dzialkowiec 35 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 XM - z tą Almą i Doku to bym dał sobie na wstrzymanie - Ci bossowie byli strasznie źle zrobieni w "becie" - poza tym, skrypty tych bossów są totalnie zmienione, pewnie byś się załamał i nie oczekuj kopii tych bossów w Razor. Doku w becie to był jakiś plastikowy i z tym z 1ki nie miał nic wspólnego - to samo Alma, tragedia. No chyba, ze grałeś w betę tej gry i ci odpowiadali tacy bossowie. Doku w 1ce miał jaja, a w becie to jakaś ciota na emeryturze Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 W demie da się odblokować Kasumi. Nie wiem tylko czy trzeba zaliczyć stage Ayane na S-kę czy także należy zdobyć rangę S jako Ryu. Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Z tego co grałem na MN nie ma dropów -> w pewnym momencie 2 RPGmanów napieprza zdrowo z rusztowań + 3 bombardierów na motorach i wszystko stabilnie. Choć i tak nie liczę na to samo w multi. Kurde, jak odblokować MasterNinja, przeszedłem demo tylko Ryu i nie mam tej opcji - co trzeba zrobić? Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 (edytowane) Ayane musisz też przejść. ;(Jak ta Kasumi w końcu odblokować? Po jeden rundzie na "S" Ryu i Ayane czy wszystkie trzeba zaliczyć na najwyższą range?Dobra, już wiem. Edytowane 14 marca 2013 przez XM. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) Demko fajne wreszcie coś się dzieje, jakieś upy, ten nowy unik całkiem spoko ;D Ryu już nie ma tego laga no i typy się rozpadają, nie wiem jak wy ale ja ten tytuł łykam. https://www.youtube.com/watch?v=KUyxBn3qTBc Kolo sobie puszcza UT jak chce ogień ;D Edytowane 18 marca 2013 przez Soul Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 W końcu zrobili tą gre wg mnie porządnie A ci co jęczą, że Ryu laguje, jest oszołomiony i ta gra nadal jest crap'em to po prostu nie rozumieją zaimplementowanego systemu walki w tej grze - po prostu jest on inny, niż w poprzednich częściach, co nie oznacza, że zepsuty. Bardziej bym się skłaniał do tego, że może on się nie podobać co po niektórym - mnie też denerwuje czasami, jak zaliczę plombę lub oszołoma - tylko, że wtedy ja wiem, że popełniłem błąd i nie zrobiłem czegoś tak, jak wymyślił to sobie developer. Ograłem master ninja w demie kilka razy i naprawdę da się grać, by postać nie była oszołomiona i była żwawa Ja tam łykam na premierę Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 Zdobyłeś Kasumi? Mi została misja Ayane na S(MN) tylko, dzisiaj przysiądę na godzinę to odblokuje cycatą brzoskwinkę.A gierka jest świetna, ostatnio włączyłem NGS2 by zobaczyć jak to się rusza i masakra - pierwszy chapter i pierwsza walka - Ryu wykonujący ID i przy kontakcie z podłożem gra natychmiastowo laguje, natomiast w Razor's Edge jest żyleta, nawet na chwile nic nie przytnie, dodatkowo to najszybszy Ninja Gaiden jaki powstał. NGS też raczej nie lagował (nie przypominam sobie), ale tam rozgrywka była o wiele wolniejsza, bardziej taktyczna i nie było wszędzie wybuchów od 200 rakiet, a tutaj niespodzianka, kosa. Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 Co do filmu, co zapodał Soul, to koleś widzę że nie wytrybił jeszcze podstawowej zmiany w razor - oczywiście UT podczas gdzie nie mamy karmy na upgrady jest jakąś tam opcją grania i zdobycia S, ale jest lepszy i bardziej efektywniejszy patent wprowadzony w tej części (w NG3 nie było) - UT czy izuna nie daje nam dobrego przyrostu do ninpo, nastomiast SoB juz tak - teraz wystarczy tylko w odpowiednim momencie zrobić unik (timinng jak kontra) i wcisnąć T i mamy perfect'a w postaci SoB a nagrodą jest 10% przyrost paska ninpo i jeśli w pobliżu jest 3 gości, to pojedziemy trzech naraz @XM - nie, jeszcze Kasumi nie mam - o ile Ryu to nie problem dla mnie, to już z Ayane trochę gorzej mi się nią gra - jej chapter nie ma save'a Ski tam nie mogłem zrobić jak narazie Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) IMO czuć w tej grze w samym gameplayu starego dobrego NG, SoB jeszcze lepszy niż był i na fajnym myku jedzie z tego co pisze dzialkowiec Gra ta trafia ale do pokolenia starych wyjadaczy NG, śmiać mi się chce jak czytam o tym szrocie co się zwie NGS2, że on niby taki fajny był......niestety ostatni dobry NG to NG2 na X360. Mam tylko nadzieje, że Razor's Edge stanie się tym czym miała być pierwsza wersja NG3 a co za tym idzie kolejnym grywalny gaidenem. A i jedna rzecz grafę mocno pocieli, brak HDRu pewno dzięki temu płynność wzrosła. Edytowane 18 marca 2013 przez Soul Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) A ci co jęczą, że Ryu laguje, jest oszołomiony i ta gra nadal jest crap'em to po prostu nie rozumieją zaimplementowanego systemu walki w tej grze - po prostu jest on inny, niż w poprzednich częściach, co nie oznacza, że zepsuty. gdybym miął dwie kamery, żeby zsnchronizować nagrywanie obrazu gry i tego co robią dłonie, to może byś w końcu zobaczył o czym mówiłem, a Ty jak mantra o oszołomieniu... chyba sam jesteś oszołomiony tym, że w porównaniu z NG3 gra przyspieszyła dwukrotnie i nie widzisz, że jak stoisz na końcu areny, obok nie ma nikogo i trzymasz /\, to po puszczeniu bardzo często mija sekunda lub dwie, zanim ryu ruszy, żeby wykonać polecenie; to jak stoi sam, nic go nie atakuje, to czym jest oszołomiony? zapachem spod pachy któregoś ninjasa? inny błąd - tym razem na korzyść gracza - ładując UT można wziąć przez łeb i nie ma do tego kary; Ryu ani drgnie. a takich błędów jest więcej. jak się Daniel czepiał, to jeszcze myślałem, że marudzi jak to on. ale pograłem i demo wywaliłem. widzę mnóstwo rzeczy, który nie było w tak jechanym przez Was NGS2, ani nie ma chociażby w MGR:R; oże kiedyś zrobię podejście, ale na pewno tecmo na mnie nie zarobi. raz już dałem na sobie zarobić kupując betę. Edytowane 18 marca 2013 przez mr_pepeush Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 @Pepe, dyskusja z tobą na temat NG3 nie ma dla mnie sensu - proszę, daj już sobie na luz, nie cytuj mnie, nie obrażaj itd, wszystko co mieliśmy sobie powiedzieć to powiedzieliśmy w innych miejscach. Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 inny błąd - tym razem na korzyść gracza - ładując UT można wziąć przez łeb i nie ma do tego kary; Ryu ani drgnie. Oczywiście, że jest kara i to taka sama jak w przypadku NGS2 - 200-250% normalnych obrażeń. Tylko w "pierwszym" Gaidenie nie było takiej głupoty. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 XM, nie rozumiesz: ładuję UT poprzez przytrzymanie przycisku /\; przychodzi brzydki pan i daje mi po łbie. co powinno się zdarzyć? gra powinna zanotować hita, ja powinienem dostać dmg, a procedura ładowania UT powinna być przerwana; a co się dzieje? nic! ładowanie UT trwa, dmg'u nie dostaję, a jak puszczę /\, to ryu zrywa się żeby dać łupnia niemiłemu panu, który chwilę wcześniej dawał mu po łbie. nie mówcie mi więc, że wszystko jest ok, bo nie jest; a jak zaczniecie orać starcia z magami mocniejszymi niż w demie, albo z mutantami, to zobaczycie, że te błędy będą poważnie uprzykrzać życie. Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) Ale tak samo jest w NGS2 - niektóre hity zadawały Ci double damage, a niektóre wyrywały Cię dodatkowo z UT, jest tak samo i tu i tu. Jedynie NG przy strzale nawet z shurikena wyrywało Cię z ET/UT. Edytowane 18 marca 2013 przez XM. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 XM daj spokój o czym Ty chcesz z nim rozmawiać ? pepe a może masz imputlaga w tv stąd to opóźnienie......ja też czuję poprawę względem NG3. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 input lag dotyczący tylko postaci ryu, a przeciwników już nie... to ma sens... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 O_O a powiedz mi czy CPU siedzi obok Ciebie i steruje padem ??? ...obok nie ma nikogo i trzymasz /\, to po puszczeniu bardzo często mija sekunda lub dwie, zanim ryu ruszy, żeby wykonać polecenie; to jak stoi sam, nic go nie atakuje..... Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 input lag dotyczący tylko postaci ryu, a przeciwników już nie... to ma sens... nie chce wam przerywać, ale wtrącę się tylko, że chyba nie wiesz co to input lag - tak wynika przynajmniej z twojej wypowiedzi Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 input lag to stała (dla pewnego układu - w tym wypadku konsola-tv) wartość czasu, obrazująca różnicę pomiędzy wciśnięciem przycisku, a pojawieniem się skutku tego działania na ekranie telewizora; charakterystyczne przy nowoczesnych telewizorach, które przed wyświetleniem obrazu, starają się go jeszcze poprawić; zjawisko szczególnie doskwiera osobom, którym zależy na szybkich, dynamicznych grach, takich jak bijatyki, slashery - zadowala Cię ta definicja? wyżej może źle się wyraziłem i teraz jak to czytam, rzeczywiście ktoś mógł to źle odczytać; przy input lagu czułbym ten efekt za każdym razem; tutaj podkreślam, ale zdaje się zły chochlik usuwam to Wam sprzed oczu i nie doczytujecie tego co piszę: to się dzieje losowo. raz puszczam /\ i jest uderzenie; innym razem puszczam /\, nie ma mowy o tym, żebym był trafiony, więc byłaby to kara za przyjęcie ciosu, a ryu z opóźnieniem startuje do wykonywania rekacji; błagam Was, nie róbcie ze mnie retarda; ktoś mi wróżył problemy ze słuchem, ale wzrok od dziecka mam rewelacyjny; bogiem slasherów też nie jestem, ale jeśli pojawiają się takie rzeczy tutaj, a w innych produkcjach (np. MGR:R, które wciąż ogrywam i nie ma tu problemu input laga - wywróżonego mi - na tym samym sprzęcie); moim celem nie jest hejtowanie produkcji, bo tak jak z wywalonym jęzorem biegłem w dniu premiery z rana do sklepu, tak i miałem ochotę pobiec po NG3RE, gdybym tylko wiedział, ze porpawiono to, co było skopane w podstawce; a skoro po niecałym roku "rozłąki" z Ryu wracam do niego i widzę, te same rzeczy, które skutecznie odbierały mi przyjemność z zabawy przy NG3, to nie wymagajcie, że będę chwalił; jak Wam leży ten gameplay i zamierzacie trzymac się opinii, że ryu mi freezuje w ramach kary za hita, którego nie było, to niech tak będzie; natomiast ja już nie zabieram głosu w tej sprawie, bo cała sytuacja jest mocno żenująca; tak jak powiedziałem, gdybym miał nagranie "rundki" uwzględniające zsynchronizowany obraz dłoni+pada i telewizora, wskazałbym konkretne momenty, gdzie widać błędy; patrząc na sam gameplay tego nie widać; wiem natomiast, że takie akcje na MN będą kończyć się śmiercią, a drugi raz nie chcę mieć piany na pysku, że 7/10 zgonów w grze nie wynika z mojej winy, a dlatego, że gra zdecydowała, że czas umierać i zakłada mi na chwilę buty z betonu; dziękuję za uwagę, miłej zabawy Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) U mnie tam gra działa tak jak u tego typa z filmiku powyżej, Ryu mnie słucha i nie zamula puszczam Y i leci atak w typa bądź UT. Demko z minuty na minutę co raz lepsze i IMO Ayane jest kapitalnie widowiskowa..... Edytowane 18 marca 2013 przez Soul Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) No nie wiem, mnie też Ryu słucha jakoś - robi to, co chcę i to poprawili zdecydowanie, niż w NG3, a buty z betonu faktycznie ma, jak zrobię głupi cios, np. jak wcisnę T w takim miejscu, gdzie tego nie powinno się robić. A żenujące jest to, że gracz nie poświęci trochę więcej czasu na zrozumienie mechaniki tej gry, nie przemyśli tematu że halo? coś tu nie tak, ginę, może coś robię źle?, tylko jęczy że ginie, że zalicza graby itd - faktycznie, tak jest najłatwiej. Jeśli miałbym się czepić czegoś, to raczej kamery - no ale ona nigdzie genialna nie jest. Żadna NG nie była, jest i nie będzie idealna - w tak dynamicznej produkcji, z taką akcją to raczej nie możliwe zrobić wszystko perfekcyjnie. Każdy by chciał, tylko że jakoś na rynku gier nie wielu podejmuje się takiego wyzwania. Edytowane 18 marca 2013 przez dzialkowiec Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 Prócz kamery na pewno nie podoba mi się konieczność duszenia maksymalnie w jakąś stronę analogu przy robieniu dasha. Zazwyczaj wystarczy 60-75% i w innych grach wchodziło gładko, tutaj natomiast trzeba wychylić w 100% i czasem zbieram szlagi bo nie jestem jeszcze przyzwyczajony. Cytuj
Dani78 0 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 Kamera dalej nas naprowadza na przeciwnikow albo na lecace nipon od przeciwnika kiedy robimy zwrot. Najlepszy przyklad na koncu planszy Ayane gdzie walczymy z trzema Alchemikami do tego ich uniki.. Gra napewno lepiej chodzi ale dalej jest cancel w grze sa przypadki ze przeciwnicy nam uciekaja z Izuny albo gra canceluje nam atak na przeciwnika. To jest dopiero demo i wszystko Wyjdzie kiedy zaczna sie walki z Bardziej wymagajacymi przeciwnikami albo Bossami wiec proponuje ochlonac przed pelna gra. Dali wam w Demie dwie wmiare zbalansowane plasze:P Przeciez Londyn byl taki piekny:P na Bank tam dalej bedzie lag:P i przestancie sie klucic gra dwa razy szybciej chodzi zobaczciej jak szybko przeciwnicy sie poruszaja w stosunku do Ng3:P i napewno jest male opoznienie na klatkach czyli widac przeciwnika w danym miejscu a tak naprawde on juz zrobil unik..Do tego zobaczcie jak Komandosi uciekaja z roznych atakow albo z izuny:P a widac ze dostal.. Alej jak to mowia rozne osoby ze ja zawsze placze na to albo(pipi)to. Tak wiec przestaje sie wypowiadac na temat Ng.... Wlaczcie sobie Demo w 720p i pograjcie.. Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 marca 2013 Opublikowano 20 marca 2013 Tak sobie przeglądałem ten temat ze średnim zainteresowaniem do momentu, kiedy Soul nie napisał że w RE czuć ducha starych Gaidenów. Teraz to jestem zainteresowany, bo jak powszechnie wiadomo ostatni dobry Gaiden to NGB (2? Soul... nigga plz). Aż chyba sobie ściągnę demko. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.