Paliodor 1 817 Opublikowano 3 stycznia 2013 Opublikowano 3 stycznia 2013 Co nie co Dark Soul II: http://www.siliconera.com/2013/01/02/dark-souls-ii-to-have-slightly-larger-world-wont-be-open-world/ Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 4 stycznia 2013 Opublikowano 4 stycznia 2013 System zwiedzania światów jak dla mnie ciekawszy był w Deamon Soul. Klimat nexusa i bram do światów był dobrym pomysłem. Ogólnie lokacje z Deamona były klimatyczniejsze. Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 4 stycznia 2013 Opublikowano 4 stycznia 2013 Czy ja wiem, dla mnie oba projekty świata są równie udane - owszem, diametralnie się różnią, ale każdy ma swoje plusy i minusy. W pełni się zgodzę, że w Demon's S lokacje były bardziej klimatyczne (nie to żeby w Dark S brakowało klimatu - Tomb of Giants, Sen's Fortress, Painted World of Ariamis, yummie). W kontynuacji mamy za to genialnie zaprojektowany niepocięty "świat" - liczne skróty, połączenia etapów, duży teren do eksploracji. Koniec końców dla mnie remis Co do samego artykułu - takie głaskanie się po jajkach trochę: Miyazaki jest wręcz zadowolony, że odsunięto go na boczny tor, a Shibuya na razie rzuca puste słowa. Czekamy... Cytuj
Yuhas 8 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 (edytowane) A mi się dużo bardziej podoba klimat i eksploracja w Dark Souls właśnie:) Nie ma Warp Roomów, tylko musisz sam poznawać świat, lokacje są w ciekawy sposób ze sobą połączone, no i cały świat jest jedną całością Samo to jak widać jedną miejscówkę będąc w drugiej - chociażby Lost Izalith z Tomb of Giants; Duke's Archives z Anor Londo itp. Edytowane 5 stycznia 2013 przez Yuhas Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Będzie co oglądać. Teraz tylko liczyć na to, że nic nie spieprzą w samej grze. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 (edytowane) na gametrailers też coś mają pokazywać. e: a od jakiegoś czasu dawali filmiki podsumowujące itp poprzednie części. Edytowane 10 kwietnia 2013 przez hooki Cytuj
ofsajd 1 112 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 (edytowane) gameplay: http://uk.ign.com/videos/2013/04/10/dark-souls-2-gameplay-reveal-12-minute-demo Edytowane 10 kwietnia 2013 przez ofsajd Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Usprawniony system z Dark Souls + klimat jak z Demon's (Tower of Latria, Valley of defilement)? Mnie kupili i już o nic się nie boję. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Cudowny filmik, brawo From. Powiedzieli wszystko to co chciałem, obczajcie też Q&A. Klimat przez duże K, będzie goty w jakimkolwiek roku to dzieło wyjdzie. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 (edytowane) fizyka. Edytowane 10 kwietnia 2013 przez Hela Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Szczerze to wcześniejsze części były trochę drętwe. Tutaj są lepsze animacje, oświetlenie i fizyka, a do tego gra nic nie straciła z klimatu. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 No nie trudno o poprawę skoro to już ich trzecia gra z "Souls" w tytule wiec progres musi być. Ja zbytnio dużo nie oglądałem ale to co widziałem mnie póki co satysfakcjonuje.Oby tylko w ostateczności nie okazało się, że coś uprościli bądź ułatwili bo powinni jeszcze troszkę wręcz podkręcić wyzwanie. Szykuje się kolejny genialny rpg od From Software i pewnie jedna z lepszych gier przyszłego roku. Cóż jak to mówią... Prepare to die! Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Twórcy stawiają na smoki. Idealna okazja by zmienić nazwę na Dragon's Souls i uczynić z gry element trylogii z inicjałami DS jako wspólnym mianownikiem 1 Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 (edytowane) No nie bardzo - z komercyjnego punktu widzenia ingerencja w wizytówkę, jaką jest tytuł, nie jest najlepszym posunięciem (dlatego między innymi ciągle mamy absurdalne PSX Extreme). Zmiana, która zaszła przy okazji sequela, była nieunikniona z uwagi na własność prawa do tytułu. W skrócie - multiplatformowe Dark Souls nie mogło nazywać się Demon's Souls 2... Obejrzałem filmik i napisze krótko - jest to ostatni materiał związany z DS][, jaki będzie mi dane obejrzeć/przeczytać. Edytowane 11 kwietnia 2013 przez stoodio Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 A czy zmiana nazwy z Demon'S S. na Dark S. (mimo iż konieczna) miała wpływ na rozpoznawalność tytułu. Niebardzo. Gracze i tak traktują obie gry jako serię. A w pierwotnych założeniach gra ma trafiać do grona graczy dla którego od reklamy ważniejszy jest hype, więc na długo przed premierą nazwa Dragon's Souls zakorzeniła by się w umysłach graczy. Dla potencjalnych klientów nazwa była by aż nadto rozpoznawalna. I była by trylogia, a tak będzie seria Dark Souls i Demon's Souls jako osobna gra. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 (edytowane) Macie problemy ludzie, naprawdę :confused: Ja tam też już nie mam zamiaru nic więcej oglądać. Zresztą rzadko kiedy oglądam więcej niż 2-3 materiały video z nadchodzących gier, za dużo w nich pokazują. No chyba, że dadzą materiały z mechaniką gry to wtedy się zobaczy co pozmieniali, a tak poza tym to nic by sobie nie psuć przyjemności i radości z odkrywania nowej odsłony. Mam nadzieję, że w nowej części dodadzą jeszcze więcej rynsztunku by jeszcze bardziej urozmaicić zabawę. Zwłaszcza dla maga mogliby dać ciut więcej szmat i mioteł Edytowane 11 kwietnia 2013 przez Paliodor Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 https://www.youtube.com/watch?v=FmqxZrqk3bc Wersja PC jest główną tym razem, nie będzie limitu na 30 klatek. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Opublikowano 11 kwietnia 2013 Tak jakby ten limit w przypadku PC był jakąś barierą nie do obejścia. W parę dni po premierze już wypuszczono fix'a na odblokowanie fps'ów. From Software akurat zawalił troszkę sprawę z tym portem ale na szczęście scena modderska uratowała sprawę. Skoro tym razem piecyki mają mieć też "normalną" wersję więc może obejdzie się bez tych wszystkich problemów. Na plus trzeba dodać też brak padacznego Games for Windows Live, może FS poszło po rozum do głowy i zauważyło, że liczy się tylko Steam, a nie jakaś pokraczna platforma M$. Cytuj
Les777 124 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Opublikowano 12 kwietnia 2013 Wiem, że się czepiam, ale nie za bardzo podobają mi się te nowe efekty wizualne np. przy zapalaniu ogniska, przy trafieniu przeciwnika, absorbowaniu dusz. No i HUD też tak niepotrzebnie zmieniony, np. licznik dusz w jakiejś ramce. Ciekawi mnie za to, co tam wymyślili na miejsce humanity. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 13 kwietnia 2013 Opublikowano 13 kwietnia 2013 oficjalna okładka gry http://b-i.forbesimg.com/erikkain/files/2013/04/DARKS2_PS3_PFT_Front1-e1365704157746.jpg 3 Cytuj
Drexciyan 8 Opublikowano 13 kwietnia 2013 Opublikowano 13 kwietnia 2013 Tylko żeby to wyszło tej jesieni!! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.