Qjon 276 Opublikowano 20 marca 2014 Opublikowano 20 marca 2014 (edytowane) Ja ostatnio pomagałem na Smelterze i przez 2 godziny i ponad 20 summonów udało mi się zdobyć ze 3 medale, bo host nie był w stanie skumać, że jak miecz jest w ziemi to trzeba uciekać... ADP wpływa na cooldowny i animacje ale używania itemów (picie Estusa, używanie kryształków) - a kto będzie miał na to czas tak czy siak w PvP? Nie ma żadnego wpływu na szybkość ataków. Dodatkowo zmiany są naprawdę marginalne i dotyczą ułamków sekund różnicy. Tak samo 50 punktów ADP da AŻ JEDNĄ klatkę nietykalności na rollu więcej - faktycznie warto marnować 40 punktów w tę statystykę zamiast np. w Faith żeby oneshottować Sunlight Spearem na lagu albo podpakować Vitality, żeby mieć lepiej zoptymalizywane obciążenie dla jak najlepszego rolla - dłuższy da nam więcej niż ta klatka nietykalności dzięki ADP. Po prostu ostrzegam, że ADP to mimo zapowiedzi nowe/stare Resistance, wpakowałem w nie ponad 30 punktów i gdyby nie było w tej grze Soul vesseli byłbym "troszeczkę" zły Edytowane 20 marca 2014 przez Qjon 3 Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 (edytowane) Wedlug "sław pvp" z DS1 ADP to stat niezbedny do dual wielding w dex buildzie bo: 1) umozliwia chaining attackow 2) zwieksza obraznie od bleed i poison 3) wiekszy ten is-frame czy cos tam, az taki ogarniety nie jestem. Za to do bezuzytecznych statow zaliczaja endurance ktore sie soft capuje przy 20 i vitality. Mysle ze czas pokaze, nie wszystkie buildy widzialem bo nie mam tyle czasu i soul vesseli. Moge jedynie powiedziec ze czuc duza roznice z adp jak sie ma dual xbows i dual kastety. Ciezka postac ze str tez powinna zobaczyc roznice w chainowaniu atakow i zwinnosci. Nie skreslalbym tego stata zanim sie nie zacznie prawdziwe pvp i ludzie wszystko zobacza Edytowane 21 marca 2014 przez Velius Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 END i VIT nie mają capa na 20 tylko zmniejsza się przyrost po przekroczeniu 20 END lub 30 VIT. ADP na pewno wpływa na szybkość używania przedmiotów a co do reszty są sprzeczne opinie. Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Mialem na mysli soft capa, racja, juz sie poprawiam. Od 20 END przybywa nam juz tylko 1 punkt. ADP ma soft capa na 39. Sa potwierdzone opinie ze szybciej sie uzywa itemow z ADP hmm. Ja osobiscie uwazam ze czas pokaze czy ten stat cos znaczy i dopoki sie nie widzialo wiekszosci buildow i mozliwosci nie mozna go za szybko skreslac. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 A co to za buildy jak sie okaże, ze sl jest bez sensu i ludzie bedą iść w 99 wszystkiego kijowo by bylo Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Dokładnie - na takiej arenie BoB nie ma buildów, ludzie bez oporów sobie pakują wszystkie statsy i lecą do sl >140, redditowo-twitchowe community też forsuje lvl cap w tej części na poziomie 150. Ciężko więc mówić o jakimś określonym buildzie skoro mając do dyspozycji tyle punktów możemy dopakować wszystko. Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 SL 140 to sie konczy pierwszy NG wiec watpie zeby t utaj byl pvp cap. Zwlaszcza ze malo co mozna z tego sklecic, chyba ze znowu beda biegaly te same str/dex buildy. Hexer ma takie wymagania do ilosc slotow i statystyk za 160 to minimum zeby w ogole dalo sie cos pograc. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 (edytowane) 160sl hexerem? Czyli po 40 w fai/int/att żeby oneshottować za 2000hp i do tego jeszcze chcesz mieć dopakowaną jakąkolwiek inną (a nawet dwie) statystykę zamiast być glasscannon, skoro decydujesz się na taki build? Widzę że mamy odmienną definicję funu w pvp Może nie ograniczajmy się i ustawmy lvlcap na 200, bo spokojnie przez ng można tyle dusz wbić bez jakiegoś grindu - dzięki temu każdy będzie mógł mieć quality+hexer build z 1600hp i zapasem staminy. Edytowane 21 marca 2014 przez Qjon Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Dokładnie. Jak każdy bedzie miał wymaxowane statystyki to co to bedzie za przyjemność z pvp. Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 160sl hexerem? Czyli po 40 w fai/int/att żeby oneshottować za 2000hp i do tego jeszcze chcesz mieć dopakowaną jakąkolwiek inną (a nawet dwie) statystykę zamiast być glasscannon, skoro decydujesz się na taki build? Widzę że mamy odmienną definicję funu w pvp Może nie ograniczajmy się i ustawmy lvlcap na 200, bo spokojnie przez ng można tyle dusz wbić bez jakiegoś grindu - dzięki temu każdy będzie mógł mieć quality+hexer build z 1600hp i zapasem staminy. Hexer ma ogromne wymagania co do spelli i gearu. 150lvl pewnie da rade ale jak ludzie mowili zeby ustawic 120lvl czyli taki jak w DS1 to byli wysmiewani. Dodam ze najlepsza laska dla maga to minimum 50 int, melee klasy maja znacznie mniejszy próg. Do tego dochodzi potrzeba dodania duzo punktow w affinity bo niektore czary zajmuja po 3-4 sloty i maja wymagania int np 60 zeby castowac. Do tego dochodzi ADP jesli sie okaze niezbedne, vigor, str zeby tarcze nosic. Klasy melee maja znacznie latwiej i o wiele latwiej im zrobic dobry build z mniejsza iloscia punktow. Nie mam odpowiedniej definicji funu, lubie balans, ale nie kosztem likwidowania jakies klasy z pvp. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Na tym polega rpg i sens tworzenia klas zeby wiedzieć z czego zrezygnować a Ty najchętniej widzialbys postać władającą najpotezniejszymi czarami z 10 slotami, w ciężkiej zbroi z laską, mieczem i tarczą obok i fikającą jak z DWGR Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Nie, widzilalbym postac ktora ma czego uzywac. Ja sam na pvp mam zamiar grac dual wield dex i stackowac statusy wiec nie wiem dlaczego te przytyki czym ja bym chcial grac. Poprostu po grze hexerem/magiem stwierdzam ze ta klasa bedzie do bani jezeli cap bedzie za niski z powodu naprawde duzych wymagan na spelle. Wole zeby klasa przeciw ktorej mam walczyc byla nawet ciut OP, ale zeby byla mozliwym wyborem pod katem pvp, niz zeby calkowicie skreslic magow bo 90% community gra full str. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Wymagania statystyk co do spellsów, ilość castnięć itd możesz zmniejszyć pierścionkami, ubrankami, itemami w grze. Coś kosztem czegoś, to jest wg mnie balans. 1 Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Wygląda na to, że dwójka sprzedała się na otwarciu lepiej od jedynki Co prawda vgchartzzz, ale zawsze coś. A i ponoć ten downgrade graficzny stał się bo gra w całości chodziła w jakości blighttown. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Mi grafika wogóle nie przeszkadza. Framerate>>>>>>>>>>>>>poziom detali. 4 Cytuj
Velius 5 754 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Panowie zeby nie bylo, ja sie czesciowo z wami zgadzam. Chcialem tylko wyglosic moja opinie, iż wedlug mnie latwiej jest zrobic dobra postac melee w dwojce majac ograniczona liczbe punktow niz uzytecznego maga. Temat nie jest latwy i nie nam decydowac oczywiscie, wiec zobaczymy jak to sie rozegra. A co do pvp w dwojce, narazie mi sie podoba i nie mam zamiaru siedziec i analizowac, co jest gorsze, co lepsze. Poprostu gram, jak uznam ze mi sie nie podoba to przestane, a jak bede mimo wolnie gral dalej to znaczy ze jest ok. Przyznam sie tez ze czasami mi animacja na PS3 chrupnela, ale bylo to na szczescie glownie w miejsach bez przeciwnikow. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Mi się podoba na przykład to co zrobili z backstabami, nie można już wbić przeciwnikowi noża w plecy z boku, z odległosci dwóch metrów Także parowanie jest trudniejsze. Tak jak wczesniej było napisane mam nadzieję, że w NG+ będzie można już się normalnie spotykać z innymi graczami a mądre głowy ustalą najodpowiedniejszy SL do pojedynków. 1 Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 (edytowane) Mi się PvP nie podoba w tej części, ale akurat z zupełnie innych powodów niż poruszany dziś lvl cap Debilne dla mnie jest to, że mając ponad 50 poise jestem stunlockowany przez 1H longsword, a że nie ma już toggle escape, muszę pokornie przyjmować obrażenia na klatę. Generalnie znerfienie poise odbije się w pvp czkawką każdemu, festiwal maszowania R1. Dualwield rapiery mają chyba 10hitowe komba, bo ich ataki zjadają tak niewielkie ilości staminy, naprawdę chcemy wracać do czasów Demon's i dual katanas wannabe? Kod sieciowy niby poprawiony, a i tak zbyt często się zdarza, żebym otrzymywał ciosy przez spory phantom range broni albo łykał czarki mimo perfekcyjnych (u mnie na ekranie) rolli. Już nawet nie wspominam o naprawdę chyba zbyt mocnych 1hitowych czarach/hexach/pyro czy genialnym pomyśle w postaci Old Sun/Thorn's ring Chciałem dziś coopnąć z ziomeczkiem jakiegoś bossas, obaj SL 120, ale on Soul memory 2,5mil, ja tylko 1,5 mil - i dupa, nie znajdzie nas nawet pomimo pierścionka z tym samym imieniem boga. Może powalczymy? Kładę Red sign soapstone, nie pojawia się u niego mimo kilkunastu minut czekania. Obaj jesteśmy na NG. :confused: Edytowane 21 marca 2014 przez Qjon Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Mam maksymalnie ulepszoną Uchigatanę i do tego zrobioną w lightning. Siecze naprawdę fajnie. Niestety jego wytrzymałość wynosi 40 punktów. W drugiej części broń zużywa się bardzo szybko i praktycznie z moim cackiem raczej długo nie biegam. Tych bajerów do samodzielnego naprawiania jest tyle co kot napłakał. Pierścienia przedłużającego wytrzymałość, niestety nie posiadam. Zresztą, szkoda marnować na to slota. Muszę sobie coś jeszcze w tym stylu zrobić bo się wykończę. Mam postać pod dex i nic sensownego w swoim ekwipunku nie widzę. Chodzą mi po głowie dwie katany, mianowicie Berserker Blade i Manslayer. Imo, chyba trochę przegięli z tą szybkością zużycia. No chyba że się czepiam Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Summon+Range+CalculatorMoże to troche Wam pomoże i rozwieję parę wątpliwości 1 Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Panowie ja z innej beczki. W pierwszej części kochałem Uchigatanę i mogłem z nią bez problemu przejść całą grę. Teraz mam ją maksymalnie ulepszoną i większych bossów kąsam jak jakiś mały komar, mimo że dex nie jest u mnie niski. W coopie chłopaki konkretnie napierdzielają, a ja latam jak jakiś cielak z kozikiem i robię sztuczny tłok. Do tego ledwo docieram z ogniska do ogniska bo mi się trwałość wyczerpuje. Pod koniec gry można znaleźć lepszą, ale durability i tak jest takie same. Generalnie jestem zniesmaczony i chyba zrobię reset i wchodzę w jakiegoś Greatsworda. Cytuj
Krzysztof Tomczak 945 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Bierz Greatsworda, w 2h u mnie robie z r1 4 kombo, gdzie zabieram srednio 3k hp 1 Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 21 marca 2014 Opublikowano 21 marca 2014 Ja latam z Drangleic Sword+1 (pierwsze przejście, 34 godziny na liczniku, SL92, 10 ubitych bossów) i póki co nie narzekam (STR 25), choć zdaję sobie sprawę, że przydałoby się upgrade'ować. Z drugiej strony niedawno znalazłem Black Knight Halberd i już ulepszyłem ją na +2, teraz jeszcze pakuję w DEX, by móc władać tym cudeńkiem - przypuszczam, że moja ulubiona broń z pierwszego Dark Souls również tutaj sprawdzi się najlepiej. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 22 marca 2014 Opublikowano 22 marca 2014 Też biegam z Drangleic. Bardzo fajny miecz i do zdobycia bardzo szybko. Greatsword jest trochę za ciężki a ja tak nie lubię. Mam na oku coś fajnego, ale muszę troszeczkę dalej dojść. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.