Les777 124 Opublikowano 4 maja 2014 Opublikowano 4 maja 2014 Jak teraz jest z laskami do rzucania czarów? Nie ma już MagAdj? Czyli trzeba patrzeć na magic damage? Która laga jest najlepsza dla sorcerera? Cytuj
Artuus 1 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 Staff of Wisdom http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Staff+of+Wisdom Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 (edytowane) Nie ma mag adj scalowanego z int? To teraz mag potrzebuje int tylko by sprostać wymogom czarów a nie po to zeby zwiększyć ich dmg? pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc? bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr Edytowane 5 maja 2014 przez Yano Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc? bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr Wszystko na PS3 ładnie powiewa - zresztą technicznie ogólnie jest lepiej niż w pierwszym Dark Souls. Od wersji PC konsolowa różni się mniejszą rozdziałką tekstur i o połowę mniejszą liczbą klatek animacji - reszta bez zmian (piszę o podstawowej wersji, przed wszelkimi upiększającymi modami). Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 Nie ma mag adj scalowanego z int? To teraz mag potrzebuje int tylko by sprostać wymogom czarów a nie po to zeby zwiększyć ich dmg? Jest w dalszym ciągu, tylko teraz AR różdżek i tym podobnych dzieli się na magic/lightning/dark wpływający na obrażenia zależnie od tego jakiego typu zaklęcia używamy - niektóre staffy potrafią rzucać 2, a nawet wszystkie 3 typy spelli. Z tego też powodu nawet staff może skalować się nie tylko z samego Int, ale też i/lub Fai. 1 Cytuj
anarom_pl 120 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? Też lubię się ładnie prezentować i mamy podobny gust. Polecam ci zrobić tak jak ja. Weź sobie hełm i kurteczkę Faraama a nogawice i rękawice Havla. Generalnie jak wszystko maksymalnie ulepszysz to i tak będzie nieźle. A jak jeszcze zarzucisz jakiś pierścionek wzmacniający obronę to będzie jeszcze fajniej Cytuj
Krzywy_87 0 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 pytanie z innej beczki - na jutubie na kilku filmikach widziałem że różne "szmaciane" elemnty uzbrojenia bardzo ładnie i przyjemnie powiewają, czy takie coś jest na ps3 czy to była dopasiona wersja pc? bo w DS1 szmaciane stroje były dosyć sztywne i raczej nie reagowały na ruch postaci ani wiatr Wszystko na PS3 ładnie powiewa - zresztą technicznie ogólnie jest lepiej niż w pierwszym Dark Souls. Od wersji PC konsolowa różni się mniejszą rozdziałką tekstur i o połowę mniejszą liczbą klatek animacji - reszta bez zmian (piszę o podstawowej wersji, przed wszelkimi upiększającymi modami). Mnie najbardziej boli, że set Faraama (ten z trailerów) jest cieniutki jak dupa węża - szkoda, bo wygląda najlepiej ze wszystkich rodzajów zbroi a nie uśmiecha mi się biegać w konserwie Havla, tylko dlatego, że ma najlepsze staty - "jak żyć"? Czy ja wiem... Mad warrior set wyglada tez super nie jest jakis najlepszy ale z Third Dragon Ring, Ring of Steel Protection+2 , Chloranthy Ring+2 i Ring of Blades+2 do tego 2 katany Manslayer i Berserker Blade... powiem ze szlo mi calkiem dobrze, nom oprocz overpowered Sorcerers co do offline zniszczylem NG+ z Alonne Captain set i Alonne Knight leg ( fire res ) i wyglada calkiem spoko z Curved Dragon Greatsword ( jak dla mnie najlepszy miecz tzn wyglada swietnie ) Cytuj
dnaost 3 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 Gra jest fajna. Taka rozbudowana jedynka. Oczywiście ma parę wad, ale jedynka też je miała. Ale ja o czymś innym. Może ktoś mnie oświeci jak ta gra nalicza ograżenia w PvE (bo według mnie jak sobie chce bez żadnej logiki). Zauważyłem już jakiś czas temu, że coś jest nie tak. Teraz trochę przysiadłem i policzyłem. Do testów używałem maksymalnie wzmocnionych broni czystych na tym samym przeciwniku: 1. Uchigatana (atak przy moich statystykach 384) 2. Miecz z Drangleic (atak przy moich statystykach 470) 3. Zakrzywiony smoczy wielki miecz ( atak przy mioch statystykach 635) Efekt porażający. Na wojowniku lwie: 1 - obrażenia 457 2 - obrażenia 469 3 - obrażenia 500 No i wychodzi różnica w obrażeniach pomiędzy 1 a 3 43 punkty przy różnicy ataku 251!!!!!!!! Na wieśniakach obrażenia odpowiednio 476/484/511 czyli podobnie. Ale w wypadku rycerzy z ruin w Heide już jest 443/496/521 czyli różnica już inna, a w wypadku opiekunów smoków różnica w obrażeniach pomiędzy 1 a 3 wynosi 226 punktów (czyli tu wygląda to mniej więcej tak jak powinno wyglądać w przypadku wszystkich przeciwników). Więcej mi się nie chciało sprawdzać. To jest chore. Na wuja mi statyski ataku jak i tak gra nalicza sobie jak chce. 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 Zależy wszystko od scalingu, odległości i obrony na konkretne ataki Cytuj
dnaost 3 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 Zależy wszystko od scalingu, odległości i obrony na konkretne ataki Scaling wpływa na wartość ataku, a te mają konkretną wartość i chyba broń mająca ten współczynnik prawie dwa razy większy powinna zadawać prawie dwa razy większe obrażenia. Odległość ataku ta sama. Typ ataku taki sam - cięcie. Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Jak dostać się do lokacji Wrota pharossa Jestem po zabiciu tego szczura i nie mam kompletnie pojęcia gdzie dalej się udać. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Wracasz do miejsca gdzie pierwszy raz pojawiał się słonik i krasnal, sam początek Doors of Pharos. Tyle, że zamiast iść do jaskinki z pierwszym ogniskiem idziesz do góry gdzie stoi ten krasnal, dalej jest już jedna droga. Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 7 maja 2014 Opublikowano 7 maja 2014 Wracasz do miejsca gdzie pierwszy raz pojawiał się słonik i krasnal, sam początek Doors of Pharos. Tyle, że zamiast iść do jaskinki z pierwszym ogniskiem idziesz do góry gdzie stoi ten krasnal, dalej jest już jedna droga. Nigdzie nie widziałem słonika i krasnala. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) No to poprzednie zapytanie nie jest dla mnie zrozumiałe:P. Pytasz o dostanie się do Doors of Pharos. A zaraz po tym piszesz, że właśnie ubiłeś szczura. Tyle że szczur jest bossem tej lokacji, więc będąc w niej tyle czasu jak mogłeś jej nie zauważyć? Edytowane 8 maja 2014 przez CheeseOfTheDay Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Najwidoczniej są dwa szczury , Ja zabiłem tego gdzie atakuje razem z całą hordą w jakiś podziemnych grobowcach.Ale znalazłem już te lokację musiałem ubić skorpiona Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Wymienilem dusze Przesladowcy na jego miecz. Ale (pipi)nia hehe. Ostatni raz dusze wymienilem na jakis szit. Swoja droga, jak zdobyc ten migoczacy tyranit(?) do ulepszenia broni? Jest ktos kto to bedzie sprzedawal pozniej? Cytuj
Loko_PL 49 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Wymienilem dusze Przesladowcy na jego miecz. Ale (pipi)nia hehe. Ostatni raz dusze wymienilem na jakis szit. Swoja droga, jak zdobyc ten migoczacy tyranit(?) do ulepszenia broni? Jest ktos kto to bedzie sprzedawal pozniej? W Shrine of Amana można farmić migoczący, bo kupić można jedynie 3 sztuki od córki kowala po tym jak zdobędzie się king ring. 1 Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 1.2 mln shipped nie wlicza PC oraz Japonii http://www.bandainamco.co.jp/files/E8A39CE8B6B3E8B387E69699EFBC88E88BB1EFBC89.pdf Sprzedało się prawie tak jak Titanfall, lul. Świetne liczby, na PC sprzedało się zapewne około 300-400 tysięcy, w Japonii ponad 300 tysięcy. Więc gra łatwo idzie po drodze do pokonania sprzedaży Dark Souls 1. świetna nowina. Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Wymienilem dusze Przesladowcy na jego miecz. Ale (pipi)nia hehe. Ostatni raz dusze wymienilem na jakis szit. Swoja droga, jak zdobyc ten migoczacy tyranit(?) do ulepszenia broni? Jest ktos kto to bedzie sprzedawal pozniej? W Shrine of Amana można farmić migoczący, bo kupić można jedynie 3 sztuki od córki kowala po tym jak zdobędzie się king ring. Dragon Aerie też jest dobrym miejscem do farmienia TT - wpada kilka z jaszczurek plus są też do zebrania. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 (edytowane) Dzieki, a jeszcze jedno. Da sie jakos zejsc do tej duzej studni w Majuli? Bezpiecznie mam na mysli a nie ginac Bo troszke nie wiem gdzie isc. Rozwalilem te szkielety i trafilem na jakies pola, ale troszke ciezko tam. Rydwanu tez juz nie ma. Brakuje mi pomyslu. Ok, przebilem sie do jakiejs doliny cieni, sie zobaczy. Edytowane 8 maja 2014 przez El Loco Chocko Cytuj
Rik 13 Opublikowano 8 maja 2014 Opublikowano 8 maja 2014 Dzieki, a jeszcze jedno. Da sie jakos zejsc do tej duzej studni w Majuli? Bezpiecznie mam na mysli a nie ginac Da się, a nawet trzeba. Są dwa sposoby żeby tam zejść (no w sumie 3, jest jeszcze czar który działa tak jak pierścień). Możesz u kota w domku obok kupić pierścień który zmniejsza obrażenia od upadków albo znaleźć gostka który robi drabiny i za trochę dusz może wstawić drabinę po której da się zejść 1 Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 9 maja 2014 Opublikowano 9 maja 2014 Jest 2:20 a ja dopiero wyłączyłem konsole. To mój pierwszy raz z "soulsami", byłem pełen obaw ale gra mnie strasznie wciągnęła. Szczerze mówiąc sam nie wiem dlaczego. Może dlatego, że przypomina mi czasy Psx'a, ładne intro, potem skrzywiona mina na widok faktycznej grafiki, trudne i checkpointy daleko Czy ten mój rycerzyk z czasem nabierze krzepy i tak jak w skyrim będzie siał śmierć na prawo i lewo? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.