Skocz do zawartości

Dark Souls II

Featured Replies

Opublikowano

Pierwsza recka od M!Games. Ocena: 90%

 

"The hardest Action-RPG in the world. More convenient, gorgeous and extensive"

 

jedynce dali 88 procent, a Demons dali 82 procenty.

 

 

Ciekawe czy zdążę przejsc jedynkę do czasu premiery DS2.

Edytowane przez Figaro

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Wyświetleń 346,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Niektóry mają wy*ebane czy to polski czy nie polski bo nie sprawdzają bez przerwy na wiki byle gówna 

  • Ogniska tuż przed bossami są bez sensu dla mnie. Zabija to większość emocji i strachu podczas walki. Świadomość tego, że będziesz musiał od nowa przedrzeć się przez zastępy przeciwników oraz że znowu

  • Jak ja raz rozpieprzyłem beczkę na działce, rozsypały się deski i uciekły z niej 2 małe pająki. Żadnych gemów ani złota tam, nie było.

Opublikowano

Jak się zepniesz to napewno Ci się uda, a na jakim etapie jestes teraz? :D Ja chce scalakowac 1nkę przed wyjsciem prawowitego króla, a zostały mi 2 acziki, wiec pewno dam rade :D 


PS. Nie moge pokonać Gwyna na ng+, no chyba z 30 razy powtarzałem i nie mogę go ubić, a ripost na niego to w ogóle nie moge odpalić :D

Opublikowano

Teraz uderzyłem w drugi dzwon i sam nie wiem dokąd isc. Za tą otworzoną bramą (gdzie są te latające ostrza) jest chyba za trudno, więc poszedłem w stronę lasku, ominąłem tego potwora z jeziora co to strzela białą spermą i jestem teraz w innej czesci lasku :P

Opublikowano

Trzymam kciuki Figaro, zdawaj relacje z walk z bossami ;p

Opublikowano

masz iść tam gdzie ostrza......prepare to die 

 

na gwyna jest łatwy i prostacki sposób, gdzie jego SI poważnie szwankuje. no a legitnie to timing, spaceing, fire def......ma wysoką odporność na lighting i mało poisa. można tańczyć za filarem, podobnie jak ze smough, ale tu nie jest to aż tak skuteczne.  

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

serio? ale ja się tam boję :( lasek wydaje się łatwiejszy wiec tam się poszwędam

 

Sens Fortress to zwyczajnie trójwymiarowa wersja starych Castlevanii, najlepsza lokacja w grze z tych które odwiedziłem.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Gwyn jest prosty, najwiecej sie chyba meczylem z Artoriasem.

Opublikowano

 

Gameplay z PS3

No dalej gdzie ta gra?!

 

Zaciekawiło mnie jak w 11 minucie ten facet mówi o Hollow Form w DkSII, teraz jest to zastąpione coś w stylu "gnicia", czyli każda smierć zmienia nas, zaczynamy bardziej się przygarbywać, zaczynają nam włosy wypadać, skóra naciąga sie i wyglądamy jak szkielet - nie powiem fajny pomysł :D

 

W ogóle jakoś tak fajnie się słuchało tego faceta, taki podjarany tą grą, aż mu czasem słów brakło - dawać JUZ TO!!!

Opublikowano

Rzeczywiście świetny pomysł, no i gdzieś czytałem że brak ludzkiej formy znowu będzie karał jak w DeS i  chyba nie tylko obniżone hp, ale też stamina.

Opublikowano

Rzeczywiście świetny pomysł, no i gdzieś czytałem że brak ludzkiej formy znowu będzie karał jak w DeS i  chyba nie tylko obniżone hp, ale też stamina.

No to fajnie, im trudniej tym lepiej - chce poznawać, chce ginąć co krok, uczyć się na swoich błędach przy tej grze, chce spędzić z nią 1000 godzin, ale niech już wyjdzie bo nie wytrzymuje :P 

Opublikowano

Gra ma mieć polskie napisy na konsolach - ciekawe czy będzie dało się zmienić na całkowicie ang wersje i czy w "naszej" nazwy itemów zostaną przetłumaczone. Jak to wyglądało w jedynce na pc? 

Opublikowano

Nowy trailer. Wzruszający, hihi.

 

"This isn't about death. This is about what you learn from death" ;'(

 

 

 

"THIS ISN'T ABOUT DEATH.....THIS IS ABOUT UNFAIRLY DYING HUNDREDS OF TIMES AT THE HANDS OF CHEAP ENEMIES WHO ARE MAGICALLY WAITING FOR NOBODY BUT YOU TO COME ALONG TO FIGHT THEM BUT RESPAWN IN PLACES WHERE YOU JUST KILLED THEM ALL....AND LEARNING FROM YOUR DEATH!"

 

;]

Opublikowano

jakis casual

Opublikowano

Figaro - na stronie cenegi jest info o polskich napisach.

Opublikowano

 

"THIS ISN'T ABOUT DEATH.....THIS IS ABOUT UNFAIRLY DYING HUNDREDS OF TIMES AT THE HANDS OF CHEAP ENEMIES WHO ARE MAGICALLY WAITING FOR NOBODY BUT YOU TO COME ALONG TO FIGHT THEM BUT RESPAWN IN PLACES WHERE YOU JUST KILLED THEM ALL....AND LEARNING FROM YOUR DEATH!"

 

jakieś gorzkie żale casuala. zaorać. 

 

 

 

 

o, kinowa lokalizacja. to miło ale w tym wypadku chyba podziękuję, wzdrygam się na samą myśl o próbie tłumaczenia hollow, czy bonfire....

Edytowane przez Kazub

Opublikowano

Wersje na konsole mają być dwujęzyczne tzn full eng. lub z ustawień w opcjach pol. napisy do dialogów.

Opublikowano

Miło, ale to będzie pierwszy raz gdy nie skorzystam z pl napisów. Te dialogi trzeba czytac po angielsku i tyle.

Opublikowano

PC'towa wersja DkS była spolszczona i ludzie raczej nie narzekali na jakość tłumaczenia. Mimo tego ja też wybiorę angielską, chociaż najlepiej byłoby zagrać po japońsku ;)

Opublikowano

PC'towa wersja DkS była spolszczona i ludzie raczej nie narzekali na jakość tłumaczenia. Mimo tego ja też wybiorę angielską, chociaż najlepiej byłoby zagrać po japońsku ;)

Flaszka Estus? Kaplica związanego ognia?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.