Oldboy 984 Opublikowano 2 grudnia 2012 Opublikowano 2 grudnia 2012 tak na pożegnanie coś ze swojej prywatnej biblioteki szczęśliwa 7 a to na dowód tego że w grupie nie zawsze bywa raźnie. EKSTERMINACJA ! Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 2 grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 grudnia 2012 Maly hint: wcisnij X jak odpalisz filmik, aby schowac editor gui . Cytuj
FiL4 27 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 Mam dość (pipi)a z lagowanego multi !Nie wiem czy ta gra wymaga dobrego łącza (ost. korzystam z sieciowego:( ) Wymaga dobrego łącza sieciowego tak jak każdy FPS. Grałem we wszystkie części Halo przez internet i mogę z CAŁĄ odpowiedzialnością stwierdzić, że Halo 4 ma najlepszy kod sieciowy w historii tej serii. Żadne inne Halo nie jest nawet blisko jeśli chodzi o 'consistent gameplay'. Z doświadczenia mogę tylko poradzić żeby nie kierować się podczas oceniania tym jak Wam poszło w danym meczu, a tylko używać 'musku' (hi Flaha) i analizować w sposób obiektywny każdą grę i sytuację, bo tylko wtedy można dojść do racjonalnych wniosków, IMO. 2 1 Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) no to sprowadziłeś mnie na ziemie :confused: a czy ja sugeruje się jednym meczem ??? Dobiłem do 50 rangi i od premiery nic sie nie zmieniło ! Dlaczego tylko mam takie problemy z H4 a z innymi grami tego nie mam ? Podobnie jest zaznaczam z H4 w co-op, tnie czasami jak cholera a odpalam inne gry i chodzi jak ta lala.Cos mi się wydaje że ten piekny kod sieciowy po zmianach został grzecznie mówiąc spierdolony.i343 ma chyba jakiś z tym problem bo w Halo Anniversary w co-op ciął podobnie no chyba że te cudowne kody sieciowe od i343 wymagają lepszego łącza ? <ironia> Edytowane 3 grudnia 2012 przez Bushisan Cytuj
typfon 145 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 coop i w CEA i w Reach potrafił świrowąć (w H3 też się zdarzyło ) Ja mam lepiej ... fak zdarzają mi sie krzywe akcje ale weekend trochę pocisnełem BTB i na 10 meczy może 1 wyszedł z problemami które i tak się uspokoiły po kilku minutach a i mapki mi się częsciej zaczynają trafiać inne niz Exile i Ragnarok zobaczę jak w tym tygodniu PS. Ten miesięczny czelendż to jakas kpina ... -__- drugi raz to samo ... Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) coop to inna sprawa, ponieważ połączenie w tym trybie wygląda inaczej niż w multi (dokładnie ci nie wytłumaczę bo nie chcę czegoś przekręcić). Co do multi to cóż, lagi zdarzają się częściej niż w Reachu, raz/dwa razy na dzień wyrzuca mnie mnie z meczu i w grze wyświetla się komunikat o braku połączenia z XBL, mimo że po wciśnięciu guide buttona widzę znajomych itp (co świadczy, że jestem jednak połączony). Mimo wszystko, w ogólnym rozrachunku gra i tak chodzi bardzo dobrze, a patrząc na takie Gearsy to można niemal powiedzieć, że jest idealnie. Inna sprawa, że niektórzy mają wiecznie lagi i hosta ma każdy kto tylko ich zabija. Btw wczoraj spotkałem cię bushisan na ragnaroku - tam też miałeś lagi ? Edytowane 3 grudnia 2012 przez 44bronx Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) nie bylo ok ale upierdliwy byłeś trochę Edytowane 3 grudnia 2012 przez Bushisan Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 analizować w sposób obiektywny każdą grę i sytuację, bo tylko wtedy można dojść do racjonalnych wniosków, IMO. Ja osobiście chce tylko sobie pograć a nie analizować. Po prostu chcę się bawić, jednak ten "najlepszy" kod sieciowy mi na to nie pozwala. Akcje tego typu to chleb powszedni H4 dla mnie! Szlag mnie bierze, ale póki co gram bo po prostu lubię te grę za całokształt. W 3 i w Reach nie pamiętam za cholerę żeby mi odpierdalały pokazy teleportacji w co drugim meczu. Na chwile obecną mam tylko jeden sposób na lagi, wychodzę z meczu i tyle. Net mam 8 mbitów, podłączam się na czas grania prosto pod modem i co? I bywa, że jajco. 1 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 z tym najlepszym kodem sieciowym to przeginka lekka, bo w H3 i w Reachu lagi występowały rzadziej, a teleporty to była rzecz sporadyczna raczej, w H4 zdarza się to zbyt często jak na Halo. Niestety takie są następstwa braku bety, oby tylko jakoś ludzie z 343 sobie z tym poradzili. Mimo wszystko i tak jest bardzo dobrze patrząc na inne gry. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) i ja bez powodu nie marudze ale jak oponent pojawia się w jednym miejscu a za chwile znika i znów się w innym miejscu pojawia a ja obrywam nie wiedząc nawet jak i za co, to przez te teleportacje idzie (pipi)icy dostać :confused: p.s. mam już świety spokój, poszła do żyda [*] Edytowane 3 grudnia 2012 przez Bushisan Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 Mimo wszystko, w ogólnym rozrachunku gra i tak chodzi bardzo dobrze, a patrząc na takie Gearsy to można niemal powiedzieć, że jest idealnie. bronx ale to chyba patrząc na gearsy 2? Bo w Gears of War 3 na ponad 2 tysiące meczy zlagowanych miałem może z 20. Ahh dedykowane servery, mogliby zrobić dla Halo też Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) Ahh dedykowane servery, mogliby zrobić dla Halo też :confused: pupilek M$ to mogliby do interesu trochę dołożyć Edytowane 3 grudnia 2012 przez Bushisan Cytuj
typfon 145 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 dedyki mają plusy i minusy gdyby były w H3 to już by pewnie multi nie działało Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 (edytowane) W najnowszym Neo poruszają temat lagów i migracje hosta że w tak waznym tytule M$ nie powinno mieć miejsca Jak tego nie poprawią to halo imo zdechło. I bedzie ktos mi (pipi)ić że kot dachowiec jest najlepszy.Tak swoją drogą zarobiła 8/10 czyli po raz kolejny od lat adekwatny w ocenach do mojego gustu Edytowane 3 grudnia 2012 przez Bushisan Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 A jak uniknąć migracji hosta w multiplayerze opartym na p2p? Ma rozłączać cały mecz jak to było w CoD4 chociaż? Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 nie chodzi o unikanie tylko o powolne wyszukiwanie.Nie raz wychodziłem z meczu bo nie szło się doczekać na kolejnego hosta Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 3 grudnia 2012 Opublikowano 3 grudnia 2012 W najnowszym Neo przestałem czytać dalej no a tak na poważnie to jak komuś tak bardzo wszystko w tej grze przeszkadza to po co grasz ? Graj w 3/Reach i po problemie. Mi ta gra na prawdę b. rzadko laguje a nawet jak się zdarzy to wychodzę i szukam nowego meczu (przecież za quita nie ma kary). Heh śmieszne jest to bo za każdym razem jak wychodzi nowa część serii to jest 45641232 narzekań, a o bugach ze starych części nikt nie pamietą i traktuje ją jako goty 6 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 4 grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 grudnia 2012 Ogladam filmiki na yt z roznych gier od roznych ludzi... w takim CoD:BO2 rowniez maja takie same jaja (nie wazna platforma), wiec dunno. Ja jak gralem nie mialem problemow z lagami (takie jak wy opisujecie). Imho ludzie maja sklonnosc do wyolbrzymiania. Co do Neo..., ktos to jeszcze kupuje? Last I heard umieralo to pismo? Jesli robia publikacje na temat lagow w halo... to biada ich kreatywnosci. Cytuj
typfon 145 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 w neło narzeka judasz... a to narzekająca pipka ... wczoraj ograłem kilka meczy btb i lag załapało dosłownie raz jest coraze lpiej ale w lobby się trochę czeka Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 (edytowane) Przyznam że troche farciarskie te achievementy... Man Cannon to rozumiem że skocznia? Edytowane 4 grudnia 2012 przez MaZZeo Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 Przyznam że troche farciarskie te achievementy... Man Cannon to rozumiem że skocznia? Nawet takie 20 kili Mathisem w 1 meczu będzie trudne... Cytuj
wrog 640 Opublikowano 6 grudnia 2012 Opublikowano 6 grudnia 2012 A gdzie tam masz napisane, że w jednym meczu? Cytuj
Tien 3 Opublikowano 6 grudnia 2012 Opublikowano 6 grudnia 2012 (edytowane) W porównaniu do Reach'a, to strasznie znerfowali armor abilities. Wbrew pozorom invisibility jest słabe, widać graczy o wiele lepiej niż w H:Reach. Jetpack stracił na mocy, Thruster Pack to jakaś kompletna pomyłka (sorry MaZZeo, ten filmik z thruster packiem wogóle mnie nie przekonał, gość grał na takich leszczy, że żaden armor abillity nie był potrzebny). Jedynie co daje nadal radę, to hologram i spartan vision jest całkiem fajny. Wielkim plusem jest to, że sprint w końcu jest dostępny dla każdego, nie tylko jako rodzaj umiejętności zbroi. Ktoś tam wspomniał, że nie ma sensu używać niczego innego, tylko DMR, ale już chłopaki tam wyprostowali temat. Taki BR i Carbin są lepsze od DMR w podskokach, trzeba tylko się nauczyć z tego strzelać. W Halo 4 podoba mi się customizacja Spartana. Więcej tych pierdół i cieszą oko. Jako, że kampanie zawsze przechodziłem z racji tego, by przejść i mieć z głowy, to powiem, że w czwórce jest tak samo nudno jak i w poprzednikach. Opinię pewnie taką sobie wyrobiłem, bo multi w takich grach jest o wiele miodniejsze. Co do samych map, to jest ich jak na lekarstwo, ale są bardzo fajnie skonstruowane i zróżnicowane. W moich oczach jest o wiele lepiej niż w Reach, gdzie mapy były słabo opracowane i z trzy pola bitwy mogły się podobać. Reszta była po prostu powielana i pozbawiona detali. Podoba mi się też to, że wyłączone jest friendly fire w teamach. Pewnie nie jeden z nas napotkał się na buraków, którzy klepali z kolby nas po łbach. Sporo tych smaczków jeszcze jest. Jednak co mnie wk***ia to randomowy drop. Było ciekawie na początku, ale set z needlerem parę razy w jednej grze potrafi wpienić. Dlatego też zacząłem klepać w SWAT, które cholernie daje radę. Edytowane 6 grudnia 2012 przez Tien Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 7 grudnia 2012 Opublikowano 7 grudnia 2012 (edytowane) Pojawił się wczoraj 30mb update a w nim potwierdzone poprawki : Updates known so far:-Haven has been fixed. -Weapons are no longer in the floor -Killcams have been improved -End Game killcams now much better -Boltshot ammo increased -Grenade glitch still works (reportedly) -Boltshot glitch (unknown) -Game is reportedly smoother -Loadouts may have reset Edytowane 7 grudnia 2012 przez Salwador Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.