Wredny 9 586 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Śmierdzi map packami na kilometr, a teleporty z każdego ogniska tylko ułatwiają takie rozwiązanie - wszędzie można dorzucić jakąś krainę bo i tak świat w DSII nie jest spójny. OK, ale dość narzekania (przynajmniej na chwilę), bo pytanie mam - czy te mobki (sztuk sześć, dwa razy ten sam zestaw po trzech, żółw z maczugami, mały turban-piromanta i duch) po drodze do Daklurkera skończą się respić, jeśli ubiję ich odpowiednią ilość razy? Bo nie ukrywam, że "trochę" mi przeszkadzają Cytuj
Figaro 8 235 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Eh, Bandai-Namco coraz bardziej traci w moich oczach. Dark Souls 1 dzień przed premierą DSII to był najlepszy moment dla serii. Wszyscy się cieszyli, że taka seria jest tak popularna i lada dzień miała mieć premierę kolejna świetna część, a Bandai-Namco zrobiło wszystko za co gracze nienawidzą dużych wydawców, a za brak tego kochali FromSoftware. naprawiłem. i nie oceniajcie jeszcze rzeczy, o których nic nie wiadomo. Może będą to mięsiste dodatki. Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) @WrednyTak,przestaja sie respic po jakims czasie.Z drog do darklurkera to bym jednak polecal bonfire "under drangleic castle" PS-dzieki Yano Edytowane 4 czerwca 2014 przez Neo3016 1 Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 W sobotę będzie turniej PvP na PS3. Jak ktoś zainteresowany to szczegóły tutaj: http://dark-souls.pl/index.php?file=Forum&page=viewtopic&forum_id=26&thread_id=917&p=1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 jak można zrobić turniej w DS2? technicznie pytam - jak można sprawić żeby konkurenci zgłaszający się na turniej trafili na siebie akurat w grze? w dodatku pewnie w konkretnej kolejności itp Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) Tak samo jak było w DeS, DkS1 czy chociażby w fight clubach. Jest host, który wzywa do siebie ludzi z białych/czerwonych znaków i oni walczą ze sobą. Akurat z wzywaniem nie ma większych problemów w DkS2 jako, że odbywa się to przez serwer. Trzeba tylko mieć podobne soul memory i wszyscy muszą być na ng lub ng+, ponieważ nie można mieszać tych dwóch przejść. Edytowane 4 czerwca 2014 przez DaN3000 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) aha to spoko, nie wpadłem na to no ja tam i tak unikam pvp wiec to nie dla mnie ;p chyba miałem 3 spotkania pvp (oczywiscie przypadkowe) z czego jedno wygrałem. ostatnio farmiłem krasnoludy w doors of pharos i biegałem w szmatach więźnia, zapomniałem że tam działa covenant szczura, no i niespecjalnie miałem szane na cokolwiek , stojąc w wodzie praktycznie bez zbroi kurfa własnie odpalałem gre i okazało sie że zapisałem poprzednio stojąc przy babce levelującej w mejula, i biorąc pada do ręki przypadkiem nacisnąłem guzik i za(pipi)alem ją buzdyganem w łeb:p na szczęście nie śmiertelnie, odrazu wyszedłem z gry na wszelki wypadek, mam nadzieje ze nie bedzie w(pipi)iona Edytowane 4 czerwca 2014 przez Yano Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Akurat ona nie aggruje się wcale. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 czy te mobki (sztuk sześć, dwa razy ten sam zestaw po trzech, żółw z maczugami, mały turban-piromanta i duch) po drodze do Daklurkera skończą się respić, jeśli ubiję ich odpowiednią ilość razy? Bo nie ukrywam, że "trochę" mi przeszkadzają Moby w Dark Chasm dropią Bonfire Ascetic. Naprawde warto to wykorzystać po to by później przy ich pomocy banalnie farmić Petrified Dragon Bone potrzebne do upgradu broni z dusz bosów. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Eh, Bandai-Namco coraz bardziej traci w moich oczach. Dark Souls 1 dzień przed premierą DSII to był najlepszy moment dla serii. Wszyscy się cieszyli, że taka seria jest tak popularna i lada dzień miała mieć premierę kolejna świetna część, a Bandai-Namco zrobiło wszystko za co gracze nienawidzą dużych wydawców, a za brak tego kochali FromSoftware. naprawiłem. i nie oceniajcie jeszcze rzeczy, o których nic nie wiadomo. Może będą to mięsiste dodatki. Mowilbys inaczej gdybys zagral w DSII. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Ta gra sie nie skonczy chyba. Po zdobyciu pierscienia krola kolejna lokacja stanela otworem. Do tego okazalo sie ze w Czarnym Jarze (najbardziej (pipi)owej lokacji) jest cala dupna jaskinia z olbrzymami, ktore ciezko zaciupac. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Pamiętaj, że wystarczą nawet na nich 4 zatrute strzały i dowolny łuk (będąc precyzyjnym to 8, bo jedno zatrucie nie zdoła zabić giganta). Cytuj
ornit 2 969 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Co to do (pipi) nędzy CZARNY JAR ?! Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Pewnie Black Gulch, nie mogę z tych tłumaczeń. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Czarny jar. Zagajnik łowców. Za(pipi)e bobrzych napletów... naprawde nie kumam jak mozna w to grac po polsku. Przeciez nawet jak ktos slabo zna angielski to tutaj wiele nie straci. Ani fabuly ani nic innego. A przynajmniej uniknie tych "swojskich" nazw 1 1 Cytuj
mugen 1 957 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Niektóry mają wy*ebane czy to polski czy nie polski bo nie sprawdzają bez przerwy na wiki byle gówna 7 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 No ale wchodzisz do jakiejś lokacji i pojawia sie wielki napis "Bełchatów" .. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Po prostu wydaje nam sie, że anglojęzyczne nazwy brzmią poważniej, ale weź to sobie w głowie przetłumacz i efekt będzie podobny. Dla mnie, jeszcze przed premierą DkS2, oczywiste było, że bede czytał inne fora, wiki i godzinami grzebał w mugenie (jesli w ogóle powstanie...) wiec jezyk od początku ustawiłem na eng, ale dla kogoś kto po prostu chce sobie pograć, język polski to duże ułatwienie. Cieszmy sie, że mamy wybór. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Z angielskim jestem za pan brat. Gra uruchomila mi sie po polsku i nawet nie chcialo mi sie zmieniac, bo wg mnie, tlumaczenie jest przyzwoite. Bardziej imo wkurzajace jest jak czytam tutaj slang i spolszczone angielskie nazwy, to jest imo slabe. Ale mam to w d.upie zeby nie bylo. Z olbrzymami juz obczailem ze trucizna ich robi, niemniej dzieki. Teraz jestem w (uwaga) smoczym gniezdzie. Mila odmiana po tych jaskiniach. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Bardziej imo wkurzajace jest jak czytam tutaj slang i spolszczone angielskie nazwy, to jest imo slabe. Slang jest zwyczajnie... "branżowy" i zależy od stopnia zaangażowania i liczby godzin z grą spędząnych. Cytuj
mugen 1 957 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 (edytowane) No ale wchodzisz do jakiejś lokacji i pojawia sie wielki napis "Bełchatów" .. Oooooo, Bełchatów to bym z mobków wyczyścił do cna, żeby się nie respili ^_^ Edytowane 5 czerwca 2014 przez mugen 3 Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 No ale wchodzisz do jakiejś lokacji i pojawia sie wielki napis "Bełchatów" .. Oooooo, Bełchatów to bym z mobków wyczyścił do cna, żeby się nie respili ^_^ Spędzałem tam kiedyś wakacje u "przyszywanej" ciotki - spoko miejscówka, jak na taką "dziurę". Ale komentarz mnie rozwalił - wyplułem obiad na ekran laptopa Jak tylko zrespią mi się plusiki to jeden masz ode mnie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 jak by co to nie mam nic do bełchatowa, niewiele o nim wiem, rzuciłem pierwszą lepszą nazwe która głupio by brzmiała w DS Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 @Wredny Tak,przestaja sie respic po jakims czasie.Z drog do darklurkera to bym jednak polecal bonfire "under drangleic castle" Dzięki:) Pisząc "droga do niego" miałem na myśli bezpośredni dungeon z tym podwójnym zestawem trzech przeszkadzajek, nie "skąd w Black Gulch najlepiej się tam udać" Zresztą wolę ognisko w Hidden Chamber (jaskinia tuż przy wejściu na Rottena) - jest dużo bliżej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.