Vexilium 425 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 Na to wygląda... Tym bardziej, że z ubiegłorocznej prezentacji osób odpowiedzialnych za Andromedę usunięto Chrisa Schlerfa, pełniącego funkcję głównego scenarzysty. Wygląda na to, że nie pracuje już nad produkcją. Na razie nikt z BioWare nie ustosunkował się do tych rewelacji. Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=g0Et481TNgE Teaser z okazji N7 Day. Edytowane 8 listopada 2015 przez Timmy Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 7 listopada 2015 Opublikowano 7 listopada 2015 Boże rozpaliła sie we mnie nadzieja ze zrobia to na modłe elite dangerous albo star citizen.Cała galaktyka miliardy planet z opcja ladowania na na nich podlane klimatem z pierwszych ME. Oj zaczynam sie jarać.. Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 No tylko jak by to miało zachować wtedy jakąś spójność w prowadzeniu fabuły ? Chyba, że byłoby to zupełnie oderwane od historii, ot zapychacze jak, dajmy na to, tereny w MGS V. Skończyłoby się tak, że dostalibyśmy powtarzalne/puste/nudne planety. No chyba, że te lata developingu (2015 się kończy i nie pokazano w zasadzie nic) przełożą się na gęstą zawartość, ale w sumie w to wątpię. A teaser fajny. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 No tylko jak by to miało zachować wtedy jakąś spójność w prowadzeniu fabuły ? Chyba, że byłoby to zupełnie oderwane od historii, ot zapychacze jak, dajmy na to, w MGS V. Skończyłoby się tak, że dostalibyśmy powtarzalne/puste/nudne planety. No chyba, że te lata developingu (2015 się kończy i nie pokazano w zasadzie nic) przełożą się na gęstą zawartość, ale w sumie w to wątpię. Myśle że byliby w stanie zrobić coś takiego. Mogliby rozciągnać parę mikrokampani dziejących się po kilku planetach, które splatałyby sie w finale. Jednak nie liczę na to . Mam nadzieje na ciut lepszą grę od 3 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 Jedynka była fajna, dwójka bardzo dobra, trójka to xD. Biorą pod uwagę, jak obecnie z formą u Bioware, to u mnie jest zerowe zainteresowane kontynuacją. Markę i fanów już mają. I tak sie sprzeda, niezależnie od tego, jak gra bedzie zyebana. Cytuj
tomzacz 203 Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 Patrzyłem na plotki związane z tą grą i jeśli się sprawdzą, to się zaczynam bać. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 Mam nadzieje, że wróci fajnie zrobione Mako i jakieś elementy rpg. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 (edytowane) No Mako wróci: Edytowane 9 listopada 2015 przez Hela 1 Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Garść nowych informacji. Same party-of-three setup of the last three games: you plus two squadmates.Two of the squadmates include a petite, buxom, blonde human woman. And a krogan (spotted in the E3 trailer).Play as "Pathfinder".Tasked with finding a new home for the human race.Other races included too, obviously.Squadmates + yourself have jetpacks that play a key role in exploration.Omni tool is more versatile with situational interactivity. EG: deploy a shield in combat.Similar weapons as per previous games.Quality of facial features and character models a major feature of rendering improvements.Destructible cover.New ship is an entirely new design plus new layout from the Normandy. Has a balcony to observe lower levels, and see stuff like the Mako, and a "Pathfinder's quarters".Conduct "Strike" missions from ship.Meeting room to interact with squad.Mako more or less identical to what appeared in the E3 trailer. Likely customisable.Character customisation includes armour, helmet, gauntlet, etc.Traditional galaxy map navigation gone. Galaxy traversal now done via first person view of the ship, manually flying to locations.FTL drive for rapid travel.Markers on planets and what not for guiding.Main alien enemies described as a cross between Vorcha and Collectors.During early build combat enemies dropped in via Cerberus ships. Unsure if this is a placeholder or legit.One antagonist is a human soldier, armoured similar to you but without the N7 branding. Can spare/kill him. Motivations unknown. 3 Cytuj
Figuś 21 258 Opublikowano 30 marca 2016 Opublikowano 30 marca 2016 Taką o to ankietę EA rozsyłało do niektórych graczy Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Gif pochodzi z wersji pre alfa, poniżej link do minutowego klipu który wyciekł wczoraj do sieci. http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_145958631007610&key=de2ccb8ca8943c06669720e0a267a9f6&libId=imivzarw0100ag8y000DAhty5thed&loc=http%3A%2F%2Fwww.neogaf.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D1203574%26page%3D6&v=1&out=https%3A%2F%2Fu.pomf.is%2Fjksrro.mp4&ref=http%3A%2F%2Fwww.neogaf.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3Ft%3D1203574%26page%3D7&title=Mass%20Effect%3A%20Andromeda%20short%20gameplay%20leak%20-%20Page%206%20-%20NeoGAF&txt=https%3A%2F%2Fu.pomf.is%2Fjksrro.mp4 1 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 po modelach postaci widzę, że cisną prawdopodobnie z silnika Inkwizycji, a HUD bardzo przypomina tej z jedynki Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 po modelach postaci widzę, że cisną prawdopodobnie z silnika Inkwizycji, a HUD bardzo przypomina tej z jedynki Nie, gra chodzi na silniku Battlefront. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Czyli też na tym od Inkwizycji, bo mówimy o Frostbite. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 No to trochę jak mówić, że id tech 6 to samo co id tech 5. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Obie gry Figaro chodzą na Frostbite 3 więc nie wiem o co Ci chodzi. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Opublikowano 2 kwietnia 2016 Byłem przekonany, że DICE się chwaliło nową wersją FB Oh well. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 12 czerwca 2016 Opublikowano 12 czerwca 2016 https://www.youtube.com/watch?v=oQoq7RiD-7o grałbym ale premiera najwcześniej za rok xD Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 13 czerwca 2016 Opublikowano 13 czerwca 2016 Ależ to się zapowiada genialnie! Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 13 czerwca 2016 Opublikowano 13 czerwca 2016 poprzednia generacja miala 3 części a tu sie okaże że bedzie dobrze jak na tej generacji doczekamy sie jak skończą jedną Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 czerwca 2016 Opublikowano 14 czerwca 2016 Niech ktoś zmieni nazwę tematu... Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 EA Play Trailer -The new ship is called the Tempest. It's small enough to land on planets -Asari, Salarians, Krogan etc are all in Andromeda -The Mako has a boost feature -Biotics are back -You can switch shoulders during combat -Facial animations are smoother/more detailed -There is more than one Ark -Before leaving, the Arks were located above Earth -Passengers on the Ark have been kept in some kind of stasis during the journey. Female character is first to wake up Mac Walters (YouTube Live at E3) -Characters are a huge focus, Frostbite allows them to create more detailed characters -The dialogue system will be familiar but they want to push the envelope with new mechanics -There will be an 'evolution' of the morality system -The protagonist's name is Ryder -The woman at the end of the EA Play video is a FemRyder -The goal of this game is to move forward. There will be callbacks to the trilogy however -Ryder has a family. This family ties into the storyline (Maybe siblings, parents etc) -ME3 multiplayer was a surprising success but they understand that fans didn't like how it tied into the single player, aims to improve this -Development in the game is in the final stretch, they only want to show stuff that's totally finished and polished -The Mako is the only vehicle in the game Polygon and IGN interviews with Mac Walters/Aaryn Flynn -Mass Effect 3's ending and your decisions won't affect Andromeda -Relationships and romances will be more realistic -Friendships and romances will take into account character temperaments. Some may be harder to talk to. -Romance won't be limited to checking in a few times, then getting a romance scene. -Mass Effect Andromeda is a story about becoming a hero -The characters will be much younger and untested, drawing from themes of feeling out of depth or like an outcast -Humanity are the aliens this time, it's the story of a stranger in a strange land -BioWare are aiming for a character that is more than just a typical space marine, someone who recognises the impact their presence is having -Instead of your character already knowing a lot about the Galaxy like Shepard, you're going to be discovering all of this stuff with them -You won't have the kind of support Shepard would have. You're not exactly a Spectre this time -The story of the game will be more personal this time, even though the scale is still grand -The trilogy will act as a foundational background, but won't be a focus. There will be explainations for new players on what Krogans are, what mass effect field are etc. -The trilogy was about a cinematic, grand, space opera with a titular character. With Andromeda they want to move away from this -Instead of saying "You are this person" it's about saying "This is your role and this is the way you can play it" -Andromeda will still be a human centric story, as it gives the player a foothold in the alien narrative -In ME1, humans found themselves to be the underdogs in a larger galaxy, and this is ultimately a core theme of Mass Effect, not just the trilogy -BioWare kept trying to solve the vehicle problem in the trilogy, but this time they've made it a core focus and tried to fix it early in development -The online component will have no impact on the main story this time. There will be more positive ties between the singleplayer and multiplayer -The core elements of branching dialogue, relationship building, exploration etc will remain intact -Andromeda will feel like you're playing Mass Effect for the first time, as the setting/characters are new and unfamiliar, yet nostalgic to returning fans Yanick Roy (Studio Director) -RPG elements are of course still there, allowing the player to control the story their way -BioWare aren't worried about moving on from Shepard, they believe that as long as all the core elements of Mass Effect are there, people will play it -There will be companions with 'loyalty' missions and new ways to get to know them -The multiplayer will be similar to ME3's but with more freedom, dynamic gameplay and 'chaos' -There will be more customisation than we've seen before. We can "own" our environments -Andromeda is their biggest game ever. Exploration is a major factor, similar to what they tried to achieve in ME1 -Planets will have essentially one biome, inspired by planets from things like Star Wars -There will be different ways to communicate with the races of Andromeda. Diplomacy, aggressiveness, combat etc -The order in which you do quests/talk to people may also influence opinion of you and humanity -We will be able to choose male/female, but they want to go a little bit further with this. More details to come soon -The female Ryder isn't exactly the default face. There is a bit of a twist this time around but they can't say more yet -The protagonist's role will be vast, their goal is to find a new home for humanity and the other races accompanying them, requiring a character of many qualities -There will be references to the trilogy, but not so much as to flood new players with information -The way the translators will understand the languages of the Andromeda species will be explained Aaryn Flynn (PlayStation Access and Inside Playstation) -The trip to Andromeda has taken a really really long time (hundereds of years) -The game draws parallels to today's space exploration advancements/themes -The N7 character has nothing to do with Shepard -New species. Some old, some new, some completely mysterious -Choices will affect the species you encounter -Planetary exploration is essentially the same mechanic as ME1, but much MUCH bigger/better with more freedom -There's much more to the Tempest than meets the eye -The 'Ark' is a huge part of the story, not just where Ryder wakes up -Main character will be human, you can choose to play as a male/female Ryder -There is a sense of continuity in the Mass Effect universe, despite starting fresh in a new Galaxy -Mass Effect Andromeda is story/characters first, then with a large focus on seamless loading, exploration -Frostbite has forced them to rebuild everything from the ground up, it's a clean slate in more ways than one -Mass Effect VR is a possibility EDIT: New Info (Various Sources such as Twitter and news websites) -Same-Sex romances are still there -Info about the collectors edition is coming this fall -As the game runs Frostbyte, the PC hardware requirements will be similar to that of Battlefront and Inquisition -More news may be coming in weeks instead of months. -Codex entries will be detailed and in-depth as usual Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 konfa ea na której nic nie powiedzieli i prawie nic nie pokazali a teraz ściana suchego tekstu bardzo fajna prezentacja gry Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 czerwca 2016 Opublikowano 15 czerwca 2016 Bardzo liczyłem już w tym roku na pokaz. Premiera jest niestety bardzo daleko przed nami. Prawdopodobnie dopiero w przyszłym roku będzie pokaz gameplayu. Jak w 2018 gra wyjdzie to będzie sukces. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.