Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktoś mógłby pokrótce opisać albo dać linka do najważniejszych zmian względem jedynki?

 

z tego co zasłyszałem nie można już levelować przy ogniskach tylko u specjanego NPCa, to może być znaczne utrudnienie

 

jakie są jeszcze inne zmiany tego typu? (chodzi mi o wmiare poważne rzeczy a nie drobiazgi, bo zapewne drobnych zmian jest cała masa i nie wymagam żeby ktoś to wszystko opisywał)

Gość mate5
Opublikowano

czy ktoś mógłby pokrótce opisać albo dać linka do najważniejszych zmian względem jedynki?

 

z tego co zasłyszałem nie można już levelować przy ogniskach tylko u specjanego NPCa, to może być znaczne utrudnienie

 

jakie są jeszcze inne zmiany tego typu? (chodzi mi o wmiare poważne rzeczy a nie drobiazgi, bo zapewne drobnych zmian jest cała masa i nie wymagam żeby ktoś to wszystko opisywał)

To z levelowaniem to nie bedzie zadne utrudnienie, bo bedzie tak jak w DeS - levelowac sie bedzie w hubie. Podobny powrot do mechanizki z demons souls bedzie z kara za hollow form, czyli obnizone hp i stamina. No i z zapowiedzi wynika ze bedzie wiele lokacji, w ktorych bedzie bardzo ciemno bez pochodni, a wiadomo - pochodnia wyklucza uzywanie tarczy.

Opublikowano

po recenzji miela złamałem się i zamówiłem preorder na alledrogo. Boże Dark Souls 2 i Titanfall będę grać w ten weekend :) . Proponuję zapodawać w tym temacie kto już w piatek będzie grać i może wspólnie pogramy po zapoznaniu wstępnym z grą. Ja będę grać na ps3 więc zapraszam do wspólnej gry :)

Opublikowano

jezu, te recki

 

 

"Just as you’re starting to feel that the end is in sight, it transpires that FromSoftware has other ideas. The difficulty ratchets up yet another notch, the world design team sends you to greater heights and new depths, and you realise that the single greatest way in which Dark Souls II differs from its predecessor is that, rather than tailing off towards the end, it just keeps getting better. This late-game rug-pull pivots around a single moment in which not a sword is swung nor a word is spoken. It’s a remarkable scene that serves to remind you what FromSoftware does better than any studio in the world – finding beauty in the darkness and majesty in the grotesque.

The first playthrough is only the beginning, of course. Finish the final boss and you’re not immediately dropped into New Game Plus, but sent back to Majula, free to explore and mop up before starting your second journey. And when you do, FromSoftware gives you all of five seconds before bringing you back down to Earth with a bump. Let’s just say that a new game is about far more than bigger enemy health bars and higher damage output. Good luck – and try running away."

 

1393336421176.gif

Opublikowano

Tak leveluje sie w stylu Deamon Souls czyli u jednego Npc w sumie to nawet nie jest problem bo szybka podróz z odblokowanego ogniska jest od razu dostepna. Z pochodnia chodziłem narazie raz. Co mi sie podoba narazie to lokacje.

Opublikowano

Recki potwierdziły tylko jedną z moich obaw,a mianowicie tą dotyczącą grafy.Nadal jest bardzo średnio i nie jeden raz wystraszą nas rozpaćkane tekstury.Duży + za stabilniejszy framerate.

 

Zagadkowo za to prezentuje się zastopowanie respawnu wrogów.Wiadomo po ilu razach lokacja jest czysta ?

Opublikowano

No i co z tego ze tekstury rozpaćkane? Dla mnie to nie jest ważne bo całość prezentuje się pieknie i design krain cudowny jak nigdzie indziej :) Byle do piątku.

 

ja powiem wiecej, lubie te rozpaćkane tekstury, mają swój urok konsolowy ;p

Opublikowano

No i co z tego ze tekstury rozpaćkane? Dla mnie to nie jest ważne bo całość prezentuje się pieknie i design krain cudowny jak nigdzie indziej :) Byle do piątku.

To wyobraź sobie gdyby to wszystko podciągnąć graficznie do czołówki generacji.Wtedy to byłaby megatona,ale niestety w tej mijającej generacji Japonia wyraźnie odstawała od Zachodu pod względem czysto technicznym.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie Dark Souls by mogło wyglądac jak z psx, byle żeby była taka sama grywalność i te same mechaniki i piekno/ogrom swiata były zachowane, jakies techniczne sparwy mnie nie jaraja - jedynie framerate moze wkurzac, ale dla takiej gry przegryze wszystko, bo wiem ze płace 200zł i mam gre na ponad 100 godzin za pierwszym podejsciem + kolejne 100 na reszte :)

Edytowane przez Krzysztof Tomczak
  • Plusik 1
Opublikowano

No grafa zalezy od lokacji a co do respawnu to nie wiem kurde tyle razy ginelem i za kazdym razem byli ci sami przeciwnicy ;/.

Przeciwnicy przestają się respawnować po tym jak się ich utłucze określoną ilość razy a nie po zgonach. Koniec farmienia dusz :P Ale są przedmioty, które można spalić w ognisku i przeciwnicy wrócą i to w mocniejszej wersji niż pierwotnie.

Opublikowano (edytowane)

Mesjasz :D ! Super się gra. Klimat niesamowity. Albo mi się wydaje albo postać szybciej reaguje na komendy. Z(pipi)ali tylko skoki :confused:

 

edit: spotkałem 2 zmutowane hipopotamy. Jeden

 

sam UTONĄŁ!!!

, drugiego zaciukałem podchodami.

Edytowane przez ornit
Opublikowano

Trochę wrażeń po 4 godzinach grania.

 

Póki co najtrudniejsza część serii jak dla mnie. O ile sami bossowie są ok (dwóch uwaliłem jestem przy trzecim) to jest sporo więcej chamskich momentów typu gang bang zza zakrętu, pułapka, drzwi do przepaści itp. Sporo trudności sprawia też trochę inna detekcja kolizji i mniejsza tolerancja na rola, ja się kilkukrotnie nieprzyjemnie zdziwiłem. Gra jest też niestety sporo słabsza graficznie niż wyglądała na materiałach promocyjnych, ale gram na 50 calowej plaźmie, więc to może dlatego.

 

Co do samego systemu to jest to ostry mix zasad z Demons Souls i Dark Souls. Moim zdaniem dosyć zgrabnie im to wyszło. Fajnie, że są itemy do healowania poza estusami, fajnie, że można sie teleportować od początku gry do innych bonefire'ów. Podoba mi się też system z byciem hollowem, nie wiem czy to spoiler, ale wrzuce na wszelki wypadek.

 

Po każdym deadzie spada nam trochę ilość maxymalnego hp, nie leci od razu na 50% jak w Demons Souls, więc jak nie giniemy za często można sobie latać jako hollow. Powrót do bycia człowiekiem resetuje licznik

 

 

Ogólnie jestem bardzo zadowolony, głównie ze względu na to, że gra wybacza jeszcze mniej niż jej poprzedniczki. Szkoda tylko, że online nie działa, pewnie odblokują w piątek dopiero bo chciałbym sprawdzić czy usprawnili wyszukiwania inwazji/kooperacji. Nic tylko kupować ja wracam do DS2 zarywać noc.

  • Plusik 2
Opublikowano

Witam, wie ktoś może jak mogę opuścić przymierze company of champions? Z niewiedzy dołączyłem i teraz nie mam pojęcia jak opuścić. Proszę o pomoc.

Nie gram w to. Ale może jest jak w jedynce. Dołącz do innego przymierza i poprzedni ci anuluje. Ewentualnie, jeżeli przyłączyłeś się po rozmowie z jakimś gościem, zamorduj go a pewnie cię wyrzucą ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...