Pikol 336 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 W czystej formie kupa. Po modach i przekierowaniu portow, jest grywalna. 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 (edytowane) A bez jest niegrywalna? Przecież to taka sama wersja jak na konsoli z odrobine lepszym framerate. A porty to wiadomo, nawet dla konsoli trzeba sobie odblokować wiec nie wiem w czym problem. Edytowane 27 kwietnia 2014 przez ornit Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Nie przeczytalem kolego, a mowie to z wlasnego doswiadczenia. Gra nie chciala sie uruchomic. Jak juz w koncu wystartowala, to pozniej nie dalo sie wrocic do gry po zapisaniu bo znowu nie chciala sie zaladowac. Przejrzalem z setke poradnikow jak sie tego pozbyc. Jak juz w koncu chyba naprawilem ten szit to odechcialo mi sie grac. No a ze to byl luty tego roku, to olalem i pomyslalem ze poczekam na dwojke. Ot historia. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Ja grałem w PtD na pc od premiery a przedtem pół roku w zwykłego DS na konsoli i gra mi sie uruchamiala, ani razu sie nie zawiesiła. Grałem 2-3 miechy i nie doświadczyłem żadnych problemów. Musiałeś mieć źle skonfigurowany sprzęt jak ci wszyscy spece ze Steama, którzy narzekają na to ze gra im po zakupie nie działa a tak naprawdę maja (pipi)owe kompy. Albo po prostu kłamiesz. Ale nie chce mi sie ciagnąć tego tematu. Jedyna wada DS na pc to to, że nie znika kursor myszy. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Gosciu, sam jestes zle skonfigurowany. Byly problemy z games for windows i czyms tam jeszcze. Jest pierdyliard wynikow w google z tym tematem. Chodzilo ci, to smerfastycznie, ale mi nie chcialo i tyle w temacie. Teraz dwojka smiga i to sie dla mnie teraz liczy. A PCta mam akurat prawie na 100% mocniejszego od twojego wiec tez w tym bym nie upatrywal problemu. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Prosze cie, port zablokowany na sub 720p, chrupniecia w tym samych miejscach co i na konsolach, GFWL to zart, granie przez neta katorga ( summoning failed, invading failed ) bez przekierowywania portow, na co nie kazdy moze sobie pozwolic, co i zreszta nie zawsze dawalo zamierzony efekt. Trzeba kombinowac zeby gra gralo jak grac powinna na piecu. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Przypominam tylko, że w tej grze ma to i tak małe znaczenie, ponieważ dużo lepsze efekty daje infusion kurde napiszcie coś o tym więcej o co z tym chodzi i co to za nowy system spokojnie nie zamierzam kupować DS2 odrazu, nadal jeszcze gram w DS1 i może uda mi sie przejść nawet, ale widze że w DS2 pojawiło sie coś niesamowicie ważnego- tzn to że zamiast pakować w str albo w dex żeby uzyskać najlepsze efekty na broni trzeba teraz zrobić coś innego, powiedzcie troche wiecej o tym systemie, z czym sie to je i jak działa (czytałem odrobine na wiki ale tylko ogólniki, a nie konkrety co daje najlepsze efekty - a przecież możliwość uzyskania dobrego dmg bez pakowania 40 w str/dex to bardzo przyjemna informacja Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) Infusion - to samo co nadawanie elemental mocy broni, tylko tu jest tańsze, bo wystarczy jeden kamień żeby z Normal +X przejść na np. Lightning +X (zachowujesz od razu poziom apgrejdu, nie musisz grindować od nowa +1 +2 itd - z Normal+10 przeskakujesz od razu na Elemental +10). No i jak w każdej części Soulsów w początkowej wersji gry takie bronie są dużo mocniejsze od ścieżki Normal nawet z dobrym skalowaniem ze statystyk, a dopiero z czasem są nerfione - ot, taka idiotyczna tradycja FromSoftu. Edytowane 28 kwietnia 2014 przez Qjon Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 W końcu dostałem w swoje łapska gierkę.Już 2 bossy ubite i na razie jest FENOMENALNIE.Świetnie sprawdza się system przywoływania bo za czasów DS rzadko kiedy udało mi się z kimś pograć.No i fenomenalne community w porównaniu do innych gier.Jedynym problemem jest to że znów jak to w tej serii zabłądziłem ale pewnie niedługo coś wymyślę. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) Najlepsze są trolle umieszczające napis typu 'try jump here' albo 'roll here' przy przepaści i pelno plam krwi dookola xd Edytowane 28 kwietnia 2014 przez alienator 1 Cytuj
Rayos 3 187 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 To mnie zawsze bawilo Pewno za rok, dwa, zagram w DS2 :< PRAISE THE SUN! Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 ja tam nie korzystałem z infusion mój claymore + 10, sun sword + 10 czy kilka innych mieczyków + 10 więcej daje mi z czystym dmg niż w elemental a próbowałem i ogień i lighting etc. Lepsze jest dodawanie elemental dmg przed ważną walką. Nie traci się fizycznego dmg a dodatkowo masz elemental Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Najbardziej mnie wkurza te cale soul memory, juz niejednokrotnie padlem majac ok 100k dusz i ich nie odzyskujac, nie dosc ze na niskim levelu jestem, to jak tak dalej pojdzie to nikogo nie bede mogl wezwac. A nauczylem sie tak ze wole wpakowac w upgrade czy itemy niz w level up, tylko ze tutaj nie jest tak latwo dopakowac w bron, przynajmniej na poczatku. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) ja tam nie korzystałem z infusion mój claymore + 10, sun sword + 10 czy kilka innych mieczyków + 10 więcej daje mi z czystym dmg niż w elemental a próbowałem i ogień i lighting etc. Lepsze jest dodawanie elemental dmg przed ważną walką. Nie traci się fizycznego dmg a dodatkowo masz elemental Sęk w tym, że w tej części nie ma już przewagi "czystego" damedżu nad splitem z elementalem - w pve nigdy nie miało to znaczenia (wystarczyło element dobierać pod przeciwnika), a w pvp ze względu na ogólny nerf pancerzy także różnica jest zawsze przynajmniej minimalnie na korzyść elemental. Dołóżmy do tego sytuację, gdy nakładamy sobie na broń buffka powielającego się elementem z naszym infusion type (przypominam, że w tej części buffki to nie tylko +określona ilość obrażeń danego typu, ale też procentowy bonus do danego elementu), co daje już naprawdę sporą przewagę nad bronią typu "czyścioch physical". From jak zawsze skopało sprawę i robienie Normal +10 i 40/40 zazwyczaj daje gorszy efekt niż minimalne str/dex dla broni, infuzja i buffek dzięki zaoszczędzonym levelom wbitym w Fai/Int. Edytowane 28 kwietnia 2014 przez Qjon Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 no co jest, kolejna gra i oni zawsze te same błędy robią? i dont even Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Pytanie. Pokonalem olbrzyma, teraz czeka na mnie jakis Przesladowca. Zupelnie nie daje sobie z nim rady, wiec mysle ze wpadne pozniej. Gdzie isc? Znalazlem sciezke z rycerzem z niebieskim mieczem, i pomnik blokujacy mechanizm kawaleczek dalej. Jakis tip? Mam tez dostep do rezydencji, ale juz ja przecesalem. Jak gralem pierwszy raz to pamietam trafilem na takiemiejsce gdzie bylo kilku duzych rycerzy(cos jak by samurajow). teraz za chiny nie czaje gdzie. I gdzie nie pojde i tak koncze przy przesladowcy. Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 no co jest, kolejna gra i oni zawsze te same błędy robią? i dont even From Software bardzo dokładnie uczy się na błędach - każdy błąd powtarza 3 razy dla pewności Pytanie. Pokonalem olbrzyma, teraz czeka na mnie jakis Przesladowca. Zupelnie nie daje sobie z nim rady, wiec mysle ze wpadne pozniej. Gdzie isc? Znalazlem sciezke z rycerzem z niebieskim mieczem, i pomnik blokujacy mechanizm kawaleczek dalej. Jakis tip? Mam tez dostep do rezydencji, ale juz ja przecesalem. Jak gralem pierwszy raz to pamietam trafilem na takiemiejsce gdzie bylo kilku duzych rycerzy(cos jak by samurajow). teraz za chiny nie czaje gdzie. I gdzie nie pojde i tak koncze przy przesladowcy. Idź tam gdzie jest ten zablokowany mechanizm, dalej korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do zamkniętej kraty, po lewej stronie jest tam wajha za którą trzeba pociągnąć i wtedy będziesz mógł dojść do tych rycerzy o których piszesz. 1 Cytuj
ofsajd 1 116 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Pytanie. Pokonalem olbrzyma, teraz czeka na mnie jakis Przesladowca. Zupelnie nie daje sobie z nim rady, wiec mysle ze wpadne pozniej. Gdzie isc? Znalazlem sciezke z rycerzem z niebieskim mieczem, i pomnik blokujacy mechanizm kawaleczek dalej. Jakis tip? Mam tez dostep do rezydencji, ale juz ja przecesalem. Jak gralem pierwszy raz to pamietam trafilem na takiemiejsce gdzie bylo kilku duzych rycerzy(cos jak by samurajow). teraz za chiny nie czaje gdzie. I gdzie nie pojde i tak koncze przy przesladowcy. Idź tam gdzie jest ten zablokowany mechanizm, dalej korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do zamkniętej kraty, po lewej stronie jest tam wajha za którą trzeba pociągnąć i wtedy będziesz mógł dojść do tych rycerzy o których piszesz. to nie jest ten mechanizm, musisz wejść w tunel po prawej od domku z kotem, tam też będzie niedziałający mechanizm, ale po prawej będzie korytarz, idziesz nim do końca aż dojdziesz do takiej małej śluzy(?) na wprost wejścia wisi wajcha ciągniesz ją i idziesz do wieży płomienia Heine i tam czeka kolejny boss (stosunkowo łatwy) swoją drogą tą (pipi)aną wajchę zauważyłem dopiero za 3, albo 4 razem jak tam zlazłem Prześladowce ubiłem chyba za 15 podejściem, nie korzystając z ułatwienia jakie znajduje się na arenie 1 Cytuj
Les777 124 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Pytanie. Pokonalem olbrzyma, teraz czeka na mnie jakis Przesladowca. Zupelnie nie daje sobie z nim rady, wiec mysle ze wpadne pozniej. Gdzie isc? Znalazlem sciezke z rycerzem z niebieskim mieczem, i pomnik blokujacy mechanizm kawaleczek dalej. Jakis tip? Mam tez dostep do rezydencji, ale juz ja przecesalem. Jak gralem pierwszy raz to pamietam trafilem na takiemiejsce gdzie bylo kilku duzych rycerzy(cos jak by samurajow). teraz za chiny nie czaje gdzie. I gdzie nie pojde i tak koncze przy przesladowcy. Idź tam gdzie jest ten zablokowany mechanizm, dalej korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do zamkniętej kraty, po lewej stronie jest tam wajha za którą trzeba pociągnąć i wtedy będziesz mógł dojść do tych rycerzy o których piszesz. to nie jest ten mechanizm, musisz wejść w tunel po prawej od domku z kotem, tam też będzie niedziałający mechanizm, ale po prawej będzie korytarz, idziesz nim do końca aż dojdziesz do takiej małej śluzy(?) na wprost wejścia wisi wajcha ciągniesz ją i idziesz do wieży płomienia Heine i tam czeka kolejny boss (stosunkowo łatwy) swoją drogą tą (pipi)aną wajchę zauważyłem dopiero za 3, albo 4 razem jak tam zlazłem Prześladowce ubiłem chyba za 15 podejściem, nie korzystając z ułatwienia jakie znajduje się na arenie (pipi)a! Tam jest jakaś wajcha?! Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Dzieki chlopcy. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Pytanie. Pokonalem olbrzyma, teraz czeka na mnie jakis Przesladowca. Zupelnie nie daje sobie z nim rady, wiec mysle ze wpadne pozniej. Gdzie isc? Znalazlem sciezke z rycerzem z niebieskim mieczem, i pomnik blokujacy mechanizm kawaleczek dalej. Jakis tip? Mam tez dostep do rezydencji, ale juz ja przecesalem. Jak gralem pierwszy raz to pamietam trafilem na takiemiejsce gdzie bylo kilku duzych rycerzy(cos jak by samurajow). teraz za chiny nie czaje gdzie. I gdzie nie pojde i tak koncze przy przesladowcy. Idź tam gdzie jest ten zablokowany mechanizm, dalej korytarzem po prawej stronie aż dojdziesz do zamkniętej kraty, po lewej stronie jest tam wajha za którą trzeba pociągnąć i wtedy będziesz mógł dojść do tych rycerzy o których piszesz. to nie jest ten mechanizm, musisz wejść w tunel po prawej od domku z kotem, tam też będzie niedziałający mechanizm, ale po prawej będzie korytarz, idziesz nim do końca aż dojdziesz do takiej małej śluzy(?) na wprost wejścia wisi wajcha ciągniesz ją i idziesz do wieży płomienia Heine i tam czeka kolejny boss (stosunkowo łatwy) swoją drogą tą (pipi)aną wajchę zauważyłem dopiero za 3, albo 4 razem jak tam zlazłem Prześladowce ubiłem chyba za 15 podejściem, nie korzystając z ułatwienia jakie znajduje się na arenie (pipi)a! Tam jest jakaś wajcha?! Po co te spojlery ? lol Ja tez nie zalapalem z wajcha, juz nie mialem doslownie gdzie isc, ale zobaczylem na yt ze tam jest wajcha. Specjalnie zostawilem wiadomosc dla zagubionych dusz po tym, dostalem sporo upvote'ow Przesladowca ciezki jak na wczesnego bossa, nie raz idioci ktorzy ze mna grali zabili mnie tymi strzalami zamiast bossa. Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 (edytowane) Przesladowca ciezki jak na wczesnego bossa, nie raz idioci ktorzy ze mna grali zabili mnie tymi strzalami zamiast bossa. Może to nie tak. Ja raczej trafiałem na takich, którzy nagminnie zasłaniali bossa i nie potrafili zejść z linii strzału. Było to na tyle irytujące, że po jakimś czasie człowiekowi puszczały nerwy i sam miał ochotę takiemu odstrzelić czerep. Edytowane 29 kwietnia 2014 przez anarom_pl Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 A ten kolezka z niebieskim mieczem, ktory narzeka na ten pomnik ktory zablokowal te dzwignie, da sie mu pomoc jakos? Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Ten pomnik to skamieniała ładna pani, którą odczarujesz jak znajdziesz odpowiedni item. To ta rzecz: http://darksouls2-pl.wiki.fextralife.com/Stara+pachn%C4%85ca+ga%C5%82%C4%85%C5%BA Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Są w DS2 tarcze jakieś , które absorbują 100% obrażeń?Bo na obecną chwile to lepiej mi unikać bo każdy atak złapany na tarcze i tak jakieś tam obrażenia zadaje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.