grzybiarz 10 314 Opublikowano 8 grudnia 2012 Opublikowano 8 grudnia 2012 (edytowane) Witam, mam mały problem. Dostałem właśnie takiego maila: Uwaga!Twoje konto wysyła bardzo dużo wiadomości. Jest to bardzo częsty objaw u konta przejętego przez osobę trzecią, która wykorzystuje je do własnych celów. Dla Twojego bezpieczeństwa zablokowaliśmy możliwość wysyłania wiadomości. Co teraz? By odblokować konto, zaloguj się (lub przeloguj, jeśli jesteś już zalogowany) do Poczty o2, wpisując w pasku adresu przeglądarki „poczta.o2.pl”. Po zalogowaniu postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie. WTF? Przelogowanie nic nie daje i nie widzę żadnych instrukcji. Dodatkowo dostałem rano maila o niedostarczneiu poczty pod phn@findmail.dk o treści: a a a a a i podejrzanym załączniku... No i co mam teraz zrobić jak nawet do serwisu o2.pl nie mogę wysłać maila Miał ktoś taki problem? Help! Edytowane 8 grudnia 2012 przez grzybiarz Cytuj
Etheor 547 Opublikowano 9 grudnia 2012 Opublikowano 9 grudnia 2012 (edytowane) Pierwsze co mi przychodzi na myśl, to: - zalogować się, nie odbierać żadnej poczty z załącznikami od nieznanych adresów - zmienić jak najszybciej hasło + sposób przywracania (czyli kontaktowy telefon, lub pytanie pomocnicze, bo ktoś mógł sobie zrobić kopię pod swoją osobę) - przewertować na spokojnie wszystkie maile i sprawdzić co się mogło dziać- czyli sprawdzić wysłane/odebrane/spam/śmietnik/itd, oraz sprawdzić, czy nie zginęły jakieś ważne dla Ciebie maile, które mogłeś przechowywać Oczywiście jeżeli możesz się zalogować na konto. Próbowałeś z tym (jeżeli nie masz dostępu do konta)? http://profil.o2.pl/zapomnialem.php Jeżeli chodzi o kontakt z nimi, to chyba tylko przez forum tlena, gdyż z telefonów, to znalazłem "dostępny" tylko dla mediów. Jeżeli jest dość ważna Twoja skrzynka, czyli zawierała jakieś ważne wiadomości, to łap (na dole strony podany kontakt): http://firma.o2.pl/ Może jeszcze się przyda coś takiego: http://firma.o2.pl/doc/Wniosekpocztao2.pdf Edytowane 9 grudnia 2012 przez Etheor 1 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 10 grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 grudnia 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Problem chyba został rozwiązany. Napisałem do o2 z innego maila że ktoś mi się włamał i mam zablokowane wysyłanie i nie widzę żadnych wskazówek co robić. Także wysyłanie już działa. Podejrzewam że to jakiś atak spam bota na moją witrynkę, a że mam tam tego maila + nie ma ludzi tylko same spam boty... Edytowane 10 grudnia 2012 przez grzybiarz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.