Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie ma mag adj scalowanego z int? To teraz mag potrzebuje int tylko by sprostać wymogom czarów a nie po to zeby zwiększyć ich dmg?

 

 

pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc?

 

bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr

Edytowane przez Yano
Opublikowano

pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc?

 

bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr

 

Wszystko na PS3 ładnie powiewa - zresztą technicznie ogólnie jest lepiej niż w pierwszym Dark Souls.

Od wersji PC konsolowa różni się mniejszą rozdziałką tekstur i o połowę mniejszą liczbą klatek animacji - reszta bez zmian (piszę o podstawowej wersji, przed wszelkimi upiększającymi modami).

Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? :)

Opublikowano

Nie ma mag adj scalowanego z int? To teraz mag potrzebuje int tylko by sprostać wymogom czarów a nie po to zeby zwiększyć ich dmg?

 

Jest w dalszym ciągu, tylko teraz AR różdżek i tym podobnych dzieli się na magic/lightning/dark wpływający na obrażenia zależnie od tego jakiego typu zaklęcia używamy - niektóre staffy potrafią rzucać 2, a nawet wszystkie 3 typy spelli. Z tego też powodu nawet staff może skalować się nie tylko z samego Int, ale też i/lub Fai.

  • Plusik 1
Opublikowano

 

Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? :)

 

 

Też lubię się ładnie prezentować i mamy podobny gust. Polecam ci zrobić tak jak ja. Weź sobie hełm i kurteczkę Faraama a nogawice i rękawice Havla. Generalnie jak wszystko maksymalnie ulepszysz to i tak będzie nieźle. A jak jeszcze zarzucisz jakiś pierścionek wzmacniający obronę to będzie jeszcze fajniej ;)

Opublikowano

 

pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc?

 

bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr

 

Wszystko na PS3 ładnie powiewa - zresztą technicznie ogólnie jest lepiej niż w pierwszym Dark Souls.

Od wersji PC konsolowa różni się mniejszą rozdziałką tekstur i o połowę mniejszą liczbą klatek animacji - reszta bez zmian (piszę o podstawowej wersji, przed wszelkimi upiększającymi modami).

Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? :)

 

Czy ja wiem... Mad warrior set wyglada tez super nie jest jakis najlepszy ale z  Third Dragon Ring, Ring of Steel Protection+2 , Chloranthy Ring+2 i Ring of Blades+2 do tego 2 katany Manslayer i Berserker Blade... powiem ze szlo mi calkiem dobrze, nom oprocz overpowered Sorcerers co do offline zniszczylem NG+ z Alonne Captain set  i Alonne Knight leg ( fire res ) i wyglada calkiem spoko z Curved Dragon Greatsword ( jak dla mnie najlepszy miecz tzn wyglada swietnie )

Opublikowano

Gra jest fajna. Taka rozbudowana jedynka. Oczywiście ma parę wad, ale jedynka też je miała.

Ale ja o czymś innym. Może ktoś mnie oświeci jak ta gra nalicza ograżenia w PvE (bo według mnie jak sobie chce bez żadnej logiki). Zauważyłem już jakiś czas temu, że coś jest nie tak. Teraz trochę przysiadłem i policzyłem.

Do testów używałem maksymalnie wzmocnionych broni czystych na tym samym przeciwniku:

1. Uchigatana (atak przy moich statystykach 384)

2. Miecz z Drangleic (atak przy moich statystykach 470)

3. Zakrzywiony smoczy wielki miecz ( atak przy mioch statystykach 635)

 

Efekt porażający.

Na wojowniku lwie:

1 - obrażenia 457

2 - obrażenia 469

3 - obrażenia 500

No i wychodzi różnica w obrażeniach pomiędzy 1 a 3 43 punkty przy różnicy ataku 251!!!!!!!!

Na wieśniakach obrażenia odpowiednio 476/484/511 czyli podobnie.

Ale w wypadku rycerzy z ruin w Heide już jest 443/496/521 czyli różnica już inna, a w wypadku opiekunów smoków różnica w obrażeniach pomiędzy 1 a 3 wynosi 226 punktów (czyli tu wygląda to mniej więcej tak jak powinno wyglądać w przypadku wszystkich przeciwników).

Więcej mi się nie chciało sprawdzać. To jest chore. Na wuja mi statyski ataku jak i tak gra nalicza sobie jak chce.

  • Plusik 1
Opublikowano

Zależy wszystko od scalingu, odległości i obrony na konkretne ataki

Scaling wpływa na wartość ataku, a te mają konkretną wartość i chyba broń mająca ten współczynnik prawie dwa razy większy powinna zadawać prawie dwa razy większe obrażenia. Odległość ataku ta sama. Typ ataku taki sam - cięcie.

Opublikowano (edytowane)

No to poprzednie zapytanie nie jest dla mnie zrozumiałe:P.

 

Pytasz o dostanie się do Doors of Pharos. A zaraz po tym piszesz, że właśnie ubiłeś szczura. Tyle że szczur jest bossem tej lokacji, więc będąc w niej tyle czasu jak mogłeś jej nie zauważyć?

 

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Opublikowano

Wymienilem dusze Przesladowcy na jego miecz. Ale (pipi)nia hehe. Ostatni raz dusze wymienilem na jakis szit. Swoja droga, jak zdobyc ten migoczacy tyranit(?) do ulepszenia broni? Jest ktos kto to bedzie sprzedawal pozniej?

 

W Shrine of Amana można farmić migoczący, bo kupić można jedynie 3 sztuki od córki kowala po tym jak zdobędzie się king ring.

  • Plusik 1
Opublikowano

1.2 mln shipped :)

 

capture9xdsxyjkpy.jpg

 

nie wlicza PC oraz Japonii

 

http://www.bandainamco.co.jp/files/E8A39CE8B6B3E8B387E69699EFBC88E88BB1EFBC89.pdf

 

Sprzedało się prawie tak jak Titanfall, lul. Świetne liczby, na PC sprzedało się zapewne około 300-400 tysięcy, w Japonii ponad 300 tysięcy. Więc gra łatwo idzie po drodze do pokonania sprzedaży Dark Souls 1.

 

świetna nowina.

Opublikowano

 

Wymienilem dusze Przesladowcy na jego miecz. Ale (pipi)nia hehe. Ostatni raz dusze wymienilem na jakis szit. Swoja droga, jak zdobyc ten migoczacy tyranit(?) do ulepszenia broni? Jest ktos kto to bedzie sprzedawal pozniej?

 

W Shrine of Amana można farmić migoczący, bo kupić można jedynie 3 sztuki od córki kowala po tym jak zdobędzie się king ring.

 

Dragon Aerie też jest dobrym miejscem do farmienia TT - wpada kilka z jaszczurek plus są też do zebrania.

Opublikowano (edytowane)

Dzieki, a jeszcze jedno. Da sie jakos zejsc do tej duzej studni w Majuli? Bezpiecznie mam na mysli a nie ginac :) Bo troszke nie wiem gdzie isc. Rozwalilem te szkielety i trafilem na jakies pola, ale troszke ciezko tam. Rydwanu tez juz nie ma. Brakuje mi pomyslu.

 

Ok, przebilem sie do jakiejs doliny cieni, sie zobaczy.

Edytowane przez El Loco Chocko
Opublikowano

Dzieki, a jeszcze jedno. Da sie jakos zejsc do tej duzej studni w Majuli? Bezpiecznie mam na mysli a nie ginac :)

 

Da się, a nawet trzeba.

Są dwa sposoby żeby tam zejść (no w sumie 3, jest jeszcze czar który działa tak jak pierścień). Możesz u kota w domku obok kupić pierścień który zmniejsza obrażenia od upadków albo znaleźć gostka który robi drabiny i za trochę dusz może wstawić drabinę po której da się zejść

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Jest 2:20 a ja dopiero wyłączyłem konsole. To mój pierwszy raz z "soulsami", byłem pełen obaw ale gra mnie strasznie wciągnęła. Szczerze mówiąc sam nie wiem dlaczego. Może dlatego, że przypomina mi czasy Psx'a, ładne intro, potem skrzywiona mina na widok faktycznej grafiki, trudne i checkpointy daleko :)

Czy ten mój rycerzyk z czasem nabierze krzepy i tak jak w skyrim będzie siał śmierć na prawo i lewo? :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...