D.B. Cooper 3 068 Opublikowano 9 grudnia 2015 Opublikowano 9 grudnia 2015 Po 20 razach strażnicy wybici. teraz ja się z nimi męczę jeden to pryszcz, schody zaczynają się jak jest dwóch naraz. Walczyłeś z nimi na dole czy na górze? Chyba trzeba na górze jak jeden spada to drugiego walić, tak mi się wydaję. Wyje.balłem wszystkie klejony życia, hp coraz mniej, nie mam dusz na zakupy, zostałem z 4 estusami a idz pan w ch.uj już nigdy więcej nie wywalę wszystkich dusz żołnierzy na podbicie umiejętności bo potem nie mam za co klejnotów życia kupić. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 9 grudnia 2015 Opublikowano 9 grudnia 2015 olanie adaptability to jedna z głupszych rzeczy, jakie można zrobić przez nieznajomość systemu. no jednak polecam wejść w yebany internet i sprawdzić, jak to działa i jakie są breakpointy na i-frame`y. nawet przy kitraniu się przez większość gry za tarczą, wciąż są momenty, kiedy trzeba rolować, do tego szybkość używania estusów i itemów. nie trzeba walić nie wiadomo ile, ale, w zależności od startowego agility, dać do 92 i mieć te 10 i-frame 1 Cytuj
Epitaph 53 Opublikowano 9 grudnia 2015 Opublikowano 9 grudnia 2015 Dobra, czyli nic nie resetuje na razie. @Cooper - Po pokonaniu pierwszej na platformie, czekam, ąz wskoczy druga. Następnie tak długo jak się da staram się walczyć na górze. Wiadomo pojedynczo podchodzić, dużo uników, ect. Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 (edytowane) Kazub ma racje. Jeśli gra się bez tarczy to adp jest bardzo ważne. Opłaca się doładować do 38. Jeśli ktoś gra z tarcza i zamiast uników chowa się za tarcza to wtedy nie, ale pisanie ze adp to strata punktow... Pamietam jak się sprzeczalem o to w grupie i na koncu machalem im, bo jak zwykle miałem racje i wyszło na moje, ze przy 120 agi uniki są bardziej bezpieczne niż te z dwgr ringiem w dks. Edytowane 10 grudnia 2015 przez Jerome Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 olanie adaptability to jedna z głupszych rzeczy, jakie można zrobić przez nieznajomość systemu. no jednak polecam wejść w yebany internet i sprawdzić, jak to działa Ale po co miałbym to robic skoro przeszedłem bez wiekszych problemów kilka razy DS2 ładujac w siłe zrecznosc i stamine głównie? Bo kolega na forum mówi ze nienajładniej sie zachowałem olewajac do niczego mi nie potrzebną adaptacje? Prosze cie. Chodzi o skutecznosc a nie jakies niepotrzebne pier.doły. Kazub ma racje. Jeśli gra się bez tarczy to adp jest bardzo ważne. Opłaca się doładować do 38. Jeśli ktoś gra z tarcza i zamiast uników chowa się za tarcza to wtedy nie, ale pisanie ze adp to strata punktow... Pamietam jak się sprzeczalem o to w grupie i na koncu machalem im, bo jak zwykle miałem racje i wyszło na moje, ze przy 120 agi uniki są bardziej bezpieczne niż te z dwgr ringiem w dks. Aha w sensie ze który level proponujesz na poradzenie sobie z pierwszym new game, 300? Dzieki to napewno mega przydatna informacja dal chłopakow przechodzacych pierwszy raz ! w zależności od startowego agility, dać do 92 i mieć te 10 i-frame Oni graja pierwszy raz wiec o czym ty wogole piszesz? Do kogo? Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Nie o to chodzi Kanabis - ja pisze, ze sie bardzo oplaca. Ty przeszedles NG ladujac w STR/DEX/STA i fajnie, ale mozna zrobic build np pod ciezkie bronie lub tylko pod lekkie zamiast Quality Build i wtedy np ladowac zamiast jednego w ADP. Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Czyli uwazasz ze z halabardą +10 z jaka maja chłopaki zamiar latac nie ładowac w STR/DEX/STA tylko w adaptacje i bedzie im sie grało łatwiej i przyjemniej? No chyba raczej nie. Przeciez ja nie mowie ze nie masz racji , tylko ja odnosze sie do tego co pisze DB Cooper i Epitaph. A takie mądrzenie sie aby tylko mądrzyc mozna raczej zachowac dla siebie. W ich przypadku ładowanie w adaptacje, albo do 90 w dex zeby to cokolwiek dawało to Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 A to sorry, myslalem, ze piszecie ogolnie. Cytuj
mozi 1 987 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Taa wqriwające jest takie gadanie "na ng+7456 będziesz miał ciężko wiec pakuj w parametr xxx" 1 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 (edytowane) no bo piszemy ogólnie. kanabis ogarnia giereczkę pi razy oko ale do spamowania wątpliwej jakości poradami i mądrzeniem się jest zawsze pierwszy. nie no sorry, ja nie jestem z tych, co z góry hejtują tankowanie gry great shieldem i nazywają to easy mode, bo sam chętnie korzystałem z tego na strenght buildzie, choć znacznie więcej czasu spędzałem w two hand/dual wield. ale giereczka oferuje bardzo elastyczny i różnorodny system. to fajnie kanabis, że facerollowałeś new game z great shieldem i przeszedłeś bez problemu (co jest najczęściej buńczuczną deklaracją na wyrost, ale okej). Czyli uwazasz ze z halabardą +10 z jaka maja chłopaki zamiar latac nie ładowac w STR/DEX/STA tylko w adaptacje i bedzie im sie grało łatwiej i przyjemniej? No chyba raczej nie. Przeciez ja nie mowie ze nie masz racji , tylko ja odnosze sie do tego co pisze DB Cooper i Epitaph. A takie mądrzenie sie aby tylko mądrzyc mozna raczej zachowac dla siebie. W ich przypadku ładowanie w adaptacje, albo do 90 w dex zeby to cokolwiek dawało to ty nawet nie rozróżniasz agility od adaptability, więc skąd mozesz wiedzieć, co to daje. a daje bardzo dużo. główną zaletą jest agility, które rośnie wraz z podnoszeniem adaptability. ma dwie funkcje. pierwsza, to więcej i-frameów, czyli klatek niewidzialności podczas uniku. w dark souls 2, roll jest na początku mocno znerfowany i i-frame nie zależy od rodzaju rolla, tylko od agility właśnie. unikanie pewnych ataków bossów jest perfidnie trudne na niskim agility i trzeba już to dobrze umieć robić. nawet grając z great shieldem ile się da (a cały czas się nie da, bo nie wszystko da się/warto blokować), jest jeszcze druga funkcja agility - przyspieszenie animacji używania WSZYSTKICH itemów, czyli również estusów. stwarza to więcej okazji na podleczenie się, kiedy nie mamy na to za bardzo czasu (np luki między atakami bossów). adaptability to IMO podstawowy parametr, który należy podnieść przynajmniej trochę i zwłaszcza na początku, to bardzo pomaga. ty proponujesz bezmyślne pchanie punktów w str/dex niezależnie od scalingu (którego i tak nie ogarniasz) i jeszcze jesteś przekonany do twojszej racji. YOU ARE CASUL kiedyś mówiło się o wpływie agility na szybkość opuszczania i podnoszenia tarczy, ale nie testowałem tego i nic nie słyszałem. ktoś coś wie ? niżej link. zwróćcie uwagę na iframey i przelicznik na sekundy. szczególną uwagę zwróccie na pierwszy breakpoint i JAK EWIDENTNĄ KORZYŚĆ daje wrzucenie tego jednego punktu w przypadku klasy, która startuje z 85 agility http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Agility Taa wqriwające jest takie gadanie "na ng+7456 będziesz miał ciężko wiec pakuj w parametr xxx" taa wqrwiajaca jest starożytna technika czytania ze zrozumieniem u niektórych, bo nikt tego nie sugerował Edytowane 10 grudnia 2015 przez Kazub Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Wystarczy zwykle NG+, a nawet NG jesli bedzie sie ladowac w cos czego sie nie wykorzysta. Zatem jesli gra sie bez tarczy to juz na samym poczatku ADP jest wazne. Cytuj
[InSaNe] 2 509 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 (edytowane) Zacząłem i ja. Trudno mi się przestawić na walkę po Wiedźminie 3 i Bloodborne Strasznie powolne to wszystko i nie mogę się odzwyczaić od używania uników i "odskoków". Co jest podstawą w walkach w tej grze? Parowanie? Bo trzech g.ówniaków potrafi zrobić ze mnie miazgę. Jestem po walce z tym gigantem w Knieji Olbrzymów, biegam z morgenszternem znalezionym w jaskini w Majul. Teraz walczę z Prześladowcą i na razie nie mogę go pokonać, bo nie wiem, jak robić uniki ;] Turlanie (pipi) daje. Jak robić uniki - lokuję się na przeciwniku i co dalej? Edytowane 10 grudnia 2015 przez [InSaNe] Cytuj
Epitaph 53 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Ja też z bloodborne i sobie radzę. Zobacz na staty i buduj podobnie. Rolle i uniki to podstawa. Panowie, ściana. Grzesznica i gargulce. Tu jestem i na zmianę podchodzę od wczorajszego wieczora. Żaden nie chce paść, gargulce to nawet nie wiem jak podejść. Tipy? Kazub i kanabis, dzięki za dotychczasową pomoc. Dla nowego w świecie DS2, każde wsparcie na wagę złota Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 bla bla bla Jakos niedawno w temacie o DS1 to moje rady zostały docenione a twoje spławione. No ale mozesz dalej pisac czego to nie ogarniam czego tam nie rozróżniam, naprawde mam to gdzies. Wystarczy ze przeszedłem tę gre pare razy, pokonalem wszystkich ktorzy do pokonania byli i dziele sie tym z kolegami zaczynajacymi przygode aby i im sie udało i grąło przyjemnie. Serio oni maja w chu.ju twoje przleiczniki i inne gó.wna które piszesz i nie znajduja zastosowania w ich przygodzie , takze idz tam gdzies płakac gdzie indziej, wyzywaj od noobow bo nie przeszedłem gry ładujac w sygnet żółwia nindża dajacy +15% do wywijania nunczako. Pozdro Ja też z bloodborne i sobie radzę. Zobacz na staty i buduj podobnie. Rolle i uniki to podstawa. Panowie, ściana. Grzesznica i gargulce. Tu jestem i na zmianę podchodzę od wczorajszego wieczora. Żaden nie chce paść, gargulce to nawet nie wiem jak podejść. Tipy? Kazub i kanabis, dzięki za dotychczasową pomoc. Dla nowego w świecie DS2, każde wsparcie na wagę złota Gargulce mozesz sobie odpuscic bo sa ciezkie na tym etapie. A na grzesznice prosty sposób. Trzymac sie jej jak najblizej, lockowanie i za kazdym razem kiedy widzisz ze sie zama(pipi)e zeby wyprowadzic atak turlasz sie w przeciwną strone do jej machniecia tak zeby byc zaplecami i walisz raz lub dwa. I tak w koło, skupienie i cierpliwosc Wbrew pozorom to łatwy boss, tylko trzeba byc skupionym i skubac ją po trochu. no bo piszemy ogólnie. No raczej nie, ja pisze o grze epitapha i DB Coopera i do niej sie odnosze od samego poczatku , a ze ty zacząłes pisac sam ze soba ogólnie, no cóż pisz dalej Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 Jakos niedawno w temacie o DS1 to moje rady zostały docenione a twoje spławione okej mistrzuniu ta zostawiam was z kanabisem i jego super tipami o skupieniu i koncentracji bawcie sie dobrze Cytuj
kanabis 22 644 Opublikowano 10 grudnia 2015 Opublikowano 10 grudnia 2015 (edytowane) DZIEKI!!! Nie no kazub, nie o to chodzi, ja wiem ze sie znasz i jestes głeboko w światku souls ale zbyt profesjonalnie podchodzisz czasem do tematu. Przeciez sam od ciebie brałem rady, no ale chodziło o DLC czy Lurkera lub starozytnego smoka. Chłopaki pierwszy raz graja, poznaja swiat drugich soulsów , nie ma tez co komplikowac czegos co skomplikowane przynajmniej narazie nie jest Edytowane 10 grudnia 2015 przez kanabis Cytuj
[InSaNe] 2 509 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 Prześladowca. Mówię, no typ nie do roz.je.bania. Tłukę typa i nic. I udało mi się go rozwalić fuksem - sparowałem atak, podbiegłem do wielkiej kuszy, dwa razy oberwał i kipnął Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 ajajaj musiałem rzucić ręcznik i dopiero po weekendzie spróbuję pokonam strażników w zaginionej twierdzy. Wiem, że są do rozje.bania bo już raz zostałem z jednym i miał połowę życia, a mi zostało tyle, że nawet nic paska nie było widać. Wrócę po was. Cytuj
[InSaNe] 2 509 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 A jaką broń używać na początku i którą ulepszać, by się łatwo grało? Biegam z morgenszternem (190). Cytuj
shinian 639 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 PvE bez wiekszej roznicy - ja 3/4 NG przeszedlem uzywajac Broadsword. Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 ja biegam z halabardą +5 czy +4 nie pamiętam. Jest do zebrania w Knieji upadłych olbrzymów. Uczę się nią grać, w jedynce grałem Gravelord swordem i spamowałem ataki. Tu każdy cios zabiera dużo staminy i trzeba bardziej szachować no, ale jak już je.bne to po ptakach. Cytuj
[InSaNe] 2 509 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 Ale podstawowa halabarda jest słabsza niż morgensztern. Halabarda ma chyba 175 bazowo. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 (edytowane) A jaką broń używać na początku i którą ulepszać, by się łatwo grało? Biegam z morgenszternem (190). w dużym skrócie, żeby nikt nie umarł od skomplikowania ? to pewnie duże bronie bazujące na strenght. w dark souls 2 dostały boosta, wzgledem broni dexowych. nie mogę napisać z jakich powodów, w trosce o wasze mózgi. co polecam ? greatsword. nazwa może być myląca, bo chodzi o broń z kategorii ultra greatsword (nie pamiętam polskiej nazwy). do znalezienia w jednej z początkowych lokacji - no-mans wharf . w pokoju z merczantem pijącym browar, poszukajta. 9 dexterity do wymagań i dalej tylko w strenght (z parametrów ofensywnych oczywiście). niech was nie skusi pursuer polecany przez kanabisa. weźcie greatsworda i mordujcie w two hand lub one hand z jakimś greatshieldem u boku jak używacie halabrd to pamiętać tylko, że pełny damage zadają tylko ostrzem (bez rekojeści). trafianie rękojeścią jest nie dość, że duuuużo słabsze, to jeszcze szybciej tępi broń. trzeba kontrolować dystans Edytowane 11 grudnia 2015 przez Kazub 1 Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 A jaką broń używać na początku i którą ulepszać, by się łatwo grało? Biegam z morgenszternem (190). jak używacie halabrd to pamiętać tylko, że pełny damage zadają tylko ostrzem (bez rekojeści). trafianie rękojeścią jest nie dość, że duuuużo słabsze, to jeszcze szybciej tępi broń. trzeba kontrolować dystans Wiesz co to jest rękojesć? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 grudnia 2015 Opublikowano 11 grudnia 2015 Nie każdy musi wiedzieć co to drzewce już się tak nie ma co czepiać, wiadomo o co mu chodziło. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.