze dwa lata, zanim zobaczymy pełnię graficznych możliwości tego sprzętu i ze cztery, zanim wyjdą gierki najlepiej oszukujące nasze oczy (a co za tym idzie najładniejsze).

 

Jak myślicie konsole nowej generacji będą wstanie wyświetlić 1080P przy stałych 60 klatkach na sekundę? Mówię o faktycznej możliwości, a nie tej na papierze.

 

Nie sądzę. 1080p tak, ale 60 klatek nadal będzie wyjątkiem a nie regułą

 

Dopóki 60 fps nie będzie wymogiem do wydania gry na daną platformę to NIGDY nie doczekamy się pełnej płynności w każdej produkcji. Zawsze znajdzie się jakiś developer, który kosztem płynności będzie chciał mieć ładniejszą grafikę od innych gier (w ten sposób wywoła zainteresowanie swoją grą, co przełoży się na profit). To proste jak 2+2=4. Moc konsoli jest ograczona i albo wykorzysta się ją na generowanie 60 klatek na sekundę, albo policzy się połowę klatek mniej, ale za to z lepszą grafiką.

 

EDIT: Tyle powtórzeń, że musiałem trochę zedytować.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

Przecież pisałem o tych osobach, że mają mentalność pecetowców. Liczą się dla nich tylko bebechy..

Edytowane przez Dixi

Opublikowano

Co roku o tej porze na vgchartz odkopuje się stare tematy, które na tamtym forumku okryły się złotem - chodzi oczywiście o takie klasyki jak "czy X360 dobije do 50 mln" i "kiedy PS3 wyprzedzi X360". Polecam lekturę. Pokłady beki nie do ogarnięcia :P

 

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=24567&page=1

 

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=25094&page=1

Opublikowano

czytam te 15 podpunktów od MaZZeo...kurcze brak słów...to chyba z technicznego punktu widzenia najgorszy start dużej konsoli ever...co mają Japończycy z tym HD...normalnie klątwa

Opublikowano

czytam te 15 podpunktów od MaZZeo...kurcze brak słów...to chyba z technicznego punktu widzenia najgorszy start dużej konsoli ever...co mają Japończycy z tym HD...normalnie klątwa

 

Wydaje mi się, że jakby zrobić podobną listę z jakimi obecnie borykają się PS3/X360 to też by tego sporo było.

 

Ważniejsze jest raczej czy są to powszechne problemy czy na zasadzie "jest gdzieś na świecie ktoś kto ma taki problem".

Opublikowano

Wyjdzie "inne-halo" od Bungie, Activision zrzuci marketingowy nuke, i taki MS pożałuje że nie zatrzymał ich przy sobie.

 

Po raz pierwszy w pełni się z Toba zgodze ! Wierze że to bedzie kolejny przełom jak narazie tajemnicze MMO daje do myślenia do tego strona wizualna przy użyciu technologi SpeedTree może nieźle zamieszać

 

http://www.youtube.com/watch?v=jA3yMnVzrdw

 

" efekty cząsteczkowe, oświetlenie, dynamiczny tryb dnia i nocy, a nade wszystko wykonana technologią SpeedTree bogata roślinność."... oby do E3 :blush:

 

Najważniejsze że Martin O'Donnell nadal w obozie :sorcerer:

Edytowane przez Bushisan

Opublikowano

Mnóstwo gier używa SpeedTree, jedno z popularniejszych middleware i jego użycie zupełnie o niczym nie świadczy.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

dlatego wyczekuje konkretnych choćby najmniejszych informacji na temat ich nowego projektu :huh:

Opublikowano

Co roku o tej porze na vgchartz odkopuje się stare tematy, które na tamtym forumku okryły się złotem - chodzi oczywiście o takie klasyki jak "czy X360 dobije do 50 mln" i "kiedy PS3 wyprzedzi X360". Polecam lekturę. Pokłady beki nie do ogarnięcia :P

 

http://gamrconnect.v...id=24567&page=1

 

http://gamrconnect.v...id=25094&page=1

 

Hmm, ostatni wpis w 2 temacie jest z 2010, szkoda. Przynajmniej mi tak pokazuje

Opublikowano

(...)

I jeszcze to ciśnięcie po wizualiach w premierowych szpilach.. Zobaczcie sobie jak wyglądały gry z okolic premiery PS2 czy X360. Niespodzianka! BYŁY PASKUDNE. Developerzy zupełnie jeszcze nie znają sprzętu i miną ze dwa lata, zanim zobaczymy pełnię graficznych możliwości tego sprzętu i ze cztery, zanim wyjdą gierki najlepiej oszukujące nasze oczy (a co za tym idzie najładniejsze).

(...)

 

Ale przesada, ja pierdzielę. Jakoś ja dobrze pamiętam zachwyty nad oprawą TTT, Bouncera (tylko oprawą, niestety), a w przypadku X360 Perfect Dark i czymś tam jeszcze. Teraz można różnie je oceniać, ale w momencie premiery sprzętu (a o tym piszesz) robiły wrażenie.

 

W ogóle nagle wielcy obrońcy WiiU, po czym kupią go na tym forum ze 3 osoby lol. Faktem jest, że przeskok generacji KOJARZY się z przeskokiem technologicznym i wbrew uproszczeniu, jakiego użył greah, lepsze cpu i gpu nie poprawi tylko grafiki, bo każdy dobrze wie, że moc idzie w parze z nowymi możliwościami gameplay'u (choć przyznam, że w przypadku przemijającej powoli generacji było to chyba najmniej odczuwalne, ale nie mówimy tylko o tej generacji). Chyba dobrym przykładem, choć na razie nie namacalnym, jest Watch Dogs.

Opublikowano

(...)

I jeszcze to ciśnięcie po wizualiach w premierowych szpilach.. Zobaczcie sobie jak wyglądały gry z okolic premiery PS2 czy X360. Niespodzianka! BYŁY PASKUDNE. Developerzy zupełnie jeszcze nie znają sprzętu i miną ze dwa lata, zanim zobaczymy pełnię graficznych możliwości tego sprzętu i ze cztery, zanim wyjdą gierki najlepiej oszukujące nasze oczy (a co za tym idzie najładniejsze).

(...)

 

Ale przesada, ja pierdzielę. Jakoś ja dobrze pamiętam zachwyty nad oprawą TTT, Bouncera (tylko oprawą, niestety), a w przypadku X360 Perfect Dark i czymś tam jeszcze. Teraz można różnie je oceniać, ale w momencie premiery sprzętu (a o tym piszesz) robiły wrażenie.

 

W ogóle nagle wielcy obrońcy WiiU, po czym kupią go na tym forum ze 3 osoby lol. Faktem jest, że przeskok generacji KOJARZY się z przeskokiem technologicznym i wbrew uproszczeniu, jakiego użył greah, lepsze cpu i gpu nie poprawi tylko grafiki, bo każdy dobrze wie, że moc idzie w parze z nowymi możliwościami gameplay'u (choć przyznam, że w przypadku przemijającej powoli generacji było to chyba najmniej odczuwalne, ale nie mówimy tylko o tej generacji). Chyba dobrym przykładem, choć na razie nie namacalnym, jest Watch Dogs.

 

Tam grafika była ładniejsza od poprzedniej generacji, oczywiście, wszak sprzęt był dużo mocniejszy. Ale porównaj teraz Perfect Dark Zero np. do Gears of War - różnica jest ogromna. O to mi chodzi. To jest sam początek, grafika jeszcze się poprawi. Przeskoku nie ma, ponieważ sprzęt nie jest mocniejszy od obecnych konsol.

Opublikowano

Taka ciekawostka:

Ostatnio brachol odpalił God of War na emulatorze w 1080p z jakimś tam native włączonym, i wygląda to lepiej niż niejedna gra na X360, nawet taką Castlevanie LoS bije to na głowe (w sumie ta gra marnie wygląda). Mam nawet wrażenie, że tekstury były w GoW lepsze...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.