Opublikowano 9 maja 201410 l Nie. W tej grze będziesz analnie gwałcony bez względu na to ile leveli wpakujesz w statystyki czy co na siebie założysz. Edytowane 9 maja 201410 l przez ornit
Opublikowano 9 maja 201410 l Chris ostatnie lata mieszkal pod kamieniem ze pyta o to czy w serii ds mozna siać pogrom niczym na easy mode? i btw re checkpoiny to nie są nawet czekpointy bo mimo ze od nich zaczynasz po śmierci to tracisz expa chyba ze wrocisz na miejsce zgonu i podniesiesz zwłoki. Nie umierajac po drodze ponownie bo tylko jeden trup moze lezec. Umierajac drugi raz tworzysz drugie zwloki a poprzednie znikają Edytowane 9 maja 201410 l przez Yano
Opublikowano 9 maja 201410 l Ale z drugiej strony nie tracisz zebranych przedmiotów, więc czasem, jak wiesz, że gdzieś jest coś wartego uwagi możesz zrobić samobójczy wypad po ekwipunek.
Opublikowano 9 maja 201410 l suicide runy były popularne w DS1 gdy traciło się głównie humanity, więc będąc na poczatku gry można było zrobić z 10 samobójczych wypadów i zebrać niezły sprzęt. bo i tak nie miało sie w sobie humanity ale w DS2 przecież każda śmierć to spadek życia wiec wielokrotne samobójstwo jest mocniej karane
Opublikowano 9 maja 201410 l W tej grze jest easy mode i nazywa się Ring Of Life Protection. Jego naprawa kosztuje 3k dusz więc to tyle co nic.
Opublikowano 9 maja 201410 l Nie każda, życie spada tylko do ok. połowy pierwotnej wartosci. no waidomo, ale nawet przy pełnym życiu zwykły pionek może nas zabić na 3 ciosy, a na 1/2hp to już wogole jaja EDITTTT do tych co już sporo pograli w DS2 - ponawiam pytanie - jakie są zmiany w systemie względem DS1? nadal gram w DS1 i jeszcze troche ją pomęcze wiec nie panikujcie, nie bede skakał z jednej gry na drugą mimo że pierwszej nie przeszedlem , ale bardzo mnie ciekawią zmiany już kilka obczaiłem na jutubie np - brak licznika humanity - nowy tryb dla dual welding - chamska zmiana że naciśniecie guzika na drabinie powoduje puszczenie się i spadnięcie, a przytrzymanie powoduje zjechanie szybko po drabinie - riposty i back staby nie są już bezpiecznymi animacjami i można oberwać w ich trakcie - można też oberwać w trakcie animacji przełączania dźwigni albo wchodzenia w mgłę - życie spada przy śmierci - doszła pochodnia odpalana z ogniska jako przedmiot rozświetlający drogę itp ale co jeszcze? bardzo chetnie poczytam o zmianach Edytowane 9 maja 201410 l przez Yano
Opublikowano 9 maja 201410 l Yano o wszystkich zmianach pisano w tym temacie wiele razy, jak ci się aż tak nudzi to po prostu przejrzyj sobie cały - można też oberwać w trakcie animacji (...) wchodzenia w mgłę Tak można oberwać już w Dark Souls 1 (pozdro dla SL1 run i ostatniego czarnego rycerza w Kiln)
Opublikowano 9 maja 201410 l czytałem ten temat dosyć dokładnie, ale nadal mi brakuje posta który by podsumował zmiany w DS2 względem DS1. ja sam ich część wymieniłem powyżej ale napewno jest ich więcej i bardzo mnie ciekawi co to za zmiany (zadowoli mnie też jakiś link po nagielsku do spisu zmian, widziałem na jutubie pare filmów ale one nie pokazują całościowo nowych rzeczy a są jedynie pokazówkami kilku wybranych elementów)
Opublikowano 11 maja 201410 l Pokonalem pierwszego bossa prawie 9h w dwa dni, co ta gra takiego ma w sobie, że tak uzależnia ? Edytowane 11 maja 201410 l przez chris85
Opublikowano 11 maja 201410 l Wszystko czego potrzebowałeś, troche powoli Ci idzie, ale wsumie wiesz na co wydałeś pieniądze Szkoda że zacząłeś od 2, ale jak przejdziesz ją to będziesz mógł zacząć 1 i potem pewno już doczekasz się kolejnej części
Opublikowano 11 maja 201410 l Dobrze słyszałem że item burden z demons souls pojawia się w dark souls 2?
Opublikowano 11 maja 201410 l Darklurler, darklurker, darklurkeeeeer! Ten opcjonalny boss przypomina mi, że gram w jedną z trudniejszych gier generacji;). Wczoraj podchodziłem do niego chyba z 8 razy i zawsze mnie uwala;/. Gram postacią melee z dużym strength i vitality a i tak na parę hitów jestem. Specjalnie na tą walkę zmieniłem sobie za pomocą soul vessel "tanka" na "maga" z dużą ilością intelligence i zmaksowaną "różdżką" ale... hehe... "magusiem" nie da rady przebić się przez tych pachołków co pilnują drogi do bossa:)... Powrót do melee i próbujemy szczęscia z pyromancy; . Kocham tą grę! Edytowane 11 maja 201410 l przez Ceglash
Opublikowano 11 maja 201410 l Weź hexy. Rezonant souls i grant resonant souls rozwalą wszystko co stanie Ci na drodze bez żadnych problemów. Potem odswiezysz sobie grant resonant souls przed walką z bossem. Póki będziesz unikał jego ataków z dystansu i napierdalal wymienionym czarem boss padnie nim sie obejrzysz. Jedyny minus to taki, ze te hexy wymagają dusz.
Opublikowano 11 maja 201410 l Pokonalem pierwszego bossa prawie 9h w dwa dni, co ta gra takiego ma w sobie, że tak uzależnia ? chyba przez to ze jest taka "nintendo hard kinda" to daje stare dobre samozadowolenie za pokonywanie kolejnych przeszkod zwlaszcza ze w wiekszosci przypadkow jest to fair challange a nie jak jest modne ze gra cie oszukuje jak tylko moze ps. tez wczoraj pokonalem pierwszego bossa. narazie ciezko powiedziec czy gra jest trudniejsza czy prostsza od jedynki (glownie przez autoaima mobow ze juz sie nie da ich tak strafowac) ale napewno ciekawe zmiany (choc brak lvl up w kazdym ognisku irytuje)
Opublikowano 11 maja 201410 l Nie, nie ma takiego czegoś możesz nosić wszystkie itemy przy sobie Dobra, sprawdziłem, rozdzielili stamine i udzwig na dwa staty =[
Opublikowano 11 maja 201410 l przeszedłem dark soulsy pierwszy i drugi nie zaglądając w internet po pomoc, czy to oznacza że jestem true hardcore gamer i mogą sobie to wytatuować na lewym ramieniu?
Opublikowano 12 maja 201410 l W dupe mac, zachcialo mi sie broni testowac na emerald herald, bo myslalem ze wstanie jak maiden in black z demon's souls. No to sie zdziwilem, szybkie wyjscie z gry tez nie pomoglo. Jak myslicie, level 80 z estus flask 5 +3, dam rade dojsc do konca gry ? EDIT: dobra dowiedzialem sie ze mozna ja potem przyzwac za smierdzace 2500 soulsow, luzik.. Edytowane 12 maja 201410 l przez Pikol
Opublikowano 12 maja 201410 l ciężko zabić te trzy patyczaki w twierdzy? Jest na nie jakiś skuteczny sposób taki jak np kusze na Prześladowcę? Póki co tylko raz do nich podszedłem i już ta pierwsza po mnie pojechała , a gdzie pozostałe dwie Gram wojownikiem 37lvl bodajże. Edytowane 12 maja 201410 l przez chris85
Opublikowano 12 maja 201410 l Warunek konieczny pokonania ich IMO to posiadanie podczas walki z nimi tarczy blokującej 100% uderzeń fizycznych bez utraty zdrowia. Taką tarczą jest np tarcza Drangleic, którą znajduje się po walce z Prześladowcą.
Opublikowano 12 maja 201410 l ciężko zabić te trzy patyczaki w twierdzy? Jest na nie jakiś skuteczny sposób taki jak np kusze na Prześladowcę? Póki co tylko raz do nich podszedłem i już ta pierwsza po mnie pojechała , a gdzie pozostałe dwie Gram wojownikiem 37lvl bodajże. Kluczem na poczatku tez jest za wszelka cene pozostanie na platformie, w innym wypadku bedzie krucho. Ja mam tez pytanie. Nie wiem czy to normalne, czy po prostu zbytnio nie inwestowalem w podnoszenie odpornosci. Taka trucizna jak mnie zatruje to wydziera takie ilosci zycia ze mnie ze az zal patrzec. Mozna jakos sobie pomoc? Bo jestem teraz w Dolinie Zniw i nie dosc ze mrokiem mnie jakies stwory masakaruja to te sadzawki z trucizna nie pomagaja. A jak szedlem do Przegnilego to ledwo sie przebilem przez te plujace pomniki. Edytowane 12 maja 201410 l przez El Loco Chocko
Opublikowano 12 maja 201410 l Truciznę w tej części w porównaniu do poprzednich znacząco wzmocnili, więc lepiej pofarm odtruwającą trawę na Ćmach w Huntsman Copse (gwarantowany drop) albo zaopatrz się w zapas u merchanta ukrytego na początku tej lokacji (tj. Doliny Żniw). Edytowane 12 maja 201410 l przez Qjon
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.