JAACA 1 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Ejjj tu jest jakiś handicap dla leszczy takich jak ja ktorzy graja w to pierwszy raz ? Strasznie latwo mi wchodzą heady! Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Wracając zmęczony z pracy myślę sobie - "Nie ma szans, zmęczony jestem, nie włączam Halo. Zreszta przeszdłem kampanię, zaliczyłem spartan opsa i podobnie jak w Reach - nie ciągnie mnie do multi". Zadzwoniłem do kumpla, z ktorym przechodziłem wcześniej wymienione - twierdzi, że ma podobne odczucia. Mimo to jakoś się przemogliśmy, odpaliliśmy dominację, wchłonęło nas na maska. MOC. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 8 listopada 2012 Opublikowano 8 listopada 2012 Dominacja jest za(pipi)ista ale jak się gra w zgranej grupie, z randomami to dramat chociaż większość czasu będę spędzał w team slayer oraz big team Cytuj
typfon 145 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2012/11/08/The-Halo-Bulletin-11812-.aspx Bulletin More people played Halo 4 in the first 24 hours than any other Halo launch day in history CIekawe info i cekawe jak to się ma do danych z VGc (chociaz oni coś ostatnio ostro szwankują) W przysżłym tygodniu dostaniemy SWAT Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Jest już gdzieś w necie spis Armory razem z wymaganiami na każdą z części? Cytuj
typfon 145 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Wczoraj pograłem bardzo mało, właczyłem CTF i zaczyna mi się nie podobac ze gra potrafi startować z nierównymi drużynami ... graliśmy 4v2 nie ma szans coś ugrac w btb jest to do łyknięcią w IS też ale CTF to paranoja podobnie było w dominacji, mecz trwał kilka minut gralo nas pełen skład na 2 graczy ... bezsens Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 To + zbyt często zlagowane mecze + pare drobnostek pokroju spadku płynności animacji w Armory to są właśnie konsekwencje braku bety. Jestem jednak pewien że szybko się z tym wszystkim uporają, minęło dopiero 3 dni od premiery. Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Wczoraj pograłem bardzo mało, właczyłem CTF i zaczyna mi się nie podobac ze gra potrafi startować z nierównymi drużynami ... graliśmy 4v2 nie ma szans coś ugrac w btb jest to do łyknięcią w IS też ale CTF to paranoja podobnie było w dominacji, mecz trwał kilka minut gralo nas pełen skład na 2 graczy ... bezsens Pisałem o tym, takie tryby jak odball, koth czy ctf obecnie są niegrywalne, bo większość meczów to 4 na 2 itp. Nie wiem czemu zrezygnowali z poprzedniego dobierania graczy, gdzie gra startowała gdy był komplet. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Join in Progress jest dobry, ale gra nie powinna startować jak nie ma jeszcze kompletu. Szczególnie jak np. gra się z tą samą ekipą przeciwko, jedna czy dwie osoby wychodzą to powinno szybko dograć kolejnych. Cytuj
barth 70 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 Za około miesiąc gra przestanie tak strasznie lagować - oflagowane zostaną najlepsze hosty i część ludzi pójdzie grać w BlOps2. 2 Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 9 listopada 2012 Opublikowano 9 listopada 2012 W przysżłym tygodniu dostaniemy SWAT Super. A tak w ogóle, to chyba w żadnym innym Halo nie było tak ważne trzymać się w kupie z ziomami z drużyny. Latanie samemu "na Jana" jest kompletnie bez sensu co boleśnie odczuwam.. Cytuj
NiXoN 9 Opublikowano 10 listopada 2012 Opublikowano 10 listopada 2012 Statsy sie zawiesily nie dodaje K/D Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 10 listopada 2012 Opublikowano 10 listopada 2012 Niech coś zrobią z tym maczmejkingiem, bo nie może tak być że startuje mecz w Infinity Slayer gdzie po jednej stronie są 3 osoby, a po drugiej jedna. Zbyt często jest też tak że szukając meczy np. we trójkę znajduję nam drużynę przeciwną a do nas nikogo. I potem przez cały mecz nie dołącza nikt. Kur.wa grają setki tysięcy ludzi i nikogo nie może połączyć? Powinno być że dajmy na to w Team Slayerze party 1-2 osoby może znajdywać jakiś rozpoczęty mecz, ale jak już 3-4 osoby to niech tworzy go od nowa. Tak samo z całym tym dołączaniem - jak jakiś team osiągnie już połowę wyniku (czyli w slayerze 300) to Join in Progress powinno być zablokowane. Tak samo w Regicide. Ile już kur.wa razy miałem w tym trybie sytuacje że dorzuca mnie do meczu, gdzie gościu na czele ma już ponad 200 pkt. To na razie tyle z narzekań. Niech naprawią to, niech się servery uspokoją i niech wrzucą jakieś fajne mapki z Forge'a do matchmakingu i będzie miodzik Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 10 listopada 2012 Opublikowano 10 listopada 2012 czemu playlista jest tak uboga?? bedzie wiecej trybow?? Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 10 listopada 2012 Opublikowano 10 listopada 2012 Będzie. W poniedziałek ma być SWAT. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 wiadomo coś na temat mlg kiedy się pojawi na liście Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 (edytowane) Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. w routerze zrob Forwarding na ip konsoli i Triggering portow Port 88 (UDP) Port 3074 (UDP i TCP) Port 53 (UDP i TCP) Port 80 (TCP) Wyłącz gowniane auto przekierowywanie zwanym UPNP i powinienes miec o wiele lepiej, ja mam lepiej, koledzy ktorzy z tego skorzystali tez UPNP to tylko jedna sciezka , bo 3074 udp, a tu sciezek masz az 6, wiec sam widzisz,ze przesyl danych jest duzo lepszy wtedy jak przekierujesz sam porty. Tak dodatkowo jezeli masz kinecta i korzystasz z rozmow to 1863 (UDP i TCP). tez zrob. Tak przy okazji, nie mozesz miec wpisanych portow i zrobionego upnp, dlaczego? bo bedziesz ginal tak samo szybko jak ginales, majac problem wlasnie z dobiciem kogos, takze tylko porty, bez upnp Jaki masz net? pppoe z dialog, neostrady itp? czy cos innego? Jak masz te pierwsze to daj mtu na 1492 ,a jak masz te pozostale lepsze to mtu na 1500 Ja tam gdzie celuje, tam dostaja Edytowane 11 listopada 2012 przez UnexpectedBoy Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 Dzięki za konkretną poradę. Niestety dla mnie to o czym piszesz to czarna magia. W tygodniu postaram się to rozkminić przy pomocy fachowca bo sam jestem w tych sprawach jak dziecko we mgle. Faktem jest, że mam coś z netem ewidentnie nie tak. Czasem nawet strzał wychodzi mi z broni później niż nacisnę spust, a na killcamach bywa, że widzę jak strzelam do kolesia na boki, kiedy ja widziałem, że wale mu w ryj. Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 Dzięki za konkretną poradę. Niestety dla mnie to o czym piszesz to czarna magia. W tygodniu postaram się to rozkminić przy pomocy fachowca bo sam jestem w tych sprawach jak dziecko we mgle. Faktem jest, że mam coś z netem ewidentnie nie tak. Czasem nawet strzał wychodzi mi z broni później niż nacisnę spust, a na killcamach bywa, że widzę jak strzelam do kolesia na boki, kiedy ja widziałem, że wale mu w ryj. to wyglada mi tez na lag sprzetowy w tv:P w necie az takich cudow nigdy nie mialem xD Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 jak koleś ma wewnętrzny adres ip to przekierowanie nic nie da - większość dostawców blokuje porty u siebie niech szuka info o nat jeśli ma problem z portami lub tel do dostawcy (u mnie dopiero druga opcja pomogła) Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 (edytowane) jak koleś ma wewnętrzny adres ip to przekierowanie nic nie da - większość dostawców blokuje porty u siebie niech szuka info o nat jeśli ma problem z portami lub tel do dostawcy (u mnie dopiero druga opcja pomogła) no i to bedzie wlasnie dobre, bo przekierowanie pokaze jak dokladnie jest a upnp mimo wszystko pokaze,ze otwarty nat, a pokaze tak gdy nawet tak nie jest a jak zrobi porty , to bedzie wtedy wiadomo czy tam ma otwarte czy nie Edytowane 11 listopada 2012 przez UnexpectedBoy Cytuj
yaczes 14 478 Opublikowano 11 listopada 2012 Opublikowano 11 listopada 2012 (edytowane) mimo, ze chcialbym w to wierzyc, bo leja mnie w h4 jak szmate, newsflash: killcam jest zlagowany /u kazdego :potter: / Panowie, pytanie - czy komus dziala ochrona przed przypadkowym wcisnieciem drazka? W fall of cybertron jest lekki delay (trzeba przytrzymac dluzej niz pojedyncze wcisniecie), a tutaj wlaczenie tej opcji w ogole nic nie zmienia. Edytowane 11 listopada 2012 przez Dave Czezky Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 to wyglada mi tez na lag sprzetowy w tv:P w necie az takich cudow nigdy nie mialem xD mi jako lamie to wygląda na laga w sieci ;] TV jest sprawny jak młody byczek. Zorientuje się w tym tygodniu co z tym można zrobić. Panowie, pytanie - czy komus dziala ochrona przed przypadkowym wcisnieciem drazka? W fall of cybertron jest lekki delay (trzeba przytrzymac dluzej niz pojedyncze wcisniecie), a tutaj wlaczenie tej opcji w ogole nic nie zmienia. Chodzi Ci o przypadkowe kucanie? Mnie to do tego stopnia w(pipi)iało, że przestałem grac na boxerze. Notorycznie ( pewnie ku uciesze gawiedzi ) przypadkowo kucałem w czasie strzału próbując straefować. Przestawiłem pada na te ustawienie z CoDa ( da się tym grać w Halo! ) i od razu lepiej. Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. w routerze zrob Forwarding na ip konsoli i Triggering portow Port 88 (UDP) Port 3074 (UDP i TCP) Port 53 (UDP i TCP) Port 80 (TCP) Wyłącz gowniane auto przekierowywanie zwanym UPNP i powinienes miec o wiele lepiej, ja mam lepiej, koledzy ktorzy z tego skorzystali tez UPNP to tylko jedna sciezka , bo 3074 udp, a tu sciezek masz az 6, wiec sam widzisz,ze przesyl danych jest duzo lepszy wtedy jak przekierujesz sam porty. Tak dodatkowo jezeli masz kinecta i korzystasz z rozmow to 1863 (UDP i TCP). tez zrob. Tak przy okazji, nie mozesz miec wpisanych portow i zrobionego upnp, dlaczego? bo bedziesz ginal tak samo szybko jak ginales, majac problem wlasnie z dobiciem kogos, takze tylko porty, bez upnp Jaki masz net? pppoe z dialog, neostrady itp? czy cos innego? Jak masz te pierwsze to daj mtu na 1492 ,a jak masz te pozostale lepsze to mtu na 1500 Ja tam gdzie celuje, tam dostaja A UPNP nie przekierowują portu na żądanie (kąsoli, PC itd) bo nie wiem czy jest sens grzebać w ustawieniach routera, zawsze mi się wydawało że po to jest UPNP aby nie trzeba było portów ręcznie odblokowywac (ofc może się zdarzyć ujowy router i sobie z tym nie poradzi) pozatym jak nat otwarty to nie wiele same przekierowanie portów coś zmieni ... czy nie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.