stoodio 2 075 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 (edytowane) Dalej tylko dla plusowiczów? Dla abonentów PS+ oraz osób wytypowanych do pierwszej tury bety. Zaczynamy o 8. Już szykuję rynsztunek Edytowane 9 listopada 2013 przez stoodio Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 od któej godziny jutro otwierają bete? Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Teoretycznie pogramy od 8-11. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 kużwa przespałem godziny bety xD Dali cos nowego w becie czy po prostu - więcej godzin to dalej się dotarło? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 (edytowane) Pograłem dziś praktycznie samo PvP i przypuszczenia się potwierdziły - jest dużo wolniej niż w DaS1; więcej należy grać wolnego footsies, ostrożny whiff punishing, polegać na parry - szkoda tylko, że kod sieciowy w tym nie pomaga i ghost range broni boli, zmistimowane parry na spamującego zweihanderem głupka tak samo.Nie da się praktycznie backstab fishować, praktycznie nie da się robić roll backstabów, dużo bardziej niż w DaS opłaca się grać bez lockona bo mamy lepszy movement speed i running R1 na próbującego oddalać się na lockonie przeciwnika działa świetnie, łatwiej zastunlockować, przez co bardzo opłaca się używać Longsworda i tego podstawowego greatsworda, bo mają świetne ratio damedża do zużywanej staminy i dobre komba. W fullu pewnie katanki będą przez to OP. Przez znerfienie backstabów dużo ciężej będzie też dealować z ganksquadami. Z głupich rzeczy nie udało mi się w PvP zrobić ani jednej riposty po parry - moja postać tylko machała mieczykiem, robiąc 50dmg leżącemu. Próbowałem weapon swapować, podchodzić, ustawiać się inaczej i nic, troszkę heheszki. Inna śmieszna sprawa to to, że jak wiadomo gdy otrzymamy Rate naszej wiadomości wzorem DeS renegeruje się nam stamina i HP - tyle, że nawet wtedy gdy jesteśmy invaderem w innym świecie Przeciwnik pewnie pomyślał, że cheatuję, skoro nagle zregenerowałem połowę HP... EDIT: @PRQc: tylko więcej czasu + pod koniec włączono "Higher difficulty mode", ale w sumie nie zauważyłem różnicy. Edytowane 10 listopada 2013 przez Qjon Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 Ja też grałem tylko PvP i póki co nie za bardzo mi się to podoba w stosunku do DkS. Przez brak toggla większość używa tajnej techniki R1R1R1R1, która jest bardzo skuteczna zwłaszcza Zweihanderem. W sumie jednak to grało się postacią na 30-40 poziomie, nie zrobioną pod PvP, więc na "standardowym" 125 powinno to wyglądać lepiej. Niestety phantom range był koszmarny, ciekawe czy uda im się coś z tym zrobić, zresztą lagstaba też dostałem. Żeby zrobić ripostę trzeba odczekać chwilę aż przeciwnik upadnie na ziemię i wtedy przytrzymać R1, a nie tylko wcisnąć. Jak wciskałem to właśnie tylko machał mieczykiem. 1 Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Nowe info z EDGE: - Dark Souls II is FROMSOFT biggest game in the studio's history with the development team roughy doubled.- Miyazaki is closely overseeing development of the game, unlike of what was previously reported.- Production of the game was split in two, with Yui Tanimura in charge of battle mechanics and gameplay while Tomohiro Shibuya is in charge of world and design.- The opening cinematic will be available for public sometime in January.- Members of the Brotherhood of Blood and Blue Sentinels can fight PvP battles within their own Covenants.- Hints of a new Covenant that will act as a police force hunting down invaders, adding an element of risk on those who seek to prey on weaker players.- Dark Souls II world is about the same size of Dark Souls, but in regards of how proceeding through the world the player will be given more freedom to choose their decisions.- Lifegems are being balanced and tuned, number of items in general will be limited to balance the game progression.- Dark Souls II bosses will not be necessarily bigger than Dark Souls, just more interesting in terms of design and fighting style.- Feedback from the beta was positive, the results of the test proved that Bamco's servers in Japan have plenty of capacity, though it will likely set up local servers in North America and Europe too.- The darkness of Huntsman's Copse was a common complaint in the beta, FROM said that they are not going to make any brighter, there will be critical moments where you will be forced to choose between a shield's protection and a torch's vision. (good :3 )- The team cranked up the difficulty but it's still debating whether it's too hard or too easy.- Regarding the PC version, Tanimura says the game development is based on PC and they will make sure that the main PC game features are supported.- Regarding Playstation 4 and Xbox One versions Tanimura said that "We have not put any thought into this yet, so I unfortunately can’t answer at this point." Umabasa. Gra wygląda, że będzie znakomita. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Jak tylko usłyszałem o drugiej części DarkS miałem problemy z trzymaniem moczu ze szczęścia. Nigdy nie podlegam hype'owi jednak w tym przypadku myśl o jeszcze większej dawce klimatu DeeSowego przyprawia o trzęsawkę dłoni. Nie interesuje mnie PvP bo się na tym nie znam i jestem w tym cienki, ale chętnie podejdę milion razy do bossa by go raz ubić . Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Oby tylko nie bylo za latwo! Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Czuję że mamy do czynienia z najlepszą częścią. Niech tylko klimat będzie tak samo przygnębiający jak w Demons Souls, tylko o to proszę. Tak czy inaczej, to będzie możliwie moja pierwsza gra na którą złożę preorder, o ile zdążę się do marca wyrobic z nowym TV. Takie gry powinno się pykac gdy jeszcze nie ma wyrobionych poradników i lets playów, żeby nie ułatwiac sobie Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Niech tylko klimat będzie tak samo przygnębiający jak w Demons Souls, tylko o to proszę. to w dark souls jest mniej przygnębiający ? Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Wg mnie oczywiscie klimat lepszy byl w Deamonie. Boletarian Palace i cały nexus były genialne. I mam nadzieje w Dark Souls 2 bez zadnych bagiennych klimatów. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Niech tylko klimat będzie tak samo przygnębiający jak w Demons Souls, tylko o to proszę. to w dark souls jest mniej przygnębiający ? Nom. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 DaS jest czasem przerysowany, a DeS... sam Nexus jest niesamowiecie przygnebiajacy. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Wg mnie oczywiscie klimat lepszy byl w Deamonie. Boletarian Palace i cały nexus były genialne. I mam nadzieje w Dark Souls 2 bez zadnych bagiennych klimatów. To znaczy, ze w DaS jest jakies bagno na wzor lokacji 5-2 z DeS? Jesli tak to padaka. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 poisonujące bagienko pod blightown jest spoko Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 I turlac sie pewnie tez nie mozna. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 jest spowolnione poruszanie, ale turlać się można. można też znaleźć w innej lokacji ringa, który niweluje spowolnienie 1 Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 ta lokacja to była masakra dla mnie:D 15fpsów średnio, w(pipi)iajace potworki i bagno Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Zarówno w DS jak i DkS bagna mają swój śmierdzący klimat. Ich wykonanie to już inna sprawa... Tak czy inaczej w DS, przy czarnej tendencji świata, spotykamy tam jedyny typ przeciwnika przed którym zawsze czułem respekt... czyli phantomy tego pana: http://demonssouls.wikidot.com/giant-depraved-ones 1 Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Wg mnie oczywiscie klimat lepszy byl w Deamonie. Boletarian Palace i cały nexus były genialne. I mam nadzieje w Dark Souls 2 bez zadnych bagiennych klimatów. To znaczy, ze w DaS jest jakies bagno na wzor lokacji 5-2 z DeS? Jesli tak to padaka. Eee... Bagna w Demon's Souls to było jedno z najlepszych lokacji tej generacji... Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Ale rozdzielmy. Klimat - owszem, fpyte. Gameplay - padaka. Juz pomine to cale poison (jak ktos nafarmil 99 lotusow to jakos przezyje) ale brak turlania sie i tunelowe skrawki ladu powoduja, ze sie odechciewa walki (a w takim miejscu spotykasz BF gigant dep. one + 3 zwyklych). O wysepce z 4ma gigant deprawami nie wspomne (nieobowiazkowa ale 3 kamyczki kusza). Rycerzem ubijalem z luku jak jakis paraolimpijczyk bo po strzele reszta zaczynala mnie szukac i znikali z celownika. Magiem spamowalem chyba firestorm a to i tak z sercem w gardle. Ogolnie gdyby nie postac maga to BF Selen (ta laska ze skrzydlami na chelmie) nie mam pojacia jak bym pokonal. W wiezieniu tez jest wasko ale nie masz wrazenia, ze gra zastaje cie ze spuszczonymi spdniami przewieszonego przez biurko. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 No i na dodatek ten piekny slideshow w Blight Town. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 (edytowane) Juz pomine to cale poison (jak ktos nafarmil 99 lotusow to jakos przezyje) Z duszy bossa w 5-1 można zrobić czar leczący ze wszystkiego, więc IMO nie jest to taki problem. Edytowane 8 stycznia 2014 przez mate5 Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 To nie czar tylko cud. Mojego maga faith 6 nie powodowalo nawet otwarcia okienka zakupu. Zgadzam sie, ze w grze sa srodki, ktore ci ulatwia zycie tu czy tam. Ale po pierwsze trzeba isc na kompromisy (4 soul lvl w faith zamiast w cos innego) a po drugie bagno jest tak samo przeyebane dla wszystkich. Idac tym tropem, ze np. posiadajac dany przedmiot/ekwipunek ulatwiasz sobie pewne rzeczy, turlanie w bagnie mozna bylo zrobic skalowane w zaleznosci od wagi pancerza. Ciezkie - brak turlania, lekkie - tak jak turlanie na zwyklym gruncie w ciezkim pancerzu, brak - tak jak turlanie w lekich na neutralnej glebie. Ale dobra, dosc juz o tym bagnie. Podsumowujac offtop: klimat goty, bagno broken. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.