Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Gość suteq
Opublikowano

Ziewający smok to jeden z paru rodzynów w lokalizacji, ale oprócz tego jest bardzo, bardzo spoko.

Gość mate5
Opublikowano

Ta gra ma naprawdę sympatyczne community, komunikacja za pomocą gestów, ruchów jest nieco uproszczona, ale ma swój unikalny klimat. W sumie cieszę się, że druga część wprowadzi komunikację głosową. Nie dość że będzie można pogadać z kimś podczas coopa, to pewnie w pvp trafią się świry jak w DayZ realizujący swoje socjopatyczne fantazje w grze video.

Opublikowano

Szkoda, nie podoba mi się to. Ta komunikacja gestami jest genialna. Mam nadzieję, że nie przesadzą z tymi ułatwieniami. Ta gra powinna byc w pewien sposób nieprzystępna z ukrytymi ficzerami.

 

Qjon, zawsze chcialem sie spytac, kto to jest na twoim avku? :P

Opublikowano

Nom uwielbiam te gesty. Nie ma to jak kogos najechać, wbić mu sztylet w plecy kiedy biedak będzie walczył z demonami a nad pokonanym truchłem wykonać Well! What is it! :D

  • Minusik 1
Opublikowano

Nom uwielbiam te gesty. Nie ma to jak kogos najechać, wbić mu sztylet w plecy kiedy biedak będzie walczył z demonami a nad pokonanym truchłem wykonać Well! What is it! :D

Nie wiem czy to jest powód do dumy. Uwielbiam zarzynać takich honorowych graczy.

Opublikowano (edytowane)

Są gracze którzy chcą grać online żeby widzieć wskazówki, lub wezwać kogoś na pomoc. Wypruwają sobie flaki żeby dojść daleko bez zgonu. A tu wpada taki super bohater i w czasie twojej morderczej walki o przeżycie, wbija ci kosę w plecy. A po wszystkim cieszy michę i jeszcze cię upokarza gestem.

Osobiście nigdy tego nie robiłem i uważam że to niefajne. Jak mnie napada ochota na najazd, to czekam aż gość się rozprawi z potworami i dopiero wtedy pojedynkuję się z nim. Jeżeli uda mi się wygrać, grzecznie się kłaniam.

Edytowane przez anarom_pl
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Wtedy to nie jest najazd tylko pojedynek :) kiedy grałem sprawiało mi to radochę bo w żadnej innej grze nie dostałem tylu hate maili co w DS. Specjalnie jeszcze zakładałem Hornet ring wtedy ci wszyscy honorowi gracze życzyli mojej matce śmierci. To cześć gry, dodatkowa trudność, coś jak dodatkowy przeciwnik w przechodzeniu gry. Czy jest w tym coś złego? W końcu jest sie Darkwraithem a nie troskliwym misiem, nazwa do czegoś zobowiązuje a wczuć sie w role w tej grze jest niezwykle łatwo :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Są sytuacje, w których "Well! What is it!" jest wzkazane. Polska ekipa sie tak wita (czyt. "No, mordo, no!") i gdy gra sie "legendą" czyli giant dadem :)

Też nie mam nic przeciwko robieniu wszystkiego na co gra pozwala przy randomowych invazjach w miejscach innych niz "areny" do pvp. Czasem nawet, gdy gra sie np odpowiednim cosplayem, ukłony nie pasuja do klimatu postaci i po prostu nie wypada ich robić. Na arenkach zawsze pierwszy sie kłaniam gdy robie inwazje i czekam na ukłon gdy mam invadera.

  • Plusik 1
Opublikowano

Na którymś z filmików widziałem rodzime napisy, nie chcę mi się przekopywać całego tematu, wie ktoś czy będzie lokalizacja ? Dostanę dostęp do konta z DSII od znajomego, problem w tym, że to Hiszpan i jak gra ma być po hiszpańsku to podziękuję i biorę płytowca :)

Opublikowano

50 procent więcej preorderów w UK niż przy DS1. Będę taki szczęśliwy jeśli gra się sprzeda jeszcze lepiej od poprzednika :) Tak btw dziś znów padł hint, że Sony współpracuje z From nad Demons Souls 2.

Opublikowano

Raczej nie ma opcji żeby DS2 się sprzedał gorzej od 1.Promocja gry jest dużo lepsza i gołym okiem widać,że w internecie się dużo więcej o tym mówi. Mam nadzieję,że popularność serii wpłynie przede wszystkim na jej dopracowanie techniczne,bo DeS1 i DS1 to małe potworki techniczne.

Opublikowano

Raczej nie ma opcji żeby DS2 się sprzedał gorzej od 1.Promocja gry jest dużo lepsza i gołym okiem widać,że w internecie się dużo więcej o tym mówi. Mam nadzieję,że popularność serii wpłynie przede wszystkim na jej dopracowanie techniczne,bo DeS1 i DS1 to małe potworki techniczne.

 

Ano, też tak myślę. Może sukces tej gry natchnie innych twórców do pójścią inną ścieżką game designu, tak jak zrobił to - niestety - Uncharted.

 

 

@Paliodor:

 

https://www.youtube.com/watch?v=aHanNE1IcSU

 

 

:P

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...