django 549 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Amana nie jest zła - odleglosc aggro tych magicznych suk jest przesadzona, ale da sie to kontrowac chowajac dupe. Ot, to jest wlasnie cos co Team B uwaza za "trudne". Jezeli przejscie lokacji (waskiego sznurka z 3 ogniskami) zajmie nam duzo czasu to wiadomo, ze LEL DARK SOLS TAKIE TRUDNE. Prawdziwa przeginka to Dragon Shrine z typami z młotami którzy mają nieskończoną ilość staminy i mogą napierdalać cały czas, dość szybko oczywiście. Miodzio. A tak w ogóle to dzisiaj za(pipi)alem Ancient Dragona (Artificial Difficulty) oraz Darklurkera więc gra skończona, 80 godzin na liczniku. Nashandra pękła wczoraj i była jakimś żartem. Jasne, niby Gwyn też ciężki nie był jeżeli umiało sie parować, ale jednak coś trzeba byłu umieć, a tu? Tępa sieka, pare strzałów z błyskawic i po wszystkim. Postaram się jeszcze zdobyć wszystkie czary i cuda (hexy już mam) i to by było na tyle. NG+ zrobie z ciekawości, dalej raczej nie będe ciągną. To nie Dark Souls jedynka w końcu. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 14 lipca 2014 Opublikowano 14 lipca 2014 nie wiem jak jest w pvp (gdzie zawsze jest jeszcze kwestia laga i może nie być to miarodajne), były przykłady z pve i o ile mnie pamięć nie myli to wiele z tych przykładów jest bliźniaczo podobna do tego co się dzieje w ds1. Między innymi dlatego tak długo męczyłem się z Artoriasem ponieważ jego verticale miały w rzeczywistości o wiele szersze hitboxy przez co zamiast evejda było kuku. To tylko jeden przykład z wielu. Niestety nie jest to tylko kwestia laga (chociaż ten też w dwójce potrafi doyebać jeszcze bardziej). Wystarczy troche ogrania i widać co jest z laga a co (pipi)ym phantomem z dupy. Jeśli ktoś nie ufa swojemu netowi, może poobserwować czołowych streamerów i podziwiać jakie kwiatki teraz wchodzą. Oczywiście w jedynce też mozna było zaobserwować to zjawisko ale nie w takiej skali. Lagi też zawsze były i będą ale w jedynce jakoś łatwiej mi było je rozpoznać (tudzież zapobiec wyciągając quelaga;)). W pve... no cóż... fakt, że to zawsze była bolączka tej serii co najlepiej widać na przykładzie zakręcających strzał i bełtów. Paradoksalnie najpewniej unika sie horyzontalnych ciosów tylko trzeba pamiętać aby skakać w keirunku przeciwnym do lotu broni wroga. Może to sie wydawać trudniejsze od uniku ciosów lecących z góry ale przynajmniej nic za nami z kosmosu nie zakręci. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 15 lipca 2014 Opublikowano 15 lipca 2014 Oooo, w koncu zaczalem w pvp sie bawic na iron bridge, sl119, i co smieszne, kosze jak wsciekly buildem faith z Defender greatsword z jego buffem + sacred oath. Jesli mam przeciwnika pure melee to bardzo czesto go rozniose, DGF ma dobry moveset z piercing ciosem, ale jak trafie kto umiejetnie posluguje sie melee + sorcery/hexes, to juz gorzej. W Ds1 w pvp bylem beznadziejny Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 15 lipca 2014 Opublikowano 15 lipca 2014 http://uk.ign.com/wikis/dark-souls-2/Crown_of_the_Sunken_King Hurra, 3 nowe lokacje, 2 nowych bossów, 2 nowe spelle (szkoda że nie ma nowego heksa), lecę po portfel!!11 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) wiecej screenow z dlc, http://www.ppe.pl/news-29739-smiertelnie_niebezpieczne_lochy_w_dlc_do_dark_souls_ii.html#galeria nic nie piszą o nowych broniach ale mam nadzieje że jakieś będa Edytowane 16 lipca 2014 przez Yano Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (pipi) z tymi lokacjami, bossami, jedynie ten cud mnie interesuje, could add some spice in pvp. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Podejrzewam, że to całe Denial będzie działało tak jak Second Chance, więc póki nie naprawią glitcha z możliwością nielimitowanego rzucania body buffów to doda raka a nie smaczku do pvp. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 W sumie fajnie ze beda 3 lokacje mimo ze jedns zapewnie tak mala albo mniejsza od black gulch. Ale balem sie ze na chama podzielili na 3 dlc i kazde z jedną lokacja Oby cena byla ponizej 50zl Cytuj
django 549 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 http://uk.ign.com/wikis/dark-souls-2/Crown_of_the_Sunken_King Hurra, 3 nowe lokacje, 2 nowych bossów, 2 nowe spelle (szkoda że nie ma nowego heksa), lecę po portfel!!11 Shulva - Sanctum City is a Lovecraftian abyss of angular architecture and glyphs haunted by the corpses of the dead. Dragon's Sanctum - Its flooded lower regions are patrolled by immense saurian beasts, while the vast tower rising from the shallow lake is guarded by agile and powerful Black Knights, among the quickest common enemies in Dark Souls 2. Dragon's Rest - A small inner chamber with a single bonfire, portending a momentous battle.Ja (pipi)e, dajcie juz spokoj z tymi smokami. Ci kolesie chyba sa zakochani w nich.... Jeszcze zeby sie inspirowali walka z Kalameetem (miłość) to nie - wszystkie smoki w DS2 sa praktycznie klonami Hellkite'a. Najbardziej z(pipi)anego bossa w całym Dark Souls. Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 W sumie fajnie ze beda 3 lokacje mimo ze jedns zapewnie tak mala albo mniejsza od black gulch. Ale balem sie ze na chama podzielili na 3 dlc i kazde z jedną lokacja Oby cena byla ponizej 50zl Cena już jest - 104 zeta za season pass, więc wchodzi 35 za 1 DLC. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 (edytowane) hm no to chyba sie skusze na sezona, bo pewnie osobno wyjdzie ok 150zł mimo że bywają droższe dlc (np pare mapek do multi za ponad 50zł x5) , ale jednak w tej sytuacji aż ciśnie sie na usta - wydawcy doją graczy kurde no kolejny raz powiem że z przyjemnością zapłaciłem za dodatek do RDR "undead nightmare" ponieważ było to coś osobnego, coś wielkiego i coś co robiło z RDR niemalże osobną gre, i takie DLC bardzo popieram (chociaż pozostałe dlc z RDR to był zwykły skok na kase) ale to co mamy w DS2 to niesposób nazwać tego "kilkoma wyciętymi lokacjami żeby je sprzedać osobno" - to boli, jak anal na sucho. jesteśmy ruchani:/ (zwłaszcza że jeszcze przy DS1 twórca mówił że sprzedaje gre jako całość anie będzie wycinał kawałków do wyzyskiwania kasy przez dlc) no i co? i dupa jedyne pocieszenie że te ok 300zł za gre+dlc to i tak dosyć dobry biznes, bo dostajemy mase zabawy. znacznie to lepsze niż gry które trwają 8 godzin i dowalają 20 minutowe dlc za 50zł Edytowane 16 lipca 2014 przez Yano Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 16 lipca 2014 Opublikowano 16 lipca 2014 Jak oficjalnie zapowiedzą DS2 na Łoniaka wraz ze wszystkimi DLC-kami z poprawioną grafą to nie wykluczone, że się jeszcze raz "pomęczę" ;-) Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 18 lipca 2014 Opublikowano 18 lipca 2014 (edytowane) A jednak w DLC pojawią się nowe bronie: New repeating crossbow. Similar to the Avelyn, it fires in 3 shot bursts. However, its strong attack fires off a flurry of less accurate dark bolts.Base stats:76 phys damage- STR, 20 req- DEX, 15 req- INT, 10 req- FTH, 10 reqC DARK Tak jak ktoś napisał na 4cinie - niech od razu From zaserwuje kuszę strzelającą atomówkami ( ͡° ͜ʖ ͡°) //EDIT: Nowy miecz, którego R2 "rozkłada" go niczym broń Ivy z Soul Calibura albo miecz z filmu "Braterstwo wilków" 120 phys damageE STR, 7 requiredS DEX, 6 required Nowy armor set: TWOP IS BACK XD Nowy greathammer: Moveset seems standard except for the first 2HR1, which is a lance-like thrust.307 phy dmg53 poisonB STR, 35 required- DEX, 6 required Dobra, nie chce mi się już dalej przeklejać, generalnie dodano sporo broniek, czarów (Dark Soul Greatsword ) i pancerzy, więc to DLC zaczyna się robić coraz ciekawsze. A, Denial to faktycznie Second Chance, ale po respie zostawia cię tylko z 1HP, więc bez przegięć. Edytowane 18 lipca 2014 przez Qjon 2 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 19 lipca 2014 Opublikowano 19 lipca 2014 Pieknie sie zalatwilem. Mialem juz 214level. Ostatniego bossa tylko do zrobienia, ale czekalem na dodatek. W miedzyczasie kupilem nowy dysk i przeinstalowalem system i zapomnialem o sejwach (((((((((( nie wiem czy mi sie bedzie chcialo od nowa Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2014 Opublikowano 19 lipca 2014 miecz-bicz na+10 słabe statsy, no chyba że jego biczowe ciosy trafiają wroga więcej niż raz miecz w działaniu https://www.youtube.com/watch?v=Ev2hdTxZUd4 Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 19 lipca 2014 Opublikowano 19 lipca 2014 Pieknie sie zalatwilem. Mialem juz 214level. Ostatniego bossa tylko do zrobienia, ale czekalem na dodatek. W miedzyczasie kupilem nowy dysk i przeinstalowalem system i zapomnialem o sejwach (((((((((( nie wiem czy mi sie bedzie chcialo od nowa Witam w klubie.Teraz raz na jakiś czas odpalam by nadgonić całą grę . Steam powinien wrzucić konieczność cloud do każdej gry. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 19 lipca 2014 Opublikowano 19 lipca 2014 pc master race i ich problemy, na ps3 nigdy nie musiałem formatować dysku i mam wszystkie sejvy ;p chociaż btw - jak dla mnie to nie byłby aż taki kłopot w przypadku DS bo i tak lubie zaczynać od nowa różnymi typami postaci Cytuj
Shen 9 681 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 (edytowane) Z cena dlc niezle pojechali, nowke w folii na ps3 kupilem krotko po premierze ponizej 100zl, a dlc 79zl na pc. Na konsole pewnie podobnie bedzie. Edytowane 20 lipca 2014 przez Guernica Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 No cena na konsolach jest znana - 104zł za Season Pass. Cytuj
Shen 9 681 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 Wiecej niz dalem za gre. Z przejsciem chcialem poczekac na dlc ale chyba nie ma sensu, bo tyle to nie dam. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 Zagram sobie jeszcze raz. Mam tylko pytanie, jak sie dobrze zabrac do dex builda? Czytam masy poradnikow itd, ale moze sa jakies uniwersalne rady? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 Pakuj w dex i bierz bron ktora sie dobrze scaluje z dexem. Polecam tez łuk bo dobrze sie scaluje z dexem i pozwala wyciaganac dobry dmg w walce dystansowej. W sumie chyba glowna zaleta dex builda to to ze mozna miec dopakowany łuk jako bron dystansowa i nie tylko uzywac go do wywabiania wrogow ale do skutecznego zabijania 1 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 Scalowanie to te literki s a b c d e prawda? Wiec jesli mam cos powiedzmy na b to zeby bylo na to co rzeba zrobic? Kiedy wiadomo od czego scalowanie zalezy? Sorry, ale nigdy sie nie zaglebialem w technikalia, tylko lupalem czym mi pasowalo. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 20 lipca 2014 Opublikowano 20 lipca 2014 No i znerfili mi mojego faith builda, nie dosc ze okradli mnie z 3/4 cudow, to jeszcze ograniczyli ich damage. Na dodatek moj defender greatsword stracil S scaling z faith, i jest teraz na B. THANKS FROMSOFT! Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 lipca 2014 Opublikowano 21 lipca 2014 Scalowanie to te literki s a b c d e prawda? Wiec jesli mam cos powiedzmy na b to zeby bylo na to co rzeba zrobic? Kiedy wiadomo od czego scalowanie zalezy? Sorry, ale nigdy sie nie zaglebialem w technikalia, tylko lupalem czym mi pasowalo. każda broń ma przypisany scaling, on nie zależy od niczego, każda broń ma swój, niektóre bronie nie mają wcale, niektóre mają 1 statystyke skalowaną, a inne więcej (np str, dex i faith - ale zwykle wtedy literki są słabsze), niektóre bronie polepszają swój scaling (literke) wraz z ulepszaniem, np początkowo mają B a po ulepszeniu na +10 mają A itp dzięki skalowaniu broń oprócz podstawowego dmg dostaje bonus od statystyk postaci np właśnie od dexa, jeśli broń ma D lub C to bonus nie bedzie duzy ale jak ma B/A/S to bonus potrafi dać dwukrotnie wiekszy dmg, oczywiście to zależy od ilośc danej statystyki, jak sie ma ok 40-50 str/dex to sie już osiąga porządny bonus, powyżej już niewiele rośnie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.