Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ale dość szybko zdobywa się IMO całkiem mocną średniej wielkości tarczę

 

Drangleic Shield - 100% phys 50/55/50 mag/fir/ligh i 55 base stability - do znalezienia razem z Drangleic setem i GSem tuż za Pursuerem.

Sam armor set też wydaje się ok (choć trochę ciężki), GS ma za to dość wysokie stat req 25/20 str dex (albo na odwrót, 20/25), więc nie byłem jeszcze nawet w stanie go wypróbować :P

 

 

Minusy to wymagane 16 STR i Twinkling do upgrejdu.

Tak samo jak Ty Drangelic Shield wjechała mi na ostro, mi str nie brakowało bo jade str build bardziej chociaż w dexa też dużo paukje.

 

 

Gra jest po prostu przepiękna, dużo ładniejsze lokacje od Demon's Souls i Dark Souls chociaż nie jest aż tak bardzo "dark" jak w jedynce. Jestem po 13 godzinnej sesji skończyłem o 6:15 i moge powiedzieć po prostu genialne! W grze spotykamy duużo NPC, dużo informacji od nich się dowiadujemy no i fajnie że w pierwszej lokacji jest pokazane iel mamy zgonów!

 

PIĘKNO :)

  • Plusik 2
Opublikowano

Dzis troszkę w(pipi)u dostałem od tych

trzech bossów na raz za wieżą z bandą 2-handerowców. Za to sprawdziłem Starego Smoko(pipi)cę i wypróbowałem przyzwanie. Summony działają w tej grze jak marzenie, ale mam dobrą radę - jak nie chcecie sobie psuć zabawy to przejdźcie go samemu bo w trzech na jednego to żart nie boss :/ Byłem też w czyms podobnym do Blightown, tylko tam w przeciwieństwie do oryginału nie ma klatkowania

. Ogólnie po kilku (chyba 8) godzinach zabawy, jesli mam być szczery, to dochodzę do wniosku, że jedynka była lepsza, walki z bossami były bardziej widowiskowe, przemyslane i wymagające.

  • Plusik 1
Opublikowano

Pograłem pierwsze PVP - nie zauważyłem tego za bardzo w becie, ale teraz rozbicie gardy (przód+R1) wyśmienicie trackuje się na przeciwnika, przez co w zwarciu trzeba uważać, bo jeśli nas zestaggeruje, możemy odpalić "frontstaba". Teraz rozbijanie gardy jest przez to mega użyteczne, zwłaszcza do defraudowania ludzi, którzy myślą, że za greatshieldem są nietykalni :starwars:

  • Plusik 1
Opublikowano

Dzis troszkę w(pipi)u dostałem od tych

trzech bossów na raz za wieżą z bandą 2-handerowców. Za to sprawdziłem Starego Smoko(pipi)cę i wypróbowałem przyzwanie. Summony działają w tej grze jak marzenie, ale mam dobrą radę - jak nie chcecie sobie psuć zabawy to przejdźcie go samemu bo w trzech na jednego to żart nie boss :confused: Byłem też w czyms podobnym do Blightown, tylko tam w przeciwieństwie do oryginału nie ma klatkowania

. Ogólnie po kilku (chyba 8) godzinach zabawy, jesli mam być szczery, to dochodzę do wniosku, że jedynka była lepsza, walki z bossami były bardziej widowiskowe, przemyslane i wymagające.

Zgadzam się z Tobą i nie rozumiem tych wszystkich zachwytów nad dwójką. Świat w pierwszym Darku urzekał od pierwszych chwil. Piękne miejscówki, ciekawi przeciwnicy i grało się po prostu lepiej.

W dwójce niektóre lokacje są naprawdę słabe, brakuje im klimatu. Przeciwnicy też niczym nie zaskakują. Piszę to po 12h gry, może coś jeszcze się poprawi, ale na razie jestem trochę rozczarowany. 

Nie mówię że gra jest słaba (jedyne o czym myślę po przyjściu z pracy, to żeby znów zasiąść przy konsoli i zmierzyć się z grą) ale oczekiwałem czegoś więcej.

  • Plusik 1
Opublikowano

Vigor to HP. Endurance to stamina. Vitality to udzwig. Adaptability to ogolne resistance i zwinnosc.

 

Mi sie znacznie bardziej podoba dwojka, jedynka mi nie przypasowala klimatem i w ogole gralem w nia tylko dlatego ze kocham Demon's Souls (ktore i tak kladzie cala serie dark souls na kolana). Cieszy mnie fakt bo widze podzielone opinie, jedni wola czesc pierwsza, innym bardziej podoba sie dwojka jak mi, a co za tym idzie gra jest inna wiec w sumie chyba o to chodzi.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Z tą zwinnoscią (AGI) jest tak, że być może podwyższanie jej przyspieszy picie estus flasks i zwiększy klatki niewidzialnosci w rollu/poprawi obronę (ma w zapisie ogólne "unikanie obrażeń")

Edytowane przez ornit
Opublikowano

Vigor to HP. Endurance to stamina. Vitality to udzwig. Adaptability to ogolne resistance i zwinnosc.

Nie jest odwrotnie. Vitality to raczej HP. No chyba że coś zmienili względem poprzedniczki.

Opublikowano

Rozwaliłem 8 bossów,więc mogę chwilę ponarzekać.Na chwilę obecną nie podobają mi się dwie rzeczy:

 

1)Design bossów.Do tej pory same wariacje humanoidówi i brak im jakiegokolwiek (pipi)nięcia.W tym względzie do poziomu Dark daleka droga,a do Demona,tóry miał imo najróżnorodniejszych bossów lata świetlne.

 

2)Grafika.Mogę ją przełknąć,ale na boga mamy 2014 rok,a nie 2006.Gra straszy rozpaćkanymi teksturami i ogólną brzydotą od strony technicznej.Miejscami wydaję się dużo gorsza od leciwego Demona i trochę nowszego Dark.Ładnie nam oczy namydlili oszukanymi pokazami.

 

Jak na chwilę obecną to jestem mega rozczarowany.Liczyłem na przysłowiowe (pipi)nięcie,a dostałem grę pod wieloma względami gorszą od poprzedniczek.

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano

Rozwaliłem 8 bossów,więc mogę chwilę ponarzekać.Na chwilę obecną nie podobają mi się dwie rzeczy:

 

1)Design bossów.Do tej pory same wariacje humanoidówi i brak im jakiegokolwiek (pipi)nięcia.W tym względzie do poziomu Dark daleka droga,a do Demona,tóry miał imo najróżnorodniejszych bossów lata świetlne.

 

2)Grafika.Mogę ją przełknąć,ale na boga mamy 2014 rok,a nie 2006.Gra straszy rozpaćkanymi teksturami i ogólną brzydotą od strony technicznej.Miejscami wydaję się dużo gorsza od leciwego Demona i trochę nowszego Dark.Ładnie nam oczy namydlili oszukanymi pokazami.

 

Jak na chwilę obecną to jestem mega rozczarowany.Liczyłem na przysłowiowe (pipi)nięcie,a dostałem grę pod wieloma względami gorszą od poprzedniczek.

Ja mam wręcz odwrotnie na zegarze 20 godzin, jestem po około 12 bossach i 4 rozpalonych pierwotnych ogniskach i gra co krok mnie zachwyca swoim pieknem, chociaz zdarzają sie bardzo slabe lokacje ktore bardzo daleko do dobrego dark fantasy jakim bylo Dark Souls. Co do bossów i potworów to wsumie mogę sie zgodzić, ale spójrzcie też na to z tej strony jesteśmy już po 2ch grach serii Souls - dużo było już pokazane, więc może za dużo oczekujemy?

 

Co do grafiki dla mnie jest baaardzo dobrze np taka Menjula wygląda bardzooo pięknie no i gra to stałe 60 fspów , a nawet momentami mam wrażenie że działa za szybko :D

  • Plusik 1
Opublikowano

haaaaaaaa udało się ruszyłem dalej zrobiłem reset poszedłem w siłe zręczność troszkę w vitality i vigor. Ulepszyłem znalezioną kiedyś morning star (mace) do + 5 i jazda ! 2 bossów załatwiłem za 1 razem a wcześniej mnie po prostu niszczyli.

trolla z tutoriala załatwiam 2 ciosami

:)

 

Wniosek jest jeden inwestujcie w ulepszanie broni :)

Opublikowano (edytowane)

Dobra podaje się na tę chwile ide spać, i jutro jak wstane zabieram sie do dalszej gry - na zegarze 25godzin i gra jest coraz fajniejsza. Latam z Greatsword +10 + Miecz z Drangelic +2 z tarczą Dragelic, w armorze Vengara ( jak na razie najlepsze staty ), spodnie, rekawiczki z róznych setów, a na głowiezależnie co mi sie upatrzy bo hełmu z bonusem nie znalazłem żadnego jeszcze. Generalnie gram kapłanem, ale rozwinąłem sobie dużo staty siły (28) i zręczności 20 więc spokojnie greatsworda dźwigam, do tego vit na 26, wgr 22 i wytrzymalosc na 15 no i aktualnie laduje punkty w wiare (22) do miracli. 


Generalnie jestem w Strażnicy Żniw i ni huja nie moge ubić tego bossa który tam jest niedość że posion z tej wody to jeszcze jakies jej po(pipi)one ataki fuck me :confused:

 

Edytowane przez Krzysztof Tomczak
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

chyba stałe 30 :) 60 to mi się zdarzyło na kilka sekund w jakiejś jaskini.

Niestety, spadki się zdażają nawet do ok 20 klatek/s szczególnie to czuć w wersji PS3.

 

[spoilerY]

 

Szkoda że technikalia zawiodły w tej grze, szczególnie brakuje tego klimatycznego oświetlenia z pierwszej części( o wersji pokazowej z E3 nawet nie ma co wspominać). 

I dlaczego postać trzymając duży miecz nie opiera go o ramię, jak to było w jedynce, fajny akcent, który nie wiem po co został zmieniony na gorsze...

 

Dobrze, że gameplay jest ok. 5-cio godzinna sesja za mną... :)

 

 

Edytowane przez ghort
Opublikowano

Dobra podaje się na tę chwile ide spać, i jutro jak wstane zabieram sie do dalszej gry - na zegarze 25godzin i gra jest coraz fajniejsza. Latam z Greatsword +10 + Miecz z Drangelic +2 z tarczą Dragelic, w armorze Vengara ( jak na razie najlepsze staty ), spodnie, rekawiczki z róznych setów, a na głowiezależnie co mi sie upatrzy bo hełmu z bonusem nie znalazłem żadnego jeszcze. Generalnie gram kapłanem, ale rozwinąłem sobie dużo staty siły (28) i zręczności 20 więc spokojnie greatsworda dźwigam, do tego vit na 26, wgr 22 i wytrzymalosc na 15 no i aktualnie laduje punkty w wiare (22) do miracli. 

 

 

 

Generalnie jestem w Strażnicy Żniw i ni huja nie moge ubić tego bossa który tam jest niedość że posion z tej wody to jeszcze jakies jej po(pipi)one ataki fuck me :confused:

 

 

 

pewnie o tym wiesz ale jest jeden fajny hełm może statsy ma kijowe ale powoduje że więcej przedmiotów leci i to działa bo jak farmiłem mobków to leciało z nich że ho ho :)

 

 

wiedźma co sprzedała ci klucz do kowala ma czapke podróżnika

 

Opublikowano

Słuchajcie. Jak to jest z tym farmieniem dusz? Ludzie "płaczą", że się nie da bo respawn mobów jest ograniczony. Ale pozostaje jeszcze jolly cooperation :D i tam za pomoc w zabójstwie bossa też dostaje się jakies zaskórniaki. W PVP pewnie też (choć ja jeszcze nie trafiłem na PVP :/ ). Czy w multi wprowadzili też jakies ograniczenia czy "hulaj dusza, farma trwa"?

Opublikowano (edytowane)

Narazie istnieje swego rodzaju "glitch" ktory umozliwia nieskonczone farmienie dusz na pewnej planszy. Jest to w dalszych lokacjach. Ciekawi mnie tylko czy beda to naprawiali jakims patchem i dadza sie tym co wczesniejz aczeli gre sie napakować a reszte oleja moczem, czy zostawia tak jak jest.

 

I fakt dusze za zabojstwa wpadaja bossow w co-op i na pvp (zaleznie od tego kto ile ma dusz przy sobie, dany % z tego dostaniemy). Mysle ze nie ma tragedii, napewno sa sposoby jakies sposoby na farmienie poza wymienionym glitchem. Chociaz nawet nie wiem czy to glitch :P

Edytowane przez Velius
Opublikowano

Hehe 4,5 miliona zgonów na całym świecie jak narazie i o dziwo najmniej z ręki drugiego człowieka :D Konkretne staty na stronce http://farfire.darksoulsii.com/pc/players/index.html


Sam mam nabite koło 200 już pewno bo jak wczoraj sprawdzałem to miałem 145, a potem doszedłem do bossa z którym się męcze i podejrzewam że tam już ponad 30 razy zginąłem :D

Opublikowano

Na jolly cooperation można bez problemu farmić. Np. w Lost Bastille kładzie się znak i po chwili już ktoś wzywa a za załatwienie bossa jest kilkanaście tysięcy. Wczoraj parę razy ich utłukłem z kompanami i wpadło razem ze 100k dusz :)

Opublikowano

Ja pewnie umarlem jak narazie z 10 razy, ale gram mega ostroznie, zanim wejde do pokoju to podlgadam kazdy kąt i czytam message. Duzo razy umarlem w glupi sposob, albo szlagiem od potwora przez sciane co mnie irytuje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...