Jerome 1 181 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 (edytowane) Tylko, ze tam tanio nic nie bylo. Tanio to jest jak tam staniesz i nawalasz z luku do wszystkich, bo zapewne tak robisz, ale jak juz np kaplani wala magia z daleka to juz slabo. Jako b.phantom atakowalem tak dziesiatki godzin, mape znam na pamiec, a ty marudzisz, bo nie jest zaprojektowana tak bys sobie lekko przebiegl lub ma za malo rzeczy za ktorymi mozna byloby sie schowac. To jest placz. EDIT: I jeszcze jedno. Nie porownujcie nerfienia w DkS, bo nie bylo tam zadnego, a ten przyklad opisany wyzej nie zmienia nic i ma sie nijak do nerfow w DkS2. Tam dodatkowo 3/4 broni wzmocnili sila obrazen. Edytowane 28 grudnia 2014 przez Jerome Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 Nie przeczytałeś mojego posta albo nic z niego nie zrozumiałeś. Napiszę Ci wyjątkowo raz jeszcze(bo święta były i mam taki dzień dobroci): ta lokacja nie jest trudna tylko irytująca przez słaby design. PS: łuku nie używam co też napisałem a argument, że patch który pozwala ominąć prawie wszystkich silnych wrogów w części jednego levelu nic nie zmienia przemilczę.z Mojej strony EOT. Mate5 bardzo dobra nazwa dla tej lokacji. Aż Ci dam plusa bo w trzech wrazach napisałeś więcej niż ja. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 (edytowane) Tylko, ze Amana ma wszystko idealne dla mnie i dla wielu. Epicka mapa i tak samo smieszylby mnie wpis jakbys napisal, ze Latria tez ma, bo za wasko i duzo cel... Placz i tyle. Jestes pierwsza osoba ktora narzeka tam na design tam. Tyle w temacie. Taka mapa i to jest jej urok, ale karva nie wiem jak mozna na to narzekac. Ja tam biegalem (jak wszedzie) bez pochodni i jakos jak sie patrzy to sie nigdzie nie wpadnie. O jakim patchu mowisz? O Demon Ruins? I co niby tam sie stalo? Sledzilismy zawsze w grupie wszystko i o takim czyms nikt nie pisal, zatem nic nie znaczaca blachostka. Dlatego, ze w DkS wszystko mozna ominac. Edytowane 28 grudnia 2014 przez Jerome Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 (edytowane) FROM o przyszłości serii Souls: Dark Souls 2 Director on future of series: Stuff planned that will blow your head off “Going forward in terms of future games in the series, there are definitely more possibilities in terms of new enemies that take advantage of the PlayStation 4 and Xbox One… ,” he adds. “I’m sure its not a secret there are all kinds of possibilities for the future, especially with this new hardware and much expertise going forward. There are some planning documents that we have internally that would blow your head off.” By Jenna Pitcher Dark Souls 2 director Yui Tanimura believes the Dark Souls universe is a good fit for virtual reality content, he told IGN in an interview via translator.“This isn't something that we are looking into detail yet, or at least right now, but I agree that the world of Dark Souls 2 is something that has a very visceral element to it,” says Tanimura, in response to if Dark Souls virtual reality was something that developer From Software was experimenting with. I ciekawy post: I've read speculation on Japanese forums that DS2 development was a disaster and From had to bring in Tanimura to salvage it. No idea if this is true but there were definitely issues with the engine that Shibuya created. It's pretty clear that the game came out 6 months after they initially wanted it to and it was still rushed. Seems they had to scrap a lot of stuff. With this in mind and the quality of the DLC, I think Tanimura can do a good job. Plus he can learn from the successes/failures of Bloodborne. I just hope we get more interesting NPCs in DS3... Edytowane 28 grudnia 2014 przez Figaro Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 Mnie tez pre patch amana w(pipi)iala, az rozwalilem pada Magiem ktory ma malutko staminy, jak ci pieprzeni priest'ci sie rzuca na ciebie, gdzie ty biegasz w wodzie powolnie, a im to zanic, to mozesz tylko rollem unikac ich atakow, po czym stamina za chwile ci sie konczy i nie ma szans na kontratak z twojej strony, to jest denerwujaco. Juz przemilcze ten homing spam co 5 sekund tych kurev z drugiego konca lokacji. 1 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 Pure Mage tak ma, ze dobry 1v1 w pve, ale na wieksza agresywna ilosc wrogow gdy sie da zlapac to juz ciezko, dlatego w takich wypadach lepszy spellsword Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 12 stycznia 2015 Opublikowano 12 stycznia 2015 Czy spalenie bonfire ascetic przechodzi na kolejne ng+ (czyli na ng+ będzie ng++ w danej lokacji)? Cytuj
kanabis 22 640 Opublikowano 12 stycznia 2015 Opublikowano 12 stycznia 2015 Fakt Amana to piękna klimatyczna miejscówka. Ale ci magowie to i mnie wkur.wiali. Najbardziej irytujący moment w grze. O dziwo jedyny IMO No moze i ta aura curse przy ostatnim bosie ale tego pewnie mozna było uniknąc jakims przedmiotem albo zbroją. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 12 stycznia 2015 Opublikowano 12 stycznia 2015 Fakt Amana to piękna klimatyczna miejscówka. Ale ci magowie to i mnie wkur.wiali. Najbardziej irytujący moment w grze. O dziwo jedyny IMO No moze i ta aura curse przy ostatnim bosie ale tego pewnie mozna było uniknąc jakims przedmiotem albo zbroją. Jeszcze irytują te ścieżki zdrowia przed bossami w postaci prostych korytarzy z masą mobków. Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 13 stycznia 2015 Opublikowano 13 stycznia 2015 (edytowane) Ja w Shrine of Amana nie miałem problemów (pure melee), za to irytowało mnie, że za każdym razem żeby dojść do Darklurkera (opcjonalny) trzeba dać human effigy, boss jeden z najtrudniejszych w grze i jeszcze trzeba farmić ten przedmiot żeby w ogóle podjąć walkę (u mnie poszło jakoś 30 human effigy, bo oprócz zgonów od samego bossa było oczywiście przypadkowe wpadanie do dziur, również przez pośpiech). Do poziomu trudności nic nie mam (jak ktoś nie walczył to niech sobie wyobrazi Flamelurkera z DeSa x2), w końcu to DS. Teraz właśnie będę czyścił SoA dla twinkling titanite'ów bo strasznie ograniczyli ich ilość w stosunku do poprzedniej części, gdzie po pierwszym przejściu mogłem ulepszyć na maxa broń (BKH) i zbroję (Giant Set), tu ledwo mi starczyło na 1 broń (a w obu częściach wybiłem wszystkie crystal lizardy). I nie wiem czy palić też bonfire ascetic i zbierać tytanity przy Giant Lordzie, tyle, że nie uśmiecha mi się z nim walczyć na ng+ jak na ng+8 (chociaż strategia w moim przypadku - melee - pewnie będzie ta sama, tylko walka dłużej potrwa, no i pewnie 1 trafienie we mnie = zgon). W ogóle ng+8 to maksymalny poziom trudności, czy można zwiększać w nieskończoność? Edytowane 13 stycznia 2015 przez Czimeq Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 13 stycznia 2015 Opublikowano 13 stycznia 2015 (edytowane) Twinkle (i dusze) farm śmiało na Giant Lordzie. Najlepiej na tę okoliczność zrób z siebie kleryka i napieprzaj z podestu po lewej stronie Great Lightning Spearami. Run trwa wtedy chyba ze 2 minuty i stopień trudności nie ma znaczenia. Przegięty sposób farmienia bo można tak bez końca. Ng+7 to max jeśli chodzi o wzrost statystyk przeciwników. Edytowane 13 stycznia 2015 przez Lipert 1 Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 13 stycznia 2015 Opublikowano 13 stycznia 2015 Faktycznie Giant Lord jest banalny na ng+7, nawet melee (Lightning Curved Dragon Greatsword +5 robi robotę), great lightning speary trochę słabe (mimo 60+ faitha) ale jakoś idzie, może jeszcze sprawdzę hexy i piromancję. Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 13 stycznia 2015 Opublikowano 13 stycznia 2015 Banalny bez względu na ilość NG bo i tak nie trafi Cie ani razu. Ja tam biegałem prawie goły, mając na sobie tylko sprzet maksymalnie zwiększający obrazenia od cudów. Farmiłem dopiero po ukończniu gry więc sprzęt miałem już pełny i zależało mi tylko na twinklach. Droge do niego wypracuj sobie sam lub luknij runy na yt. Czasami ginąłem pod pierwszym ciosem jeszcze przed schodami na podest po lewej (dlatego warto zdjąć zbedny sprzet by wydłuzyć rolke), ale gdy już jesteśmy na górze, unikanie jego ciosów to banał (rolki na boki pod ciosem z góry i rolka w tył przed ciosem horyzontalnym. Ascetika zgarniałem już po tym jak Giant Lord padł i wracałem piórkiem. Dawno nie grałem i nie pamiętam zestawu sprzętu oraz statów ale robiłem testy i Sunlight Spear/Great Lightning Spear kosiły najszybciej. Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 14 stycznia 2015 Opublikowano 14 stycznia 2015 (edytowane) Czytałem gdzieś, że ponoć osłabili cuda i piromancję (np. widziałem na YT jak gościu zabił Darklurkera samym Firestormem, dziś może 1/4 HP by mu tak zabrał). Poza bossem biegam jeszcze za każdym razem do Memory of Orro i Vammar (tam też wszystkie przedmioty się respią, oprócz metalowych skrzyń), gdzie mozna zebrać Soul of a Hero (x4) i Great Hero (x3), Bonfire Ascetic (x1), Soul Vessel (x1), Petrified Something (x1) i Smooth and Silky Stones (x5). Dwa ostatnie przedmioty można wymieniać u Dyna and Tillo i jest szansa na dodatkowe Twinkling Titanites. edit - sprawdziłem i jednak nie warto biegać do pozostałych lokacji (najwyżej po Soul Vessel), dusze szybciej zdobywa się pokonując Giant Lorda, a co do wymiany, to za ponad 50 smooth and silky stone i kilka petrified something dostałem 2 twinkling, więc szkoda czasu. Edytowane 14 stycznia 2015 przez Czimeq Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 14 stycznia 2015 Opublikowano 14 stycznia 2015 Ano racja, były później patche osłabiające m.in. magie i cuda. Teraz pewnie taki run trwa troche dłużej... Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 A free patch will be available for all Dark Souls II players on February 5th, 2015 bringing gameplay enhancements and new story elements to prepare for the Scholar of the First Sin! (Ver 1.10, Calibrations 1.13) Check out this new batch of screenshots that highlight some of the improvements and read on below for a full list of changes: *Warning - Spoilers ahead if you have not finished the game* -Added new character, The Scholar of the First Sin.-Additional item description text.-Choosing to enter the Covenant of Champions will now allow enemies to continue to respawn after being defeated.-Choosing to enter the Covenant of Champions will now cause enemies to inflict more damage to the player.-Players will gain access to a new item: The Agape Ring. When players equip the new Agape Ring, souls collected from kills during online play will be absorbed by the ring rather than the player. This allows players to control their online matchmaking experience by limiting their total souls collected.-Increased effect of Rusted Coin.-Awestones now dropped more often.-The bonfire warp selection screen will now highlight the top three areas where players will have the best change to connect with other players online.-White phantoms will remain in other players' worlds for longer periods of time.-White phantoms will no longer return to their world if time runs out during a boss battle.-Players on their first play through can now match with players on their 2nd or further play through.-Made it easier for players to match online in general.-Made it so that invading players cannot use items which invite more enemies.-NPC conversation text is now displayed more prominently than online notices.-Players may now choose to cancel out the effect of the Human Effigy at bonfires.-When a player cannot take part in online play due to the effect of the Human Effigy, made it so that the player can still write signs. (They still cannot summon during this period.)-The Imitation spell now affects normal enemies.-The Hush spell is now more effective on normal enemies.-Load times shortened (PS3 only).-Calibrations no longer saved each time before the title screen.-Fixed issue causing map name listed on save data and actual map name after loading to not match.-Made it possible to skip the ending sequence the 2nd time through and beyond.-Removed the blur effect used when looking through the binoculars.-Rouge Water, etc.: Fixed issue causing the user not to recover spell usages for spells only able to be used once.-Made Old Iron King's Crown's effect function consistently throughout the game.-Adjusted price for Crown of the Ivory King, Ivory King Armor, Ivory King Gauntlets, Ivory King Leggings.-Fixed Issue whereby the sign in the Iron Keep was not displayed as intended once the player spoke to Lucatiel of Mirrah in Harvest Valley.-Corrected issue whereby users could not use Bonfire Ascetics at Undead Crypt Entrance Bonfire.-Adjusted timing for Licia of Lindeldt to become the player's enemy.-Adjusted conditions for lighting Majula map from "Defeat Nashandra" to "Defeat Throne Defender and Throne Watcher."-To prevent invasion after defeating area bosses, made the Human Effigy effect function in this situation automatically.-Made it possible to get the reward items after defeating area bosses even if your inventory is full at the time. (Items will drop in front of the player.)-Made it possible to get the reward items after using Crushed Eye Orb and defeating Licia of Lindeldt even if your inventory is full at the time. (Items will drop in front of the player.)-In Black Gulch, made it possible to receive Forgotten Key after defeating a Giant when the player has 99 Souls of a Giant.-In Grand Cathedral, made it possible to still receive the item you are supposed to get when talking to Alsanna, Silent Oracle even if your inventory is full.-At the Ending, if the player has fulfilled the conditions to receive Illusory Ring of a Conqueror and Illusory Ring of the Exalted but their inventory is full, made it possible to receive the rings properly. (Players will receive the rings as soon as space is opened in their inventory.)-Adjusted rewards in online play: (Normal Online Play)-Host vanquishes invading dark phantom or arbiter spirit: Human Effigy-Host vanquishes a dark phantom summoned through red sign: Human Effigy-Host vanquishes invading grey spirit (Bell Keeper): (1 of the following) Titanite Chunk, Titanite Slab, Twinkling Titanite, Petrified Dragon Bone.-Vanquish host you invade at the covenant "Rat King" area: Added Smooth & Silky Stone in addition to Pharros' Lockstone (Covenant "Blue Sentinels")-Vanquish dark phantom when summoned as help by a Way of Blue host: Devotion to covenant up +1. (Covenant "Rat King")-Vanquish client summoned to Rat King area: Added Smooth & Silky Stone in addition to Pharros' Lockstone. (Covenant "Bell Keeper")-Vanquish host when invading as grey phantom: (1 of the following) Titanite Chunk, Titanite Slab, Twinkling Titanite, Petrified Dragon Bone. (Covenant "Pilgrims of Dark")-Host vanquishes abyss spirit in Dark Chasm of Old: added Human Effigy to Bonfire Ascetic. (Covenant "Brotherhood of Blood")-When invading, vanquish Blue Sentinel summoned as help: Devotion to covenant up +2. W końcu, po roku From zrozumiało że zrobiło kilka idiotycznych błędów z mechaniką gry w DaS2 i teraz je naprawiają. Soul Memory to od początku chybiony pomysł i dają możliwość jego kontrolowania, choć szkoda, że musimy poświęcać ring slota. 1 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 a ja sobie cierpliwie czekam na reedycje. mam nadzieję, że do kwietnia skończą paczować tą grę Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Podobno DkS II jest łatwiejszy od części pierwszej. Jeżeli odpuściłem sobie jedynkę bodajże w blighttown, to mogę śmiało sięgać po dwójkę? Nadchodząca edycja na nextgeny trochę kusi, bo klimat Dark Soulsów bardzo mi się spodobał. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 (edytowane) Najlepiej to nie odpuszczaj i wróć do Blighttown, DkS1 jest o wiele lepszą grą od 2. Nie jestem znawcą serii ale najpierw ograłem 1 i były ciężkie momenty, po skończeniu gry zabrałem się za DkS2 i wydawała mi się o wiele prostsza, podejrzewam że jakbym wpierw grał w 2 a potem 1 to miałbym podobne wrażenia. Edytowane 15 stycznia 2015 przez messer88 Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 15 stycznia 2015 Opublikowano 15 stycznia 2015 Jeżeli naprawdę odpuściłeś jedynkę w Blighttown, to żałuj, bo dalej jest tylko lepiej. Dwójka jest o tyle łatwiejsza, że możesz wybić przeciwników w pień i już się nie zrespią (limit respawnów to bodajże 15), jeżeli tego nie zrobisz to poziom trudności podobny do jedynki. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 16 stycznia 2015 Opublikowano 16 stycznia 2015 Podobno DkS II jest łatwiejszy od części pierwszej. Jeżeli odpuściłem sobie jedynkę bodajże w blighttown, to mogę śmiało sięgać po dwójkę? Nadchodząca edycja na nextgeny trochę kusi, bo klimat Dark Soulsów bardzo mi się spodobał. Nie jest latwiejsza, ale to juz rozne sa opinie. Cytuj
WisnieR 2 767 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 (edytowane) Gra miodzio. Jedyne co mnie irytuję to fakt zbyt dużego wyboru broni. Tak naprawdę ciężko jest się zdecydować którą grać i którą ulepszać. Ze względu na ograniczony zapas Tytanitu nie wiem co mam ulepszać i wacham się go używać. Aktualnie biegam z Półtorakiem +5 i tarczą Dranglic. Do tego zbroja Dranglic plus jakieś szmatki co by mieć poniżej 70% udźwigu. Bardzo dobrze mi się gra z takim setupem. Jestem po Dolinie Żniw, więc mogę już cofnąć petryfikację i wymienić dusze bossów na bronie ale nie wiem jaką wybrać.... Tak samo nie wiem czy opłaca się ulepszać zbroję Dranglic. Nie lubię za dużego wyboru Edytowane 25 stycznia 2015 przez WisnieR Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 25 stycznia 2015 Opublikowano 25 stycznia 2015 Ulepszaj to co Ci sie podoba i czym fajnie gra. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 26 stycznia 2015 Opublikowano 26 stycznia 2015 Zbroja i tarcza Drangleic starczą ci na całą grę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.