Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Amana nie jest zła - odleglosc aggro tych magicznych suk jest przesadzona, ale da sie to kontrowac chowajac dupe. Ot, to jest wlasnie cos co Team B uwaza za "trudne". Jezeli przejscie lokacji (waskiego sznurka z 3 ogniskami) zajmie nam duzo czasu to wiadomo, ze LEL DARK SOLS TAKIE TRUDNE.

 

Prawdziwa przeginka to Dragon Shrine z typami z młotami którzy mają nieskończoną ilość staminy i mogą napierdalać cały czas, dość szybko oczywiście. Miodzio.

 

 

A tak w ogóle to dzisiaj za(pipi)alem Ancient Dragona (Artificial Difficulty) oraz Darklurkera więc gra skończona, 80 godzin na liczniku. Nashandra pękła wczoraj i była jakimś żartem. Jasne, niby Gwyn też ciężki nie był jeżeli umiało sie parować, ale jednak coś trzeba byłu umieć, a tu? Tępa sieka, pare strzałów z błyskawic i po wszystkim. Postaram się jeszcze zdobyć wszystkie czary i cuda (hexy już mam) i to by było na tyle. NG+ zrobie z ciekawości, dalej raczej nie będe ciągną. To nie Dark Souls jedynka w końcu.

Opublikowano

nie wiem jak jest w pvp (gdzie zawsze jest jeszcze kwestia laga i może nie być to miarodajne), były przykłady z pve i o ile mnie pamięć nie myli to wiele z tych przykładów jest bliźniaczo podobna do tego co się dzieje w ds1. Między innymi dlatego tak długo męczyłem się z Artoriasem ponieważ jego verticale miały w rzeczywistości o wiele szersze hitboxy przez co zamiast evejda było kuku. To tylko jeden przykład z wielu.

Niestety nie jest to tylko kwestia laga (chociaż ten też w dwójce potrafi doyebać jeszcze bardziej). Wystarczy troche ogrania i widać co jest z laga a co (pipi)ym phantomem z dupy. Jeśli ktoś nie ufa swojemu netowi, może poobserwować czołowych streamerów i podziwiać jakie kwiatki teraz wchodzą. Oczywiście w jedynce też mozna było zaobserwować to zjawisko ale nie w takiej skali. Lagi też zawsze były i będą ale w jedynce jakoś łatwiej mi było je rozpoznać (tudzież zapobiec wyciągając quelaga;)). W pve... no cóż... fakt, że to zawsze była bolączka tej serii co najlepiej widać na przykładzie zakręcających strzał i bełtów. Paradoksalnie najpewniej unika sie horyzontalnych ciosów tylko trzeba pamiętać aby skakać w keirunku przeciwnym do lotu broni wroga. Może to sie wydawać trudniejsze od uniku ciosów lecących z góry ale przynajmniej nic za nami z kosmosu nie zakręci.

Opublikowano

Oooo, w koncu zaczalem w pvp sie bawic na iron bridge, sl119, i co smieszne, kosze jak wsciekly buildem faith z Defender greatsword z jego buffem + sacred oath. Jesli mam przeciwnika pure melee to bardzo czesto go rozniose, DGF ma dobry moveset z piercing ciosem, ale jak trafie kto umiejetnie posluguje sie melee + sorcery/hexes, to juz gorzej.

 

W Ds1 w pvp bylem beznadziejny :D

Opublikowano

Podejrzewam, że to całe Denial będzie działało tak jak Second Chance, więc póki nie naprawią glitcha z możliwością nielimitowanego rzucania body buffów to doda raka a nie smaczku do pvp.

Opublikowano

W sumie fajnie ze beda 3 lokacje mimo ze jedns zapewnie tak mala albo mniejsza od black gulch. Ale balem sie ze na chama podzielili na 3 dlc i kazde z jedną lokacja

 

Oby cena byla ponizej 50zl

Opublikowano

http://uk.ign.com/wikis/dark-souls-2/Crown_of_the_Sunken_King

 

Hurra, 3 nowe lokacje, 2 nowych bossów, 2 nowe spelle (szkoda że nie ma nowego heksa), lecę po portfel!!11

  • Shulva - Sanctum City is a Lovecraftian abyss of angular architecture and glyphs haunted by the corpses of the dead.
  • Dragon's Sanctum - Its flooded lower regions are patrolled by immense saurian beasts, while the vast tower rising from the shallow lake is guarded by agile and powerful Black Knights, among the quickest common enemies in Dark Souls 2.
  • Dragon's Rest - A small inner chamber with a single bonfire, portending a momentous battle.

Ja (pipi)e, dajcie juz spokoj z tymi smokami. Ci kolesie chyba sa zakochani w nich.... Jeszcze zeby sie inspirowali walka z Kalameetem (miłość) to nie - wszystkie smoki w DS2 sa praktycznie klonami Hellkite'a. Najbardziej z(pipi)anego bossa w całym Dark Souls.

Opublikowano

W sumie fajnie ze beda 3 lokacje mimo ze jedns zapewnie tak mala albo mniejsza od black gulch. Ale balem sie ze na chama podzielili na 3 dlc i kazde z jedną lokacja

 

Oby cena byla ponizej 50zl

Cena już jest - 104 zeta za season pass, więc wchodzi 35 za 1 DLC.

Opublikowano (edytowane)

hm

no to chyba sie skusze na sezona, bo pewnie osobno wyjdzie ok 150zł

 

mimo że bywają droższe dlc (np pare mapek do multi za ponad 50zł x5) , ale jednak w tej sytuacji aż ciśnie sie na usta - wydawcy doją graczy :/ kurde no

 

 

kolejny raz powiem że z przyjemnością zapłaciłem za dodatek do RDR "undead nightmare" ponieważ było to coś osobnego, coś wielkiego i coś co robiło z RDR niemalże osobną gre, i takie DLC bardzo popieram (chociaż pozostałe dlc z RDR to był zwykły skok na kase)

 

ale to co mamy w DS2 to niesposób nazwać tego "kilkoma wyciętymi lokacjami żeby je sprzedać osobno" - to boli, jak anal na sucho. jesteśmy ruchani:/ (zwłaszcza że jeszcze przy DS1 twórca mówił że sprzedaje gre jako całość anie będzie wycinał kawałków do wyzyskiwania kasy przez dlc)

 

no i co? i dupa

 

 

jedyne pocieszenie że te ok 300zł za gre+dlc to i tak dosyć dobry biznes, bo dostajemy mase zabawy. znacznie to lepsze niż gry które trwają 8 godzin i dowalają 20 minutowe dlc za 50zł

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

A jednak w DLC pojawią się nowe bronie:

 

 

mquRNUJ.jpg

 

New repeating crossbow. Similar to the Avelyn, it fires in 3 shot bursts. However, its strong attack fires off a flurry of less accurate dark bolts.
Base stats:
76 phys damage
- STR, 20 req
- DEX, 15 req
- INT, 10 req
- FTH, 10 req
C DARK

 

 

 

Tak jak ktoś napisał na 4cinie - niech od razu From zaserwuje kuszę strzelającą atomówkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

 

//EDIT:

 

Nowy miecz, którego R2 "rozkłada" go niczym broń Ivy z Soul Calibura albo miecz z filmu "Braterstwo wilków"

 

8DcBD5s.jpg

 

120 phys damage
E STR, 7 required
S DEX, 6 required

 

Nowy armor set:

Gb1dv59.jpg

 

TWOP IS BACK XD

 

OxVsh2i.jpg

 

 

Nowy greathammer:

 

NQJr7PR.jpg

 

Moveset seems standard except for the first 2HR1, which is a lance-like thrust.

307 phy dmg
53 poison
B STR, 35 required
- DEX, 6 required

 

 

 

 

Dobra, nie chce mi się już dalej przeklejać, generalnie dodano sporo broniek, czarów (Dark Soul Greatsword :banana: ) i pancerzy, więc to DLC zaczyna się robić coraz ciekawsze.

 

A, Denial to faktycznie Second Chance, ale po respie zostawia cię tylko z 1HP, więc bez przegięć.

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 2
Opublikowano

Pieknie sie zalatwilem. Mialem juz 214level. Ostatniego bossa tylko do zrobienia, ale czekalem na dodatek. W miedzyczasie kupilem nowy dysk i przeinstalowalem system i zapomnialem o sejwach :((((((((((( nie wiem czy mi sie bedzie chcialo od nowa :sweat:

Witam w klubie.Teraz raz na jakiś czas odpalam by nadgonić całą grę . Steam powinien wrzucić konieczność cloud do każdej gry.

Opublikowano

pc master race i ich problemy, na ps3 nigdy nie musiałem formatować dysku i mam wszystkie sejvy ;p

 

 

chociaż btw - jak dla mnie to nie byłby aż taki kłopot w przypadku DS bo i tak lubie zaczynać od nowa różnymi typami postaci

Opublikowano (edytowane)

Z cena dlc niezle pojechali, nowke w folii na ps3 kupilem krotko po premierze ponizej 100zl, a dlc 79zl na pc. Na konsole pewnie podobnie bedzie.

Edytowane przez Guernica
Opublikowano

Pakuj w dex i bierz bron ktora sie dobrze scaluje z dexem. Polecam tez łuk bo dobrze sie scaluje z dexem i pozwala wyciaganac dobry dmg w walce dystansowej. W sumie chyba glowna zaleta dex builda to to ze mozna miec dopakowany łuk jako bron dystansowa i nie tylko uzywac go do wywabiania wrogow ale do skutecznego zabijania

  • Plusik 1
Opublikowano

No i znerfili mi mojego faith builda, nie dosc ze okradli mnie z 3/4 cudow, to jeszcze ograniczyli ich damage. Na dodatek moj defender greatsword stracil S scaling z faith, i jest teraz na B.

 

THANKS FROMSOFT!

Opublikowano

Scalowanie to te literki s a b c d e prawda? Wiec jesli mam cos powiedzmy na b to zeby bylo na to co rzeba zrobic? Kiedy wiadomo od czego scalowanie zalezy? Sorry, ale nigdy sie nie zaglebialem w technikalia, tylko lupalem czym mi pasowalo.

każda broń ma przypisany scaling, on nie zależy od niczego, każda broń ma swój, niektóre bronie nie mają wcale, niektóre mają 1 statystyke skalowaną, a inne więcej (np str, dex i faith - ale zwykle wtedy literki są słabsze), niektóre bronie polepszają swój scaling (literke) wraz z ulepszaniem, np początkowo mają B a po ulepszeniu na +10 mają A itp

 

dzięki skalowaniu broń oprócz podstawowego dmg dostaje bonus od statystyk postaci np właśnie od dexa, jeśli broń ma D lub C to bonus nie bedzie duzy ale jak ma B/A/S to bonus potrafi dać dwukrotnie wiekszy dmg, oczywiście to zależy od ilośc danej statystyki, jak sie ma ok 40-50 str/dex to sie już osiąga porządny bonus, powyżej już niewiele rośnie

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...