Skocz do zawartości

problem z pocztą w o2


grzybiarz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam mały problem. Dostałem właśnie takiego maila:

Uwaga!

Twoje konto wysyła bardzo dużo wiadomości. Jest to bardzo częsty objaw u konta przejętego przez osobę trzecią, która wykorzystuje je do własnych celów. Dla Twojego bezpieczeństwa zablokowaliśmy możliwość wysyłania wiadomości.

 

Co teraz?

 

By odblokować konto, zaloguj się (lub przeloguj, jeśli jesteś już zalogowany) do Poczty o2, wpisując w pasku adresu przeglądarki „poczta.o2.pl”. Po zalogowaniu postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

 

WTF? Przelogowanie nic nie daje i nie widzę żadnych instrukcji.

 

Dodatkowo dostałem rano maila o niedostarczneiu poczty pod

phn@findmail.dk

o treści:

a

a a a a i podejrzanym załączniku...

No i co mam teraz zrobić jak nawet do serwisu o2.pl nie mogę wysłać maila :( Miał ktoś taki problem? Help!

Edytowane przez grzybiarz
Opublikowano (edytowane)

Pierwsze co mi przychodzi na myśl, to:

 

- zalogować się, nie odbierać żadnej poczty z załącznikami od nieznanych adresów

- zmienić jak najszybciej hasło + sposób przywracania (czyli kontaktowy telefon, lub pytanie pomocnicze, bo ktoś mógł sobie zrobić kopię pod swoją osobę)

- przewertować na spokojnie wszystkie maile i sprawdzić co się mogło dziać- czyli sprawdzić wysłane/odebrane/spam/śmietnik/itd, oraz sprawdzić, czy nie zginęły jakieś ważne dla Ciebie maile, które mogłeś przechowywać

 

Oczywiście jeżeli możesz się zalogować na konto.

 

 

Próbowałeś z tym (jeżeli nie masz dostępu do konta)?

http://profil.o2.pl/zapomnialem.php

 

Jeżeli chodzi o kontakt z nimi, to chyba tylko przez forum tlena, gdyż z telefonów, to znalazłem "dostępny" tylko dla mediów. Jeżeli jest dość ważna Twoja skrzynka, czyli zawierała jakieś ważne wiadomości, to łap (na dole strony podany kontakt):

http://firma.o2.pl/

 

Może jeszcze się przyda coś takiego:

http://firma.o2.pl/doc/Wniosekpocztao2.pdf

Edytowane przez Etheor
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź. Problem chyba został rozwiązany. Napisałem do o2 z innego maila że ktoś mi się włamał i mam zablokowane wysyłanie i nie widzę żadnych wskazówek co robić. Także wysyłanie już działa. Podejrzewam że to jakiś atak spam bota na moją witrynkę, a że mam tam tego maila + nie ma ludzi tylko same spam boty... :(

Edytowane przez grzybiarz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...