Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Panowie, jak dostać się do drzewa. Lokacja nazywa się chyba Memory coś tam ;)

Najpierw w Dragon Shrine musisz porozmawiać ze smokiem.

 

O boże, jaki ja gupi jestem. Strzeliłem w niego z daleka ii bez rozmowy się na mnie rzucił. I już nie dostanę się tam?. Jeżeli nie, to nie dokończę questu z npc i mnie chyba krew zaleje. Celuję w platynę i będę musiał chyba zacząć grę od początku.

Opublikowano (edytowane)

 

 

Panowie, jak dostać się do drzewa. Lokacja nazywa się chyba Memory coś tam ;)

Najpierw w Dragon Shrine musisz porozmawiać ze smokiem.

 

O boże, jaki ja gupi jestem. Strzeliłem w niego z daleka ii bez rozmowy się na mnie rzucił. I już nie dostanę się tam?. Jeżeli nie, to nie dokończę questu z npc i mnie chyba krew zaleje. Celuję w platynę i będę musiał chyba zacząć grę od początku.

Spokojnie z tego co wiem to jak przyjdziesz tam kolejny raz a go nie zabiłeś to da się z nim porozmawiać.

 

PS

Jak rozmowa nie zadziała tak jak wyżej napisałem to go zabij, a otrzymasz item potrzebny do dalszej gry.

 

powinno pomóc w razie jakiegoś problemu:

http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Ancient+Dragon#.UzSCtKh5Om1

Edytowane przez Loko_PL
Opublikowano

Ha, dziś rozjechałem jak czołg bossów w shaded forrest, brightstone cove  i pierwszego bossa w zamku za pierwszym razem  :woot: warto było inwestować w udźwig aby spokojnie nosić havel'a  :banana:

Opublikowano

Ale na New Game + nie wiem czy dam radę utrzymać przy życiu Benharta.

Spokojnie dasz radę. Ja ubiłem wszystkich bossów w NG bez przyzywania tych NPC-ów i ostatecznie zrobiłem oba trophiesy przed rozpoczęciem NG+, używając bonfire ascetics.

Benhardta przyzywałem  trzykrotnie do Looking Glass Knighta i ani razu nie zginął (nawet na NG+++). Oczywiście miałem na sobie redeye ring i wzywałem jeszcze jednego gracza, który był odpowiedzialny za większość damage'u.

A z tego co wiem, to jeszcze łatwiej jest przyzwać go na tej zgrai magów w brightstone cove

  • Plusik 1
Opublikowano

Zastanawia mnie jedna rzecz - jeśli nominalną wartością przy każdym ognisku jest 1 to czy po spaleniu Human Effigy wartość ta spadnie do zera? I czy wtedy, po użyciu Bonefire Ascetic, znów wróci na 1?

Odnośnie Brighstone Cove - rozumiem, że ognisko odpowiedzialne za respawn Magnusa (czy jakoś tak - wspomniana wyżej "zgraja magów") to to pierwsze, w namiocie, tak?

Opublikowano

Palenie human effigy nie ma nic wspólnego z poziomem ogniska. Bonfire level odzwierciedla poziom trudności- wzrasta o 1 przy użyciu bonfire ascetic, a także przy przejściu do NG+, przy czym te poziomy nigdy nie spadają. Czyli jeśli spalimy ascetic przy ognisku A w NG, a następnie przejdziemy do NG+, to wszystkie ogniska będą miały poziom 2, z wyjątkiem A, które będzie miało poziom 3.

Opublikowano

Dzięki - tak tylko kombinowałem, bo wkurza mnie, że trzeba przyzwać Bernharta do walki z Magnusem, ale najpierw i tak muszę ubić tego bossa, żeby się dostać do pajęczycy, więc na NG+ szanse przeżycia Bernharta spadną (choć w sumie to dość prosta walka, więc może nie będzie tak źle).

Opublikowano

Szybciej by mu wyszlo granie offline na wersji 1.0 i odrazu wejscie do shrine of winter. Ale doceniam ze robil to bez glitcha.

 

Mi sie dzis udalo wbic trophy z Lucatiel, jednak nie bylo to takie trudne.

Opublikowano (edytowane)

Swoją drogą po obejrzeniu speedruna, pograniu NG+ a więc i przeleceniu przez niektóre części gry jeszcze raz naszła mnie pewna refleksja (przypomniało mi się jeszcze pytanie Figaro o to, jak tam odczucia nt. gry, gdzie większość teamu z DaS nad nią nie pracowała), że jednak faktycznie czuć zmianę reżysera gry na jakiegoś "świeżaka". Dużo więcej w tej części jest momentów typu "HEHE zrobimy pułapkę na gracza i za winklem schowamy przeciwnika, hehe nie będzie tego spodziewał a gra będzie TRUDNA" albo "HEHE zamiast popracować nad AI wrzućmy na małą przestrzeń kilku przeciwników, dzięki temu gra będzie TRUDNA" lub "HEHE dorzućmy tu atakującego od razu znienacka Black Phantoma, dzięki temu gra będzie TRUDNA" i inne tego typu elementy, które w tej części dużo bardziej pozwalają grze na przylepienie łatki Artificial difficulty (tak nielubianej przez fanów DaS).

Tak samo design bossów, wiele walk jest bez polotu czy jakiegoś wyzwania - zbyt dużo szefów to humanoidalna postać na okrągłej arenie, a sami oponenci po prostu sobie są, jakieś tam ataki mają, ale nawet ciężko spamiętać ich imiona, bo za słabo wbijają się w pamięć. Flexile sentry? To te 3 ludki z Bastylii? A nie sorry, to były sentinele. Ten glut z Earthen Peak? Bez google nigdy bym sobie nie przypomniał jego nazwy. Wiadomo, że w poprzednich częściach nie było dużo lepiej, że ciężko utrzymać efekt WOW który towarzyszył nam w Demonsach czy Dark, bo w tym momencie (3 część) trudno o oryginalność, ale z drugiej strony epic boss battles to był znak rozpoznawczy Soulsów i nie tyle można było, co należało się bardziej postarać.

Pomijam już kwestie techniczne - praca kamery w niektórych momentach wciąż jest karygodna, gra ma dużo gorsze loadingi, także irytujące doczytywania podczas samej gry (czasem myślę, że napęd mi wybuchnie) - powinna być możliwość większej instalki, bo czekanie kilku sekund na wczytanie interfejsu po naciśnięciu Startu czy podczas przeglądania ekwipunku w 2014 roku to trochę siara.

 

Miyazaki wróóóćććć.

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 4
Opublikowano

Jakie wczytywanie interfejsu? U mnie nic takiego nie ma miejsca. Pamietam wiekszosc imion bossow, ale fakt ze sa za latwi. I bez przesady, kazdy kojarzy 3 sentineli z bastylii bo miazdza wiekszosc nowicjuszow i dla nich ta walka jest epicka i do zapamietania. Trudno zeby kazdy weteran DeS i Dark Souls dostal ponownie te same wrazenia typu "wow", ale pewnie mogli sie bardziej postarac.

 

Ale co jak co, dla mnie gra jest solidna.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

No bardzo często zdarza mi się, że naciskam Start i mija dłuższa chwila, zanim ikonki interfejsu pojawią mi się na ekranie, bardzo często zdarza się, że gdy przeglądam ekwipunek nie mam żadnych ikonek przedmiotów, które wczytują się po kilku sekundach, często zdarza się, że podchodząc do jakiegoś NPC i inicjując rozmowę muszę czekać dłuższą chwilę, zanim wczyta mi się dźwięk dialogu, często też nie mogę przeskoczyć do następnej kwestii, która wczytuje się kolejne 3-4 sekundy. Czasem nawet same odgłosy w grze potrafiły pojawiać się z 1-2sekundowym opóźnieniem. Takie rzeczy nigdy nie zdarzały mi się w DaS1, które przecież też nie miało żadnej dużej instalacji.

 

W kwestii sentineli chodziło mi o to jakim niememorable bossem jest Flexile sentry, który równie dobrze mógłby być mocniejszym szeregowym przeciwnikiem.

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 1
Opublikowano

Moze to kwestia problemu z Twoja konsola? Moze jakies zle oznaki? Ja na powaznie nie mam zadnej z tych przypadlosci a przegralem 70 godzin. Menu odrazu sie pojawia, ikonki sie nie wycztuja w ogole bo juz tam sa a rozmowy z NPC i dzwiek wzorowo sie zalaczaja nawet jak skipuje jak szalony.

 

Ja go akurat zapamietalem bo dojscie do niego to byla dla mnie meka i ginalem jak wariat, wiec pamietam moment kiedy sie z nim zmierzylem i kiedy o malo mnie nie zabil, ale racja, troche z niego taki wiekszy mobek. Dla mnie najwiekszym rozczarowaniem jesli chodzi o bossow jest Dragonrider czy co tam, najpierw jeden a potem dwoch. Jakbym sie bil z Royal Knightami w crypcie.

Opublikowano

Patchnotes z nadchodzącej łatki:

-Response time of start menu / bonfire menu has been improved

 

czyli oprócz tego, że mój napęd pewnie nie wyrabia to jednak gra chyba jest trochę winna :)

Opublikowano

No bardzo często zdarza mi się, że naciskam Start i mija dłuższa chwila, zanim ikonki interfejsu pojawią mi się na ekranie, bardzo często zdarza się, że gdy przeglądam ekwipunek nie mam żadnych ikonek przedmiotów, które wczytują się po kilku sekundach, często zdarza się, że podchodząc do jakiegoś NPC i inicjując rozmowę muszę czekać dłuższą chwilę, zanim wczyta mi się dźwięk dialogu, często też nie mogę przeskoczyć do następnej kwestii, która wczytuje się kolejne 3-4 sekundy. Czasem nawet same odgłosy w grze potrafiły pojawiać się z 1-2sekundowym opóźnieniem. Takie rzeczy nigdy nie zdarzały mi się w DaS1, które przecież też nie miało żadnej dużej instalacji.

Mam dokładnie to samo. Dodatkowo słyszę jak czytnik się męczy. Zaznaczam że konsola ma dopiero trzy miesiące i inne gry chodzą jak laleczki.

Opublikowano (edytowane)

Pobawiłem się trochę w smoczy covenant żeby zdobyć wszystkie itemy z tego bractwa. W Iron Keep na moscie non stop mnie przyzywano. Na 40 walk trafiło się może 7-miu flaskerów. Wiem, że to niewiele pojedynków ale buildy z faith słabo się prezentowały (ale nikogo na razie z WoG nie widziałem więc może nie powinienem się wypowiadać hehe ;) ). Wyfarmiłem 30 łusek z 115 SL i 1,8 mln SM jakby to kogos interesowało. EDIT: Oczywiscie pomogły mi w tym 2 ringi: ring of thorns i old sun ring mehehehe

Edytowane przez ornit
  • Plusik 1
Opublikowano

Taka mnie myśl naszła, szkoda że DkS2 nie jest bardziej zakręcony koło fabuły jedynki. W jedynce mogłeś zostać mrocznym lordem.. szkoda, że 2jka nie pobiera sejwa i nie na(pipi)iamy sie z naszą postacią jako jednym z głównych bossów :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...