Skocz do zawartości

GTA V - newsy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktoś wspominał, że przydałby się osobny temat do oficjalnych newsów, prosto od R* związanych z V, toteż zakładam. W tamtym temacie znaleźć potwierdzonego newsa to nie lada sztuka, a tutaj będziemy mieli wszystko jak na dłoni. Pamiętajcie - bez komentarzy, tutaj tylko konkretne notki. Komentować można w ogólnym temacie V.

Niedługo nowy trailer, info z GI i pewnie R* poczęstuje nas jeszcze jakimiś artami. Wszystko to bezproblemowo znajdziecie tutaj ;)

  • Plusik 2
Opublikowano

8 listopada 2012 w magazynie Game Informer ma się ukazać całkiem spory artykuł nt. GTA V. GI od dawna już świadczył usługi kuriera nowych informacji o produkcjach Rockstar, podobnie jest i tym razem. Liczymy na sporą dawkę nowych screenów i co najlepsze - opisy samej mechaniki gry.

Poniżej okładka numeru świadczącego o poprzedniej odsłonie serii - GTA IV.

 

 

xNPcV.jpg

 

Tydzień później (14 listopada 2012) ma zostać ukazany światu nowy / drugi trailer.

 

fxu60.jpg

 

Fani na całym świecie wykupują już ostatnie zapasy...

zack_40231_0.jpg

  • Plusik 3
Opublikowano

8.11.2012 Mamy okładkę nowego GI

 

TB2Tl.jpg

 

Potwierdzone zostało to o czym się już dawno mówiło, że głównych bohaterów będzie kilku. Tak samo dotychczas nie wiadomo było jaką rolę będzie odgrywać ciekawie zapowiadający się gość po lewej wyglądający jak przeterminowana parówka z Biedronki.

 

Ok. 22 jeszcze dziś ma być dostępny pełny artykuł. Stay tuned!

Opublikowano (edytowane)

Cały numer GameInformera:

 

 

http://imgur.com/a/8vOrJ

http://fur.ly/949g (dodatkowe przeglądanie screenów)

 

 

 

+ trochę info w naszym języku, za ps3site.pl

  • GTA V stanowi rewolucję dla każdego elementu rozgrywki.
  • Świat gry będzie największym w historii gier Rockstar - twórcy mieli wiele pomysłów na inne miejsca i podróże w czasie (w stylu GTA: Vice City), jednak ostatecznie zdecydowali, że w San Andreas mają jeszcze sporo do zrobienia.
  • Pomimo że Los Santos było obecne już w GTA: San Andreas, twórcy mieli poczucie, że nie udało im się stworzyć własnej wersji Los Angeles. Teraz ma się to zmienić, bo miasto nie będzie już "miniaturką" znaną z produkcji, która została wydana na PlayStation 2. Miasto i jego malownicze okolice mają obfitować w rozmaite atrakcje, które z całą pewnością przyciągną naszą uwagę.
  • Wielki powrót zaliczą siłownie i sklepy Ammu-Nation. Ponadto na sprawdzenie czekają nocne kluby, czy choćby kręgielnie. Nie zabraknie oczywiście kafejek internetowych, a w domowym zaciszu będziemy mogli pooglądać telewizję. Ba, będziemy mogli nawet poćwiczyć jogę! Na tym jednak możliwości się nie kończą, a base jumping, tennis, golf czy jazda na nartach zdecydowanie potrafią działać na wyobraźnię.
  • Twórcy zamierzają jednak skupić się na jak największej ilości zadań pobocznych i rozmaitych minigier, takich jak Poker z Red Dead Redemption. Warto nadmienić, że niektóre poboczne formy aktywności będą dostępne dla konkretnych postaci. Jest to związane z tym, że bohaterowie będą mieli... różne zainteresowania. Przykładowo, dla Trevora świat będzie większym wrogiem, aniżeli będzie to miało miejsce w przypadku innych postaci. Intrygujące.
  • Warstwa ekonomiczna ma nam dawać frajdę. Nie będziemy tu mieli do czynienia z sytuacją, w której pod koniec gry zabraknie nam pieniędzy. Choć nie będziemy mogli wchodzić w posiadanie nieruchomości, ma tu na nas czekać cała masa innych rzeczy.
  • Bohaterów będzie trzech, a ich imiona to Michael, Trevor oraz Franklin. Każdy z bohaterów będzie posiadał własną osobowość, motywacje i zestaw umiejętności. Jeśli któregoś z nich zostawimy w spokoju, zajmie się własnymi sprawami, co ma prowadzić do niespodziewanych sytuacji.
  • Co ciekawe gracze mają wiedzieć o nich więcej, niż oni sami (tyczy to się choćby przyszłych wydarzeń, w których Ci będą uczestniczyć). O wszystkim będziemy się dowiadywać od pozostałej dwójki.
  • Bohaterów będzie jednak łączył jeden cel - pieniądze. "Skoki" będą ważnym elementem gry. Twórcy twierdzą bowiem, że gracze "kochają rabować banki, zwłaszcza jeśli czują, że sami przygotowali konkretny napad".
  • Sposób w jaki perspektywa będzie wpływać na odczucia towarzyszące rozgrywce, twórcy zaprezentowali na przykładzie misji, w której uczestniczy cała "parszywa trójka". W trakcie rozgrywania takich zadań gracz również będzie mógł przełączać się pomiędzy konkretnymi postaciami. Ma to nam pozwolić na nieustanne pozostawanie w centrum akcji.
  • Bohaterowie nie będą jednak umawiać się na randki - to nie typy przypominające Nico Bellica, którzy nie mają w żaden sposób poukładanego życia. Na szczęście nie będzie im brakować przyjaciół, z którymi od czasu do czasu będą mogli się spotkać (wśród nich wymieniono choćby żonę Michaela, Amandę).
  • Powróci również telefon komórkowy, choć znajomi nie będą bez przerwy do nas wydzwaniać.
  • W grze mają się pojawić postacie znane z poprzednich odsłon serii.
  • Niestety bohaterowie będą na tyle "konkretni", że nie znalazło się tu miejsce na rozbudowane opcje kustomizacji. Mimo wszystko wygląd bohatera będziemy mogli zmienić choćby poprzez ubrania.
  • Twórcy doszli do wniosku, że zaserwowanie nam po raz kolejny tego samego nie będzie zbyt rozsądnym rozwiązaniem. Postanowiono zaserwować nam trzech głównych bohaterów, byśmy mogli spojrzeć na konkretne wydarzenia z różnych perspektyw.
  • Nie będziemy mieli jednak do czynienia ze strukturą rozgrywki na zasadzie "pięć misji jako jeden z bohaterów, pięć jako drugi, pięć jako trzeci".
  • Gracze będą mogli przełączać się pomiędzy kolejnymi bohaterami w każdym momencie - wywołując menu wyboru podopiecznego, kamera zrobi efektowny "wylot", przełączając się na perspektywę przywodzącą na myśl Google Earth. Deweloperzy przekonują, że tym samym udało im się opowiedzieć nie jedną, a trzy odrębne historie.
  • Ludzie będą różnie reagować na nasze poczynania. Jeśli będziemy szaleć za kierownicą samochodu, zakapturzeni mieszkańcy podejrzanych dzielnic zachowają się inaczej, aniżeli grube mamuśki stojące pod butikiem.
  • Z przechodniami będziemy mogli wchodzić w interakcję, a niektórzy z nich mają być wybitnie nietuzinkowymi jednostkami. Jedną z takich postaci będzie osoba wyglądająca niczym Jezus, wzywająca ludzi do nawrócenia...
  • W ten sposób deweloperom udało się powołać do życia system dynamicznych misji - widzimy zepsuty samochód i kobietę, która nie może sobie z nim poradzić? Cóż, jeśli zechcemy, możemy udzielić jej pomocy.
  • Gracze będą mogli skorzystać z kanistrów benzyny, by podpalać konkretne obiekty - ogień podąży za strumieniem łatwopalnej cieczy wprost do miejsca docelowego. Co ciekawe, jeśli zdecydujemy się na podpalenie samochodu, nie wybuchnie on od razu - zobaczymy, jak płomienie trawią opony, karoserię i wnętrze, a gra uraczy nas efektowną eksplozją dopiero wtedy, gdy uda mu się dotrzeć do baku.
  • Warto nadmienić, że po raz pierwszy w historii serii w trakcie rozgrywania konkretnych misji będzie nam przygrywać muzyka.
  • Licznych usprawnień doczekał się zarówno system walki wręcz, jak i starcia przy użyciu broni palnej. To samo tyczy się jazdy samochodem, która tym razem ma nie przypominać "sterowania łodzią" - pojazdy mają lepiej trzymać się drogi.
  • Jeśli zaś chodzi o tryb multiplayer, to informacje na jego temat Rockstar zostawia sobie na inną okazję.

Edytowane przez schabek
  • Plusik 2
Opublikowano

wrzucam tutaj żeby było pod ręką ;)

 

]These are the main interesting points of the Spanish preview at[/b] http://www.meristati...e-juego/1816760.

 

- Map 5xtimes bigger than RDR map.

- RDR dynamic world was also the starting point to create a living world in GTA V.

"Our goal is to surpass RDR" said Dan Houser.

- Prisons and Canyons are mentioned

- The satire of the American society will include subjects like "Hollywood, the porn industry, weed smuggling, homeless people, a bankrupt government".

- Underwater world (and underwater caves) and diving equipment confirmed

- Houser said that missions similar to Taxi, Ambulance and Vigilante ones will be back but "probably not identical to the ones in previous GTA cause they wouldn't fit in the 3 protagonists personalities, but the 3 protagonists will have odd jobs to do".

- About the 3 protagonists skills: Trevor will be the skilled helicopter pilot, Franklyn the skilled driver and sniper, Micheal the "smooth operator", skilled and versatile.

- The idea about creating Micheal came from the question: "What would do a typical GTA protagonist (usually aged between 28y-35y) after he retired and he's in his 45ish years old?". "Where's the action?" he'd ask himself.

- Franklyn is looking for a mentor and he finds one in Mike after they meet during one of Franklyn repo man jobs.

- Trevor is an ex military pilot.

- Trevor is inspired in the typical GTA player that only roams around the game creating havoc, death and destruction.

- According to Houser missions types will vary among "big and small events , explosive, infiltration, super spectacular, family, invasion, hostage recovery, heists and robberies. Plus classic GTA missions but updated and improved."

- They played the same mission of GI.

- Euphoria engine is at its best.

- Draw distance improved.

- They haven't seen any popping up in the scenery.

- Cover mechanics have been greatly improved and cover will be very important in the gameplay.

- About the economy Houser says: "you will be able to spend money to buy interesting and fun things… expensive toys. We are still working on the economy but it will be a strong element in the game and players will be eager to make money to spend money. Something along the lines of — I went through all of this to make all this money and now I'm going to spend it on this crazy item."

- Biggest vehicles selection of any GTA game.

- Dynamic music in missions

- No COOP in SP

- MP will be a huge part of the game and it will be very addictive.

- MP has been developed by a separated team and it has been developed as something as important and full of content as SP.

- COOP confirmed in MP

 

]New facts from gamesaktuell.de[/b]

 

-the map is 100% accessible from the beginning on

-from the start on Michael has a luxury car parked in his garange / trevor has access to a helicopter

-the story builds around 5 or 6 big robberies

-in many missions the three protagonists are working together

-in some missions you only have 2 or you are on your own

-the game decides which character you are controlling during a mission unless

-the character-switch-icon is saying you can switch, then you can play whoever you want

-the graphics shown on the screenshots are actually looking like that in the real game too

-Rockstar pushes the consoles to their limits

-some flickering and juddering still occur but they want to fix that

-radio stations feature weather repots and other news

-multiplayer won't have coop story missions but they might implement some sort of coop style missions

 

http://www.gtaforums...ic=532650&st=40

Opublikowano (edytowane)

Podobno screeny z IGN

gtav-02jpg-19d0a5.jpg

gtav-01jpg-5a7dd8.jpg

 

 

Fejk? Za chwilkę pewnie się przekonamy.

 

Tydzień GTA V na IGN:

http://uk.ign.com/wi...?objectid=20587

 

2 nowe screeny z IGN:

RSG_GTAV_Screenshot_045.jpg

 

RSG_GTAV_Screenshot_052.jpg

 

Na oficjalnej stronie Rockstargames pojawił się licznik odliczający czas do premiery #2 trailera:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46101/gtav-trailer-2-coming-11am-et-this-wednesday.html

Edytowane przez Pejas123
Opublikowano (edytowane)

Mamy pierwszy potwierdzony kawałek z soundtracku GTA V

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4AD5fX4sveo

 

You forget how important music is in this game – and then you watch the GTA V demo and see Trevor leaping into a battered old truck and screaming off into the desert playing Radar Love, and it all comes back. It will be interesting to see how a score competes.

http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2012/nov/12/grand-theft-auto-v-preview-gta-5?CMP=twt_gu

Edytowane przez Texz
Opublikowano

Najnowsze info w naszym języku, za ps3site.

 

Nowe informacje pojawiły się w serwisie multiplayer.it:

  • Nie ma wiodącej platformy. Rockstar pracuje jednocześnie nam obiema wersjami.
  • Osoby, które widziały demo twierdzą, że nie będzie wersji na WiiU z racji tego, że Rockstar nie interesuje się tą platformą na ten moment. Wersja na PC pojawi się w parę miesięcy po wersji konsolowej.
  • Grafika w demie była niesamowita. Przywiązanie do detali jest na poziomie szaleństwa. Łącznie daje to bardzo realnie odwzorowany świat.
  • Demo miało mnóstwo aliasingu, ale gra działała prawie nonstop płynnie. Co ciekawe, podczas prezentacji GTA IV 5 lat temu, płynność gry była tragiczna.
  • Na ten moment nie można przełączyć się między postaciami gdy jeździmy po mieście i ściga nas policja. Ale to może się zmienić.
  • Będzie wiele zakończeń
  • Gra będzie mniej więcej tak długa jak Red Dead Redemption. Daje to około 20 godzin, ale ogrom rzeczy dodatkowych zajmie nam nawet 3 razy więcej czasu.
  • Główny wątek będzie krótszy niż ten z GTA IV. Rockstar zobaczyło, że ludzie nudzili się historią Nico.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...