Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dodam ze w 80% przypadkow przyzywanie kogos na Ancient Dragona mija sie z celem bo phantomy dosc szybko gina i zostajesz sam z trudniejszym bossem. Vendrick z 4 duszami jest do ubicia, wystarczy unikac ciosów i go karać co jakiś czas.

 

Gral ktos moze Dex/Faith? Zastanawiam sie czy ktos probowal takiego buildu.

Opublikowano (edytowane)

Mam wrażenie, że w tej części taki build nie ma za bardzo sensu - Wrath of Gods wymaga megagrindu albo NG++, pozostałe miracle są zbyt defensywne dla Dex (czyli stricte ofensywnej) postaci, a jedno Sunlight weapon nie sprawia, że opłacałoby się inwestować tyle leveli w wiarę. Jedynym sensownym pomysłem wydaje mi się wtedy pójście w Lightning infusion + Sunlight buff. Rzucanie piorunami nie ma sensu w PvP, bo musielibyśmy jednocześnie podgrindować ATT, żeby mieć szybszy casting.

Wydaje mi się, że dla DEX lepiej jest więc zrobić słabszą hybrydę 20/20 INT/FAI i używać Dark infusion (które świetnie sprawdza się u dexpostaci w tej grze) z hexem Dark weapon + Piromancja (fire damage skaluje się jednocześnie z int i fai). 20/20 wystarcza też, żeby używać Black Witch's staff, które pozwoli nam na rzucanie wszystkich typów hexów, więc do buffka możemy dorzucić jeszcze Darkstorma (zmniejszamy o 1 fai requirement za pomocą Spice'a) albo Great Resonant soul (tu jednak oprócz zmniejszenia wymaganego Fai trzeba by jeszcze dorzucić do niego ze 3 levele)

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Ja tu widze duzy potencjal dla Faith. Wrath of Gods to tylko 150 killi na inwazjach, na wersji PC podczas premiery pewnie w kilka dni mozna to wyfarmic.  Dark skaluje sie od NIZSZEGO, a nie wyzszego stata miedzy int a faith.

 

INT mi sie w ogole nie podoba bo wieje nudą, Hex latwo sie counteruje, pyro jest fajne ale to jako dodatek. Bardziej sie zastanawiam co z tym DEX'em uzywac, halabardy pewnie albo batów na poison. Nie wiem czy ADP jest tak samo przydatne na PVP jak na PVE, ale jezeli dodam w to punkty to moze z batami dla jaj bede biegal. Ciezki wybor bo duzo mozliwosci jest.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź mój edytowany post ;) chyba 5 razy go edytowałem.

 

WoG to nie "tylko" 150 killi, a AŻ 150 killi, jako Blue baaaardzo ciężko o inwazje na NG. Dodatkowo w przeciwieństwie do czerwonych, walcząc na Arenie niebieskich za każdym razem tracisz Tokena. Do tego samego WoGa dostajesz tylko 1 cast ;/

 

Do dex w drugą rękę idealnie sprawdza się jakiś Poison rapier :D

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

WoG z hoodem od Felkina to 2 casty wiec nie jest zle ;) Z faith sa ciekawe comba ktore moga wyjsc. Gram obecnie int/faith glownie jako hexer i jest nudno. Jest jeden czar ktory jest OP i mam zamiar go uzywac zawsze, nawet jako melee ale chyba casterem mi sie nie chce za bardzo grac, chyba ze jakims awangardowym, napewno nie resonant soulem. W ogole ludzie placza ze dark jest OP a ja nie mam wiekszych problemow z hexerami jak sie ladnie uzbroje w dark resist + zaloze pewien zwalony ring z NG+ heh.

 

Najgorsze narazie z czym sie spotkalem to double whip + bow z poison arrowami. Jak koles jest ladnie ograny to nie uzyjesz estusa bo cie zabije, poison moss sie kiedys skoncza a ich uzycie to tez kawalek animacji i koles tylko na to czeka. A jak nic nie uzyjesz to zdechniesz. Taki build wymaga pewnie duzo skilla bo rzadko widuje ale 2 razy sie napatoczylem na tego samego goscia z dual whipami i RAZ mnie trafil i mialem full poison pasek :(

Opublikowano (edytowane)

Z Vendrickiem nie ma kłopotu jak stoi w miejscu, wtedy obchodzimy go w kółko i punktujemy. Największy problem jest z jego odskokami i ze zbliżaniem się do ściany.

Jak ktoś chce go zmieść bez większego problemu, wystarczy zaopatrzyć się w tarczę Havela. Wtedy w razie błędu tarcza bez problemu wytrzymuje kilka jego ciosów i nie zbija do końca staminy. Także, praktycznie jesteśmy nietykalni. Jak ktoś nie ma buildu str, wystarczy użyć Soul Vessel i zmienić specjalnie na tę walkę staty ;) .

Edytowane przez anarom_pl
Opublikowano (edytowane)

mam pytanko do zawodowców: skoro moja defensywa opiera sie glownie na blokowaniu, zadko na przewrotach, to czy warto inwestowac w lekkie zbroje? czy od razu dopierdzielic drangleic set, ktory znalazlem juz jakis czas temu? narazie zaperdalam z podstawową zroja, ktora otrzymujemy na początku, ta skorzana, którą mam dopakowaną na +4 bojdaze. Nie daje za duzo ochrony, a ja głownie gram z blokiem. Czy ciezkozbrojna postac jest wyraznie wolniejsza w poruszaniu sie, czy tylko te przewroty robi takie jak grube dziecko? i czy z czasem rozwoju postaci, jak dopakuje duzo sily, to zacznie robic je normalnie, mimo tego ze nosze ciezka zbroje?

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

Ja tam też gram taką postacią i zainteresowałem się pierścieniem +1 zwiększającym Pose. Skurczybyki teraz walą w tarczę ile wlezie, a stamina mi schodzi w 1/10 :) 

Opublikowano

mam pytanko do zawodowców: skoro moja defensywa opiera sie glownie na blokowaniu, zadko na przewrotach, to czy warto inwestowac w lekkie zbroje? czy od razu dopierdzielic drangleic set, ktory znalazlem juz jakis czas temu? narazie zaperdalam z podstawową zroja, ktora otrzymujemy na początku, ta skorzana, którą mam dopakowaną na +4 bojdaze. Nie daje za duzo ochrony, a ja głownie gram z blokiem. Czy ciezkozbrojna postac jest wyraznie wolniejsza w poruszaniu sie, czy tylko te przewroty robi takie jak grube dziecko? i czy z czasem rozwoju postaci, jak dopakuje duzo sily, to zacznie robic je normalnie, mimo tego ze nosze ciezka zbroje?

 

To jak bedziesz rollowal zalezy od udzwigu i vitality. O ile pamietam progi to 25% udzwigu,50% i 70%.

Opublikowano (edytowane)

Aha czyli pakować w udzwig ? i jeszcze jedno - latam z fire longsword plus 6 i jest coraz slabszy - kiedy znajde lepszy miecz? taki ktory tez bedzie dawal bonus od magii, narazie mam laczony dmg fire longswordem jakies 250 i jestem zaraz przed ruin sentinels. wszystkie pozostale mozliwe lokacje przed nimi, mam wyczyszczone. nie wiem tylko, jak sie dostac do studni w Majuli, do jamy fire lizardsow i nie potrafie otworzyc drzwi, ktore są po lewej przed wejsciem do areny w ktorej walczymy z ostatnim olbrzymem

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

Czy ciezkozbrojna postac jest wyraznie wolniejsza w poruszaniu sie, czy tylko te przewroty robi takie jak grube dziecko? i czy z czasem rozwoju postaci, jak dopakuje duzo sily, to zacznie robic je normalnie, mimo tego ze nosze ciezka zbroje?

Ja gram w ciężkiej zbroi. Nogawice i tarcza od Havela, góra od Mastodonta, troszeczkę lżejszy hełm i rękawice( Nie pamiętam od którego projektanta ;) ). Do tego mieczyk Curved Dragon.

Nałożyłem sobie odpowiednie dwa pierścionki i przy Vitality coś lekko ponad 30, skaczę jak króliczek. Troszeczkę puszysty króliczek :)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie gram czystym wojownikiem i czasami przez nieuwagę jestem na jednego strzała magią. Mimo ponad 1800 hp.

Gdybym był na dwa strzały to bym nie płakał, ale to już jest chyba przesada. Chciałbym pierwszy raz w życiu pobawić się magią i w związku z tym mam pytanie. Proszę napisać, jakie są najmocniejsze 2 czary dla maga i Hexa.

Mam rękawicę pyro na maxa, ale nic tam nie robi takich obrażeń i łatwo przed wszystkim uciec.

Edytowane przez anarom_pl
Opublikowano

Z tego co widziałem to Climax dla Hexa też daje radę. Ja chyba zostanę wojownikiem i w miarę będę posiłkował się Pyro. W sumie dają radę Flame Swathe i Forbidden Sun.

Po głębszej analizie, dam sobie spokój z magami. Jakoś nie widzę siebie ganiającego w sukience i punktującego z dystansu ;) .

Opublikowano

Ale kwas. (pipi)a niedługo ta gra zacznie diablo trzy przypominać. Mają w następnym patchu znerfić Lost Sinner, Freje i moby z Flexible Sentry. Znerfią tez moonlight greatsword, wydłuża casting time piromancji typu firestorm, WoG nawet znerfić dmg i wydłuża casta wtf?! A najlepsze ze wydłuża casting time i zmniejsza damage soul greatsword. Nie gram nagiem ale zeby mieć problem z uniknieciem tego czaru trzeba naprawdę być paralitykiem. Po tym patchu moja ocena dla gry poleci -1

Opublikowano

Lost Sinner ma mieć mniej hp i ma zadawać mniej damagu tak samo jego piromanci w ng+

 

Pisze z telefonu wiec nie podam linka do wszystkich zmian. Lucatiel i ten drugi maja mieć za to większą wytrzymalosc

Opublikowano

anarom - Climax zje ci wszystkie dusze, jakie masz przy sobie, a Great Resonant Soul tylko 500. Dla maga chyba najskuteczniejszym w pvp czarem jest Soul Geyser, bo wszelkie soul missle, speary itd jednak jest dość prosto wyrolować, a gejzer okupuje większą przestrzeń i naprowadza się.

 

@ornit: oj tam, oj tam - przecież pvp to tylko dodatek do singla ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dziwne te nerfy trochę. Nie spotkałem się tu jeszcze z takimi przeginkami jakie były w DS1 typu Tranquil Walk of Peace czy Fag Ring.

Opublikowano

Zdaje się że inne lampy dają tylko światło. 

 

No właśnie nie, np. koło walki z pursuer'em jak zapalisz wszystkie to odblokowuje Ci się skrót do niego i to duży (tak mi kumpel mówił, ja osobiście nie chciałem sie w to bawić).

Opublikowano

Jest ok, nie ma blighttown nigdzie. Ja bym się chyba jednak wstrzymał do premiery wersji PC i zobaczył jakość konwersji, zastanawia mnie czy gra będzie wyglądać na PC tak jak wyglądała na trailerach. Może tym razem nie spieprzą tego tak jak przy DS1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...