Velius 5 709 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Panie, Panowie, wstyd się przyznać, ale chyba się pogubiłem w tej grze Napisz ich nazwy po angielsku bo nie ogarniam LOL Jesli byles w black gulch to teoretycznie po zabiciu Sinnera masz rozne drogi wyboru i nie ma konkretnej metody gdzie teraz isc. Rozumiem ze dales 2000 trainerce od miracle zeby odblokowala droge do Huntsman Copse? Albo odkamieniles laske przed wejsciem do Shaded Woods? Edytowane 19 marca 2014 przez Velius Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Napisz ich nazwy po angielsku bo nie ogarniam LOL Jesli byles w black gulch to teoretycznie po zabiciu Sinnera masz rozne drogi wyboru i nie ma konkretnej metody gdzie teraz isc. Rozumiem ze dales 2000 trainerce od miracle zeby odblokowala droge do Huntsman Copse? Albo odkamieniles laske przed wejsciem do Shaded Woods? W Black Gluch i Sinner's Rise byłem i zrobiłem co trzeba, w Shaded Woods też byłem i dalej aż do Brigthstone Cove. Nie wiem za to co to za trenerka. Edytowane 19 marca 2014 przez Czaja PL Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Napisz ich nazwy po angielsku bo nie ogarniam LOL Jesli byles w black gulch to teoretycznie po zabiciu Sinnera masz rozne drogi wyboru i nie ma konkretnej metody gdzie teraz isc. Rozumiem ze dales 2000 trainerce od miracle zeby odblokowala droge do Huntsman Copse? Albo odkamieniles laske przed wejsciem do Shaded Woods? W Black Gluch i Sinner's Rise byłem i zrobiłem co trzeba, w Shaded Woods też byłem i dalej aż do Brigthstone Cove. Nie wiem za to co to za trenerka. W Heide Tower po zabiciu Dragonridera kleczala i sie modlila. Jak pogadales z nia na maxa to sie przeniosla do Majula i jest w podziemnym przejsciu (tym samym ktorym szedles do Heide's Tower). Zaplac jej 2000 to odblokuje droge to nowych lokacji. Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Jednak z tych bossów co wymieniliście jako opcjonalnych to rozwaliłem każdego w trakcie normalnego grania.Mgła to mgła,więc myślałem,że tam trzeba iść. Tak naprawdę to secret bossy są te 3 co wymieniłem,bo na pierwszy rzut oka nie ma obok nich mgły,albo są ukryci w covenancie. Coś daje ta mini drabina sprzedawana przez drabiniarza ? Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Napisz ich nazwy po angielsku bo nie ogarniam LOL Jesli byles w black gulch to teoretycznie po zabiciu Sinnera masz rozne drogi wyboru i nie ma konkretnej metody gdzie teraz isc. Rozumiem ze dales 2000 trainerce od miracle zeby odblokowala droge do Huntsman Copse? Albo odkamieniles laske przed wejsciem do Shaded Woods? W Black Gluch i Sinner's Rise byłem i zrobiłem co trzeba, w Shaded Woods też byłem i dalej aż do Brigthstone Cove. Nie wiem za to co to za trenerka. W Heide Tower po zabiciu Dragonridera kleczala i sie modlila. Jak pogadales z nia na maxa to sie przeniosla do Majula i jest w podziemnym przejsciu (tym samym ktorym szedles do Heide's Tower). Zaplac jej 2000 to odblokuje droge to nowych lokacji. Gadałem z nią ale jak widać za krótko. Byłem tam też parę razy później ale chyba pojawiają się jakieś błędy ze znikającymi NPC. Raz klientka rozpłynęła się w powietrzu jak siadłem do ogniska, a teraz ta trenerka, jestem pewien że jak warpnąłem do Hiede Tower to jej nie było, dopiero jak przebiegłem się po tym placu to się pojawiła. Dlatego będąc tam kilkukrotnie nie mogłem jej dorwać. Nic to, spadam grać. Dzięki za pomoc. Cytuj
Les777 124 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Jak to w końcu jest z tym respawnem przeciwników? Po ilu razach przestają się odradzać? Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Podobno 7-15 killi. Mi sie nie zdarzylo jeszcze nawet Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Mi się już w paru lokacjach zdarzyło, bo fajnie się farmiło dusze, ale do czasu... Ciągle zastanawiam się nad tym Bonefire Ascetic - tylko ciekawi mnie, jaki to ma zasięg i jak zdefiniować "w pobliżu ogniska"? Chciałbym to ciepnąć do ogniska w Majuli i pofarmić trochę na szkieletach w piwnicy, ale zastanawiam się, kogo mi jeszcze wzmocni Te agresywne mini prosiaki za studnią pewnie będą niezniszczalne Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 A czy nie ma czasem itemu, który sprawia, że wracają, ale silniejsi? Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 No jest, wlasnie ten o ktorym wspomnial Wredny post nad Toba. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 Jak ktoś ma problem ze znalezieniem DULL EMBER dla kowala MCDuffa, niech sobie zarzuci ten filmik. Na pewno komuś się przyda. http://www.youtube.com/watch?v=swZrHTk9fUM No i gratis dorzucam mapkę 1 Cytuj
Wredny 9 577 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) Co za partacze - odpalam grę i pokazuje się patch 1.02, myślę sobie "OK, pewnie łatają jakieś oszustwa", próbuję ściągnąć i... Error - za każdym razem. Uff... Po około 25 minutach prób w końcu poszło - zobaczmy co tą łatką spier... (bo jak dla mnie wszystko śmigało perfekt, więc jeśli wyszła łatka to tylko pogorszyła sprawę). Edytowane 20 marca 2014 przez WrednyPL Cytuj
ornit 2 962 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 To tylko na ps3 wyszedł ten patch. Jakis bug z siecią eliminuje. Ja z kolei siedzę już 4-5h w wieży, mam już 69 titanite chunks. TO najlepsza gra w jaką grałem od czasów...DS1 Martwię się tylko o soul memory, s(pipi)ili to. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 Nic nie spieprzyli, soul memory to najlepsza rzecz jaka mogla sie tej grze przytrafic. Cytuj
ornit 2 962 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) A czemu tak uważasz? Bo ja akurat tego nie rozumiem. Nie będzie buildów, nie będzie pojedynków, nie będzie grania ze znajomymi, zostanie pustka. Będziemy tylko ładować ile się da do 99 we wszystkich statsach i czekać w nieskończosć aż ktos się do nas dołączy. Tak to widzę. edit: chociaż czytam, że w ng+ sm nie ma już znaczenia. Oby czas pokaże... Edytowane 20 marca 2014 przez ornit Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 W ng+ SM nie ma znaczenia, tylko w ng zeby nie mozna bylo robic level 20 twink z gearem z end game i inwazje na ludzi co dopiero zaczynaja gre. W ta gre sie nie gra ze znajomymi tylko "phantomami", czyli obcymi Tobie osobami a raczej ich duchami/wspomnieniami. Gra ma budowac poczucie osaczenia i osamotnienia i smutki a nie hulaj dusza co-op jak w jakies strzelance. Ja i tak nie lubie tego wszystkiego "capowania" sie na pvp i siedzenie na danym levelu w nieskonczonosc, ale czas pokaze jak to bedzie. 1 Cytuj
ornit 2 962 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 W takim razie przeczysz sam sobie jako powód podając low-level griefing i jednoszczesnie pisząc, że gra ma budować nastrój ciągłego zagrożenia. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) Jasno napisalem ze chodzi o twinki, przeciez wciaz mozna zostac zaatakowanym. A gra buduje nastroj zagrozenia, jakby mozna bylo przez cala gierke z kolega leciec i sobie gadac na mikrofonie na kazdej planszy to juz lepiej kupic RE5. Edytowane 20 marca 2014 przez Velius Cytuj
ornit 2 962 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 Ja akurat lubiłem spotykać się w burgu w ds1 na pvp z ludźmi z mojej friend listy. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 Przypuszczam ze w NG+ bedzie to mozliwe. Ja chwale sobie SM bo nie bedzie juz akcji jak w DS1, gdzie ktos kto dopiero zaczyna przygode jest atakowany przez cwaniaka co zostawil postac na levelu na przykład 20, ale ma greatsworda z ng++ na +10 i szafa gra. Nie chcialem brzmiec pretensjonalnie odnosnie tego grania z kolegami, ale zakladam ze taka jest koncepcja gry i dlatego ciezej sie spotkac z kims kogo sie zna (chociaz jak czytam fora to ludzie nie maja z tym problemow przy dupowaniu itemow) 1 Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 To tylko na ps3 wyszedł ten patch. Jakis bug z siecią eliminuje. Ja po pobraniu tej łatki nie mogłem nikogo przywołać, mnie również nikt nie mógł wezwać. Wyskakiwał komunikat o za długim oczekiwaniu. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, nigdy wcześniej nie miałem z tym problemu. Wreszcie mam Uchigatanę i to jest to co lubię. Nie lubię biegać z mieczami większymi od postaci. To nie jest do cholery Final Fantasy 1 Cytuj
ghort 45 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 U mnie ten sam problem z siecią. Nie mogę się z nikim połączyć. FS coś z.(pipi)ało Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 ja też miałem ten problem dziś to się na ffX przerzuciłem bo akurat na bosie utknąłem i chciałem dziś go z kompanami utłuc... Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) Nie ma co się spinać na SM, bo PvP w tej grze póki co jest gorsze imo niż w DaS1 Chociaż nie zapobiegnie to twinkom, bo nie widzę przeszkody, żeby nie zrobić sobie szybko nowej postaci, levelnąć ją do 50-70SL, co w tej grze jest proste i szybkie, bo dusze z bossów jak i przeciwników sypią się szybciej i męczyć beginnerów czymkolwiek w łapach w pierwszej dzwonnicy nie przejmując się bardziej skillowymi graczami, bo ci siedzą na NG+ albo mają na tyle wysoki SM, że i tak na nich jeszcze nie trafimy Swoją drogą - Adaptability praktycznie nie ma znaczenia w PvP, nie warto w nie inwestować ani punkcika (a nawet poza PvP też się nie opłaca, heh). Poise w tej grze też prawie nie ma znaczenia - breakpointy są ustawione tak wysoko, że nie ma sensu bawić się w jego stackowanie. PODOBNO więcej poise wpływa na możliwość szybszego wyrwania się rollem ze stunlocka, ale ja tego nie zauważyłem - skoro i tak nie mogę przyjąć bez przerwania mojego ciosu praktycznie żadnego ataku 2H i znacznej większości 1H mając 50-70 poise, to nie ma sensu ubierać żadnego ciężkiego pancerza, bo lepiej być poniżej 50% obciążenia - dzięki czemu otrzymujemy dłuższe rolle; poniżej 70% mamy zawsze fastrolla, ale o różnym zasięgu - breakpointy ustawione na <50% i <25% equip burden. Edytowane 20 marca 2014 przez Qjon Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) Podobno adaptability wplywa na animacje postaci i cooldowny po animacji, moze nie dales wystarczajaco duzo? Podobno 50-60+ to optymalna wartosc. Wole PvP tutaj niz w DS1 jak narazie, w ogole DS1 to najslabsza czesc serii i najbrzydsza (jesli chodzi o ryje postaci lol) jak DLA MNIE. Ale o gustach sie nie dyskutuje. A co do laczenia sie z graczami, ja nie mialem zadnych problemow. Trzepnalem 30 sunstone medali w 2h. Edytowane 20 marca 2014 przez Velius Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.