Skocz do zawartości

HALO 4 - MULTIPLAYER


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No bylo ale szybko sie poprawilo. W czorce za kazdym razem jak chce pograc w Infinity Slayer po kilku meczach robie rage quit z powodu laga. Przed chwila gralem sobie Team Snipers i wiekszosc meczy ok. Przelaczylem na Infinity Slayer i 3 mecze pod rzad zlagowane ...

Opublikowano (edytowane)

Nie bronie tak tej gry. Po prostu nie lubie wyssanych bajek z palca. Tak samo jak te placze, ze kazda gra laguje co okazalo sie byc jedna wielka mass histeria.

MaZZeo - mozesz jakies dokladniejsze informacje?

Raptor naprawdę jak masz czasem pieprzyć bzdury, przemilcz to. Wszystko to co napisał Bronx jest prawdą, kod sieciowy jest gorszy od 2óch poprzednich częśći, a lagi to nie histeria to fakty. A z tekstem, że raz spotkałeś lagi, wygrałeś. Zapewne zastanawia cię dlaczego ja w to gram? skoro tak narzekam, ano dlatego, iż mam odrobine nadzieji poprawy sytuacji, z  lagami, z tabelkami itd.

Edytowane przez NiXoN
  • Minusik 1
Opublikowano

im dłużej obserwuje tematy zwiazane z H4 tym bardziej dochodze do wniosku ze 343 zjadło własny ogon.

 

społecznosc skupiona przy J117 :jest tak ogromna ze oni nie sa w stanie wszystkich zadowolic, co wprowadza jedna zmiane to komus innemu sie to nie podoba...

 

gram w BTB i mam problemy z lagiem ale takie same mialem w HR oraz H3,

 

uwazam ze zmiany poszły w dobrym kierunku, umiejetnosci nie sa op (jak al w reach) a miło urozmaicaja gre, pd mogło by nie byc ale może zmienia to w pro liscie.

Opublikowano

ja do samego gameplayu nie mam nic, jest świetny i strzelanie jest mega miodne, pod tym względem to zdecydowanie najlepszy fps na rynku i takie H4 jakie sobie wyobrażałem. Niestety lagi zabijają radość z grania, a ta cała roszada trybów jest dla mnie niezrozumiała, do tego dochodzi mała ilość map (przez jakiś czas tryb forge test ratował sprawę, ale oczywiście musieli go usunąć), zasady w niektórych trybach tez są poronione i niektóre bronie (bolt) i pomysły (wystarczy pograć jakiekolwiek objecty żeby się przkonać). Czekam na playlistę 4v4, ona pewnie ostatecznie zadecyduje czy będę jeszcze miał ochotę grać w tę grę.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Landfall

 

U2BZcW4.png?1?2867

 

Monolith

 

sxJcLMl.png?1

 

LEHzu5m.png?1?7693

 

Skyline

 

evI8Er4.png?1

 

Mappack wyjdzie 25 lutego

 

Ło żesz cie w mordę O_o

 

PS. Bronx - Forge ma wrócić po jakiś tweakach z tego co czytałem. A Boltshot pod koniec miesiąca będzie miał zmniejszony zasięg o jakieś 40%.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

 

Tło tych map to jakieś szaleństwo :P

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Nowy tryb spoko , ale jeszcze nie udało mi się skończyć meczu w pełnym składzie 4 vs 4. Kur... niech wprowadzą jakieś kary dla lamusów którzy wychodzą z meczu tak jak bylo w reachu, bo na razie najlepszy tryb jest niegrywalny, i najlepiej żeby były dotkliwe np. wyjdziesz z 2 meczów pod rzad i w nagrodę dostajesz dzień  odpoczynku od gry, do teraz na jakieś 20-30 meczy udało mi sie normalnie rozegrać może ze 3-4, zaiebiscie.

p.

Edytowane przez Adorian
Opublikowano

Witam, czy ktos wie czy przewidywane sa jakies nowe specjalizacje? Ewentualnie czy mozna będzie lapac jakos nowe levele? Bo te 130 to smiech, kilka miesiecy od premiery a na lajfie pełno ludzi z max levelami. Troche to dziwne :/

Opublikowano

Witam, czy ktos wie czy przewidywane sa jakies nowe specjalizacje? Ewentualnie czy mozna będzie lapac jakos nowe levele? Bo te 130 to smiech, kilka miesiecy od premiery a na lajfie pełno ludzi z max levelami. Troche to dziwne :/

 

Nie będzie nowych specjalizacji.

 

Kiedyś w ogóle nie było levelowania i o dziwo ludzie grali o_O

Opublikowano

Wiem o tym bardzo dobrze :P miałem prawie wszystkie konsole ;). Sporo graczy po skonczeniu wszystkich specjalizacji niebędzie juz miec motywacji zeby grac dalej. A nie jest to takie trudne, zdecydowanie awans jest za szybki. Achievmentów tez kiedys niebyło ale takie czasy, zeby graczy przytrzymac dłuzej przy grze trzeba kombinowac. Ok niebedzie to niebedzie trudno :/. Nowy mappack zapowiada sie wysmienicie, wreszcie małe mapy bo w H4 tych jak na lekarstwo :(

Opublikowano (edytowane)

Własnie odpaliłem H4 i zaczął mi sie pobierac mappack majestic, mam map passa. O co chodzi jakby ? 

 

EDIT: Cos i m sie sypie w sklepie, doleciało do stówy i wyskoczyl komunikat ze niemozna pobrac hehe. Czekamy do poniedziałku :)

Edytowane przez airfx
Opublikowano

 

Nie bronie tak tej gry. Po prostu nie lubie wyssanych bajek z palca. Tak samo jak te placze, ze kazda gra laguje co okazalo sie byc jedna wielka mass histeria.

MaZZeo - mozesz jakies dokladniejsze informacje?

Raptor naprawdę jak masz czasem pieprzyć bzdury, przemilcz to. Wszystko to co napisał Bronx jest prawdą, kod sieciowy jest gorszy od 2óch poprzednich częśći, a lagi to nie histeria to fakty. A z tekstem, że raz spotkałeś lagi, wygrałeś. Zapewne zastanawia cię dlaczego ja w to gram? skoro tak narzekam, ano dlatego, iż mam odrobine nadzieji poprawy sytuacji, z  lagami, z tabelkami itd.

Nie pieprze zadnych bzdur, co najwyzej to wiekszosc z Was ostatnio to robi. Takie wymowki o lacze... . Od kiedy zaczal sie ten caly placz o lacza zaczelem regularnie grac - rzadko sie zdaza gorszy host.

Szczerze kompletnie mnie to nie interesuje dlaczego (jeszcze) grasz - kazdy ma swoje (dowolne) powody dla ktorych gra. Wychodze z zalozenia, ze jak ktos gra w dana gre to dlatego, ze po prostu w nia lubi grac.

 

Poniewaz ja na testowanie wszystkiego nie mam czasu, walne Ci cytacik od Fila (z prywatnej wiadomosci - umieszczone za przyzwoleniem).

 

Na H4 zbytnio nie czekałem jak wiesz i miałem podejście w 100% neutralne. Po 1st meczu pierwsze na co zwróciłem uwagę to WOW, ale tutaj płynnie i naturalnie się celuje w porównaniu do H3/Reach (połowę naszych turniejów grałem na padach ze slowturn, bo miałem je wyczute lmao), a potem jaki świetny feeling ma poruszanie się i bieganie po mapach. Flaha miał nota bene takie samo pierwsze odczucie z H4. Core gameplay i mechanika gry dla mnie jest świetna i tutaj 343 ma największy plus.

 

Co do snajpy to jej łatwość/trudność wynika z wielu czynników. Płynne i naturalne celowanie, a przede wszystkim ŚWIETNY netcode (żadne poprzednie Halo nawet nie jest blisko), przez który często się dziwiłem, że trafiłem jakiś strzał, który w H3 na 90% by mi nie zaliczyło. Z Ciachem testowaliśmy online H3/Reach i 4 na Octagonach na wszystkie możliwe sposoby (warunki 'sterylne') i doszliśmy do wniosku, że netcode w H4 jest nieporównywalnie lepszy praktycznie pod każdym względem niż H2/3/Reach. Ciacho ma słaby net i często zapchane łączę przez rodziców na Skype i w takich przypadkach na Oct w H3 na jego hoście mogłem pada odłożyć, bo obojętnie co bym nie robił i tak nie miałem szans. W H4 jakimś cudem "i can shoot back" i jakoś nie raz go zabijać. Tak samo graliśmy scrimy 2v2 gdy on miał limit lącza (10 kB/s chyba) od Netii za spóźniony rachunek (nie był hostem) i dał radę grać bez narzekania best of 9. WSZYSTKIE narzekania Polaków na customach są IMO przez brak wiedzy i świadomości nt. jak działa Halo online (pomimo WIELU lat gry co jest smutne eh), słabe polskie łącza i PRZEDE WSZYSTKIM tego, że jak ktoś ma hosta to nie może uploadować, wysyłać mejli z załącznikami, używać skype czy video chatów, torrentów, mieć wirusów na kompie czy PO PROSTU DZIELONEGO łącza z innymi osobami gdy jest hostem. Najgorsze, że ludzie najczęściej nie wiedzą, że są hostem. H4 zbyt wolno zbiera hosting records do Customów przez co ludzie ze słabymi lub dzielonymi łączami co grają raz na tydzień (każde Halo lubiło takie hosty żeby próbować i szczególnie jak są w dużej dzielonej sieci co zauważyliśmy z Bobkiem kiedyś w H3 grając tak dużo MM, tak samo jak nowe lub nieużywane długo konsole) przez co są takie problemy. Jednak w Halo 3 i Reach też do pól roku+ były duże problemy z hostami - pamiętasz nasze scrimy z Bobkiem i Razem? Ile musieliśmy się męczyć żeby wystartować zwykłą grę 2v2, nie mówiąc o większych customach. Większość ludzi ulega autosugestii i nie pamiętają jak to kiedyś było, ale Filip ma dobrą pamięć do Halo:)

Co do Ciebie Bronx - nie wazne jak duzo i czesto gram, wazne ze regularnie (ze sporym doswiadczeniem od kiedy pojawilo sie pierwsze Halo) i to wystarczy.

Netcode z hit scanem jest bardzo dobry, nawet przy lagach (np. snipers) wystarczy, ze w odpowiednim momencie (czyt. czerwony celownik) trafisz goscia i nawet jak zbiegnie za sciane to to zaliczy.

Wiec... skonczcie juz "(pipi)ic" ;).

Opublikowano (edytowane)

Nawet nie będę polemizował z tobą, bo widzę, że szkoda czasu. Szczególnie po ''netcode w H4 jest nieporównywalnie lepszy praktycznie pod każdym względem niż H2/3/Reach''.

 

Chociaż w sumie nie - to tekstem, że RAZ miałeś w H4 lagi wygrałeś życie ;)

Edytowane przez 44bronx
Opublikowano

To, ze ktos kto bladego pojecia nie ma o czym mowi i sie z toba zgadza nic nie znaczy. Argument "netcode jest (pipi)owy" (ktory niektorzy tutaj stosuja) nie jest zadnym argumentem. Tyle w tej sprawie.

Nie widze sensu ciagniecia dalej tej dyskusji bo robi sie to kompletnie bezsensowne. Masz podane nie tylko moje zdanie, ale osob ktore graja calkiem sporo i potrafia takie rzeczy testowac (gdzie wchodzi rowniez bardzo duze doswiadczenie). Widac, ze bardzo wybiorczo czytasz, a raczej czytasz to co chcesz przeczytac.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...