MaZZeo 14 241 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Halo ma swój jihad jeep 1 Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) lol dobre Edytowane 12 listopada 2012 przez typfon 2 Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 lol dobre http://www.youtube.com/watch?v=Dk7Cb7VYSYU&feature=plcp Miewam to przypadkiem ( do teraz przypadkiem ;> ). Myślałem, że to lag jakiś znowu. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 lol dobre http://www.youtube.com/watch?v=Dk7Cb7VYSYU&feature=plcp A ja się dosłownie wczoraj zastanawiałem dlaczego koleś ciągle tak dobrze ciągle mi sticky zadaja Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. Strzelaj w obręb szyi bardziej w szczenkę przeciwnika niż nad głową. Cytuj
barth 70 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. Halo 4 w jednej kwestii znacznie różni się od poprzedników - tutaj sam nie dasz rady dwóm przeciwnikom, nawet jeśli jesteś od nich 3 razy lepszy. Do tego dochodzą zwalone instant respawny i spanowanie granatami, które sprawiają, że da się nabić double killa na tym samym typie. Z tego co zauważyłem to najlepszym sposobem jest przemieszczanie się w grupach po 2-3 osoby. Niestety usunięcie stałych respawnów broni spowodowało, że gra jest bardziej chaotyczna, nie ma "hotspotów" o które ludzie starają się walczyć. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 12 listopada 2012 Autor Opublikowano 12 listopada 2012 @Barth: No chyba, ze grasz w SWAT lololol Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Nie no SWAT to wiadomo, a właśnie - widzę, że jest już na playliście. Niebawem przetestuję :] Dzięki za porady Panowie. Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 Czy celownik nadal trzeba naprowadzać ciut nad głowami przeciwników jak w poprzednich częściach? I czy od razu walicie w głowy, czy na korpus też ma sens strzelić na początku wymiany ognia. Tłukę się nieraz z kompletną niemocą podczas gry mimo, że w swoim przekonaniu trafiam to jednak ginę pierwszy. I pytanie noobowskie na maxa - jak tyle nie ginąć podczas gry? Mam około 1200 killi 1500 śmierci i prawie, że nic a nic tej proporcji nie mogę zmienić Staram się grać bardziej defensywnie ale wtedy omija mnie kocioł gdzie się nabija te punkty. Jak już wpadnę do kotła to do piachu...Jakiś skill poradnik panowie? Serio pytam. Halo 4 w jednej kwestii znacznie różni się od poprzedników - tutaj sam nie dasz rady dwóm przeciwnikom, nawet jeśli jesteś od nich 3 razy lepszy. Do tego dochodzą zwalone instant respawny i spanowanie granatami, które sprawiają, że da się nabić double killa na tym samym typie. Z tego co zauważyłem to najlepszym sposobem jest przemieszczanie się w grupach po 2-3 osoby. Niestety usunięcie stałych respawnów broni spowodowało, że gra jest bardziej chaotyczna, nie ma "hotspotów" o które ludzie starają się walczyć. uff już myślałem że to ja lamię ... (a i tak lamie) ja to czesto ginę i nawet nie wiem skąd dostałem bronie podstawowe mają tak różny zasięg że ludzie kampią dużo bardziej niż we wczesniejszych odsłonach (DMR jest świetne) Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 12 listopada 2012 Autor Opublikowano 12 listopada 2012 Ja gram w SWAT z jednego prostego powodu..., aby podbijac sobie K/D . Bez SWATa moja srednia to raptem 1.2/1.3 K/D, wiec bez szalu. Zwlaszcza jak latam z ludzmi o pare poziomow Skilla wyzszym ode mnie w MM. 2-3x Kille = no problem. Nawet jak idziesz 1v2-3 w prostej masz szanse wygrac. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 No mi własnie w Reach SWAT tez podbił k/d. Oby i tu się patent powtórzył bo ja to dopiero mam biedne k/d...0.86 Cytuj
kornixxxx 45 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 akurat to nie Battlefield i KD ratio jest w halo średnio adekwatne do skilla, nie wiem po co na to patrzycie. Mi sie osobiscie multi powoli zaczyna nudzić, choc nie dobilem nawet do 21 poziomu. jakie dobre tryby sa na przywrócenie chęci do tej serii na multi ? ( rzygam juz CTF i Slayerami wszelkimi ) Cytuj
BarteQ 1 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) Halo 4 w jednej kwestii znacznie różni się od poprzedników - tutaj sam nie dasz rady dwóm przeciwnikom, nawet jeśli jesteś od nich 3 razy lepszy. Do tego dochodzą zwalone instant respawny i spanowanie granatami, które sprawiają, że da się nabić double killa na tym samym typie. Z tego co zauważyłem to najlepszym sposobem jest przemieszczanie się w grupach po 2-3 osoby. Niestety usunięcie stałych respawnów broni spowodowało, że gra jest bardziej chaotyczna, nie ma "hotspotów" o które ludzie starają się walczyć. A mi się wydaje że w H4 dużo szybciej wygrasz 1v2 niż np. w H3 Moje pierwsze wrażenia z H4 są bardzo pozytywne, gra jest szybka i co ważne bardzo płynna. Strzelając z DMR'a lub BRki znowu czuć ze te bronie mają power. Nawet bloom w DMR nie przeszkadza (został chyba tylko dla efektu wizualnego ) Perki nie przeszkadzają w rozgrywce (nie ma już przegiętych armor locków). Może promethen vision jest trochę overpower bo jak się dobierze kilku ogarniętych kamperów z tym perkiem to problem z zaskoczeniem ich będzie spory Jeżeli chodzi o minusy to chyba nie ma ich aż tak wiele. Na pewno pierwszy to za słabe granaty (nawet perk rzekomo podnoszący ich siłę niewiele daje, tak więc bułki są tragiczne). Brak możliwości wyrzucenia przez niosącego flagi w CTF'ach to też jakieś nieporozumienie. 30 sekund na powrót flagi przy instant respawnach to też dobry kwiatek tak więc nie polecam grac flag bo chyba są narazie najgorszym trybem w h4. Instant respawny, nie przeszkadzają tak bardzo w slayerach jednak w objectivach już psują znacząco zabawę. Największym minusem multi uważam jednak kompletnie przypadkowe respawny broni na mapie (czas i miejsce pojawienia się zrzutu). Aha no i pakiety jakie dostajemy do wyboru za serie zabójstw (?) też są irytujące i randomowe na maksa. Nie wiem jak to jest że dostaję średnio raz na 10 takich pakietów snajpę albo jakiś damage boost a w innych 9 przypadkach mam needlera i szybsze poruszanie się. Natomiast przeciwnicy mają bardzo często rakiety, beam rifle itd itp. Teraz pytanie do Bartha jako chodzącej halowikia:P Czy to co dostaję w tej paczce zależy od mojej gry albo broni jaką zdobywam kille ?? Podsumowując, te minusy, które wymieniłem mogą został łatwo poprawione i zapewne tak się stanie po jakimś czasie. Całokształt multi oceniam jak narazie bardzo dobrze i czekam już na jakiś pierwszy turniej Edytowane 12 listopada 2012 przez B0CZEK Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 A UPNP nie przekierowują portu na żądanie (kąsoli, PC itd) bo nie wiem czy jest sens grzebać w ustawieniach routera, zawsze mi się wydawało że po to jest UPNP aby nie trzeba było portów ręcznie odblokowywac (ofc może się zdarzyć ujowy router i sobie z tym nie poradzi) pozatym jak nat otwarty to nie wiele same przekierowanie portów coś zmieni ... czy nie? jasno napisalem jaka jest roznica, jezeli Ci pokazuje to sam zobacz, upnp przekierowywuje zadany port, ale tylko jeden i jego kawalek , tak jak 3074 udp, a to za malo w porwnaniu do tych wszystkich co podalem. Jak masz upnp, to masz nat otwarty, tak, ale nie dziala to tak jak same przekierowane 4 porty bez upnp. Sam sprawdzisz to zobaczysz:P kolegom dalem i czuli roznice spora, ja tak samo, wiec w sumie przydatne, tymbardziej,ze sam microsoft to podaje na swojej stronie xboxa, ze potrzebne sa te 4 przekierowane porty. Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 podaje też zeby właczyć UPNP ... a dopiero jak to nie działa to przekierowywac porty ja poprostu pierwsze słysze że UPNP odblokowuję tylko jeden port (na raz) i to częsciowo, pod router mam podpięte ze 4 rzeczy i nigdy nie miałem żadnych problemow z portami Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 ( rzygam juz CTF i Slayerami wszelkimi ) Odball i koth. Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) podaje też zeby właczyć UPNP ... a dopiero jak to nie działa to przekierowywac porty ja poprostu pierwsze słysze że UPNP odblokowuję tylko jeden port (na raz) i to częsciowo, pod router mam podpięte ze 4 rzeczy i nigdy nie miałem żadnych problemow z portami sprawdz sobie w upnp, tam pisze co masz przekierowane, ja mowie do konsoli, ja (pipi)e, to na uj pytasz jak sie ze mna sprzeczasz, sprawdz a pozniej gadaj , ale ty trudny przypadek jestes, masakra. upnp 3074 udp tylko robi a jak sam zrobisz to masz 4 Port 88 (UDP) Port 3074 (UDP i TCP) Port 53 (UDP i TCP) Port 80 (TCP) wiec jest roznica jak lejesz do jednego wiadra z 6 kranow niz jak z jednego logiczne. Ale nikt Ci nie kaze, spieraj sie dalej, dla mnie i wiekszosci tak jest lepiej i tyle. Problemow z portami nigdy nie masz gdy masz upnp, problem jest z przesylem, ktorego Ty sam nie odczujesz nie probujac portow a upnp , roznicy w tym po prostu. Urzedzenia kazde przekieruje ktore potrzebuja, to wiadomo, jakbys byl informatykiem, to bys ta roznice bardziej rozumial. A mi sie nie chce tyle tlumaczyc tymbardziej Tobie,bo Ty nawet jak nie wiesz to i "Tak zawsze wiesz lepiej" Mama Ci nie mowila,ze jest uparty?:> Edytowane 12 listopada 2012 przez UnexpectedBoy Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) jestes jakiś nerwowy strasznie, ja się tylko chciałem dowiedziec skąd masz info że upnp odblokowuję tylko jeden port i tylko częściowo ... co z tego że sobie odblokujesz 4 jak na stałe live nie korzysta ze wszystkich na raz (a jak masz działające UPNP to i tak otworzy to co trzeba)... równie dobobrze zamiast się bawić w odblokowywanie portów można sobię konsolę w DMZ wstawić ten efekt ... Edytowane 12 listopada 2012 przez typfon Cytuj
Gość UnexpectedBoy Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) jestes jakiś nerwowy strasznie, ja się tylko chciałem dowiedziec skąd masz info że upnp odblokowuję tylko jeden port i tylko częściowo ... co z tego że sobie odblokujesz 4 jak na stałe live nie korzysta ze wszystkich na raz (a jak masz działające UPNP to i tak otworzy to co trzeba)... równie dobobrze zamiast się bawić w odblokowywanie portów można sobię konsolę w DMZ wstawić ten efekt ... skad? bo jak masz router to przy upnp pisze jakie masz porty otwierane i jakie to sa pisze jasno przy xboxie,ze masz udp 3074 tylko , a jak wlaczysz juz skype to masz np 3539 udp i tcp DMZ mimo iz jest ukazywane, to siec chroniona, wiec tak jakby wszystko jest blokowane, zauwazysz to jak wlaczysz dmz i zahostujesz gre, wszyscy uciekna mimo iz niby jest otwarte, sprawdzalem nie raz:P I dalej Ci trzeba tlumaczyc? Port 80 tcp to przesyl http, wiec ogolny do neta, to wiadomo,ze sciaganie itp port 53 tcp i udp to dns czyli serwery od dostawcy, ktore ogolnie sa potrzebne do tego by dobrze "przerabiac" dane. Port 3074 tcp i udp to przesyl dla xboxa a port 88 udp to laczenie z serwerami teraz chyba juz logiczne ,ze to roznica i ,ze xbox UZYWA kazdego, nawet jak sa zablokowane, to wtedy szuka okreznej drogi by te dane mogly do konsoli trafic, a jak masz te porty otwarte to ida prosta sciezka (czyt bez opoznienia tych danych) To tak samo jak masz porty wpisane i masz upnp wlaczone, wtedy dane glupieja i przez to sie lipnie gra, wiec albo upnp, albo porty, a to drugie raczej duzo lepiej, jezeli ktos woli jakosc. Jak masz upnp, one leca i w sumie jest ok, ale te dane sie jakby psuja po drodze, nie trafiajac w swoje miejsca ktore sa blokniete, wiec leca przez to co maja, a jak masz otwarte kazde to leca sobie swobodnie i sie po prostu nie psuja tak czesto , przez to wlasnie sie lepiej gra i sa zalecane przez xbox.com do odblokowania i dobrego korzystania z xbox live. Nerwus jestem w stosunku do Ciebie, bo najpierw pytasz po co to , nie wiedzac co to itd, a nagle jakbys wszystko wiedzial a nie wiesz i mowisz,ze to Ci nie potrzebne itd takie wlasnie gadanie to raczej kazdego wkurzy. --------------- btw wczoraj na serwerach byly jakies problemy z halo 4, grac sie za bardzo nie dalo, jezeli tak dalej bedzie u nich to widac,ze lipa i 343i sobie chyba z tym za bardzo nie radzi, czyzby pierwsze zlagowane halo ? Edytowane 12 listopada 2012 przez UnexpectedBoy Cytuj
typfon 145 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) przeniesiemy się na PW bo zaśmiecamy temat ale ciekaw rzeczy piszesz z którymi nie do końca sie zgadzam Edytowane 12 listopada 2012 przez typfon Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 (edytowane) akurat to nie Battlefield i KD ratio jest w halo średnio adekwatne do skilla, nie wiem po co na to patrzycie. No ja patrze żeby mieć mały cel w tym gonieniu z giwerą. Myślę, że k/d jest w Halo adekwatny do skilla. Jednak sztuką jest nabić ze 20 kili i zginąć raz. Edytowane 12 listopada 2012 przez mausenberg Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 12 listopada 2012 Opublikowano 12 listopada 2012 pogralem chwile w swat o ile w reachu szlo mi nawet za(pipi)iscie tutaj mnie leja ile wlezie ;/ w normalnych trybach idzie mi duzo lepiej wiecej killi niz death a tutaj odwrotnie Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 akurat to nie Battlefield i KD ratio jest w halo średnio adekwatne do skilla, nie wiem po co na to patrzycie. Mi sie osobiscie multi powoli zaczyna nudzić, choc nie dobilem nawet do 21 poziomu. jakie dobre tryby sa na przywrócenie chęci do tej serii na multi ? ( rzygam juz CTF i Slayerami wszelkimi ) aaa to, że w BFie niby ratio JEST adekwatne do skilla ? haha dobre, dobre nie powiem. Na to co grałem w BFa jakiegokolwiek to jakiegokolwiek skilla nie uświadczyłem ale spoko, są też tacy co twierdzą, że CoD jest skillowy. 1 Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 13 listopada 2012 Opublikowano 13 listopada 2012 pogralem chwile w swat o ile w reachu szlo mi nawet za(pipi)iscie tutaj mnie leja ile wlezie ;/ w normalnych trybach idzie mi duzo lepiej wiecej killi niz death a tutaj odwrotnie Randomowo to wygląda. Raz też dostaje baty w swat, że aż trzeszczy a raz nabijam wynik 28/12 i myślę, że nie prędko pobije swój rekord ( a gram cały czas tak samo, kwestia trafienia na słabszych ) Generalnie ludzie to czasem już takie cuda robią grając, że weźcie..nie wierzę w ten ukryty skill level. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.