Skocz do zawartości

HALO 4 - MULTIPLAYER


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Panie i Panowie, mamy przyjemność przedstawić Wam zwiastun drugiej odsłony konkursu Halo Top 5 PL Top & Halo Top 5 Fails PL autorstwa Nikodema „Hiczniaka” Jędrasiaka pod szyldem Playing Daily. Do współpracy zaprosiliśmy również Karola Średnickiego aka „I STory I” vel „Śledziowy”. Gwarantujemy jeszcze więcej dobrej zabawy niż poprzednio oraz równie ciekawe nagrody! Zainteresowana? Zainteresowany? W takim razie zapraszamy do zapoznania się z zasadami zabawy!

Po wiecej szczegolow odnosnie konkursu:

http://playingdaily.pl/2013/03/25/halo-top-5-pl-halo-top-5-fails-pl-druga-odslona-wielkiego-konkursu-playing-daily/?fb_source=ticker&fb_action_ids=462030490533209&fb_action_types=og.likes

 

 

zapraszam

 

pzdr

Edytowane przez Raptor
Nie wrzucaj czystych linkow inaczje beda kasowane twoje nastepne takie posty
Opublikowano

Acziki z nowego mappacka

 

http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2013/04/02/Halo-4-Castle-Map-Pack-Achievements.aspx

 

dlc3_01.png

What is Yours is
Also Mine

In Castle DLC Matchmaking, disable a vehicle and then hijack it.

40 points

dlc3_02.png

Dodge This!

In Castle DLC Matchmaking, get two direct Spartan Laser kills in one match.

20 points

dlc3_03.png

Hello Nurse!

In Castle DLC Matchmaking, heal a near-death teammate with Regen Field 5 times.

30 points

dlc3_04.png

That Won't Save You

In Castle DLC Matchmaking, assassinate an enemy who is using a Hardlight Shield.

30 points

dlc3_05.png

Ashes to Ashes

In Castle DLC Matchmaking, disintegrate 6 enemies using Forerunner weapons.

10 points

dlc3_07.png

Beating up the Beat

In Castle DLC Matchmaking, perform 5 melee kills in a single match.

30 points

dlc3_08.png

Sight Seeing

In Castle DLC Matchmaking, complete a match in any mode for each Castle map.

20 points

dlc3_09.png

Scrapyard

In Castle DLC Matchmaking, destroy 2 vehicles during a single game.

30 points

dlc3_010.png

Outta My Way!

In Castle DLC Matchmaking, kill 5 enemies during a match by running them over.

40 points

 

Opublikowano

Chce ktoś kody na DLC, które dawała ultima? Bo zapomniałem wykorzystać xD ( w ogóle na co one były?)

Opublikowano

Dokładnie, mapki dupy nie urywają,  wrzucenie do nich gry 4 vs 4 to poroniony pomysł, więcej tu biegania żeby kogoś znaleźć niż samej akcji. CSR na razie się nie sprawdza, mimo nabicia  30 poziomu w infinity  slayer - dalej łączy mnie z typkami, którzy nie maja pojęcia o tej grze, ale to możne dlatego, że większość osób nie zdążyła jeszcze nabić levelu zgodnego ze swoim skillem;)

p.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie, ja chyba z halo powoli sie żegnam, mapy słabe, a te z premiery juz sie trochę przejadly ;)

No nic trzeba czekać na kolejna cześć i mieć nadzieje ze bardziej niż trochę zadbają o multi :) które jakby nie było dalej jest nr 1 na konsolach

 

Heaven to fakt, klasa sama w sobie, szkoda ze nie ma wiecej map tego typu

Edytowane przez kubson
Opublikowano

Haven to jest ogolnie mapa, którą mogę grać w kółko i mi się nie nudzi, po prostu geniusz.

 

Ale ludziom coś ostatnio się chyba przejadła bo czasami mam sytuację, że ludzie wybierają Complex zamiast Haven xD

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

myslałem że do tego nie dojdzię ale ta gra umiera :(

 

15/20 k ludzi on line :(

żadne zmiany nie pomagają, gracze cały czas odpływają :( tryby po 300/600 osób to norma, mają teraz tak małą populację że jak by zrobili 2 listy to by ti jakoś wyglądało :(

 

kurcze szkoda strasznie :(

Opublikowano

No, i csr w tym momencie nie ma sensu bo nie ma w czym wybierać. Są głosy, że w Halo4 tym samym jest już elitarne bo przecież gra garstka najwierniejszych graczy ;D  Niestety, inne klimaty teraz ciągną ludzi do multi, wiadomo jakie. Halo żyć będzie dzięki singlowi i na tym zarabiać.

Opublikowano

Ja nad tym jakoś nie ubolewam, gdyby te durne pomysły zyskały aprobatę graczy i populacja byłaby duża to degrengolady multiplayera byłby ciąg dalszy. A tak jest żółta kartka dla 343, który teraz musi pomyśleć co robić dalej z multiplayerem.

 

Można mówić że MS zarobił i ma to w (pipi)e, ale szybko spadająca populacja graczy to mniej hajsu np z DLC.

Opublikowano (edytowane)

Ja wiem czy umiera? Tak jak Raptor pisał, najwięcej ludzi jest  wieczorem/w nocy (30-50k) oraz na weekendach (100 -150k), a od jakiegoś czasu nie notuje żadnych poważnych spadków we frekwencji wiec jest ok, poza tym większość debilnych pomysłów, które wkurfjały dotychczas zostało wyeliminowanych w kolejnych patchach wiec oprócz lagow (byc moze to kwestia słabego netu) oraz zjepanego CSRu, który wprowadził jeszcze większy random w dobieraniu graczy, specjalnie nie ma na co narzekać. Chociaż te 2 problemy potrafią wkurfic niemiłosiernie;)

P.

Edytowane przez Adorian

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...