django 549 Opublikowano 10 lipca 2014 Opublikowano 10 lipca 2014 Wspomnienia odwiedzone, to juz chyba koniec, nie? Z opcjonalnych rzeczy zostal mi chyba tylko Vendrick, Ancient Dragon oraz Darklurker. 65 godzin na liczniku z czego z 10 zeszlo na byciu SunBro oraz BellScum. Krotkie jakies to to. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Informacje nt nowego patcha: http://bit.ly/1nfrQjv Znerfią defa Havelowi i wielu innym zbrojom + mnóstwo innych zmian Adjustments that will be made with Regulation 1.08 (all following changes):• Health Recovery Items can no longer be used during any PvP• Increased the matching range for users in online play• Over-all balance adjustments made to weapons, armors, accessories and spells*Please refer to the detailed descriptions below. Cytuj
django 549 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Hitboxy nadal nie naprawione. Ech (pipi)a... Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Jakie hitboxy? Internet sobie napraw Cytuj
django 549 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Jak nie wiesz o czym mowa to lepiej sobie wygugluj zamiast wychodzic na idiote. Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy. Ja nigdy nie doswiadczyłem żadnych błędów z hitboxami. Cytuj
django 549 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/264t6s/the_actual_truth_about_hitboxes/ Ale wiadomo. Ty jestes po prostu za(pipi)isty a każdy inny jest (pipi)owy. Dodac to tego problem z 'shockwave'sami' to juz w ogole. Dobrze, ze dobrym graczom to sie nie przytrafia. Ide trenować dalej! Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 (edytowane) Grałem w ds2 około 100h i poza lagowymi pojedynkami ani razu nie przytrafiło mi się cos na co, poza swoim kalectwem, zwalałbym winę po smierci swojej postaci. Piszę to z własnego doswiadczenia, nie dlatego, że przeczytałem o jakims równie poważnym game breaking glitchu uniemożliwiającym cieszeniu się z gry. A może tylko na ps3 i PC takie rzeczy się zdarzają? edit: pozdro poćwicz Edytowane 12 lipca 2014 przez ornit Cytuj
django 549 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 game breaking glitch Nie ma to jak przeinaczyć argument, żeby tylko wyszło na swoje. Mistrz dyskusji. http://www.mediafire.com/watch/3mcudnd9m94a19z/1405174512964.webm https://www.youtube.com/watch?v=Hjau31ficn8 (zmutować bo jakas gowniana muzyka leci w tle) Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 W PvP hitboxy są tragiczne, w większości przypadków w ogóle nie można się opierać na tym co widzi się na ekranie tylko trzeba robić rolkę na zapas, bo mimo, że sama animacja ciosu nas nie tafia to i tak dostajemy phantomem. W DkS1 też to było ale nie do takiego stopnia. Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Pytanie: jestem w Kniei Upadłych Olbrzymów, zdobyłem Miecz z Heidi i chciałem lecieć dalej, ale widzę jakiś itemek do zebrania (level niżej, przed drabinką). Niestety próby doskoczenia tam kończą się zazwyczaj tak samo (czyli śmiercią), dlatego pytam Was: jak się tam do ciężkiej cholery dostać? Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy. Ja nigdy nie doswiadczyłem żadnych błędów z hitboxami. Chyba grasz w innego Dark Souls bo hitboxy to najbardziej z(pipi)ana rzecz w tej czesc. Koles wali mieczem w powietrze a ja dosteje hita. Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Pytanie: jestem w Kniei Upadłych Olbrzymów, zdobyłem Miecz z Heidi i chciałem lecieć dalej, ale widzę jakiś itemek do zebrania (level niżej, przed drabinką). Niestety próby doskoczenia tam kończą się zazwyczaj tak samo (czyli śmiercią), dlatego pytam Was: jak się tam do ciężkiej cholery dostać? Zdejmij ciuchy to będziesz dalej skakał. Długość rolki i odległość skoku zależy od obciążenia. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Pytanie: jestem w Kniei Upadłych Olbrzymów, zdobyłem Miecz z Heidi i chciałem lecieć dalej, ale widzę jakiś itemek do zebrania (level niżej, przed drabinką). Niestety próby doskoczenia tam kończą się zazwyczaj tak samo (czyli śmiercią), dlatego pytam Was: jak się tam do ciężkiej cholery dostać? Zdejmij ciuchy to będziesz dalej skakał. Długość rolki i odległość skoku zależy od obciążenia. Z rollem wiedziałem (jedynkę skończyłem, więc chyba nie jestem leszczem), ale o skoku nie miałem pojęcia. Dzięki, zaraz sprawdzę Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Pytanie: jestem w Kniei Upadłych Olbrzymów, zdobyłem Miecz z Heidi i chciałem lecieć dalej, ale widzę jakiś itemek do zebrania (level niżej, przed drabinką). Niestety próby doskoczenia tam kończą się zazwyczaj tak samo (czyli śmiercią), dlatego pytam Was: jak się tam do ciężkiej cholery dostać? W pozniejszym etapie gry bedziesz mial tez dostep do tamtego miejsca. Ewentualnie pierscien od kota z Majuli tez powinien pomoc. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 (edytowane) Długa jest Shrine of Amana? Ta lokacja w skondensowanej ilości podaje wszystko czego nie lubię w tej odsłonie, zajrzałem do tej lokacji w maju i od tamtej pory nie odpaliłem gry. Edytowane 12 lipca 2014 przez mate5 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 nie jakoś strasznie długa ale ma chyba ze 3 obszary wypełnione wodą i magami Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Na tej arenie rozyebalem pada od ps3. Chyba najwiekszy wkuriwacz w calej grze, spamujace dziwki i furfag priesty co leca za toba jakby im ktos bonfire w dupy powsadzal. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 Nie pamiętam kto to napisał, Django? Ale to jest lokacja która najbardziej pasuje do jego (no niestety nie pamiętam kogo) słów. Czyli, że jak designerzy planowali tę lokację to na zebraniu ktoś powiedział tak "To jest dark souls, nie? Dark souls ma być trudne? To będzie". No i jedyny feature tej lokacji to jest to, że jest trudna w irytujący sposób. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 chyba troche przesadzacie, ja magiem ją pokonałem bez większych problemów, jasne była irytująca (magowie) ale będąc ostrożnym spokojnie można było ją zrobić, polecam na magów założyć ekwipunek odporny na czary i tarcze która jak najwięcej blokuje magii, i zabijać z daleka (nie wystawiając sie na ataki wszystkich na raz), ale tak naprawde jak sie ma sensowną obrone przed magią i odpowiednia tarcze to można nawet do nich podbiegać, tylko wtedy polecam na odległość zabić czające się w wodzie poczwary, albo czarami albo łukiem, bo inaczej może sie okazać że po dobiegnięciu do maga mamy na głowie ze 2-3 wodne potwory i drugiego maga strzelającego z daleka, a to rzeczywiście trudna sprawa myślę za najłatwiejsza metoda to znalezienie dobrego punktu i rozwalenie ich z łuku z dużej odległości, ale dobra tarcza przeciwko magii też bardzo łatwia sprawe Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 12 lipca 2014 Opublikowano 12 lipca 2014 No wiesz, domyślam sie, że można. Ale z Dark Souls II jest trochę jak spotkać się z przyjacielem, z którym fajnie się spędza czas, ale co jakiś czas, tak z niczego przypier.dala ci z całek siły w twarz. I jakkolwiek fajnie by się z tym przyjacielem nie spędzało czasu, to po którymś uderzeniu będziesz miał dość. W przypadku DSII przez to "uderzenie" rozumiem zły design lokacji, walk z bossami czy innych rozwiązań dotyczących systemu walki. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Amana jest irytująca jak się chce ją przejść na szybko, przy normalnym przejściu nie jest problematyczna i tak jest z wieloma lokacjami, także w ds1. Ja bym powiedział, że ta lokacja jest bardziej nużąca, np. przy kolejnym przejściu i to jest jej problemem. Co do hitboxów to część z tego co tu było pokazane (poza rzeczami zupełnie prawidłowymi i typowym BS'em) to jest norma nawet w dobrych, turniejowych bijatykach, gdzie grając w nie, musisz się nauczyć radzić z takimi rzeczami nawet przez kilka lat turniejowego grania. Tutaj można to zlać, przejść grę i zapomnieć, no big deal:P. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Amana to bardzo klimatyczna miejscówka i jedna z łatwiejszych imo. Jedyne co wystarczy to dobry łuk i zabawa w snajpera. Kto powiedział, że całą gre trzeba przejść w jednym stylu? Co do hitboxów, jeśli ktoś uważa te z DkS2 za "norme", zwyczajnie nie grał pvp w jedynce (albo tylko mu sie wydaje, że grał). Porównania z innymi grami nie mają sensu ale każdy fan DkS miał prawo oczekiwac jednego po nastepcy- aby nie było gorzej. W tym konkretnym przypadku (phantom range) jest przepaść. Aaa jakby ktoś coś o baletnicy czy cos to zawsze chetnie zagram. W jedynke oczywiście. 1 Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 nie wiem jak jest w pvp (gdzie zawsze jest jeszcze kwestia laga i może nie być to miarodajne), były przykłady z pve i o ile mnie pamięć nie myli to wiele z tych przykładów jest bliźniaczo podobna do tego co się dzieje w ds1. Między innymi dlatego tak długo męczyłem się z Artoriasem ponieważ jego verticale miały w rzeczywistości o wiele szersze hitboxy przez co zamiast evejda było kuku. To tylko jeden przykład z wielu. Cytuj
Wredny 9 705 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Amana to bardzo klimatyczna miejscówka i jedna z łatwiejszych imo. Jedyne co wystarczy to dobry łuk i zabawa w snajpera. Kto powiedział, że całą gre trzeba przejść w jednym stylu? Dokładnie tak ją przechodziłem - lokacja nie dość, że prosta to jeszcze prześliczna, niezwykle klimatyczna i zawierająca tony loot'u. Gram typowym rycerzem (ale nie tankiem - zręczny gość, z łukiem i odrobiną magii) i nie miałem problemów z tą lokacją, wręcz przeciwnie - z przyjemnością oczyściłem ją całkowicie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.