Skocz do zawartości

GOTY 2012


MaZZeo

GOTY 2012  

144 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Najlepsza gra 2012 roku to... (max 2-3 odpowiedzi, to do Mendroliny głównie)

    • Assassin's Creed 3
    • Borderlands 2
    • Max Payne 3
    • The Walking Dead
    • Hitman Absolution
    • Halo 4
    • Journey
    • Mass Effect 3
    • Sleeping Dogs
    • Dishonored
    • Forza Horizon
    • Dragon's Dogma
    • Trials Evolution
    • Mark of The Ninja
    • XCOM Enemy Unknown
    • Darksiders II
    • Far Cry 3
    • Street Fighter X Tekken
      0
    • Tekken Tag Tournament 2
    • Wiedźmin 2
    • Transformers: Fall of Cybertron
      0
    • Kingdoms of Amalur: Reckoning
  2. 2. Czy 2012 był udany pod względem gier?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

 

 

Wybitna innowacyjność w grach:

Journey - Thatgamecompany

 

 

Łeżem i kwiczem :P

Bo?

Bo nie ma oficjalnych wyników sprzedaży... ;)

Opublikowano

Cały te nagrody to jedna wielka żenada.

Journey zgarnęło mnóstwo nagród :rofl2: :rofl2:

najlepsza gra rpg/mmo ME3 :rofl2: :rofl2:

bijatyka PlayStation All-Stars Battle Royale :rofl2: :rofl2:

 

Przecież tego całego D.I.C.E. Awards nie można na poważnie brać.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Nazywanie najbardziej innowacyjną grą produkcji, która nie wniosła niczego nowego do świata gier jest dla mnie oczywistym trollingiem. Błazenada i tyle.

 

Tak jak na ppe napisałem - głównym konkurentem w dziedzinie innowacji było zapewne The Walking Dead :D

Gość Szprota
Opublikowano

Nazywanie najbardziej innowacyjną grą produkcji, która nie wniosła niczego nowego do świata gier jest dla mnie oczywistym trollingiem. Błazenada i tyle.

 

Tak jak na ppe napisałem - głównym konkurentem w dziedzinie innowacji było zapewne The Walking Dead :D

The Walking Dead XD

 

Mieliśmy to już w 2010 roku. Tak o Heavy Rainie pisze

Gość DonSterydo
Opublikowano

Lajonel: Ustaw sobie w przeglądarce detektor sarkazmu :P

Opublikowano (edytowane)

 

 

 

 

 

Wybitna innowacyjność w grach:

Journey - Thatgamecompany

 

Łeżem i kwiczem  :P

Bo?

 

Wiem, że bardzo starasz się być ogórem v2.0, ale Ci nie idzie...

No, ale rozwiń myśl.

 

Nie grałem w Journey, ale słyszałem o niej dużo dobrego, min. właśnie, że jest innowacyjna i nietuzinkowa.

Edytowane przez Voytec
Opublikowano

 

 

 

 

 

Wybitna innowacyjność w grach:

Journey - Thatgamecompany

 

Łeżem i kwiczem  :P

Bo?

 

Wiem, że bardzo starasz się być ogórem v2.0, ale Ci nie idzie...

No, ale rozwiń myśl.

 

Nie grałem w Journey, ale słyszałem o niej dużo dobrego, min. właśnie, że jest innowacyjna i nietuzinkowa.

 

kur'wa idziesz do przodu, zbierasz kawałki szaliczka i po 2h przechodzisz gre GOTY 2012

Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Ta gra ma głębszy sens. Trzeba ja inaczej odbierac

Edytowane przez Lionel
Opublikowano

Lepiej zbierać szaliczek niż ratować świat po raz kolejny ; d

 

PS : Jeśli i tak oprócz zbierania pięknego szaliczka ratujemy świat to wybaczcie, nie grałem ; )

Opublikowano

Podejrzewam, ze z ta innowacja to chodzilo o przedstawienie fabuly i "niemy" co-op. Porównując do innych gierek z 2012 Journey rzeczywiscie sie troche wybija.

 

Ciekawi mnie co Donsterydo i inny cyferkowcy by wstawili w te kategorie.

  • Plusik 1
Gość Szprota
Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam, ze z ta innowacja to chodzilo o przedstawienie fabuly i "niemy" co-op. Porównując do innych gierek z 2012 Journey rzeczywiscie sie troche wybija.

.

Dokładnie. Polecam wszystkim "przeżyć" tą "podróż" :) Gra wywarła ogromne wrażenie na mnie. Teraz poluje na wersję pudelkową<fetysz> i przy okazji zagram w Flow i Flower :)

 

No ale w tej grze sie nie strzela,krew nie zasłania całego ekranu,nie lecą "k.urwy" i inne "faki"...Więc to jest jakiś durny samograj. A i jeszcze fabuła nie jest "wyłożona na tacy". No co to (pipi) jest? Takie coś nie powinno sie w ogole ukazać.

Edytowane przez Lionel
Opublikowano (edytowane)

czytając powyższe posty mam wrażenie, że xboty to sami troglodyci co tylko strzelać do ludzików potrafią :) innowację można odbierać na wiele sposobów.

 

dobra weź ku'rwa gadasz teraz jak jakies lesby z asp ('to jest sztuka, ty tego nie rozumiesz") albo co gorzej fan comy, który twierdzi, że ich teksty są bardzo głębokie, ale jesteś na nie za głupi. 

 

Dla mnie gry to gry a nie, że ide do przodu i po 2h już gra jest skończona i wydaję na nią całkiem spory hajs a wy się podniecajcie dalej bo przecież wyszła na plejstejszon. Jakoś na ICO albo SOTC nie widziałem narzekań, że zła gra mimo, że dużo w niej artyzmu, ale w nią się przynajmniej ku'rwa gra.

 

A i jeszcze jedno tamten post był ironiczny chłopaki, leo w du'pe se wsadź takie puste frazesy.

Edytowane przez _Be_
Gość DonSterydo
Opublikowano

Co ja bym wsadził do tej kategorii? Może jakąś grę, która na WiiU dobrze wykorzystuje padleta? To już jest jakaś innowacja w dziedzinie konsol stacjonarnych.

Opublikowano

Nie jestem fanem Journey, ale same wasze narzekania w stylu "to nawet nie jest gra" wskazują na to, że gra jest innowacyjna i dlaczego. Odpowiedź w stylu "no nie wiem, może jakaś gra która coś" to wyborne samoośmieszenie. Gry nie składają się tylko ze swojego sterowania i to nie jest jedyna rzecz, która może być nowa.

Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

Mnie jedynie bawi że każdy pisze "innowacja", a nie potrafi konkretnie powiedzieć na czym ona polega.

No bo jeden z drugim gra tylko w gierki, nie ogarnie dobrej sztuki, zagra w grę która aspiruje do bycia elementem tzw. kultury wysokiej i nie może wyjść z podziwu z powodu "artyzmu" Edytowane przez mate5
Opublikowano (edytowane)

^ someone is aaangrryyy :empathy:

 

 

it's just the way i am mój ty poligloto

 

A i żeby nie było nie czepiam się kompletnie tego, że gra dostała jakieś nagrody w kategorii innowacje bo mi to koło ch'uja lata, ale stawianie tego tworu jako przykład artyzmu i SZTUKI jest trochę na wyrost. Gra może być dziełem sztuki i być grą (np. Okami, ICO, Sotc) w którą granie wymaga więcej niż wychylanie gałki w któraś stronę.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Ej, a jakbysmy dodali hajskora do Journey to juz by byla gra? Bo nie wiem.

 

Rozumiem hejtowanie czegos takiego jak Proteus bo to juz jest IMO strasznie pretensjonalne, ale Journey to zupelnie inna liga. Co innego zrobic symulator chodzenia po lesie, co innego wsadzic to w swietny gamedesign ktory ma cos bardzo konkretnego na mysli.

 

To troche tak jakby hejtowac internetową stronę Dark Souls mówiąc, że co to za (pipi)nia, ze nie ma jakiegos czata a wiadomosci na glebie moga sie skladac tylko ze wskazanych zdan/fraz. Jasne, ze mogli to dodac, mysle, ze az tak japonce uposledzeni nie sa.

 

Tak samo w Journey mogli dac nie wiem, atak wirowany jak w Crashu albo zianie ogniem a'la Spyro plus pare bossow i ostateczny showdown na motocyklach przy zachodzacym sloncu. Mogli, ale nie o to w tym tytule chodzilo.

Opublikowano (edytowane)

Bartek, ja nie wiem skąd masz taką wiedze o co w tym chodziło jak ty nie masz peesczy ; /

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

No i (pipi)? Nie bronie wartosci merytorycznych tej gry, tego czy jest 10/10 czy 5/10 bo tego nie wiem - bo nie gralem. Kwestie designu mozna zrozumiec po paru recenzjach i wideło wiec nie mow mi, ze Journey to nie gra bo "idzie sie do przodu i tyle".

 

A jezeli na serio tak sadzisz to wez mi podaj co musi miec program zeby byc wedlug Ciebie uznany za gre. Oczo(pipi)ny hud na ekranie? Narratora tłumaczącego, że to jest Józek i idzie gdzieśtam? Combosy czy inne strzelanie? Prosze mnie oswiec Bartek albo nie (pipi) mi tu, ze to nie gra. Znowu ta sama gadka co z The Walking Dead.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Powyżej dobry wpis. Sam jestem daleki od dawania GOTY Journey, bo ja nie szukam artystycznych doznań w gierkach, a już na 100% nie na pierwszym miejscu. Może tak trochę to chamem ze wsi pachnie, ale naprawdę wolę poszczelać niż oglądać cutscenki itp. Dla mnie granie to interakcja, ciągła i najlepiej nieprzerwana. Im mniej dupereli w postaci cutscenek tym lepiej. To jest moje spojrzenie na granie w dniu dzisiejszym, wcześniej bywało różnie, w przyszłości może być podobnie, ale teraz jest właśnie tak. Journey to jednak nie cutscenka, a praktycznie ciągły gameplay, więc podstawową wytyczną jaką wymagam od gierek spełnia. Jakkolwiek ten gameplay prosty by nie był. Łykam taką konwencję, dokładnie w takich proporcjach bo Journey to piekielnie przemyślana produkcja, z idealnie dobraną długością rozgrywki do wspomnianej konwencji. Według mnie jeżeli ktoś daje GOTY Journey to ma do tego pełne prawo i nie zamierzam polemizować. Ja tam jednak wolę postrzelać, pomachać mieczykiem itp. Far Cry 3, Wiedźmin 2, Dishonored to w tej kolejności najlepsze produkcje ubiegłego roku (nie miałem okazji ograć Xcoma, ale może za jakieś 2-3 tygodnie zmienię ten wpis)

Edytowane przez Gość

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...