Skocz do zawartości

Final Fantasy XII


el-shabazz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie... wiem, że co jakiś czas pojawia się coś na bazarku, ale na jakiej zasadzie to działa nie wiem. Zresztą, co mi po rzadkim loot'cie, skoro jest bezużyteczny i i tak go sprzedam?

 

Jeszcze jedna sprawa - mógłby ktoś podać listę skrzynek i ich lokacje, których nie mam otwierać, bo inaczej nie dostanę jakiejś broni? Ile jest takich skrzynek i broni? Na razie słyszałem o Zodiac Spear, najsilniejszym mieczu w grze i właśnie przez niego zacząłem grać od nowa, bo dowiedziałem się, że nie należy otwierać skrzynki naprzeciwko domku Dalana.

Edytowane przez raven_raven
Opublikowano

Sprawa skrzynek: Jest tylko jedna taka broń i jest nią Zodiac Spear. Nie możesz otworzyć:

-skrzynki obok chaty Dalana

-skrzynek w pałacu w Rabanastre

-skrzynek w Nalbina Fortress w zbrojowni (tam gdzie odzyskujemy sprzęt)

-parunastu skrzynek ułożonych na plaży na Phon Coast

 

Z tym, że Zodiac Spear możesz zdobyć zanim w ogóle dosięgniesz fabularnie Phon Coast.

 

 

Co do Lootu:

Jeżeli sprzedasz "na pałkę" powiedzmy 6 x High Arcana i kupisz z bazaaru item do którego produkcji wykorzystałeś ów loot to nawet jeżeli do jego wytworzenia potrzebowałeś tylko 2 sztuk High Arcany - pozostałe 4 sztuki przepadają na amen. W ten sposób można stracić kilka cennych łupów więc ja bym uważał z tym sprzedawaniem na janka.

Opublikowano

W internecie mozna baaardzo latwo znalezc liste skrzynek ktorych nie otwierac aby dostac zodiac spear wiec poszukaj:);)

A co do loot to ja dla pewnosci sprzedalem rzeczy potrzebne do pojawienia sie tournesola(i innych takich broni)w tym samym czasie a nie w odstepach czasu(np. teraz sprzedam to a za godzine jak zdobede to sprzedam nastepna rzecz).To raczej napewno nie sprawi ze ci sie nie pojawi jakas bron ale zawsze warto sie upewnic,no chyba ze chcesz jeszcze raz przechodzic gre...

List skrzyn ktorych nie otwieraj:)

1) Treasure chest in Lowtown, outside of Old Dalan's place

2) When sneaking into the palace (Before getting the Goddess Tear), there are several chests in the Cellar. Do not open the two chests in the southeast corner.

3) All treasure chests in the Confiscatory (the place where you get your weapons and armor back after being captured)

4) In the Phon Coast, later in the game, there is an island with 16 chests all near each other. The 4th chest that must NOT be opened is among these, so it is best to leave them all alone. They only contain Gil anyway.

 

Dla pewnosci ja nie otwieralem zadnych skrzyn w wymienionych lokacjach dopoki nie zdobylem zodiac spear:)

Opublikowano

Te skrzynki do Zodiac Spear znam, mam je w PE #117 chyba ;). Chciałem wiedzieć, czy jakichś innych nie mam owtwierać. Chamskie to jest, za pierwszym razem otwierałem wszystkie jak lecą, bo myślałem, że po to one sa. Z drugiej strony - skąd gracz ma wiedzieć (bez poradników i innych gazet czy gamefaqs) co ma sprzedać a co nie, co ma otworzyć a co nie, gdzie ma stanąć a gdzie nie...?

 

Teraz już rozumiem - aby otrzymać jakąś broń na bazarku czy jakikolwiek przedmiot, musimy sprzedać odpowiednią ilość odpowiednich przedmiotów, tak? Kiedy pojawiają się takie przedmioty? Są jakieś, które dostajemy raz i potem najzwyczajniej w świecie nie da się odzyskać? Jak na razie wszystko od zwierząt kradnę, są to takie popierdółki jak Fire Stone czy Wolf Pelt.

Opublikowano

Co do skrzynek to są jednorazowe skrzynki, które po otwarciu już nigdy się nie zrespawnują.

 

 

Tak, musisz sprzedać odpowiednią ilość konkretnego Lootu, aby mieć nowy item na bazaarze - na gamefaqs jest bardzo przydatny poradnik więc warto zajrzeć ;) .

Opublikowano

Wlasnie skad ma ktos wiedziec bez zadnych gazet czy bez przeczytania w necie ze nie mozna otwierac jakis skrzyn aby dostac pozniej bron.Co za debilizm.Ten kto to wymyslil jest chyba uposledzony.Skrzynie sa po to aby je otwierac i tyle-rzeklem...

Opublikowano

Tutaj się zgodzę - randomowe skrzynki i generalnie ich system to obok braku sensownej fabuły największa porażka FFXII. W Internationalu troszkę to poprawili bo aby zrespawnować skrzynkę wystarczy cofnąć się jedną lokację w tył, ale znowu w FFXII:IZJS sporo zaklęć można znaleźć TYLKO w skrzynkach. Na szczęście są to 100%tówki.

Opublikowano

Z tego co zauważyłem:

-12 Licence Boardów - każdy odpowiadający jednemu Jobowi - po wybraniu danego Joba NIE MOŻNA zmienić Licence Boarda (tak więc można stworzyć naprawdę fajne kombinacje drużyny)

-system Quickenings jest całkowicie przebudowany - nie wykorzystują już MP a jest zabawa z jakimiś paskami w w miejscu gdzie jest hp i mp bar. Nie wytłumaczę dokładnie bo bardzo mało używałem Quickenings i sam nie kumem tego jeszcze całkowicie. Ponadto Na każdym LB są 4 sloty Quickenings, z tym ze można nauczyć sie nadal tylko 3ech - trzeba uważać bo niektóre Quicki blokują dostęp do innych bonusów więc trzeba dokłądnie zbadać cały LB aby nie było lipy. Oczywiście przez to że Quicki nie wykorzystują już mp...

- nauczenie się Quicka nie powiela już liczby naszych MP. Za LV up dostaje się teraz większy bonus do tego parametru

- określonych Magicks nie kupimy w sklepie - możemy je tylko i wyłacznie znaleźć w określonych skrzynkach

- to samo tyczy się Technicks

- Po jakimś wydarzeniu w grze (nie zwróciłem uwagi kiedy dokładnie:)) - wszystkie Gambity w grze można kupić od razu. Gambitów jest też więcej chyba

- zmienione efekty niektórych itemów

- stwory czasami dropują całkowicie inne itemy niż w normalnym FFXII

- statystyki niektórych broni zostały zmienione

- to samo tyczy się armorów

- i akcesoriów, które czasami też mają troszkę zmienione właściwości

- na LB zmienione właściwości "kwadracików" typu Potion Lore itd. (dają większy bonus)

- biegając sobie gdy wciśniemy L1 znacznie przyspieszamy dzięki czemu możemy znacznie szybciej dostać sie z jednego końca lokacji na drugi

- skrzynie respawnują się gdy wrócimy się tylko o jedno pomieszczenie w tył, a nie 3 jak to było w oryginalnym FFXII

- możemy w pełni kontrolować tymczasowe postacie (Larsa, Vossler etc) - możemy zmieniać im gambity, wybrać ich na lidera grupy itd

 

Tyle wyłapałem, ale na pewno jest tego więcej :) . Słyszałem np. że znieśli Damage Limit i teraz można walić więcej niż za 9999. Ponoć jest jakieś New Game+ itd.

 

Aha dubbing jest po angielsku - cała reszta niestety po japońsku.

Opublikowano

Niestety, najprawdopodobniej nie ukarze się nawet wersja NTSC/US. Po pierwsze - taka jest polityka kwadratowych jeżeli chodzi o Finale "Internationalne", po drugie - słyszałem, że FFXII: IZJS słabo się sprzedał w Japonii. A szkoda, bo gra jest zwyczajnie lepsza od pierwowzoru.

 

Aha dodali też "Trial" - 100 walk z danymi przeciwnikami (w tym ponoć można się tam tłuc z 5ma Judge'ami na raz!) - jak dla mnie bombowy bonus, bo po Yiazmacie miałem ogromny niedosyt.

Opublikowano

No wlasnie ja tez bo fajne zmiany wprowadzili z tego co wyczytalem wyzej:) (chociaz ja wole jak kazda postacia moge sie nauczyc wszystkiego czyli tak jak bylo w ffx i w normalnym ffxii).Ulepszone wersje MGS'a wypuszczaja wiec co im szkodzi wypuscic ulepszona wersje jakiegos fajnla:(.Moze w europie lub us by sie lepiej sprzedal kto to wie..

Opublikowano

Po 120 hr gre skonczylem. Po tym czasie odechcialo mi sie juz nawet zdobyac ostatnie summony czy wykonywac ostatnie hunty. Tak jak kazdy final wywieral na mnie ogromne wrazenie, a napewno zakonczeniu towarzyszyly emocje tak FF12 to jedna wielka klapa i outro ogladalem zupelnie obojetnie . Gra na ktora strasznie czekalem stala sie dla mnie najgorszym finalem w historii. Na pewno ma ona ogromny potencjał ale grajac w 12 czulem sie jakbym gral w 11 z bootami. Nikt nic nie mowi nie czuc wiezi miedzy bohaterami i te ciągłe walki. Mega rozczarowanie !

Opublikowano (edytowane)

Tak,outro tez ogladalem calkowicie obojetnie...

Moze przestan patrzec na niego jak na kolejnego fajnala ale jak na kolejnego rpg'a.Bo fajnal z niego patrzac na fabule slaby ale rpg bardzo dobry.Jest w nim naprawde duzo do robienia.Espery(niektore maja slaby wyglad ale przynajmniej mja historie fajna),Hunty(niektore nudne ale to troche lepsze niz lapanie dziesatek stworow do monster areny w ff10-random encountery tego nie ulatwialy).Fakt wiezi miedzy bohaterami to chyba wogole nie ma ale Basch.Balthier i Fran sa ok.Grafika to tez niezla sprawa w ff12.

 

A co do FF11 to szkoda ze trzeba placic co miesiac za granie bo jesli by bylo za darmo to moglbym zagrac a tak nie moge z wiadomych wzgledow:(

Edytowane przez AumaanAnubis
Opublikowano
Tak,outro tez ogladalem calkowicie obojetnie...

Moze przestan patrzec na niego jak na kolejnego fajnala ale jak na kolejnego rpg'a.Bo fajnal z niego patrzac na fabule slaby ale rpg bardzo dobry.Jest w nim naprawde duzo do robienia.Espery(niektore maja slaby wyglad ale przynajmniej mja historie fajna),Hunty(niektore nudne ale to troche lepsze niz lapanie dziesatek stworow do monster areny w ff10-random encountery tego nie ulatwialy).Fakt wiezi miedzy bohaterami to chyba wogole nie ma ale Basch.Balthier i Fran sa ok.Grafika to tez niezla sprawa w ff12.

 

A co do FF11 to szkoda ze trzeba placic co miesiac za granie bo jesli by bylo za darmo to moglbym zagrac a tak nie moge z wiadomych wzgledow:(

Wiesz ja gralem w FF11 z rok takze naprawde po 12 spodziewalem sie odskoczni a dostaje mmo bez ludzi. Walka walka walka. Spojrz mowisz masa roboty hunty - walka , espery - walka. Naprawde staralem sie. JAkby nie patrzec 99 levele sa itp. Ale juz troche zadlugo i za nudno. Masa patentow mi sie podobala jak np sub questy z kaktusami (walka) :D łowienie ryb tez super ale ja to wszystko znam z 11 i tam to lowienie bylo dopiero dopracowane. :P Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wlasnie skad ma ktos wiedziec bez zadnych gazet czy bez przeczytania w necie ze nie mozna otwierac jakis skrzyn aby dostac pozniej bron.Co za debilizm.Ten kto to wymyslil jest chyba uposledzony.Skrzynie sa po to aby je otwierac i tyle-rzeklem...

 

he he tez tak myślę. Nie jestem wróżką :)

Opublikowano (edytowane)

A ja wam powiem, że marudzicie. Ja gram już w sumie 40 h (ale w grze mam 20h) i po prostu gierka wymiata. Expi się miło jak w żadnym Finalu, hunty, system gry, grafika, wszystko bardzo zachęca do gry.

 

Z tym, że Zodiac Spear możesz zdobyć zanim w ogóle dosięgniesz fabularnie Phon Coast.

Jak :slinotok:!?

Edytowane przez raven_raven
Opublikowano

Tak tylko by trzeba bylo troche podpakowac bo czai sie tam bomb king ze swoim wkurzajacym renew.

A ja wam powiem, że marudzicie. Ja gram już w sumie 40 h (ale w grze mam 20h) i po prostu gierka wymiata. Expi się miło jak w żadnym Finalu, hunty, system gry, grafika, wszystko bardzo zachęca do gry.

Ja tam marudze tylko na te losowe skarby w skrzynkach i troche za slaba fabule.A pakowanie jest szybkie i mile:)

Opublikowano

Mnie się FFXII bardzo spodobał. Choć zgodze się z resztą, że fabuła wypadła miernie. Grałam jak w transie 300h :crazy: , pewnie dlatego, że omineła mnie online'owa jedenastka. A z tym nieotwieraniem skrzynek to po prostu przesada. Przez taki bzdet mam grę ukończoną w 99,9% ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...