Skocz do zawartości

HALO 4 - MULTIPLAYER


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wracając zmęczony z pracy myślę sobie - "Nie ma szans, zmęczony jestem, nie włączam Halo. Zreszta przeszdłem kampanię, zaliczyłem spartan opsa i podobnie jak w Reach - nie ciągnie mnie do multi". Zadzwoniłem do kumpla, z ktorym przechodziłem wcześniej wymienione - twierdzi, że ma podobne odczucia. Mimo to jakoś się przemogliśmy, odpaliliśmy dominację, wchłonęło nas na maska. MOC.

Opublikowano

Dominacja jest za(pipi)ista ale jak się gra w zgranej grupie, z randomami to dramat :) chociaż większość czasu będę spędzał w team slayer oraz big team

Opublikowano

Wczoraj pograłem bardzo mało, właczyłem CTF i zaczyna mi się nie podobac ze gra potrafi startować z nierównymi drużynami ... graliśmy 4v2 nie ma szans coś ugrac :( w btb jest to do łyknięcią w IS też ale CTF to paranoja :(

podobnie było w dominacji, mecz trwał kilka minut gralo nas pełen skład na 2 graczy ... bezsens

Opublikowano

Wczoraj pograłem bardzo mało, właczyłem CTF i zaczyna mi się nie podobac ze gra potrafi startować z nierównymi drużynami ... graliśmy 4v2 nie ma szans coś ugrac :( w btb jest to do łyknięcią w IS też ale CTF to paranoja :(

podobnie było w dominacji, mecz trwał kilka minut gralo nas pełen skład na 2 graczy ... bezsens

Pisałem o tym, takie tryby jak odball, koth czy ctf obecnie są niegrywalne, bo większość meczów to 4 na 2 itp. Nie wiem czemu zrezygnowali z poprzedniego dobierania graczy, gdzie gra startowała gdy był komplet.

Opublikowano

W przysżłym tygodniu dostaniemy SWAT

Super. A tak w ogóle, to chyba w żadnym innym Halo nie było tak ważne trzymać się w kupie z ziomami z drużyny. Latanie samemu "na Jana" jest kompletnie bez sensu co boleśnie odczuwam..

Opublikowano

Niech coś zrobią z tym maczmejkingiem, bo nie może tak być że startuje mecz w Infinity Slayer gdzie po jednej stronie są 3 osoby, a po drugiej jedna.

 

Zbyt często jest też tak że szukając meczy np. we trójkę znajduję nam drużynę przeciwną a do nas nikogo. I potem przez cały mecz nie dołącza nikt. Kur.wa grają setki tysięcy ludzi i nikogo nie może połączyć?

 

Powinno być że dajmy na to w Team Slayerze party 1-2 osoby może znajdywać jakiś rozpoczęty mecz, ale jak już 3-4 osoby to niech tworzy go od nowa.

 

Tak samo z całym tym dołączaniem - jak jakiś team osiągnie już połowę wyniku (czyli w slayerze 300) to Join in Progress powinno być zablokowane. Tak samo w Regicide. Ile już kur.wa razy miałem w tym trybie sytuacje że dorzuca mnie do meczu, gdzie gościu na czele ma już ponad 200 pkt.

 

To na razie tyle z narzekań. Niech naprawią to, niech się servery uspokoją i niech wrzucą jakieś fajne mapki z Forge'a do matchmakingu i będzie miodzik :yahoo:

Opublikowano

Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić :( Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam.

Gość UnexpectedBoy
Opublikowano (edytowane)

Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić :( Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam.

 

w routerze zrob

Forwarding na ip konsoli i Triggering portow

  • Port 88 (UDP)
  • Port 3074 (UDP i TCP)
  • Port 53 (UDP i TCP)
  • Port 80 (TCP)

Wyłącz gowniane auto przekierowywanie zwanym UPNP i powinienes miec o wiele lepiej, ja mam lepiej, koledzy ktorzy z tego skorzystali tez :)

UPNP to tylko jedna sciezka , bo 3074 udp, a tu sciezek masz az 6, wiec sam widzisz,ze przesyl danych jest duzo lepszy wtedy jak przekierujesz sam porty. Tak dodatkowo jezeli masz kinecta i korzystasz z rozmow to 1863 (UDP i TCP). tez zrob.

 

Tak przy okazji, nie mozesz miec wpisanych portow i zrobionego upnp, dlaczego? bo bedziesz ginal tak samo szybko jak ginales, majac problem wlasnie z dobiciem kogos, takze tylko porty, bez upnp

 

Jaki masz net? pppoe z dialog, neostrady itp? czy cos innego?

Jak masz te pierwsze to daj mtu na 1492 ,a jak masz te pozostale lepsze to mtu na 1500

 

Ja tam gdzie celuje, tam dostaja :)

Edytowane przez UnexpectedBoy
Opublikowano

Dzięki za konkretną poradę. Niestety dla mnie to o czym piszesz to czarna magia. W tygodniu postaram się to rozkminić przy pomocy fachowca bo sam jestem w tych sprawach jak dziecko we mgle. Faktem jest, że mam coś z netem ewidentnie nie tak. Czasem nawet strzał wychodzi mi z broni później niż nacisnę spust, a na killcamach bywa, że widzę jak strzelam do kolesia na boki, kiedy ja widziałem, że wale mu w ryj.

Gość UnexpectedBoy
Opublikowano

Dzięki za konkretną poradę. Niestety dla mnie to o czym piszesz to czarna magia. W tygodniu postaram się to rozkminić przy pomocy fachowca bo sam jestem w tych sprawach jak dziecko we mgle. Faktem jest, że mam coś z netem ewidentnie nie tak. Czasem nawet strzał wychodzi mi z broni później niż nacisnę spust, a na killcamach bywa, że widzę jak strzelam do kolesia na boki, kiedy ja widziałem, że wale mu w ryj.

 

to wyglada mi tez na lag sprzetowy w tv:P w necie az takich cudow nigdy nie mialem xD

Gość UnexpectedBoy
Opublikowano (edytowane)

jak koleś ma wewnętrzny adres ip to przekierowanie nic nie da - większość dostawców blokuje porty u siebie

 

niech szuka info o nat jeśli ma problem z portami lub tel do dostawcy (u mnie dopiero druga opcja pomogła)

 

no i to bedzie wlasnie dobre, bo przekierowanie pokaze jak dokladnie jest :)

a upnp mimo wszystko pokaze,ze otwarty nat, a pokaze tak gdy nawet tak nie jest

a jak zrobi porty , to bedzie wtedy wiadomo czy tam ma otwarte czy nie

Edytowane przez UnexpectedBoy
Opublikowano (edytowane)

mimo, ze chcialbym w to wierzyc, bo leja mnie w h4 jak szmate, newsflash: killcam jest zlagowany /u kazdego :potter: /

 

 

Panowie, pytanie - czy komus dziala ochrona przed przypadkowym wcisnieciem drazka? W fall of cybertron jest lekki delay (trzeba przytrzymac dluzej niz pojedyncze wcisniecie), a tutaj wlaczenie tej opcji w ogole nic nie zmienia.

Edytowane przez Dave Czezky
Opublikowano

to wyglada mi tez na lag sprzetowy w tv:P w necie az takich cudow nigdy nie mialem xD

mi jako lamie to wygląda na laga w sieci ;] TV jest sprawny jak młody byczek. Zorientuje się w tym tygodniu co z tym można zrobić.

Panowie, pytanie - czy komus dziala ochrona przed przypadkowym wcisnieciem drazka? W fall of cybertron jest lekki delay (trzeba przytrzymac dluzej niz pojedyncze wcisniecie), a tutaj wlaczenie tej opcji w ogole nic nie zmienia.

Chodzi Ci o przypadkowe kucanie? Mnie to do tego stopnia w(pipi)iało, że przestałem grac na boxerze. Notorycznie ( pewnie ku uciesze gawiedzi ) przypadkowo kucałem w czasie strzału próbując straefować. Przestawiłem pada na te ustawienie z CoDa ( da się tym grać w Halo! ) i od razu lepiej.

Opublikowano

Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić :( Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam.

 

w routerze zrob

Forwarding na ip konsoli i Triggering portow

  • Port 88 (UDP)
  • Port 3074 (UDP i TCP)
  • Port 53 (UDP i TCP)
  • Port 80 (TCP)

Wyłącz gowniane auto przekierowywanie zwanym UPNP i powinienes miec o wiele lepiej, ja mam lepiej, koledzy ktorzy z tego skorzystali tez :)

UPNP to tylko jedna sciezka , bo 3074 udp, a tu sciezek masz az 6, wiec sam widzisz,ze przesyl danych jest duzo lepszy wtedy jak przekierujesz sam porty. Tak dodatkowo jezeli masz kinecta i korzystasz z rozmow to 1863 (UDP i TCP). tez zrob.

 

Tak przy okazji, nie mozesz miec wpisanych portow i zrobionego upnp, dlaczego? bo bedziesz ginal tak samo szybko jak ginales, majac problem wlasnie z dobiciem kogos, takze tylko porty, bez upnp

 

Jaki masz net? pppoe z dialog, neostrady itp? czy cos innego?

Jak masz te pierwsze to daj mtu na 1492 ,a jak masz te pozostale lepsze to mtu na 1500

 

Ja tam gdzie celuje, tam dostaja :)

 

A UPNP nie przekierowują portu na żądanie (kąsoli, PC itd) bo nie wiem czy jest sens grzebać w ustawieniach routera, zawsze mi się wydawało że po to jest UPNP aby nie trzeba było portów ręcznie odblokowywac (ofc może się zdarzyć ujowy router i sobie z tym nie poradzi) pozatym jak nat otwarty to nie wiele same przekierowanie portów coś zmieni ... czy nie?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...