Opublikowano 23 lutego 201312 l ja tez ci podaje zdanie osób, które grają całkiem sporo. Gadasz pierdoły i tyle stary, nie mogę się z tym zgodzić.
Opublikowano 24 lutego 201312 l thank you based Bravo. Rumble FFA to jest to na co czekałem. btw. po patchu nie miałem żadnego meczu na lagu... ale może to tylko przypadek.
Opublikowano 24 lutego 201312 l Po obczajeniu gameplay'u z majestic stwierdzam ze nowe mapy wymiatają, już widać ze są sporo lepsze od wcześniejszego map-paka, oby tylko nie bylo problemow ze sciagnieciem bo chce juz jutro je przetestowac:) p.
Opublikowano 24 lutego 201312 l Dopiero wczoraj dorwalem sie do H4 i odrazu ruszylem na multi. Wystraszylem sie tych narzekan na lagi ale pogralem lacznie okolo 5h i jak narazie broblemow brak. To, ze mnie wywalilo z gry z powodu problemow z siecia wynikajacych z mojej strony pomine. W kazdym razie jezeli chodzi o samo multi to jest bardzo miodne. Przed H4 pogralem po sieci troche w H3 i Reach ale nigdy jakims wymiataczem nie bylem. Zdziwilo mnie to z jaka latwoscia mozna wygrac niektore tryby (przykladowo King of Hill o ile sie nie myle). Awansuje sie szybko i dosc latwo. Tak dobrze bawilem sie online tylko przy GoW3. Kampanie odkladam na pozniej, az sie troche nasyce multi. Zaliczylem tez dla obadania jedna misje Spartan Ops ale chyba zostawie sobie reszte jak skoncze kampanie. Wracam do grania.
Opublikowano 24 lutego 201312 l H4 to najlepszy multiplayer na obecne konsole, każdy ogarnięty gracz wie o tym.
Opublikowano 24 lutego 201312 l http://playingdaily.pl/2013/02/24/halo-4-top-5-pl-halo-4-top-5-fails-pl-mamy-najlepsze-klipy-glosowanie-czas-zaczac/ Zapraszam do głosowania
Opublikowano 25 lutego 201312 l Jest i max level w końcu Czekaj, czekaj... zaraz dołączę do Ciebie ja jak i cała reszta graczy H4. Jak to bzdurnie wymyślili Te specjalizacje wpadają za szybko. W Reachu to się czekało i czekało aż się każdy pasek przesunie. Teraz to sobie jedzie z lewa na prawo raz dwa. No ale w Codzie też tak szybko jedzie przecież. Tylko tam są jeszcze te prestiże a tu jest na razie meta(!). Edytowane 25 lutego 201312 l przez mausenberg
Opublikowano 25 lutego 201312 l Dopiero po paru godzinach grania w multi zorientowalem sie, ze jest cos takiego jak sprint. Jakos nie moge sie przyzwyczaic do jego uzywania - spowalnia celowanie (no i boli mnie od naciskania kciuk). Ze wszystkich dostepnych trybow najbardziej mi na ten moment podchodzi SWAT - szkoda tylko, ze nie za duzo ludzi w to gra.
Opublikowano 25 lutego 201312 l Wczoraj wieczorem bylo cos kolo 1k a dzisiaj 800 osob. W kazdym razie i tak da sie normalnie pograc.
Opublikowano 25 lutego 201312 l Dopiero po paru godzinach grania w multi zorientowalem sie, ze jest cos takiego jak sprint. Jakos nie moge sie przyzwyczaic do jego uzywania - spowalnia celowanie (no i boli mnie od naciskania kciuk). Ze wszystkich dostepnych trybow najbardziej mi na ten moment podchodzi SWAT - szkoda tylko, ze nie za duzo ludzi w to gra. ta, też znałem ból kciuka, również gram na fish sticku. Jest na to sposób - dużo grać, po 3 miesiącach skóra na lewym kciuku mi się utwardziła i teraz zero bólu ;] A co do sprintu, dobry jest jak się ucieka , do szarżowania "na jana" już gorzej bo faktycznie jest się o strzał do tyłu w momencie kiedy kończąc sprint przeciwnik już strzela do Ciebie. Kiedyś sprintu nie było i było dobrze..
Opublikowano 25 lutego 201312 l Gdy ktoś narzeka na lagi w większości przypadków to wina jego neta. Nieraz miałem taką sytuacje, że krzyczy "LAGI!" a ledwo go słychać tak tnie. Jak komuś laguje niech sobie wpisze na kompie w wierszu poleceń: "ping google.pl -t" ,jeśli ping jest ładny cały czas <50ms to wtedy można się czepiać gry albo hosta.
Opublikowano 25 lutego 201312 l Ja ma w okolicach 50ms, mogę już narzekać? :blum2: Te nowe mapki wymiatają jak dla mnie, szczególnie skyline (najlepsza do ctf i rozróby;)) p.
Opublikowano 25 lutego 201312 l W końcu dostaliśmy mapki tak samo grywalne jak Haven i tryb FFA Ograłem wszystkie na FFA i jak na razie nie mogę powiedzieć złego słowa na ich temat
Opublikowano 26 lutego 201312 l Mapy miodzio, ale Infinity Rumble to jest goowno na miarę Regicide jak nie gorzej. Każdy co chwila ma broń zrzuconą z kosmosu, jeden wielki clusterfuck szczególnie na Skyline gdzie za każdym rogiem czai się typ z shotgunem albo SAWem, większość śmierci właśnie jest spowodowana power weaponami. Rumble Pro oczywiście spoko, ale tryb jest sporo radziej wybierany przez burgerów (bo biedaki muszą aczika za SAWa nabić). No i czemu się ludzie upierają na Skyline nie rozumiem, przecież Monolith w chooj lepszy nagrałem troche gameplaya. Edytowane 26 lutego 201312 l przez MaZZeo
Opublikowano 26 lutego 201312 l mapki pierwsza klasa Skyline do SWAT pasuję idealnie CTF też są niczego sobie, ogólnie to dużo lepsze niż te pierwsze
Opublikowano 26 lutego 201312 l Nowe mapy są ogólnie extra ( Skyline mistrzem ciasnoty ), ale i tak jeszcze żadna z map nie dorównuje Haven'owi, ta mapa to im chyba wyszła przypadkiem tak dobra.
Opublikowano 26 lutego 201312 l Mapy miodzio, ale Infinity Rumble to jest goowno na miarę Regicide jak nie gorzej. Każdy co chwila ma broń zrzuconą z kosmosu, jeden wielki clusterfuck szczególnie na Skyline gdzie za każdym rogiem czai się typ z shotgunem albo SAWem, większość śmierci właśnie jest spowodowana power weaponami. Rumble Pro oczywiście spoko, ale tryb jest sporo radziej wybierany przez burgerów (bo biedaki muszą aczika za SAWa nabić). No i czemu się ludzie upierają na Skyline nie rozumiem, przecież Monolith w chooj lepszy nagrałem troche gameplaya. Good stuff, szczegolnie z Beama! Zdziwilo mnie, ze w 7 minucie wolales dokonczyc niepewny do zdobycia kill niz sprobowac wziac nowa rakiete Ciekawie wyglada gameplay z LR na tej mapie i chyba zaczne wiecej tej broni uzywac w MM! Pierwszego map packa nawet nie kupilem, ale Majestic jest w 100% warty $10, IMO.
Opublikowano 26 lutego 201312 l Zdziwilo mnie, ze w 7 minucie wolales dokonczyc niepewny do zdobycia kill niz sprobowac wziac nowa rakiete Rakietę ktoś już wziął jak po nią biegłem - znacznik zniknął.
Opublikowano 26 lutego 201312 l Gdy ktoś narzeka na lagi w większości przypadków to wina jego neta. Nieraz miałem taką sytuacje, że krzyczy "LAGI!" a ledwo go słychać tak tnie. Jak komuś laguje niech sobie wpisze na kompie w wierszu poleceń: "ping google.pl -t" ,jeśli ping jest ładny cały czas <50ms to wtedy można się czepiać gry albo hosta. I niestety się trafiają;/
Opublikowano 26 lutego 201312 l Gdy ktoś narzeka na lagi w większości przypadków to wina jego neta. Nieraz miałem taką sytuacje, że krzyczy "LAGI!" a ledwo go słychać tak tnie. Jak komuś laguje niech sobie wpisze na kompie w wierszu poleceń: "ping google.pl -t" ,jeśli ping jest ładny cały czas <50ms to wtedy można się czepiać gry albo hosta. I niestety się trafiają;/ tpsa ;P teraz masz fajnie za chwilę pingi po 200 ms a na poważnie to wiadomo że wina może być hosta, ale ja na swojej 10 (neostrada) mam lagi dość rzadko
Opublikowano 26 lutego 201312 l Ale pingi sprawdzajcie podczas grania, teraz wam może nie lagować. Wiem, że net z neostrady potrafi czasem świrować. Sprawdziłem gra zwiększa ping tylko jak jesteście hostem, więc można też łatwo ustalić czy się nim jest.
Opublikowano 27 lutego 201312 l Zdziwilo mnie, ze w 7 minucie wolales dokonczyc niepewny do zdobycia kill niz sprobowac wziac nowa rakiete Rakietę ktoś już wziął jak po nią biegłem - znacznik zniknął. No tak, widac to w ostatniej chwili. Jednak wciaz jest troche czasu zeby zaryzykowac i gdyby on sprintowal w Twoja strone mapy to moze granaty by go oslabily. Ja lubie ryzykowac, ale nieraz z tym przesadzam
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.