Banny 2 656 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 Ok. 2h eksploracji + czas bicia bossów uzależniony od twojego skilla wtf.. Myślałem, że płacąc tyle co za cała grę dostanę minimum 10h.. szkoda. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 Bladestone - dalej będzie różnie, bo taka właśnie jest ta gra. Co do trofeów, to jesteś jeszcze przed momentem, w którym wystartuje jeden z dwóch "questów" z NPCami polegający na gadaniu z nimi w określonych lokacjach i przyzywaniu ich do walk z określonymi bossami - jest to megaupierdliwe na NG+, więc jeśli zależy ci na trofikach to zajrzyj sobie na wiki i obczaj co i jak (npc Lucatiel, drugi quest zwiazany z npc Benhartem). Resztę można sobie spokojnie wbijać na NG+ i dalej (żeby wbić plat i tak musisz przejść grę 2 razy + dojść do połowy 3 runa). 1 Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 Bladestone - dalej będzie różnie, bo taka właśnie jest ta gra. Co do trofeów, to jesteś jeszcze przed momentem, w którym wystartuje jeden z dwóch "questów" z NPCami polegający na gadaniu z nimi w określonych lokacjach i przyzywaniu ich do walk z określonymi bossami - jest to megaupierdliwe na NG+, więc jeśli zależy ci na trofikach to zajrzyj sobie na wiki i obczaj co i jak (npc Lucatiel, drugi quest zwiazany z npc Benhartem). Resztę można sobie spokojnie wbijać na NG+ i dalej (żeby wbić plat i tak musisz przejść grę 2 razy + dojść do połowy 3 runa). Gram dalej i jest ciekawiej. Z Lucatiel chyba trochę zepsułem, bo w pierwszym miejscu nie gadałem z nią dużo i nie było jej znaku summona, ale mam jeszcze 3 próby więc ok. Nie rozumiem dwóch rzeczy: 1. nie mogę w żadnej lokacji stawiać znaków przyzywania białym rysikiem 2. Mój sprzęt wcale się nie psuje, co podejdę do kowala w Majuli i wybiorę opcję naprawy to wyskakuje info, że nie trzeba niczego naprawiać, bug jakiś? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 21 września 2014 Opublikowano 21 września 2014 U kowala teraz naprawiasz przedmioty tylko jak się zepsują "całkowicie", czyli stracą całe durability i będą niezdatne do użycia. Samo durability odnawia się automatycznie siadając przy ognisku. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Trzecie DLC do DaS2 ma premierę już jutro, jakiego bossa zrehashowano w tym dodatku? + 2 Flexile Sentry Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Chyba masz na myśli jabbę the hut Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Nieładnie się From zachowuje przy DS2, copy pasta bossowie i przeciwnicy. Chyba zleje te wszystkie dodatki Cytuj
Shen 9 672 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja wezme jesli beda w promocji. Season pass kosztuje tyle co dalem za ds2 nowke w folii. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja uważam, że dlc do DaS2 są jak najbardziej warte sprawdzenia i polecam je nawet tym którym podstawka średnio podeszła, ale oczywiście za max 60zl Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 kurde zapomniałem wrecz o tym dlc, mam teraz 2 gry w które ostro gram więc dlc odpale nieco później, ale pooglądałem na jutubie pare minut gameplauy żeby zobaczyć klimat śniegowych lokacji itp, co ciekawe oglądałem to na kanale kolesia który robi porąbane speed runy w DS1i2 , typu przejście bez ognisk i śmierci, przejście z samym łukiem, przejście na lvl1 bez ubrania, i rózne chore udziwnienia (albo np przejście z modem który co kilka sekund zmienia broń trzymaną w ręce na całkowicie losową rzeczy, raz sztylet, raz tarcza, raz kusza (bez strzał), ogolnie niezły sajgon) i on musi być niezłym kozakiem żeby móc przejść gre na tak niesamowicie utrudnione sposoby. a mimo to na tym filmiku z nowego DLC zdychał co chwile O_o , oglądałem z 15 min to zdechł ponad 10 razy z czego raz na 3 przeciwniku spotkanym w dlc, i wieeeele razy na jakimś bossie ciekaw jestem o co tu chodzi, czy to dlc jest aż tak niesamowicie trudne? Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 Jest poprostu nowe, gosciu nie zna rozstawu przeciwnikow jak i lokacji jeszcze. Wszystko do wyuczenia. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 2 października 2014 Opublikowano 2 października 2014 (edytowane) Ograłem trzecie DLC, na szczęście zrehashowani Covetuous demon i 2x Flexile sentry były tylko pobocznymi minibossami, więc <>< Ostatni dodatek znowu błyszczy w kwestii level designu - początkowo wydaje się liniową ścieżką, ale jak to w Soulsach całość świetnie przeplata się samo ze sobą, ujawniając nowe skróty i przejścia, dodatkowo sama gra niejako zmusza nas do ponownego przejścia lokacji po pokonaniu pierwszego bossa ze względu na odkryte nowe ścieżki i przeciwników, co wcale nie przeszkadza. Serio, każdy levedesigner mógłby na grach From uczyć się jak tworzyć naprawdę interesujące lokacje. Art design również trzyma poziom, śniegowe klimaty choć nie tak piękne jak np. w Uncharted 2, to jednak dają w Soulsach radę. Samo DLC jest dość wymagające i chyba najdłuższe ze wszystkich trzech. Przeciwnicy wytrzymali, część z nich odporna na backstaby, ale całość nie jest nadmiernie frustrująca. No, może oprócz jednych nowych s(pipi)ysynków Połączenie szczura z Bonewheel skeletonem, dz-dzięki From Niestety zawodzą IMO w tym DLC bossowie. Do walki stawiono przed nami wielkiego, śnieżnego tygrysa, który mimo, że walczy zupełnie inaczej niż inni zwierzęcy przeciwnicy (Sif czy król szczurów), to jednak wciąż walka z nim ma te same problemy co wcześniej - plątanie się kamery, beznadziejnie ulokowany punkt zaczepienia lockona; środek brzucha zwierzęcia zamiast, (pipi), jakiegokolwiek innego miejsca, przez co dużo ataków whiffuje, a sam tygrysek bierze nas na 2-3 pacnięcia (NG++). Drugi boss to znów tylko duży rycerz z mieczem, tym razem ze spawnującymi się (lub nie, jeśli spełnimy odpowiednie warunki) wspierającymi go szeregowymi przeciwnikami - niestety drugie DLC jakoś nawet takiego zwykłłego humanoida potrafiło zrobić ciekawiej, a tutaj mamy tylko Gwyna/Allone 2.0. Jak zawsze w DLC pojawia się też opcjonalna "ścieżka zdrowia", czyli jakaś wyjątkowo wycheesowana lokacja prowadząca do nieobowiązkowego bossa. Nie inaczej jest i tym razem, lokacja jest ogromna, dojście do bossa zajmuje dobre kilkanaście minut, widoczność utrudnia burza śnieżna, a nas atakują nieskończenie respawnujący się dość silni przeciwnicy. Bleeeeeh. Sam opcjonalny boss zawodzi za to totalnie, bo... Są to dwa tygrysy, będące kalką pierwszego szefa w tym dodatku. Po skompletowaniu 3 koron (+King's crown) odwiedzając Vendricka odblokowujemy dodatkową cutscenkę: Wchodząc do jego memory spotykamy się z jeszcze niehollow królem, który gratuluje nam zebrania koron i... leczy z undead curse. Można więc powiedzieć, że ukończenie DLC stanowi niejako true ending gry. Dodatkowo każda z koron dostaje buffa - mając ją na głowie w przypadku śmierci nie zamienimy się w hollowa (choć wciąż stracimy dusze), jesteśmy też odporni na nałożenie statusu Curse Podsumowując mamy do czynienia z kolejnym porządnym dodatkiem. Uważam, że drugi (Crown of Iron King) w ogólnym rozrachunku wypada najlepiej, to jednak warto zaopatrzyć się we wszystkie. Edytowane 2 października 2014 przez Qjon 3 Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 5 października 2014 Opublikowano 5 października 2014 (edytowane) Platyna zaliczona, to najmniej upierdliwa platyna w serii. Sama gra jest zdecydowanie najłatwiejsza w serii. Jest też najsłabsza, nie ma już w designie lokacji tej iskry geniuszu. Jak wczoraj obejrzałem jakieś materiały video z DKS1 i DS to DKS2 wydał się jeszcze bardziej nijaki w porównaniu do poprzedniczek. Szczyt buractwa to wlepienie na siłę Gargulców i Orsteina z Anor Londo znanych z jedynki. Nigdy nie zrozumiem takich zabiegów. Bossowie byli zazwyczaj w miarę ok, poza wspomnianymi wyżej kopiami z jedynki i Darklurkerem, przez tego pedała musiałem przerobić na tą jedną walkę moją mostać meele na cudaka żeby zabić go błyskawicami i pyro kiedy się rozdwajał. W grze jest wciąż dużo znaków przyzwań w prawie każdej lokacji na różnych poziomach soul memory, więc jak ktoś chce się dużo bawić w co-opie to warto teraz sięgnąć po grę. Jednak sama gra w moich oczach dała radę, to pewnie dlatego, że od już trzeciej części nie wymagałem nie wiadomo czego i gra zaspokoiła mój Soulsowy głód. Spodziewałem się podobnego poziomu całej gry. Dobrze, że wychodzi Bloodborne, bo całe te średniowieczne fantasy się przejada ludziom z From S. Zapomniałem dodać, że najgorzej wykonaną rzeczą jest rzekoma spójność świata, a raczej jej brak. W budowie świata jest taki chaos, syf, że w pierwszych godzinach nie wiedziałem gdzie i po co idę. Kompletna dezorientacja. Lepiej jakby zrobili wybieranie lokacji w Nexusie na wzór z Demon's Souls skoro nie potrafili zrobić wielkiej, sensownej krainy. Edytowane 5 października 2014 przez Pure Bladestone 2 Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 6 października 2014 Opublikowano 6 października 2014 Dobra, wykorzystalem te 4miliony soulsow jak sie dowiedzialem ze sl nie ma wplywu na pvp, tylko soul memory ma. Ide zabic ancient dragona bo chce zabic vendrika, bo chce jego korony. W miedzyczasie, macie fajny filmik ;P https://www.youtube.com/watch?v=HEB8Y-83VW0&list=FLcHBlkG9RVZZxq5MVNBOlag&index=1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 6 października 2014 Opublikowano 6 października 2014 Pikol to ty kiedys wrzuciles na r/darksouls filmik jak twoj przeciwnik w pvp zrobil swietnie wygladajacy jump attack? Zwrocilem uwage na to, bo nick wrzucajacego byl pikol + jakies liczby. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 6 października 2014 Opublikowano 6 października 2014 (edytowane) Nom, pikol1991, to i pare innych filmikow kiedys tam. Jak cos fajnego uda mi sie nagrac z Ds, to zwykle tam wrzucam edit: filmik ;P Edytowane 6 października 2014 przez Pikol Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 6 października 2014 Opublikowano 6 października 2014 To zobaczcie plunging w ostatniej akcji tego filmiku. Cały kanał też polecam bo Yami ma świetny styl w pvp. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 9 października 2014 Opublikowano 9 października 2014 Epicki skok. Ladna akcja Cytuj
gamer 1 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Witam. Próbuję spalić żar ascezy w, niektórych miejscach pojawia się komunikat "nie można teraz spalić żaru ascezy" teraz mi chodzi o obóz armi królewskiej na NG+ zabiłem wszystkich i nikt się nie odradza. Ale nie wiem czemu dalej nei mogę żaru ascezy spalić ;/ ? Ktoś zna zasady kiedy można go spalić a kiedy nie idlaczego ? Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 A bossów utłukłeś? Niektóre z ognisk odradzają więcej niż jednego. Jeżeli po załatwieniu kółka różańcowego dalej nie możesz podnieść poziomu ogniska to zabij Freję i wtedy sprawdź. Cytuj
gamer 1 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 tak utłukłem. Tylko freji jeszcze nie Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Powrocilem do swojej ulubionej mapy. Manslayer Master Rai build zrobiony pod poison - Dual Manslayer Katana +5, Crest of the Rat i Moon Butterfly Cuffs +5 robią swoje. Do tego na dalsza odleglosc Hunter's Blackbow +10 z poison arrows. Zabijam hostow oczywiscie. Bedzie opowiadanie na 100% :v 1 Cytuj
gamer 1 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Kolejna sprawa. Mam już poziom 225 ale od któregoś poziomu jak wybieram DST do zwiększenia to nie chce mi się zwiększać miejsce i cały czas mam na 6. Od czegoś do zależy ? Czy muszę co innego se zwiększyć czy jak ? Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Siódmy odblokujesz inwestując 40 dst. Tu masz tabelke z kolejnymi wartościami: http://darksouls2.wikidot.com/attunement Możesz też zwiększyc ilość slotów przy pomocy pierścienia. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 Istnieje możliwość że będzie 4 dlc 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.