Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Skończyłem DLC.

Po naprawdę niezłej pierwszej lokacji i pierwszej części Dragon's Sanctum (do momentu spotkania Jester Thomasa) byłem zadowolony - level był wymagający, potrzebne było cierpliwe podejście, po prostu prawdziwe Dark Souls. Zejście do Dragon's Rest było już dużo słabsze - ot skacz po półkach, odnajduj słabe sekrety, paruj rozsianych przeciwników - w skrócie nic ciekawego, ale myślałem, ze to dopiero początek, bo przecież (pomijając opcjonalny ganksquad) jestem wciąż przed pierwszym bossem. W końcu dotarłem do Elany, która wydawała się mocniejszym Pinwheelem (mimo, że grałem na NG+) - nie wiem, czy to kwestia mojego szczęścia, ale trzy razy przyzwała tylko szkieletki, które nie stanowiły żadnego zagrożenia, podobnie jak jej ataki (raz chyba tylko wpadłem na Flame swathe, bo zmył mi się z kolorem podłoża - ot, artificial difficulty :sorcerer: ). Rehash Nashandry padł za pierwszym razem.

Pomyślałem sobie że jak na pierwszą połowę DLC to wypada ono całkiem nieźle, ciekawe co czeka mnie dalej. A dalej... czekał mnie od razu pojedynek z ostatnim bossem (smokiem) i zakończenie całej przygody! Sam  Sinh też nie był zbyt wymagający, irytują trochę das-dwójkowe niewidzialne hitboksy, dodatkowo po pierwszej porażce musiałem zaopatrzyć się w zapas Poison mossa, bo smoczek różnymi atakami szybko nakłada nam Toxic. Udało się ubić gada za drugim razem, walka była w miarę ok, trochę IMO AI za dużo używało ataków latających, które nie były nawet trudne do ominięcia, tylko traciło się czas czekając jak Sinh wyląduje, my do niego podbiegniemy itd. Nie był to Kalameet level quality, ale nie był to też pojedynek tak kiepski jak ten z Guardian czy z Ancient Dragonem.

Reasumując DLC jest w porządku - nie jest tak świetne jak dodatek do jedynki, bardzo niespodziewanie się kończy (pomijając to ile męczyłem się z ganksquadem, aż przyzwałem do pomocy gracza, całość trwała max 4 godziny). Trochę niesmaku też powodują znowu słabe dwa pojedynki z "bossami", ale nie jest to też tragedia. Jeśli pozostałe dwa dodatki utrzymają poziom tego, to season pass może być zakupem do rozważenia dla każdego.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

kurde biegałem sobie wąskimi korytarzami aż wpieprzyłem się na te "duchy" z dwoma mieczami, wcześniej zabiłem 2 przy tych trumnach (truny rozwaliłem później wiec nie wiem czy ich rozwalenie ułatwia walke), wiedzialem ze są dosyc trudni, wiec widząc 3 takich pomyślałem że pobiegne troche do przodu może im uciekne, ale zamiast tego trafilem na jestera i miałem 3 duchy i jestera siedzącego na głowie, trudno było walczyć czy w ogole zrobić cokolwiek, pobiegałem troche probujac znaleźć droge ucieczki aż w końcu mnie zarąbali.. no cóż

Opublikowano

Te późniejsze duchy mają jakieś skopane aggro - mnie też na początku goniły aż do Thomasa, żeby sobie w pewnym momencie w trójkę zaklinować się w przejściu tuż przed nim i sobie tak stać, czasem ruszały do przodu, ale nie atakowały, wracały parę kroków do tyłu itd Tym gorzej było dla nich ;D

Opublikowano

No, w koncu skonczylem. Zostalo mi tylko dlc to odwiedzenia. W sumie w zyciu skonczylem malo gier, ale takie jak DS2 Chrono Cross czy Vagrant Story, to sa prawdziwe wyzwania.

off:

Pamietam jak w VS zeby zdobyc jakis rzadki miecz trzeba bylo bodajze 8 jakis duzych samurajow, pokonac i mozna bylo tylko miec jakas 1/2 (?) zycia zeby sie w ogole pojawili na drodze. Dlugo sie z tym meczylem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak, DS2.

 

Dzis odpalilem, najpierw 10 razy lub wiecej zaliczalem zgon od grubego ogra-cyklopa na poczatku (nie zauwazylem drugich drzwi w chacie xD), zaczalem od nowa, potem wywialo mnie gdzies do lokacji, gdzie byli ogromni rycerze w zbrojach, to spieprzalem przed siebie i dotarlem do "dragon knighta" czy cos takiego [*]

Nie mam szczescia poki co do tej gry.

Opublikowano

Od ogniska w Majuli (tam gdzie jest typiara od wbijania poziomów) idź przy skarpie w dół. Dojdziesz do pierwszej lokacji, Forest of the Fallen Giants, dalej powinienes sobie poradzic.

 

Heide's Tower trudne nie jest, ale te rycerzyki sa dosc oniesmielajace wiec jezeli jestes swiezy to narazie tam nie idz. Ubijesz Last Gianta oraz Pursuera i smialo wracaj, bedziesz ogarniety i sklepiesz ich bez problemu.

Opublikowano (edytowane)

Gavlan - merchant, którego spotykamy najpierw w No man's wharf, potem Harvest Valley by na końcu przenieść się na stałe do Doors of Pharos - może skupować od nas przedmioty w zamian za dusze. Ich cena jest jednak tak marna, że bardziej "opłaca się" je po prostu wrzucać do skrzyni przy ognisku lub wyrzucać całkiem :D

 

Swoją drogą są już pierwsze wycieki materiałów z drugiego DLC:

 

- greatsword (z anime movesetem): http://i.imgur.com/K78QCMa.jpg

- maska http://i.imgur.com/mJjYPv9.jpg

 

Nowy boss:

 

k6P13Ld.jpg

 

NO JA JE.BIE chciwe s(pipi)ysyny znowu to zrobiły, znowu rehash bossa, pewnie nie jedyny w tym dodatku...

 

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 1
Opublikowano

To wziąłem z randomowego threadziku na 4chanie, więc linkiem już nie dam rady zarzucić :)

Ja kupiłem Season Passa bo mam ałtyzm i czułbym się nieszczęśliwy gdybym nie miał 100% trofeów w tej grze... Ups.

Opublikowano

gdyby sie pojawily jeszcze jakieś przecieki to dajcie znać, chetnie sie dowiem jakie nowe itemki doszły itp

 

też kupilem seson passa wiec pogram sobie nawet jeśli wszyscy bossowie będą chamskimi klonami

Opublikowano

LOL@ minusowanie posta Liperta.

 

Swoją drogą patch z DLC wprowadził też kolejne zmiany w balansie - zdziwiłem się sam, bo m.in. pyro Warmth nie regeneruje życia w sposób stały, tylko skokowo po kawałku, w kilkusekundowych interwałach, co znacznie utrudnia jego taktyczne hehe wykorzystywanie w PvP.

 

Zmiany:

 

 

The following fixes, changes, and refinements are included in the update

  • Undead Crypt: Fixed the bell not ringing if you continuously attack the bell that appears after Ledia’s shaman appears.

Adjustments that will be made with Calibrations 1.10 (all following changes)

  • Balanced fatal blows done on other players in online multiplayer

Spell parry time and area of effect has been raised:

  • Cleric's Parma
  • Cleric's Small Shield
  • Cursed Bone Shield
  • Spirit Tree Shield
  • Golden Wing Shield
  • Shield of the Insolent
  • Grand Spirit Tree Shield

Spell parry time has been raised:

  • King's Mirror

Lowered damage caused by the following weapons:

  • Defender's Shield
  • Havel's Greatshield
  • Gyrm Greatshield
  • Dragonrider Greatshield

Lowered defense of

  • Gyrm Helm
  • Gyrm Warrior Helm
  • Gyrm Warrior Greathelm
  • Smelter Demon Helm
  • Velstadt's Helm
  • Black Witch Robe

Raised effect of:

  • Stone Ring

Changed so the effect does not apply to spells:

  • Red Tearstone Ring

Raised defense against enemies in offline play only (multiplayer not affected)

  • Ring of Steel Protection

Lowered effect of:

  • Clear Bluestone Ring +2

Raised casting time and lowered strength of:

  • Soul Spear

Raised casting time, lowered strength, raised required magic slots, and raised usage count for:

  • Crystal Soul Spear

Lowered effectiveness of:

  • Strong Magic Shield

Lowered damage of:

  • Soul Geyser
  • Soul Shower
  • Lightning Spear
  • Great Lightning Spear
  • Sunlight Spear
  • Emit Force
  • Blinding Bolt
  • Heavenly Thunder
  • Fire Whip
  • Affinity
  • Scraps of Life
  • Resonant Soul
  • Great Resonant Soul

Spells “Sacred Oath” and “Bountiful Sunlight”

  • Casting this on one’s self will now diffuse all support effects
  • Having it cast by someone else will not diffuse other support effects
  • Casting spells on yourself to create other support effects after having these used will diffuse the effect of the above spells (players cannot use the effects of these spells in conjunction with other effects from spells they cast on themselves)

Spells “Numbness” and “Resonant Flesh”

  • Casting this on one’s self will now diffuse all support effects
  • Casting spells on yourself to create other support effects after having these used will diffuse the effect of the above spells (players cannot use the effects of these spells in conjunction with other effects from spells they cast on themselves)

 

 

Opublikowano

Nie dość, że dałem naciągnąć się na Season passa, to teraz jeszcze na PS3 nie mogę pobrać drugiego dodatku (a raczej 100kb klucza aktywującego, bo dodatek pobierał każdy w patchu) przez niedopatrzenie Sony - ale kupić za to mógłbym go bez problemu :)

 

Najgorsze jest to, że z opinii wynika, iż dodatek ten jest znacznie lepszy od podstawki czy pierwszego dlc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...